Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Kigger på jule ting

Go down 
ForfatterBesked
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 12:39 pm

Dato :: 25. December
Årstid :: Vinter
Dag :: fredag
Vejr :: mange skyr
Sted :: i byen
Tid :: 12:30
Omgivelser :: ser på flotte lys


Elisa gik rundt i byen, hun kiggede på flotte julelys, og flotte ting, der stod i vinduerne, hun lagde hænderne i jakke lommerne og sukkede dybt, hun med sig lidt i læben men slap den med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 12:41 pm

Hayley kom gårene hun havde en hættetrøje på og havde taget hætten over hovedet, hun kiggede rundt men kiggede så lidt ned da hun fik færten af hun vampyr, men smilede da hun duftede det var Elisa, hun kiggede op og kiggede hen imod hende og gik hurtigt hen til hende, efter noget tid stod hun ved siden af hende og smilede til hende "Hejsa" sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 12:47 pm

Elisa ser rundt og får øjne på Hayley ved siden af sig "hej Hayley" sagde Elisa med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 12:49 pm

Hayley smilede til hende "Hejsa" hun kiggede lidt rundt og så så tilbage på hende "Hvad laver du så her" spugerte hun venligt, og kørte en hånd igemmen håret
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 12:56 pm

"øm jeg prøvet at finde nogle julegaver, og noget nyt tøj for jeg har fået rævet mit tøj i stykker, da jeg var vred" sagde Elisa pinligt berørt "men elllers laver jeg ikke så meget her sagde Elisa og så ned i sneen. der komme nogle mennsker gåede forbi, så Elisa tog sin hætte op over sit hoved. Da menneskene var gået forbi, tog Elisa hætten ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 1:02 pm

Hayley havde sin hætte over hovedet, og kiggede underne på hende da hun tog sin af og på, men sagde ikke noget, "Øhm okay" sagde hun stillet "Har du så fundet noget tøj" hun bed sig kort i læben og så efter menneskerne, men kiggede hurtigt på Elisa igen "Men langtid siden" sagde hun stillet.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 3:58 pm

"ja" sagde Elisa og nikkede til hayley, og så undersøgne på de mennesker der kom forbi dem "og nej jeg her ikke rigtigt fundt noget tøj endnu, så jeg prøver igen i morgen, tror jeg" sagde Elisa og smilede til Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 4:44 pm

Hayley smilede til hende, "Jeg vil da gerne hjælpe dig," Haye´ley tog hende i hånden
"Lige som i gammle dage" sagde hun stillet og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 5:38 pm

"okay" sagde Elisa og fløg afsted, første kom de til en lille butik med meget forskelligt tøj. Der var der lidt som -elisa kunne lide, men ikke så meget, så kom de til en butik som kun havde kjoler, men der vil Elisa ikke ind. Timerene gik og det mørker og mørker. Men de fik en masse tøj ud af det. "hov, jeg har glemt alt om julegaverne" sagde Elisa surt på sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:17 pm

Hayley smilede og gik med hende rundt, hun stoppede op sammen med Elisa da Elisa sagde noget, Hayleý tog der efter sin hånd til sig og smilede "Kom" Hayley begyndte og gå og kom ind en stor butik med de bedste julegave, "Slå dig løs" sagde hun med et smil, hun kiggede rundt og prøvede og finde en gave til Shin
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:32 pm

"Tak fordi du gider og hjælpe mig, du er alletiders Hayley" sagde Elisa og gik rundt i butikken. Der var mange flotte ting der inde. men Elisa fandt noget meget smukt som var en spilledåse med flotte billeder med roser på. "hvor er den flot, den skal jeg have med, den skal være Hayley`s gave" mumlede Elisa så Hayley ikke skulle høre. Elisa fandt så mange flotte ting, i butikken som man ikke skulle tro at mennesker kunne lave, da Elisa var færdig med at finde gaver, gik hun hen til kassen og betalte sine ting. "tak og have en god jul" sagde Elisa til damen. Damen svarede og sagde "tak og i lige måde frøken". efter Elisa færdig ventede hun på Hayley.


Sidst rettet af Elisa Man Dec 21, 2009 7:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:34 pm

Hayley hørte hende ikke, Hun fandt en gave til Shin og ledte nu efter en gave til Elisa, hun smilede "Roser, hun elsker roser" mindede hun sig selvom og kiggede vider efter et heller andet med en rose på, hun bed sig lidt i læben og fadt en flot halskæde med en rose på og besluttede sig for at den var til Elisa, men så stadig efter en gave til sin søster
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:41 pm

"når finder du noget smukt Hayley" sagde Elisa drillede og skubbede til Hayley. Efter hun havde sagt noget til hayley, så hun ud af vinduet i et øjeblik, og så på Hayley igen med et stort smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:46 pm

Hayley nåede og gemme halskæden væk så Elisa ikke så den, "Ja" sagde hun med et smil "Tror du at min elskede Shin, ville blive glad for den her" Hayley tog gaven frem og holdte den så hun ville kunne se den


Shin's gaver xD

http://images.qxlricardo.com/ImgUsers/2/5/580/58034/5803473/580347334_Big.jpg

http://www.ecoweb.dk/artikler/billeder/knowledge-cotton-apparel-blaa-polo-250.gif
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:51 pm

"er du gal, self vil han det, han elske alt, hvad han får, bare det er fra dig" sagde Elisa kærligt og slappede Hayley på skurdene med et stort smil på læben og lade hænderne ned i lommen.


Sidst rettet af Elisa Tirs Dec 22, 2009 1:30 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:54 pm

Hayley smilede til stort til hende "Tak, nu har jeg vidst også brugt nok penge på mig selv med alt det tøj jeg fik købt" Hayley smilede og grinede svagt "Men hans gaver er også ret dyrer" hun smilede "Har du fundet noget" spugerte hun venligt
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 7:58 pm

"jaa det kan du tro, men jeg siger ikke hvad jeg har købt" sagde Elisa med en latter i stemmen og så på Hayley med et meget stort smil, så stort smil så man kunne ser hende`s tænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:00 pm

Hayley smilede og da hun så hende's tænder kiggede hun rundt "Øhm Elisa, dine tænder" sagde hun hurtigt men lavt, Hayley kiggede over på hende igen og smilede et sødt lille smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:09 pm

"ups det tænkte jeg ikke lige på" sagde Elisa med en latter i stemmen og gav også Hayley et lille bitte smil. Efter Elisa og Hayley, havde snakkede. Kom der nogle mennesker ind af bufikken "kom vi må heller gå" sagde Elisa til Hayley. og så på menneskene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:12 pm

Hayley kiggede på mennesker ne og kiggede så på sine ting, hun gik op og købte tingen og fik det i en pose og gik så ned til Elisa igen "Ja, det må vi nok" Hayley havde mange poser i hænderne men smilede bare de vejede jo ikke en pen da hun var vampyr, hun gik ud af døren af butiken og vendte sig om og kiggede på Elisa og stod og ventede på hende
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:21 pm

Elisa kom løbede ud af butikken, med masser af poser i hænderne, og smilede til Hayley "når så har vi vist købt nok for i dag var", hun så på sine poser og rystede dem lidt, og gik hen ved siden af Hayley.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:29 pm

Hayley grinede svagt og nikkede "Ja, det har vi, skal vi hjem til dig og mig og hygge, har blod kage der hjemme og ar en god film" hun smilede til Elisa og begyndte og gå hjem mod hende selv, og da hun sagde det hun sagde sørrede hun for at snakke så det kun var Elisa der hørte det..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:33 pm

"jo det lyder fantatisk" sagde Elisa og så lidt rundt, ligesom Hayley for at der ikke var nogen der hørte dem.



//er nød til at logge af nu, men vi kan skrive i skolen i morgen Crying or Very sad Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:35 pm

Hayley smiled eog gik vider, og smilede til Elisa, "Fedt glæder mig," hayley bed sig lidt i læben og spugerte så Elisa
"Elisa den dag du blevet taget væk fra mig, hvor kom du så hen" hayley rystede lidt ved tænken og tog sig hurtigt til hovedet
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:40 pm

"jo det lyder fantastisk" sagde Elisa, og så lidt rundt ligesom Hayley, for der ikke var nogen der hørte dem.


//er nød til at loge af nu, men vi ses i morgen, så kan vi måske skrive der Crying or Very sad Razz //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeMan Dec 21, 2009 8:41 pm

Hayley smiled eog gik vider, og smilede til Elisa, "Fedt glæder mig," hayley bed sig lidt i læben og spugerte så Elisa
"Elisa den dag du blevet taget væk fra mig, hvor kom du så hen" hayley rystede lidt ved tænken og tog sig hurtigt til hovedet

//Ja vi ses xD
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 8:59 am

Elisa så trist ned i sneen, og op på Hayley igen "altså jeg blev adopteret af nogle meget rige mennesker, men det var ikke det samme uden dig, jeg... har været meget bekymret for om du overhovede havde det godt på det mærkelig børnehjem. Jeg prøvede at løbe væk fra familien. Men de fandt mig altid tilsidst. Jeg tror, jeg løb væk over tolv gange. når ja jeg skulle jo fortælle dig, om hvor jeg flyttede hen. altså, jeg kom til new york og var der med den familie som adopteret mig, jeg forstår stadig ikke rigtig hvorfor, de tog mig. Men der var noget mærkeligt ved familien, det var som om at de hviste at jeg skullle blive vampyr" Elisa rystede på hovedet og så ned i jorden. Elisa kunne ikke gør sin sætning færdig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 9:08 am

Hayley bed sig i læben og rystede svagt over det hun sagde "Jeg har haft det værste liv ever uden dig, men jeg håber du har haft det okay, du ved jo at jeg blev voldtæget og kom på børnehjemmet men da jeg havde været på børne hjemmet i nogle år, blev jeg bankede næsten til døden de smader mig med stegepander, mobbede mig, slog mig med koste, jeg lå på et hospital, og da jeg var nogle lunde vågen, kunne jeg fornemme der kom to drenge ind, den ene slikkede mig op af halsen den anden holdte mig, jeg mærkede kulden for hans tunge, lidt efter noget tifd, satte han tænderne i mig, ¨så nemt som ingen ting, jeg mærkede smerten nogle dag efter jeg havde ligget med den smerte stak jeg af for børne hjemmet og endte til sidst het, og jeg nu er jeg hvad jeg er" Hayley kiggede også trist ned i sneen
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 12:38 pm

Elisa så trist, på Hayley, og lade en hånd på Hayley`s skuldre "hvor skrækkelig, det er også min skyld det hele, med dig. Jeg er så ked af at det er sket, med dig. Hvor ville jeg ønske at jeg kunne have kommet tilbage og tag dig med mig hjem, for familien var jo rigtig søde, ved mig. Men de sagde bare, at jeg ikke måtte være alt for meget sammen med mine vennner. Det.... var som om de hviste det at jeg skulle var vampyr. men bare ikke hvornår" sagde Elisa og så tænksomt ned i sneen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 12:43 pm

Hayley rystede på hovedet, og vis en vampyr kunne græde havde hun gjordt det, "Nej, Elisa det er ikke din skyld, du kan ikke gører for du fik en familie, men vis de vidste du skulle blive vampyr, det er vel kun godt" hayley prøvede og smile men det gik ikke så godt, hun kiggede op på Elisa, og så tænkene på hende "Nu er vi begge vampyrer og vi kan værer venner for eviget" sagde hun med et smil og tog Elisa's hånd, selvom det var ret svært da hun havde alle poserne i hænderne, de var snart hjemme ved Hayley, "Når ja, bare lige så du ved det, jeg skal flytte sammen med Shin" hun smilede stolt.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 12:50 pm

"oh la la, Je dois dire assez" sagde Elisa med et frækt blik og skubbede til Hayley "når skal i så ikke også giftes?" Elisa så op på den skyfrie aftenhimmel, og så ned på Hayley igen, med stort smil "når men så et stort tillykke, jeg håber i kommer til at hygge jer" fnes Elisa med hånden på munden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 12:54 pm

Hayley grinede lidt og skubbede blidt til Elisa, "Hey, opfører dig pænt" drillede Hayley og smilede til hende "Det skalvi vel på et heller andet tidspukt, det håber jeg da" Hayley grinede lidt, "Mig og Shin, Hygger os altid" sagde hun med et fræk smil, og kiggede på Elisa's hår, hvor de smukke sne fnug landte blidt, hun grinede lidt, "Men du er da stadig velkommen" grinede hun, og fugtede sin underlæbe og bed lidt i den men slap den med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 12:59 pm

"tak, men jeg kommer altså kun, og besøger jer, når det er morgen, for det ville være meget pinligt hvis jeg bare komme og gik" grinte Elisa, og klappede sig på mavn. "og det minder mig om at jeg også skal finde en kæreste hvis der er flere tilbage i denne verden" Elisa smilede stort til Hayley og ned i sneen igen, med sit sjove smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:01 pm

"Bare rolig, tror ikke vi knalder hver aften" hayley grinede lidt og smilede så da hun sagde hun gerne ville have en kærste, hayley bed sig lidt i læben og tænkte lidt "Desværre, jeg ved ikke hvem der er tilbage, men jeg vil med glæde gerne hjælpe dig" hayley smilede over hendes sjove smil, og smiled enu selv sit sjov smil.
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:06 pm

"Okay, det skal nok blive sjovt" Elisa så lidt rundt på det sne dækket vej "hvor er her smukt" hviskede Elisa med lukket øjne, imens hun havde lidt åbnen mund, Elisa`s tænder var lidt fremme, men det var Elisa ligeglad med. Elisa var bare så lykkelig over at få sin gamle veninde tilbage og hende`s veninde, bare var lykkelig, så var Elisa bare glad.


Sidst rettet af Elisa Tirs Dec 22, 2009 1:47 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:10 pm

Hayley grinede og kunne se hendes hus, hun satte i vampyr løb og stod hurtigt der over "Jeg kom først" grinede hun og hoppede lidt op og ned ved hovede døren, hun tog så nøglen frem og låste døren op "Så, kommer du" grinede hun med et frækt smil, og legesyge øjnene..
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:14 pm

Elisa grinte højt, hun var så glad, at hun følte at hun var ved at dø af grin. Efter et halvt sekundt stod Elisa ved siden af Hayley "du er skør Hayley. men det er det jeg elsker ved dig" Elisa gav Hayley et venide smil og tog sine poser over i den ende hånd, og tog en elastik i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:20 pm

Hayley grinede og gik ind, og satte poserne på et bord der stod i gangen, "Jeg ved det" sagde hun grinene "Jeg er så dejlig, skør" hun rystede svagt på hovedet "Det er dig der lrte mig det" drillede Hayley hende, Hayley havde ikke været så glad med nogle ander piger før, og det kunne hun godt mærke at det havde hun svanet
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:27 pm

Elisa grinet lidt "hvor vil du havde jeg skal sætte mine poser" sagde Elisa med et stort smil, og holde poserne op i luften, imens hun tog sin jakke af, efter hun havde taget sin jakke af, lade hun sin jakke ned i en af posernem. "når hvad skal vi så lave" Elisa smilede stort ved tanken om at de skulle se en sjov film, med masser af dumme mennesker i.


Sidst rettet af Elisa Tirs Dec 22, 2009 1:50 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:33 pm

Hayley smilede og tog hendes poser og lagde dem ind på hendes seng, "Øhm vi skulle se filmen og spise blodkage, jeg pakker lige Shin's gaver, imens blodet varmer" hun gik ud i køkkenet og satte kagen ind på sofa bordert hun gik så ud i køkkenet igen og satte noget blod i ovnen de kunne drikke, hun gik ind i stuen og fandt filem og satte den på og satte sig i sofane
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Dec 22, 2009 1:38 pm

"tak" sagde Elisa, da Hayley tog hende`s poser.
Elisa nikkede med et lille smil på læben, og gik ind i stuen og så på de flotte billeder der hag på væggen "det er et flot hus, du har Hayley" Elisa kiggede på billederne med store øjhne.
Efter Elisa havde kiggede på malerierne gik hun hen, og satte sig sig i sofaen.
Imens Hayley, var i køknet, sad Elisa, og tænkte på, alt det de havde snakket om, hun tænkte og tænkte, hun kunne ikke få det til at hægge samme, "hvordan kan de dog vide det, hvordan" mumlede Elisa, for sig selv og lade sin hånd på hagen. Men Elisa tænkte og så på hvordan hende`s liv, ville ha` været hvis hun havde drabt et mennesker.
Men den tanke, rystede hun af sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 12:43 pm

Hayley kom ud med to kopper varmt blod og en blod kage hun satte det på bodert, og satte sig ved sidden af Elisa
hun så på fjernsynet hun havde tændt det og nu begyndte der en film,
filmen var ret rolig og smuk, Hayley var jo ikke særlig glad for gyser, hun fugtede sin underlæbe
hun satte sig i sofaen med benene til sig hun sad med koppen på benet men holdte på koppen, hun kiggede roligt på filmen
og tog en lille tår af blodet, hun smilede svagt og kiggede nu på Elisa, "Den er ret sød, men barer sig vis du vel se noget andet" sagde hun roligt, og kiggede nu på tvet, Hayley kunne godt se gyser, hun skulle bare vide at Shin kom hjem til hende, ellers var hun en for stor pive skid, Men for Elisa ville hun gerne se en gyser, det var jo ikke så slemt vis hun løb i vampyrløb hjem til Shin heller ringet til ham, der var nemlig ikke så langt
Tilbage til toppen Go down
Elisa
Bruger
Elisa


Erfaring : 114
Respekt : 0
Antal indlæg : 102

Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitimeTirs Jan 05, 2010 2:40 pm

Elisa tog koppen på bordet op i hånd, og smilede et sødt smil til Hayley "øm Hayley har du set: 30 days of night, det er en okay filmen, ikke uhyggelig tror jeg, men jeg er ikke sikker hvis du slet ikke kan lide gyser arg-tig film så er det selvfølgelig okay" Elisa tog tåre af koppen, med et lille smil på læben.
"jeg har aldrig trodet at man kunne lave blod kage eller kaffe" Elisa smilede sjovt over det og tog en tåre mere af koppen.
-filmen var okay synes Elisa, hun havde aldrig set så sådan en filmen, men hun havde jo heller ikke set sådan noget med dvder eller videoer, de eneste filmen hun havde set var 30 days of night, og tre andre, nu var Elisa jo rert gammmel, 217 år er rert mange år, så det er stadig nyt for hende at komme ind i det nye århundrede, når hun er så gammel, men ung alligevel.
Elisa så på klokken med store øjne "hov den er jo fire om natten" Elisa grinte af at hun ikke havde været ude så længe, siden hun blev vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Kigger på jule ting Empty
IndlægEmne: Sv: Kigger på jule ting   Kigger på jule ting Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Kigger på jule ting
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Jule hygge i byen
» Kigger og kigger ..
» Så kigger vi da lige her!
» Kigger på stjerner

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: