Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 en shoppe tur til rusland ^^

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 1:50 pm



-Dato :: juli
Årstid :: sommer
Dag :: fredag
Vejr :: Rengvejer og ingen sol
Sted :: Rusland
Tid :: 13:30
Omgivelser :: Hayley ude på gaden i rusland.

Hayley gik roligt rund i gaderne i ruslang, hun hvade en parply fordi det regnede og hun havde sine poser i den anden hånd, hun var nemlig taget til Rusland for at købe tøj, hun havde musik i det ene ører og hun havde nelig sin ipod med. og hun havde ipoden i bag lommen hun gik bare og kiggede rundt, hun tog en parke smøger frem og tog en i munden tændte den og lagde parken i lommen ..
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 2:12 pm

P: En sort jakke på og en hvid bluse inden under, og sorte bukser ?



Vincent kom gående ned af en af gaderne, selvom han havde en jakke på løb vandet ned fra hans hovede og ned af halsen og gjorde hans hvide bluse helt våd der gjorde at man kunne se hans markede overkrop hvis det ikke havde været for jakken.


//jeg er ikke lige så kreativ..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 2:22 pm

//det okai//

kristen's tøj : http://cdn.buzznet.com/media/jj1/2009/06/stewart-fuel/kristen-stewart-jett-fuel-07.jpg

Kristen så en dreng som helt sikkert ikek var menenske hun kiggede kort på ham men sugede så fra sin smøg og pustede røgen ud, hun gik stille og roligt rundt i gaderne da det endelig stoppede med at renge hun tog smøgen i munden og lukkede parplyen og kastede den ind i en hæk den havde kun kosted 20 kr og hun ahvde så mange penge så den parbly sked hun på lige nu, hun kiggede på noget tøj i en butik og smilede skævt, hun tog et sug af smøgen bukkede sig ned og slukkede den og kastede den væk hun kiggede lidt rundt inden hun gik ind i butiken lagde hun lige et blik på drengen igen, han havde en pæn krop. men hun vendte sig ligeså hurtigt om og gik ind og prøvede tøjet lidt efter købte hun det og gik ud af butik da hun havde købt det, hun gik ehn til en bænk og sætte sig ned..
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 5:58 pm

vincent stoppede op og stod stille på stedet, eller, han stod så stille som et menneske ville kunne gøre.
men han var jo alt andet en menneskelig, men han havde også trænet i at prøve at bevæge sig lidt mere menneskelig.
han iagtog pigen, eller.. ''vampyr pigen'' og da hun kom ud fra butikken og satte sig ned på bænken begyndte han langsomt at gå hen mod hende.
"sidder der nogle her?" spurgte han hende og sendte hende et kort smil som forsvandt lige så hurtigt som det var kommet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeFre Jul 02, 2010 10:34 pm

hayley smilede til drengen da han kom der hen og rystede kort på hovedet, "Nope, der sidder ingen" hun
fugtede kort sin underlæbe "Kristen" sagde hun med et smil og rækte hånden
frem til ham. Hun elskede at møde nye mennesker det var hyggeligt synes hun. kristen
kørte en hånd igenenm sit hår og kiggede kort rundt men så så hen på ham igen ..
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 10:05 am

han tog langsomt hende's hånd og smilte charmerende til hende "Vincent.."
han slap hende's hånd og satte sig ved siden af hende "Hvor kommer du fra ..?" spurgte han og så på hende.



// jeg stadig ikke så krea ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 5:10 pm

kristen gav hans hånd et blidt klem og smilede, "Pænt navn" hun fugtede kort sin læbe
og kiggede på ham da han sætte sig ned, da ahn havde slap hendes hånd kørte hun den igennem hendes hår. "Chigaco er jeg født, og flottede her til for mange år siden" hun smilede, "Hvad med dig "? hun så spøgernede
på hamk ..
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 5:40 pm

"Mm.." sagde han "ville du blive sur eller såen noget hvis jeg sagde at det holder jeg helst for mig selv?"
han lagde hovedet på skrå og så på hende, han trommede let med fingerene på bænken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeLør Jul 03, 2010 10:38 pm

Hun smilede og trak på skulderne "De sgu helt okai" hun smilede og kiggede lidt på ham en
kiggede så ned i sit lår. " Hvad laver du så her ? " spugerte hun
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 10:30 pm

"Nårh.. Ikke helt noget.. Jeg er bare ude at rejse " sagde han kort og så på hende.
han trommede fortsat med fingrene på bænken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 10:45 pm

"Okai, lyder hyggeligt, håber du har en god rejse, er nemlig også ude at rejse, der sker ikke så meget i forks" hun smilede til ham og kørte en hånd igennem sit hår. "Øhm vi du med hjem på mit hotel værelse ? , skal hjem med alle de her vare?" hun smilede til ham ?
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 10:48 pm

normalt ville Vincent have sagt nej til det, men da han åbnede munden ssagde han "jajah. "
han rejste sig langsomt op og så på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 10:56 pm

kristen smilede, hun havde savnet lidt selvskab, "Fedt. " hun fumlede lidt med sine posser men fik samlet dem
og tog dem i hånden og nikkede med hovedet til højere "Den der vej" hun smilede til ham og begyndte at gå
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 11:01 pm

han gik ved hende's hendes side og fulgte egentlig bare efter hende. han så lidt på hende imens de gik.
han lod kort tungen løbe over sine tænder af ren vane.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 11:09 pm

Kristen fugtede kort sin underlæbe med tungen og kiggede lidt rundt inden hun drejede ned af en vej,
hun kiggede på ham og smilte kort til ham. "Okay, øhm.... fortæl lidt om dig selv" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTors Jul 08, 2010 11:15 pm

"Mm.." han tænkte llidt, "jeg ved nu snart ikke.." han smilte lidt og så lidt op i himlen og fortsatte med at gå ved hendes side.
"Hvad havde du tænkt jeg skulle fortælle.. ? " spurgte han "Mit liv som vampyr.. Mit sølle liv som et menneske .. Altså?" han rettede blikket mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeFre Jul 09, 2010 6:23 pm

Hun smilede lidt og sukkede kort og gav sig til at tænke lidt inden hun ville
svare ham. "Altså, øhm.. jeg tænkte mere på, at du kunne fortælle om hvordan du har det nu. hvad du laver, bor og sådan nogle ting. om din familie ja alting" hun smilede til ham
Tilbage til toppen Go down
vincent
Bruger
vincent


Erfaring : 263
Respekt : 3
Antal indlæg : 248

en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTirs Jul 13, 2010 2:28 pm

"Altså.. Jeg bor lige i øjeblikket i forks Men.." han trak på skulderene "ellers lidt forskelligt."
"Min Familie ? Altså.. De er alle sammen døde.." sagde han "eller hvad mener du.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitimeTirs Feb 15, 2011 7:38 pm

Hun smilede kort til ham, "Mener bare om du havde en vampyr familie eller som mig de er døde." hun trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





en shoppe tur til rusland ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: en shoppe tur til rusland ^^   en shoppe tur til rusland ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
en shoppe tur til rusland ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shoppe tur ..
» Shoppe tid - Daniella

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Rusland-
Gå til: