Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Café efter skole..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 2:58 pm

Sted:: Caféen i Forks
Tid:: Efter skole, ved 3 tiden
Omgivelser:: Nogle af eleverne fra skolen og andre mennesker
Vejr:: Samme kedeligere Forksvejr-regn og masser af skyer
Påklædning: sorte gamacher, en pink lang top og en sorte trøje over og sorte sneakers

Elena var taget ind på caféen da hun havde fået fri fra skole. Nogle af eleverne sad også
inde på caféen, men ingen af dem sagde hej til hende da hun satte sig 3 borde væk fra dem.
Hun havde boet i Forks i et stykke tid, men havde ikke rigtigt fået nogle venner- efterhånden
var hun begyndt at tro at det var hende der var noget galt med. Måske var hun bare nedern at være sammen
med eller også virkede hun ikke til at være sød.
Elena sukkede da hun satte sig ved bordet og prøvede at glemme de andre elever - bare lige lidt,
men det var svært for de snakkede og grinede højt, sikkert om hende regnede hun med.
Hun bestilte en varm kakao og da tjerneren kom med den takkede hun og varmede sine hænder på dens varme kant, mens
hun kiggede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 3:22 pm

Jared gik grinende ind i Caféen. Nogle af hans venner klappede ham på skulderen og lavede et hovede nik over mod pigen der havde sat sig længere væk fra de andre. Han kiggede alvorligt på dem og kiggede så hen på pigen. " Hun har det vel bare lidt svært?" sagde han stille og gik hen mod bordet der hvor hans venner sad. Da de andre havde sat sig, gik han op for at bestille en sodavand. Han smil smil forsvandt ikke en enesta gang, men hans øjne blev en smule bekymrede når han så på pigen. Da han kom ned itl bordet igen stilte han de andres ting og blev bare stående. " Jeg går derhen " sagde han smilende og pegede hurtigt hen mod pigen. De andre snakkede bare videre som om han ikke havde sagt noget.
Well, det var de sel vuden om. Hun kunne jo være godt selskab? Langsomt vendte han om på hælen og gik mod pigen. HAn blik var rettet mod jorden, men han vidste hvor han gik. Da han stod foran hende kiggede han forsigtigt op og smilte lidt. Han var faktisk genert lige nu. " Hej " sagde han stille.

// skal desværre gå, men kommer på ved en 17-18 tiden ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:08 pm

Elena hørte at der kom flere ind på caféen, men hun så ikke hen for at se om
hun kendte dem. Hun holdt blikket rettet ud af vinduet.
Hun at nogle drenge grinte og igen regnede hun med at det var om hende og hun lukkede
øjene og sukkede igen. Hun holdt stadig hænderne formet rundt om kruset på den varme kakao.
Men da hun hørte en dreng snakke til hende. Hun åbnede øjene og så på drengen der sagde hej til hende.
Hun gispede og slap krusset og hendes hænder fløj op til munden.
Drengen der stod foran hende lignede Taron så meget, hun var lige kommet sig over
at han var forsvundet.
Hun indså lidt efter hvor voldsom hun havde opført sig og smilte undskyldende til ham.
"ehm hej." sagde hun stille uden at kigge væk fra ham. "Undskyld du mindede mig bare
om en anden" sagde Elena og så ned i bordet. Mens hun havde boet i Forks, havde der ikke været
mange der havde snakket til hende, men mere om hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 10:48 pm

Jared smilte lidt og kørte en hånd gennem sit hår. " Øhm. Det må du unskylde " sagde han stille og kiggede ned i bordet. Han havde stadig sin cola i hånden, og den foltes kold mod hans hud. Han var ikke god til at snakke med piger og især ikke når de virkede overraskede over ham. " Jeg er Jared " sagde han så og smilte varmt til hende. Hans brune øjne hvilede på hend eog studerede hende. Hun var smuk. Et skævt smil erstattede det varme. Han tog fat i en af stolene, men tøvede så. " Er det okay at jeg sætter mig?" spurgte han en lille smule nysgerrig og osse nervøs.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeMan Mar 29, 2010 11:18 pm

Elena så på ham igen. Han var virklig køn og hun kunne mærke at hun rødmede
en smule, så hun kiggede hurtigt ned i bordet igen.
Hun var ikke så god til at tale med nye mennesker hun ikke kendte, men efter et stykke
tid ville hun sikkert være mere tryg ved dem, men ellers plejede hun at rødme meget.
Men da han sagde sit navn så hun på ham igen. "Jeg er Elena" sagde hun stille, men så han kunne
høre det.
"Gætter på at du er den eneste der vil sidde der, så værsgo" sagde hun og smilte lidt til ham. Hun lagde hænderne
om sin kakao igen og så over mod de andre elever der sad og hyggede sig lidt væk fra dem.
"Er det dine venner" spurgte hun og nikkede diskret mod de andre elever.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:21 am

Jared grinte lidt og rystede på hovedet. Hans smil var en smule trist, men hans øjne var stadig smilende. " nej, det er de ikke. De er kun sammen med mig fordi at min far ejer en motorcykel butik. Så de håber at han vil give dem en gratis en vis de er venner med mig " sagde han og kiggede hen på dem. De vinkede til ham, men hans blik fik dem til at kigge væk. Nogle af pigerne fniste men Jared rystede irriteret på hovedet. " Hyggeligt at møde dig " sagde han med et varmt smil. Langsomt kørte han en hånd gennem det sorte hår og klukkede lidt. Han havde hørt om Quilete indianerne og deres bander, han vidste ikke om han nogensinde ville blive en af dem men det ønskede hans far inderligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:30 am

Elena kiggede på dem mens han fortalte om dem.
"Hvorfor hænger du så ud med dem" spurgte hun, men hun havde på fornemelsen
hvorfor. For hvem ville være alene. Hun så tilbge på Jared, "Så hvis jeg snakker med dig,
vil det så sige at jeg får en motorcykel" sagde hun med en drillende tone og et lille smil.
Elena var glad for at der var en der gad at snakke med hende, og hun var glad for at det var Jared, for han
virkede rigtigt sød og så lignede han meget Taron. Hun smilte til ham inden hun drak lidt af sin kakao.
Elena vidste alt om vampyr og varulve, hun måtte bare ikke sige det til nogen.
Derfor bevægede hun sig ikke alene ud for Forks, i hvert fald ikke alene. Hun var bange for vampyrerne
og havde ikke lyst til at blive som dem.
Elena kiggede på de piger de fniste, men så derefter til Jared. "Nogle piger der er vild med dig" spurgte hun
stille med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:35 am

Jared grinte lidt, et varmt og hjertelig grin. Man skulle næsten tro at han var en voksen mand, men han lagde ikke selv mærke til det. " Forkert, de lader som om " sagde han og blinkede med det ene øje. Et svag rødmen bredte sig på hans kinder og han kiggede hurtigt ned i bordet. Hvorfor rødmede han igen ?! Det var altså virkelig upassende.. " Måske, noget for noget.. " sagde han grinende og hentydede til at hun skulle gøre noget for ham vis hun skulle have en. Hans smil var drillende og det var et af de sjældne smil der nåede hans øjne. Elana var sød og hun var også smuk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:40 am

"Hader sådanne typer" sagde hun lidt efter med et lille ryst på hovedet af
de andre elever. Men hun kom til at le lidt da han sagde at han skulle have noget til
gengæld. "Og hvad skulle det så være" spurgte hun smilende. Hun følte sig allerede i meget bedre
humør og smilte. Elena spillede bare med selvom hun ikke havde tænkt sig at køre på en motorcykel,
i hvert fald ikke alene, sådan noget kunne hun slet ikke finde ud af og så var hun bange for at vælte eller
et andet der ville gøre ondt - hun hadede virkeligt smerte og undgik den så meget hun kunne.
Elena smilte og slog kort blikket ned i bordet mens en lille rødmen gled hen over hendes kinder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:45 am

Jared grinte og trak lidt på den ene skulder. " Også mig.. men det er bedre end at være alene " sagde han stille og hadede sig selv for at være sammen med sådanne typer. Han sukkede lidt og hævede det ene øjenbryn, mens han blinkede til hende igen. " Det ved man aldrig " grinte han og tog en tår af sin cola. Han var begyndt at spise meget og også drikke emget mere end normalt. Hans far så det som et godt tegn ? Et nyt smil erstattede det andet. " Vil du med ud og kørere på min ?" spurgte han nysgerrigt og han havde et lille glimt i øjet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 10:53 am

"Man ser i hvert fald ikke så forladt og ensom ud" sagde Elena og trak lidt
på smilebåndet. "Uhh, burde jeg være bange det" spurgte hun smilende, da han snakkede
om hvad hun skulle gøre. Men da han tilbød hende at komme med ud og køre på hans
motorcykel, lo hun blidt. "Jeg ved ikke om jeg tør" sagde hun og bed sig i læben. "Hvis du lover
at jeg ikke kommer til skade" sagde hun og så lidt genert på ham. Elena kendte jo til hemligheden om varulvene,
og havde hørt om hvordan forvandlingen startede- men hun havde ikke kendt Jared længe nok til at ligge
mærke til at han spiste mere, men hvis han var meget varm ville hun sikkert finde ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:00 am

Jared grinte lidt og trak på den ene skulder. " Du skal ikk være bange nej, for jeg redder dig vis du slår dig eller noget i den stil " sagde han stille og blinkede til hende. En svag rødmen spredte sig på hans kinder. Hvorfor skulle han altid rødme når han snakkede med piger. Hans brune øjne kiggede op i loftet, mens han tog en tår af sin Cola. " Vil du så?" spurgte han nysgerrigt. Det ville være fedt vis hun ville. " Du skal bare holde fast i mig, så sker det intet " grinte han og blinkede igen med det ene øje.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:04 am

Elena skubbede en lille tot af de lyse hår om bag øret og sad og
overvejede det. Men efter lidt bedte der et lille smil på hendes læber og hun nikkede
roligt. "Hvis du lover at redde mig" sagde hun og lagde hovedet på skrå og ville have ham til
at love det, men hun kunne ikke lade være med at smile til ham, han fik hende i godt humør. "men du skal nok være
forberedt på at jeg slipper dig ikke igen" sagde hun drillende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:07 am

Jared grint elidt, et højt grin der fik nogle folk til at kiggeo ver på ham. Et skævt smil formede sig om hans læber. " Hvad nu vis jeg ikke vil have du gir' slip?" sagde han drillende og hævede det ene øjenbryn. Han vidste ikke hvorfor, men han var vidst ved at falde for hende. " Jeg lover højt og helligt at jeg vil redde dig, Elena. " sagde han smilende og rødmede lidt efter han havde sagt det. Hun fik ham både i bedere humør og fik hans hjerte til at banke hurtigere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:12 am

Elena rødmede igen og så ned i bordet mens hun smilte en anelse genert, men da
hun kiggede på ham igen. "Nu har du lovet at du redder mig, så vil da det være hyggeligt" sagde hun
og nikkede. Hun så ham i øjene og smilte lidt, hun var helt vild med hans brune øjne og hun
slog hurtigt blikket ned igen ved at drikke lidt af sin kakao, men så på ham i smug, han var virkelig sød
og virkelig dejlig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:24 am

JAred grinte og tog en stor tår af sin Cola. Han rejste sig hurtigt op og smilte lidt. " Skal vi gå?" spurgte han og rakte sin hånd mod hende. Han stod ved siden af hende og smilte det sædvanlige skæve smil. Han kiggede på hende og blinkede lidt. " Jeg vil ikke lade nogen gøre dig ondt " sagde han stille og blinkede til hende. Han vidste ikke helt hvorfor, men han ville gøre alt for hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:30 am

Elena nikkede og lod resten af sin kakao stå, da den var ved at blive lidt kold. Hun tog
hans hånd og rejste sig op. "Ja lad os det" sagde hun og smilte til ham. Hun elskede hans smil og
hun rødmede en smule, men tog sig efterhånden ikke af det, da hun havde rødmet så mange gang mens
han så det. "Nu er jeg helt tryk" sagde hun stille men smilte stadig. Hun følte sig, for første gang i lang tid,
tryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:32 am

Jared grinte lidt og gav hendes hånd et klem. Han begyndte langsomt at gå og forventede at hun ville gå med, for vis hun ikke gjorde ville han nok også stoppe op. Han var glad for hende selvom han lige havde mødt hende, som om at det hele tiden havde været meningen at de skulle mødes. " Den står herude " sagde han med et smil og kyssede hurtigt hendes kind, og rødmede stort. * Flot Jared! Nu hader hun dig sikkert * sænkte han surt, men smilte stadig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:38 am

Elena fulgte efter ham og da de gik forbi eleverne lod hun som om hun ikke så dem,
men smilte bare til Jared. Hun kunne ikke lade være med at smugkigge på ham for hun var
rigtigt glad for at de havde mødt hinanden.
Da han kyssede hende på kinden tog hun sig kort til kinden og smlte genert, men fjernede
hurtigt hånden og så på ham med sine lyseblå øjene. Hun vidste ikke rigtigt hvad hun skulle sige,
da hun var bange for at sige noget dumt.
Hun smilte bare til ham og for at vise at det var okay kyssede hun også ham blidt på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:49 am

Jared grinte lidt og tog sig til kinden, han havde fået røde kinder igen. Han vidste ikke helt hvorfor, men han var virkelig glad for at hun ikke havde sagt til ham at han skulle lade være. Et smil formede sig om hans læber og han åbnede døren, mens han stadig holdte hendes hånd. De brune øjne kiggede ind i hendes blå øjne. De var smukke. Han kastede et hurtigt bliok over på en sort motorcykel, som bare skinnede i solen. " Det er den " sagde han henkastet og pegede på den. Den stod bare der og så majestætisk ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 11:53 am

Elena kunne ikke lade være med at le en smule over at han rødmede,
men ikke på en hånende måde. Hun syntes bare at det var sødt til ham.
Hun kiggede over på hans motorcykel, da han pegede på den. "Wow, den er flot" sagde hun
og bed sig i læben. "Husk nu at du lovede at redde mig" sagde hun og kiggede på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:02 pm

Jared grinte lidt og nikkede så. " Selvfølgelig vil jeg redde dig " sagde han stille og gav hendes hånd et klem. Han kiggede op på himeln og tog så nogle nøgler op af sin lomme. Der hang en nøglering, med to billeder af nogle hvalpe og tre nøgler. Bil nøgler, Nøglen tol motorcyklen og en til hans lejlighed. " Det her bliv er sjovt " sagde han grinende. Han fik en ide og smilte så. " Måske kunne vi tage hjem til mig, så kan du se mine hunde?" spurgte han nysgerrigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeTirs Mar 30, 2010 12:07 pm

Elena lagde mærke til billederne på hans nølgering af sine hunde. "Nårh hvor er de søde"
sagde hun og smilte til ham. "det håber jeg, den eneste grund til at jeg får det sjovt er at det
er sammen med dig" sagde hun smilende da hun ikke var så glad for motorcykler.
"Ja, det lyder som en god idé" sagde hun og nikkede. "Jeg vil vildt gerne se dine hvalpe" sagde hun og nikkede
mod nølgeringen, "De er vildt søde" sagde hun og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 5:08 pm

Jared grinte lidt og trykkede blidt hendes hånd, mens de gik. SÅ hun ville gerne se dem. En svag rødmen spredte sig på hans kinder, og den var ikke så tydelig at se på hans mørke hud. Han trak lidt på den ene skulder og smilte skævt. " Kan du godt lide mig? " spurgte han stille og vidste egentlig ikke helt hvorfor at han spurgte om det, men han ville gerne have et svar. Om hun kunne lide ham eller om det var mere et venskab.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 5:14 pm

Elena vidste ikke hvad der gik af hende. Hun snakkede
med en dreng hun ikke havde kendt ssærlig længe, hun skulle til at
køre med på hans motorcykel hjem til ham og så kan hun lide ham.
Hun kiggede lidt genert på ham, men et lille smil dukkede op på hendes læber.
"ja, jeh kan godt lide dig" sagde hun stille og smilte til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 5:17 pm

Jared smilte tilfreds og lagde hans arm på hans skuldre. Han bed sig lidt i læben og gjorde sig klar til at løbe, bare for at drille hende lidt. " Så er det jog dot at jeg også kan lide dig" Hviskede han i hendes ører og grinte lidt. Vis hun slog ud efter ham fordi hun var genert ville han hurtigt kunne undvige hånden. Han kørte langsomt sin egen hånd gennem Elenas hår for at drille. " Nu skal der køres på motorcykel " sagde han smilende og holdte en to sorte hjelme i sine hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 8:27 pm

Elena smilte men slog ikke ud efter ham, men prikkede ham blidt på
næsen. "Det er det vel" sagde hun med et smil. Hun kiggede på motorcyklen
og hende smil forsvandt. Hun var ikke sikker på at hun turde, men hun kiggede hurtigt på
Jared og smilte til ham. Hun turde så længe at det var ham der kørte. Hun tog tøvende imod hjelmen
og tog den på. "Klæder den mig" spurgte hun og lo kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 8:30 pm

Jared grinte lidt og kiggede på hende med et hævet øjenbryn. Haan bed sig lidt i læbe og trådte så et skridt tilbage, og for at drille hende ville han lade som om han tænkte over det. " Lad mig nu se" sagde han og grinte lidt. Så trak han lidt på den ene skulder for at vise han bare drillede. " Du ser se.. " han skulle lige til at sige sexet, men lavede hurtigt sætningen om. " Den klæder dig, meget " sagde han med et blidt smil og prikkede i siden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 8:31 pm

Elena lo og slog ud efter ham da han stod og så tænkende på
hende. "Du skal være glad for at jeg ikke har tænkt mig at gøre dig ondt" lo
hun og kiggede smilende på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 8:36 pm

Jared grinte højt og holdte sig så gor munden. " Søde søde Elena, du kan ikke sårer mig. Jeg er altså måske en smule stærkere en dig" sagde han drillende og bankede så blidt på hendes hjelm. Et skævt smil formede sig om hans læber og man kunne se i hans øjne at han ikke bare kunne lide hende, men han var helt vild med hende. Han sukkede lidt og tog selv hjelmen på. Han satte sig op på motorcyklen og ventede lidt. " Tør du?" lød det indefra hjelmen, hvor Jared smilet drillende til hende. " Jeg lovede at redde dig vis du der sker noget " sagde han indefrahjelmen. Hans stemme lød en smule fjern men den var til at hører.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 8:40 pm

Elena rystede på hovedet lo lidt da hjelmen faktisk var svær at have på mens han
rystede på hovedet - i hvert fald for hende. "jeg er helt sikker stærkes" lo hun.
HUn tog en dyb indånding da han satte sig op på motorcyklen, men efter lidt gik hun hen og
satte sig op bag ved ham og lagde armene om ham så hun ikke ville falde af. "Jeg tør alt" sagde hun og
ville lyde modig, men det lykkes ikke helt for hende da hun lød meget tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 8:43 pm

Jared klukkede indebag hjelmen og mærkede hendes hænder omkring hans mave. " Hold nu godt fast, vi kan ikk have at du falder af " klukkede han og trykkede på gaspedalen, så hele parkerinspladsen larmede op. Så satte han af og motorcyklen kørte ud af P-pladsen. " Indrøm nu bare at det er dejligt..?" sagde han grinende og satte farten lidt op, mens husene kørte forbi dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 9:09 pm

Elena strammede sit tag rundt om ham og lukkede øjene.
"Jeg holder så godt fast jeg kan" sagde hun og trykkede sig ind til ham
for at være sikker på at hun ikke faldt af.
Men efter lidt slappede hun mere af og åbnede øjene.
"jeg kunne godt vænne mig til det" sagde hun mens hun stadig holdt godt fast i ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 9:11 pm

JAred klukkede lidt og satte farten en anelse op. Han ville ikke skramme hende,
men det var sjovt at kører sammen med hende. Eller måske mere hyggeligt,
end sjovt. " Jeg skal nok redde dig, vis noget går galt. Slap af, for der sker dig ikke noget "
sagde han smilende og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeOns Mar 31, 2010 9:16 pm

Elena lukkede kort øjene da han satte farten op. "Jeg tager dig på ordet,"
sagde hun med et smil. Nu havde han lovet at redde hende.
"Hvor bor du henne" spurgte hun og lod blikket glide hurtigt hen over de huse de hurtigt
kørte forbi.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:35 am

Jared grinte lidt og kiggede lige ud, ned på vejen. Hans øjne var fast rettet på vejen, men han lyttede til hvad Elena sagde. HAn grinte lidt og satte farten ned, da de var nået til et lyskryds. " Vi skal ikke så langt, smukke " sagde han smilende og inde bag hjelmen rødmede han lidt. Han følte sig glad med Elena. Som om at det puslespil indeni ham endelig var blevet samlet helt, for havde det manglet brikker men nu var han hel. Hun var hans manglende halvdel, og hun kunne få ham til at smile selvom han var i det dårligste humør.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:39 am

Elena kunne slet ikke lade være med at smile. Jared var den eneste der havde været
sød ved hende i lang tid, han var den Elena havde siddet og ventede på der skulle komme.
Det var faktisk sjovt at køre bare det var sammen med Jared. "Lyder godt" sagde hun stille, men højt
nok til at han ville kunen høre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:42 am

Jared grinte og da lyset skiftede fra gul til grøn, satte han farten lidt op. De drejede til højre og til venstre, til de endelig kom til Reservatet. " Jeg boede måske lidt langt væk " sagde han grinende og stoppede motorcyklen. DEn skinned stadig og ikke så langt derfra stod det er gammeldags hus, men det var stadig flot. " Der bor jeg " sagde han smilende og man kunne svagt høre en gøen derinde fra. Hurtigt tog han hjelmen af, og trådte af den hvorefter han rakte en hånd frem mod Elana så han kunne hjælpe hende af. " Så er vi fremme " sagde han smilende og ventede på at hun ville tage hans hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:45 am

Elena holdt godt fast i ham da han igen satte farten op og lukkede øjenen.
Da de standsede tog hun i mod hans hånd og "kravede" ned. "Hvor er her dejligt" sagde hun
og tog sin hjelm af og rakte den til ham. "Det var faktisk sjovt" sagde hun og smilte blidt til ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:49 am

Jared grinte og tog imod hjelmen. Han lagde den ved siden af motorcyklen og tog å fat i Elena's hånd igen. Et tilfreds smil formede sig om hans læber og han begyndte så småt at gå imod huset. Han stoppede lidt og kiggede på hende med et smil. " Må jeg prøve noget ?" spurgte han nysgerrigt og bed sig lidt i læben. Han vidste ikke helt hvorfor han spurgte om det, men det var vel så hun ikke ville blive alt for overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:52 am

Elena strøg sin finger hen over hans hånd, da han tog hendes hånd. Hun fulgte med ham
op i mod huset, men da han spurgte hende om det, smilte hun og stillede sig en smule
tættere på ham mens hun stadig smilte.
"Gerne" sagde hun og gav hans hånd et blidt klem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 9:57 am

Jared grinte og lagde den ene af sine hænder op på hendes ryg. Han kiggede lidt på hende og rørte så blidt sine læber med hans, pressede dem blidt mod hendes. Han lukkede 'øjnen lidt i og glemte helt tiden og stedet. Så længe han var sammen med hende, var han glad - ja - lykkelig. Han nussede blidt hendes ryg og åbnede langsomt det ene øje for at se på hende, han var ikke nervøs for hvad hun ville gøre men om hun syntes han var en god kysser. Hvorfor blev han nu nervøs over det ?! Han havde den smukkeste pige i sine arme, hans anden halvdel også bekymrede han sig om hvordan han kyssede ?
Den tanke fik ham til at grine lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:01 am

Elena lagde den ene hånd på hans bryst mens hun stadig holdt ham i hånden
med den anden. Hun lukkede øjene da han trykkede sine læber mod hendes. Elena havde aldrig
drømt om at hun skulle være så heldig at finde Jared og da slet ikke i Forks, hvor hun ikke ligefrem
var populær, men hun var ligeglad, hun havde fundet ham og hun var ligeglad med alle andre.
Hun åbnede øjene og så på ham da han grinte. "Hvad griner du af" spurgte hun stille, men med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:04 am

Jared kiggede på hende med et hævet øjenbryn og smilte skævt. " Jeg tænkte bare på om jeg var en god kysser ?" sagde han, men det lød mere som et spørgsmål. Hans øjneh avde dette specielle glimt når han så på Elena og han følte sig varm indeni når han var sammen med hende. Det var der ingen der havde fået ham til før. Der sneg sig langsomt et nyt smil ind på hans læber og det var et varmt et. Han krammede hende igen og kyssede hende blidt på halsen. " Skal du se huset eller vil du hellere fortsætte ?" sagde han og klukkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:10 am

Elena grinte lidt da han sagde hvorfor han kom til at grine. Hun smilte og nikkede til ham,
"Det syntes jeg du er" gav hun ham som svar og lo lidt igen. Elena
gengældte krammet, da hun kunne mærke hans varme hvilket fik hende til at smile lidt.
"Begge dele er meget fristende" sagde hun og kiggede smilende på ham, hun havde aldrig smiltet så meget
før, i hvert fald ikke hvad hun kunne huske.
"Men hvis du viser mig huset kan vi jo fortsætte derinde" sagde hun med kyssede ham hurtigt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:27 am

Jared grinte højt og smilte et skævt smil. Han kiggede tænkende på hende, bare for at drille. " Fristende " sagde han og kyssede hende hurtigt igen, hvorefter han gav hendes hånd et blidt klem. Langsomt begyndte han at gå og smilte lidt, selvom han havde det varmt. Han kiggede på hende også ned på deres hænder. " Syntes du ikke jeg er lidt varm ?" spurgte han undrende, men smilte også.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitimeFre Apr 02, 2010 10:31 am

Elena grinte lidt og lagde hovedet på skrå. "Du er noget helt for dig selv" sagde hun og
smilte til ham. Elena nikkede og så på hans hånd. "Du er meget varm" sagde hun og så på ham igen.
"Har du det godt" spurgte hun stille og bekymret.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Café efter skole.. Empty
IndlægEmne: Sv: Café efter skole..   Café efter skole.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Café efter skole..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Efter lyset.
» På café, istedet for i skole.
» i skole igen efter påskeferien //alle er velkomne :D
» skole skole skole..trist der er et år endnu!
» Ny i byen..... udkig efter en guide!

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: