Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Svært at vælge - Amena

Go down 
ForfatterBesked
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 6:15 pm

Dato: IRL
Dag: Fredag
Tid: 23.00
Sted: Cruorem
Omgivelser: Dansende kroppe
Vejr: Koldt og overskyet
Årstid: Sommer

Jamilah sad ved et bord i Cruorem. Hun sad med en drink, som hun faktisk ikke helt havde lyst til. Men hun skulle virke lidt menneskelig og så gjorde en drink heller ikke noget. Desuden smagte den bedre end så meget andet menneske halløj. Nærmest.. Godt?
Hun sukkede og så ud på dansegulvet. Det var fuldt med både piger og drenge. Pigerne dansede sexet til musikken. En del så ret godt ud.. Måske hun skulle spise en pige i aften? De fleste drenge stod bare og trådte lidt fra side til side. Men en del var faktisk også ret lækre. Måske blev det en dreng i stedet for... Eller måske begge dele? De kunne måske hygge sig, inden hun dræbte dem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 6:30 pm

Amena havde fået færten af sin bedsteveninde, hvilket havde ført hende til Cruom. Måske udså Jaminah sig et offer, til aftensmad lige nu? Det kunne godt ligne hende. Selv ville hun hellere lege med maden, få varen til at tro, at hun bare var endnu en fantastisk smuk pige, men i sidste ende, ville hun så tage personen med ud på en gåtur, som den dreng eller pige aldrig kom tilbage fra. Der var ingen vidner på, at hun var Vampyr så. Hendes ofre, kunne intet røbe, eftersom de døde samme aften, som de mødte hende, for det meste ihvertfald. Hun lod sig lydløst glide forbi de mange mennesker, som duftede utroligt tiltrækkende, mens hun havde Jaminah for sit blik. Hun bed sig i læben, inden hendes kække totalt muntre, måske en anelse skumle smil, brød frem på hendes læber. "Ellåw Jam'Jam," hilste hun så smilende på sin bedsteveninde, idet hun elegant svingede benet over barsotlen ved sidnen af sin veninde. Hun var iført i en helt almindelig hvid top, samt et par slidte comboy bukser. Nothing speciel about that tonight.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 6:35 pm

Jamilah havde kunne dufte sin bedsteveninde, Amena, lige siden hun kom ind af døren til Cruorem. Hun smilede svagt for sig selv. Måske skulle Amena også have lidt og spise i aften? Selv var hun mest til bare at lokke sit offer ud i en gyde og så dræbe det, men Amena var anderledes. Hun ville hellere lege lidt. Tanken fik hende til at smile endnu mere.
"Mena!" udbrød hun glad. Krammede sin veninde og kyssede hende over hele ansigtet. Det var et stykke tid siden de havde set hinanden sidst, og hun var glad for at se hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:29 pm

Hun smilede bare roligt for sig selv, mens hun smilende betragtede sin bedsteveninde. Nej, der var vidst intet ændret der. Det var bare hendes Jam'Jam. Hun smilede lettere muntert for sig selv og gengældte så krammet, grinede af hende, da hun blev kysset i hele hovedet. "Hov hov.. Jeg vil ikke have dit savl i øret," klagede hun drillende, inden hun kyssede sin bedsteveninde på næsen. "Du er dum er du. Sådan at forsvinde, uden at give besked. Fy Jam!" sagde hun så drillende, mens hun drejede en omgang på sin stol. Hun så derefter nysgerrigt på hende. "Hvad har du lavet smukke?" spurgte hun smilende og lagde en arm omkring hendes skuldre, rykkede tættere på hende, så de faktisk sad ret tæt.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:53 pm

"Jeg ved du elsker det" Hendes stemme var både drillende og forførende på en måde. Godt nok var de bedsteveninder, men hvem sagde man ikke kunne have det lidt sjovt med sine veninder? Det gjorde, i følge hende, bare venskaber endnu mere spændende og sjovt. "Mig? Du forsvandt da også, lille Mena" Hun lo. Mena var præcis, som hun plejede. Drillende, sød og med på det værste. Ligesom hun kunne lide hende.
"Jeg har lavet det sædvanlige.. Spist" Hun smilte lidt frækt til hende. "Hvad har du selv lavet?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 7:59 pm

Hun hævede og sænkede drillende øjenbrynene frækt til hende. "MMmm.. I like it when you kiss my ear?" sagde hun med et grin og rystede let på hovedet af hende. Men det var typisk dem, at køre tingene derud hvor folk altså troede på at de var sammen, sådan sammen sammen. Hvis de kedede sig, skabte de altså også bare noget spænding. Det kunne Amena altså aldrig sige nej til. Hun elskede en udfordring, uanset hvad den gik ud på og hun tabte som regel aldrig. Hun vandt stort set hver eneste gang. "Lille," vrængede hun og lagde armene surt over kors. "Jeg er ikke lille!" protesterede hun og daskede til sin bedsteveninde. Da Jam'Jam spurgte hvad hun havde lavet, smilede hun drillende til hende. "Ja, det kunne du lide at vide, hva?" drillede hun og pillede lidt ved sin top. "Haft besøg af et par desperatos .. Forført min mad og jaaah.. Hygget mig på min jagt," svarede hun lavmælt med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:04 pm

"Yes, you do.. And when I kiss your mouth" Hun grinede lidt. Folk omkring dem gloede sikkert, men hun var ret ligeglad. Hun elskede at gøre mærkelig ting sammen med Meena. Nogen gange troede folk endda de var sammen. Altså rigig sammen. Det var de dog ikke. Ikke så vidt hun vidste. Men det var sjovt at lade som om, bare sådan en gang imellem. Måske var det ikke normalt, men hvad så? De var jo vampyre - alt ved dem var ikke normalt! Så hvorfor ikke skabe sig lidt? "Njaah, kun lidt" Hun smilede lidt opmuntrende til hende.
"Uh! Jeg vil gerne have haft dit liv, de seneste dage" sagde hun med et glimt i øjnene. Bed sig i læben og så ned af Meena.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:13 pm

"And when you moan my name." tilføjede hun drillende og blinkede kækt til hende, andre ville sikkert tænke noget vildt klamt om dem, men hvad så? Fuck dem. Det bedste ved JamJam, var at hun sked ligeså meget på andres mening som Amena gjorde det. Det var en rar ting, på mange området lignede de hinanden. Amena ville bare hellere forfører sin mad, lade maden komme til sig, mens JamJam hellere ville dræbe offeret efter at have ført det ind i en gyde. Forsvarsløse små mennesker, det var egentlig ret sjovt at høre deres sidste skrig. Vampyr humor. "Hmpf!" brummede hun surt over hendes bedstevenindes udtale om at hun var lille. "De små er de farligste," sagde hun så med et tilfredst smil. "Nogle af de fyre er simpelthen så sjove at forføre.. Især fordi de bare kommer med.. De ved så bare ikke at de aldrig kommer tilbage igen," hviskede hun hemmelighedsfuldt, inden hun kyssede hendes pande. "Du kan sku da bare være med dumme?" sagde hun drillende og prikkede hende i siden.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:20 pm

"Especially there" hviskede hun og smilede kækt. Så sig kort omkring, bare for at se om der var nogen der kiggede på dem. I det hun vendte sit hovede fjernede mindst 50 deres blikke fra dem. Det fik hende til at le. Den slags personer, gjorde at hun bare fik lyst til at være endnu mere mærkelig sammen med Meena. Vampyrvenskaber. De var helt klart mærkelige.. Men også dejlige. "Ja, du er et levende bevis"
"Jeg kan næsten se dem for mig" lo hun og kyssede så Meena på halsen, lige under hendes ene øre. Hun kunne virkelig godt lide Meena. Godt nok var de forskellige. Meena foretrak jo at lege lidt med sine ofre, hvor hun selv var en smule mere.. Brutal. Drabene foregik ligesom når ma fjernede et plaster. Hurtigt og med en masse smerter.
"Det vil jeg rigtig gerne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:37 pm

Hun nikkede bare smilende og fulgte så JamJams blik udover mængden. Det fik hende altså til at grine. Nå, de havde måske aldrig set to piger der var sammen? Åbenbart ikke. Det var jo så deres problem, det var Amena fuldkommen ligeglad med. Hun havde det sjovt med sin JamJam, det var det der talte. "Gu' er jeg! Og jeg er skræmmende god til at forføre," sagde hun smilende, et lettere frækt smil, charmerende, mens hun lænede sig frem og kyssede sin bedstevenindes pande. "Ja, man kan se hvor dumme de menneske fyre er, når de ser mig. Savlet står bare ud af deres mund.. Man kan allerede se hvad de vil have. Dumme drenge, så forudsigelige," sagde hun med et grin og smilede bredt. Hun elskede det ligesom, det var hendes evne. At forføre folk og dræbe dem derefter. Det var hendes hobby på en måde.. "Fedt Jam! Så er det også sjovere, To er helt klart bedre end en!" sagde hun smilende og nikkede bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 8:46 pm

"Du forføre drenge, piger og vampyr, min tøs!" Jamilah så hende i øjnene. Hendes øjne glimtede frækt. Lænede sig lidt frem og bed hende forsigtigt i underlæben. Smilede så charmerende til Meena. Damn, de var underlige - og hun elskede det! Hvad var der ikke at elske ved Meena? Hun var fræk, forførede alle, sked på hvad folk syntes og så var hun hendes bedsteveninde! Bedre blev det jo nærmest ikke. I hvert fald ikke for hende. Hun kunne lide Meena præcis som hun var. Håbede hun aldrig ville forandre sig bare det mindste.
"To vampyrhjerner tænker bedre end en!" sagde hun smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 11:10 pm

"Drenge er lette at forføre, strut med røven, vis din krop lidt.. De måber af dig og giver bare efter. Piger er dog en anelse sværere at score, men Vampyrer er nok det sværereste.." sagde hun med et smil og trak let på skuldrene. "Selvfølgelig mestre jeg alt det." tilføjede hun drillende og så ind i øjnene påå Jam. Altså, dumme pige med det blik der, men altså Det var Jam.. Så måtte hun gerne. Alle andre havde nok fået en på hovedet. Hun lavede sådan en rigtig drilsk 'Rauw' lyd efter hende, som en kat der spandt. Jam var hendes bedsteveninde, nok også eneste veninde, de fleste andre tænkte nok player om Amena. Fordiii.. Hun slæbte så mange mennesker med hjem, men kom nogen af dem tilbage? Never in lifetime. "Yeah! Og når det gælder om dét her, så tilbeder de os hurtigt," sagde hun smilende og nikkede ivrigt, med et frækt glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeFre Jun 25, 2010 11:16 pm

"Jeg er bi, så jeg er til alt der rør sig" Hun grinede. Det var ment i en joke, men hun var faktisk biseksuel. Hun kunne forelske sig i både piger og drenge og havde faktisk ikke noger problem med det. Hun elskede det! "Jeg magter bare ikke at score andre end dig i dag" Hun smilede, men mente det på en måde også. Hvor frækt ville det ikke være at snave sin bedsteveninde?
"De vil lægge sig på knæ for os" sagde hun og smilede frækt til Meena.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 2:31 pm

"Det er faktisk pænt frækt skat," kommenterede hun og nikkede ivrigt for at understrege sine ord. På hendes læber hvilede hendes charmerende lettere forførende smil, et smil der stort set altid var der. Hun vidste at Jam jokede med det, men faktisk var Jam bisexuel.. det var Amena vel også et eller andet sted? Hun tændte ihvertfald på begge køn .. Hun sukkede opgivende, da Jam konkluderede at hun ikke ville score andre end hende idag. Krævende arbejde. "Det tør du ikke forsøge på," udfordrede hun smilende sin bedsteveninde og bliunkede kækt. Det ville da være meget sjovt, at se om hun faktisk gjorde det."ja og så kunne vi pisk dem.. Mmm.. That idea sounds nice in my ears." mumlede hun og smilede frækt, måske en anelse drømmende.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 2:35 pm

"I know" grinede hun og smilede både charmerende og frækt. Hun syntes selv det var ret frækt, at være bi. Man var i hvert fald ikke sart. Eller hun var nok ikke. Hun tændte på det meste - bare det var frækt.. Hun tænkte sig lidt om. Når hun tænkte efter, så var Meena det vel egentlig også. Hun virkede i hvert fald ikke til kun at tænde på dreng eller piger.
"Du tør måske ikke?" udfordrede hun igen og smilede, så Meena kunne se hendes tænder. "I like that idea too" smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 2:49 pm

"Du ved ellers ikke så meget!" sagde hun drillende og smilede tilfredst for sig selv over sin kommentar. Den var da helt igennem genial. Hun vidste faktisk godt hvad Jam tændte på.. Det skulle bare være frækt, alle andre detaljer var ligemeget. Endnu en ting som de faktisk havde tilfælles. Da Jam spurgte om hun turde, kastede hun med håret. "For værdifuld til dit level of flirt." sagde hun bare smilende og smilede bare frækt og drillende til hende. Men så lænede hun sig frem og tog hendes hænder. "Kom smukke! Vi skal da danse!" udbrød hun, hvorefter hun slæbte hende med ud på dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 2:53 pm

"Jeg ved alt, smukke!" hun smilede bare. Hun vidste jo at Meena ikke mente det. Det var en af de ting hun godt kunne lide ved deres venskab - de kunne drille hinanden uden de blev kede af det. De havde utrolig mange ting tilfælles. Bla. at de tændte på noget frækt og alle andre detaljer var ligegyldige. Hun ventede øjne af hende og smilede. "Som om" grinede hun og lod sig trække med ud på dansegulvet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 3:00 pm

"Som om du gør det. Hvis du gjorde det, kunne du så lige beskrive udseendet på de sidste ti fyre jeg ahr dræbt?" spurgte hun udfordrende, mnens hun hævede et øjenbryn af hende og rystede på hovedet af det. Hun bed sig kort i læben,hvorefter hun fugtede dem og fik et bredt smil på læben. Det var sjældent at noget gjorde hende ked af det, så Jam's kommentar rørte hende ikke. Sårede hende ikke. Tværtimod grinede hun bare. "Jeg er for konstbar." tilføjede hun drillende og rakte tunge af hende. Da de stod på dansegulvet, begyndte hun bare smilende at vrikke med hele sin krop. Bevægede sig yndefuldt i mængden.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 3:05 pm

"Desværre, for jeg har jo ikke set dig et stykke tid" Hun smilede bare af det hun sagde og betragtede Meena lidt. Hun var god til at danse, det indrømmede hun gerne. Men bare det at hun vidste hun var smuk, gjorde hende bare endnu smukkere. Det kunne hun lide hende for. "Kostbar, yeah right".
Hun smilede og begyndte at bevæge sig til musikken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 4:27 pm

"Så ved du heller ikkke alt," påpegede hun med et ovrebærende smil. Det var jo klart at hun ikke vidste alt, ingen kunne vide alting. Ved tanken om de mænd hun havde forført de seneste dage, kom hun til at tænke på den mandlige vampyr hun havde forført.. Det havde været ret underligt, men alligevel behageligt at møde en vampyr for en gang skyld. "Jeg behøver ikke spille kostbar, ligesom visse andre," tilføjede hun drillende og nikkede mod Jam. Som en tyudelig hentydning til at hun var mere kostbar end Jam, det var hun selvfølkgelæig ikke. Det var bare dril. Amena gav den som altid fuld gas og snurrede elegant rundt, mens hun ellers bare dansede i yderst smidige bevælgelser, dog sådan at det så elegant ud.
Tilbage til toppen Go down
Eha
Bruger
Eha


Erfaring : 853
Respekt : 19
Antal indlæg : 776

Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitimeLør Jun 26, 2010 4:32 pm

Jamilah rakte tunge af Meena. "Jeg er født kostbar" grinede hun bare. Vidste at Meena ikke mente noget ondt med det. De havde det jo bare sjovt. Desuden hvis hun havde ment noget ondt, så ville hun højst have løftet et øjenbryn.
"Damn, du god til at danse smukke" sagde hun en smule imponeret. Selv var hun ikke nær så god som Meena. Hun kunne godt bevæge sig elegant og sexet, men det var yderst sjældent hun gjorde det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Svært at vælge - Amena Empty
IndlægEmne: Sv: Svært at vælge - Amena   Svært at vælge - Amena Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Svært at vælge - Amena
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Hos Amena

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Seattle :: Cruorem-
Gå til: