Hun klukkede, "Baaah", sagde hun og rakte tunge af ham. Hun sukkede, hun vidste ikke hvad de skulle lave.. "Det eneste jeg vil er at være sammen med dig, og for mig er det fuldstændig lige meget", sagde hun og smilte stort, da hun selvfølgelig godt vidste at det ville blive et laaaaangt liv, hvis de bare skulle sidde og stirre ud i luften, selvom hun vidste at det nok bare var fordi de var en del uopfindsomme.. - det var jo trods alt også første gang de var sammen, siden Italien. Hun kiggede op på ham og kunne ikke lade være med lige at give ham et lille kys.
Mizzar Bruger
Erfaring : 855 Respekt : 11 Antal indlæg : 805
Emne: Sv: Christmas eve. Man Jan 04, 2010 5:30 pm
Mizz grinte af hendes kommentar og kyssede hende tilbage. " Vi er uopfindsomme " sukkede han og lagde armene om livet på hende. Han elskede hende rigtig meget, og han ville egentlig bare være sammen med hende hele sit liv. Vinden legede svagt med hans hår, mens han kyssede Christa nogle gange på panden. " Hvor er vi kedelige?" sagde han i en drillende tone og plantede et lille kys på hende næse.
Christabel Bruger
Erfaring : 845 Respekt : 11 Antal indlæg : 799
Emne: Sv: Christmas eve. Man Jan 04, 2010 5:57 pm
Hun følte sig virkelig tryg, når hun var i hans arme. "Meget, men det er hyggeligt..", hun smilede, og kyssede også ham på næsen, "Synes jeg i hvert fald.." Hun lagde mærke til at vinden fangede hans hår og puffede op i sit eget hår, så det også blev fanget af vinden, og kørte en hånd igennem det. Hun kunne ikke lade være, og kørte også en hånd igennem hans hår, og nussede det blidt.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: Christmas eve. Fre Jan 08, 2010 6:27 pm
Mizz kiggede på hende og tog den hånd som hun nussede hans hår med, og kyssede den blidt. Han kiggede på hende og smilte uskyldigt. Han kunne ikke styre sin 'trang' til at kysse hende, men han prøvedet. Et smil spilelde om hans læber og han kyssede hendes læber blidt. Da han trak hovedet tilbage kiggede han på hende med et glimt i øjet. " Måske lidt kedelige?" sagde han drillende og krammede hende ind til sig.
Christabel Bruger
Emne: Sv: Christmas eve. Fre Jan 08, 2010 10:19 pm
"Jeg synes overhovedet ikke det her er kedeligt", sagde hun og hentydede til hans kyssen, og små-lo så. Det mest kliche-romantiske hun kendte var, når manden sad på knæ og kyssede pigens hånd - og det var næsten det Mizz gjorde. Hun elskede det uskyldige blik han sendte, og skulle lige til at kysse ham, da han kyssede hende. Hun smilte, og kærtegnede blidt hans kind, med et blik der sagde mere end 1000 ord. Chris lagde hendes hænder mod hans bryst.
Mizzar Bruger
Emne: Sv: Christmas eve. Fre Jan 08, 2010 10:27 pm
Mizz kiggede på hende og klukkede glad. " slet ikke kedeligt " gav han hende ret i. Han kiggede på hende og smilte et skævt smil, han kiggede ned på hendes hænder og kyssede hendes pande. Et smil formede sig om hans læber og han hev hende tæt ind til sig. " Jeg elsker dig meget højt, Christabell Isadora Bach" hviskede han i hendes øre og kyssede så hendes kind.
Christabel Bruger
Emne: Sv: Christmas eve. Søn Jan 10, 2010 4:24 pm
"Og jeg elsker dig, Mizzar Laungs..", sagde hun og smilte kærligt til ham. Hun lagde sit hoved mod hans bryst, da han lagde hende ind til sig og sukkede, "jeg kunne sidde her forevigt..", hun krammede ham om hans talje, og hendes hoved var trykket godt ind mod hans bryst. Hun lukkede øjnene, og mærkede et vindpust i hendes ansigt.
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …