Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Snefnug

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 9:45 am

Årstid - Vinter
Dag - Lørdag
Vejr - Nyfalden sne, frosvejr, sol
Sted - I caféen, ved et af bordene
Tid - Formiddag
Omgivelser - Et par stykker som har søgt ly for kulden
___


Jenna tog sin fugtige, hvide hue af, og lod sin hånd køre igennem sit blonde håre.
Hun trak også sin hvide pels-frakke af, og hang den over en af stolene.
Hun lænede sig tilbage og nynnede svagt.
Mmm, jeg savner dem allerede!
Hun lukkede øjnene, og smilede svagt.
Men nu er der igen dre kan se mig mere.. Ikke folk som kender mig! Jeg kan gøre lige hvad jeg vil!
Hun nippede til skovbær teen, og proppede chokolade-småkagen i munden.
Hun så ud af vinduet, så på sneen som langsomt dalede ned.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 11:18 am

Amira kom gående igennem sneen med et lettere gnavent ansigtsudtryk. Selvom hun havde al mulig grund til at være glad, fik al denne sne hende humør til at dale til nulpunktet. Hun skævede op imod himlen "Man tror man er såååh sjov" vrissede hun af de vejrguder der nu måtte ha set sig gale på hende. Hun sparkede i protest til sneen og stak hænderne i lommerne.
Selvfølgelig smeltede sneen der landede på hende med de samme, og den sne hun trådte i, ville også ha smeltet, hvs det ikke var fordi at hun gik så hurtigt.
Hendes påklædning tydede ikke på at det frøs og sneede. Hun var iført jeans og en tshirt. Intet andet. Eller jo, sko selvfølgelig, men så man efter, var disse også sandaler.
Hun stoppede op da hun stod ude foran caféen. Hun fik en rynke i panden. Hvordan i alverden var hun kommet så hurtigt fra La Push og så lige til caféen?? *Min underbevisthed må vel mene at jeg skal ha noget kaffe* tænkte hun tørt og skubbede døren op og trådte ind. Et hurtigt blik blev kastet ud over lokalet, og hun konstaterede lettet at her var vampyr frit. Stanken gik aldrig helt væk, men det var vidst også fordi at nogle vampyrer arbejdede her.
Hun fik øje på en ca. jævnaldrende pige der sad ved på en stol.
Amira hævede et øjenbryn over pigens jakke. Hun listede langsomt hen til pigen og lagde hovedet let på skrå "Er det der ægte pels?" spurgte hun skeptisk og rodede lidt rundt i sit hår der var helt vådt af al den sne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 11:54 am

Jenna så smilende op fra sin kop, og mødte pigens blik.
Mmm, venlige øjne, noterede hun sig.
"Nej. Jeg kan ikke fordrage pelsavlere." smilede hun lidt fraværende.
Hun slog ud med hånden, gjorde tegn til at pigen måtte sætte sig, på stolen foran hende.
"Hvad med dig? Du har da usædvanlig lidt tøj på?"
Hun så ikke engang ud til at fryse, hvilket Jenna syntes var bare lidt mærkeligt.
Hun var selv mega kuldskær.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 12:02 pm

Amira åndede lettet op og satte sig foran den ukendte pige, uden at tage blikket fra hende.
"Godt det gør jeg nemlig også" sagde hun muntert og kastede et blik ned over sigselv. "Ups.." mumlede hun.
Hun havde ikke planlagt at skulle møde mennesker på sin lille gåtur, så hun havde selvfølgelig ikke taget notits af sin påklædning. Dumt, for de uvidende mennesker blev med det samme mistænksomme, noget man ikke kunne fortænke dem i, Amira ville sikkert også selv synes at det ville være underligt, afgjorde hun med sigselv.
"Tjah.. Jeg har et rimlig godt blodomløb" Sagde hun så, med sit mest uskyldige pokerfjæs "Jeg kunne nærmest holde varmen i bikini på antarktis" Hun grinede kort, da et billede af hende i liggestol, iført bikini, på en kæmpe isflage og omgivet af pingvinger, poppede op i hendes hoved. "Ej ikke helt, men hvis du forstår hvad jeg mener...?" Amira blinkede til pigen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 12:07 pm

Jenna smilede bredt, da hun fik et samme billede frem.
"Tjo, det forstår jeg godt. Sådan er min kusine også."
Hun var tilfreds med svaret, og tænkte ikke mere over det.
Sådan var hun bare.
En utrolig tilgivende, og blåøjet person, trods hendes øjne var brune..
Hun så pigen lidt mere an, og nippede til sin te igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 12:14 pm

En servitrice havde hurtigt opfanget at Amira var ankommet, og kom trissende hen til deres bord, med et spørgende blik rettet i mod Amira, som smilede venligt til hende "Jeg skal bare ha en kop kaffe" sagde hun og tilføjede "helt almindelig og sort". Servitricen nikkede og gik derfra igen.
Amira vendte sig imod den endnu ukendte pige med et muntert blik "Hvad hedder du så, og hvad bestiller du her?" der lå en lettere drillende undertone, noget der var meget almindeligt for Amira. Hun syntes selv at det var en meget munter joke at hun havde brugt ordet 'bestiller' eftersom de befandt sig på en café og hun lige selv havde bestilt.
*Oh god..* tænkte hun panikslagen *Min humor begynder at ligne min fars!!!* Hun rynkede brynene ved mindet om hendes far, men skænkede det ikke flere tanker. Han var ikke det værd. Men selve idéen om at hun havde fået en dårlig humor på sine 'gamle' dage, var nok til at freake hende lidt ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeSøn Jan 24, 2010 8:18 pm

Jenna grinede skævt over joken, som det tog hende et stykke tid at fatte.
Hun lod ikke tankerne løbe så meget omkring rynken i hendes pande, men rodede sig kort i håret.
"Navnet er Jenna," sagde hun og skar ansigt.
Hun syntes sit navn var så pisse barnligt!
"og jeg prøver at varme mig, hvis det skulle intressere dig.."
Hun lagde hovedet på skrå, og smilede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeMan Jan 25, 2010 3:29 pm

Amira lænede sig en smule frem over bordet og rakte en hånd frem imod Jenna "Hej Jenna, jeg hedder Amira" sagde hun muntert og imødekommende. Det var en mærkelig vane de havde her i Forks, med at give hånd hele tiden, det havde Amira hvertfald syntes i starten. Men nu var det ligeså meget en vane for hende, som for alle andre.
Hun grinede kort over at Jenna prøvede varme sig. I Amira's verden, var det næsten aldrig nødvendigt, hun havde det oftest aaaalt for varmt. "Jeg håber du når dit mål" sagde hun lettere drillende og blinkede til Jenna.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitimeMan Jan 25, 2010 3:34 pm

Jenna tog hendeshånd, og rystede den blidt.
Hun smilede skævt.
"Nice to meet you too Amira."
Hun smilede endnu skævere over hendes bemærkning.
"Mmm, jeg føler mig allerede meget varmere, tak." grinede hun.
Hun er god til at gejle folk op, tænkte hun humoristisk.
Mindede hende meget om hendes mor.
Sådan en solstråle som elskede alle, også tiggere.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Snefnug Empty
IndlægEmne: Sv: Snefnug   Snefnug Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Snefnug
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Chokolade snefnug XD - Mik :3

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: