Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 pain of love

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 7:51 pm

Årstid: Vinter.
Dato: d. 15. december.
Tid: Sådan omkring klokken 19.00.
Vejr: Regnvejr.
Omgivelser: , Just little cute, Tom Kaulitz x3.
Sted: Caféen.

Tom satte farten ned da han nærmede caféen, og gik helt hen til døren, hvor han tog fat i håndtaget, han bed sig let i underlæben, og gik ind, efter at han skubbede til døren. Den lukkede efter sig at han gik ind. Idet at han stilte sig hen i et hjørne, som var lidt skjult, da han ikke ville have at nogen fik øje på ham med det samme, når de ind i caféen. Han fugtede let sine læber, og kiggede ned i gulvet. Var han sur? Eller? Det kunne han faktisk ikke helt finde ud af om han mest var sur eller såret. Det var bare det, med at hører ordet pus til en anden, også til en fremmed mand. Tom vidste jo ikke om Daniella og den fremmed så havde noget kørende. Det havde de ikke, var en tanke som hele tiden gled forbi ham, imens at han puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme. "Scheisse.." mumlede han stille og irriteret, heldigvis var han den eneste på caféen, udover tjeneste folkene på caféen, men de var ude og lave mad, og bla bla, hvad de ellers skulle have ordnet til og på caféen, så stort set var han alene. Et lille skævt smil plantede sig på hans læber, og han lænte sig godt tilbage mod væggen, "The pain of love will last Forever, Promise me, promise me, Lets celebrate the pain together, The pain of love... ah" sang han stille med sin dybe stemme, og prøvede egentlig at lave den lidt om, så man ikke kunne hører at det var ham der sang, det ville være pinligt, hvis nogen opdagede det, og samtidig lidt træls på en eller anden måde. Han tøvede let, og blev bare ved med at synge. "We climb the mountain, Walk the desert, For our love, Let's make a pact tonight, So we can feel this pain of Love forever."



Sidst rettet af Tom Ons Dec 16, 2009 10:52 pm, rettet i alt 2 gange
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 8:20 pm

Daniella kom gående ind i Caféen. Hun håbede faktisk mest på at den var fyldt med mennesker,
da hun virkelig trængte til blod. Hun havde faktisk ikke fået blod de sidste par dage,
og kunne mærke hvordan sulten gnavede sig frem. Det føltes som en stor knytnæve som rev fast i hendes indvolde.
Hun fugtede let sine læber, og lukkede døren efter sig da hun trådte ind.. Hendes hår var sat op
i en hårknude bagpå. Og hendes tøjstil idag, var meget blandet. Hun havde et par kranie sko på,
og et par sorte jeans, samt en t-shirt med skrift på, som var trykt hen over brystet. På hendes bryst
stod der
Hun kastede et blik rundt i lokalet, og så at Tom faktisk var til stede. Hun smilte kort, og satte så meget langsomt
gang i sine fødder. Det startede langsomt med at hun gik nogle musseskridt, hvorefter hun vadede over til Tom.
Meget lydløst. Hun kunne ikke lade være med at fnise kort da hun hørte hans sang. "And we go on,
and we go on, and on and on and on." fortsatte hun sangen. Hendes stemme var harmonisk og fin når hun sang.
Dog var hun ikke sådan en mester sanger. Men det lød af den grund ikke dårligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 8:29 pm

Tom fik et letter chok, og rystede svagt på hovedet, efter at han stoppede med at synge. Han trak sine hænder op fra bukselommerne og førte sine hænder op mod sin hue, bag på ryggen som hang ned fra og til sin store trøje, og tog sin hue op over hovedet, så man næsten ikke kunne se hans ansigt, og lod være med at sige noget, rømmede sig lidt. Hvorefter at han fugtede let sine læber, og undlod at få øjen kontakt med hende. Han skulle til at gå længere tilbage, men det kunne han jo ikke, da han stod lænet op ad en væg i et hjørne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 8:36 pm

Hun hævede let sit øjenbryn, af ham. Hendes sult gnavede sig i hendes mave, og hendes humør var ikke det bedste.
Og Tom sagde intet til hende? hvad i alverden foregik der inde i hende? hun rystede på hovedet af sig selv..
Det hele havde virket så forvirrende inde i hende. Og var det bare hende, eller virkede Tom irriteret på hende?
"Okay, spyt ud. Hvad er der i vejen?" spurgte hun, med sin rolige og yndige stemme, og løftede hans
hue op, kun med to fingre, så hun kunne se ham i øjnene. Med sin anden hånd tog hun med et blidt tag
fast under Toms hage så hans ansigt var rettet direkte mod hendes. "Come on? Hvorfor vil du ikke snakke til mig?"
spurgte hun ham med et hævet øjenbryn, og fugtede sine læber. Han virkede anderledes? som om der var noget der plagede ham. Og så måtte hun da finde ud af hvad det var der plagede ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 8:45 pm

Tom hadet at kvinder bare ville have tingene sådan at vide. Vel, det var det som mænd var dårlige til med at sige tingene lige ud, i sådan nogle situationer.. i al fald når det gjalt ham. "Uhm..Ikke..noget" sagde han stille, imens at hans hue faldt ned, og hun tog fat i hans hage, gik han enkle skridt fremad, automatisk, så han ikke stod så lænet op ad væggen. Han kiggede på hende, men vendte så sit blik lidt ned mod gulvet. "Jeg.. udspionede dig lidt.. da du snakkede med en eller anden fyr.." svarede han så, og bed sig hårdt i læben, efter at han havde sagt det, kunne hun vist godt regne det ud af hvorfor han reagerede som han gjorde.
Han tøvede let, og var egentlig lidt træt af at han godt kunne blive sådan lidt såret, over en lille ting,
men det var åbenbart ikke en lille ting for ham. Det som hun havde fortalt ham på et tidspunkt, med at det ville tage tiden om at kalde hinanden "skat", "mus" også videre. Så det.. derfor havde det såret ham, at han havde hørt hende kalde en fremmed fyr for, "pus".
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 9:08 pm

Hun lyttede til det han havde at sige, mens hun bare så på ham. Hun måbede kort, da han sagde at han havde udspioneret hende. Hvad bildte han sig ind? Hun mødte jo mange drenge, og hun talte bare med dem, så hvad var han blevet plaget af? Hvad havde han hørt som kunne irritere ham så meget? Hun kunne ikke komme i tanke om at hun havde sagt noget om ham.
Hun fugtede let sine læber og sendte ham et irriteret blik. "Du har udspioneret mig, siger du? .. Og hvad så hvis jeg snakkede med en anden fyr? hvad er der galt i det? Hvorfor er du jaloux over det?" spurgte hun og sendte ham et par gennemborene blikke, inden at hun vendte sit ansigt væk fra ham. Hvorfor værdige ham hendes blik, hvis han ikke fortjente det?
"Jeg kan jo ikke engang stole på dig, når du udspionere mig på den måde!" hvislede hun. Hun var skuffet over at han havde udspioneret hende.. Hun vendte igen sit blik mod ham. Hun måtte bare se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 9:54 pm

Han kunne overhovedet ikke lide de blikke som hun sendte til ham, da han også begyndte at gå tilbage mod væggen, han fik et lille chok, efter at han ramte væggen. "Det.. var.. jeg blev ikke jaloux" sagde han så hurtigt og rømmede sig. "Der er intet galt i det, end til at der kommer noget flirt ind i det.." mumlede han, og kiggede ned i jorden. "Du sagde.. pus til ham" tilføjede han stille, meget stille end da, selvom han også godt vidste at der ikke rigtig var nogen til stede, udover dem selv. Hm... andet skænderi, de havde gang i? Det havde Tom ikke helt tal på.. men det var ikke lang tid siden at de næsten lige havde skændes i al fald!
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 10:49 pm

Hun hævede let sit øjenbryn, af ham. Nu vidste hun pludselig hvad han snakkede om. Desuden var det noget fis han stod og fyrede af. At han ikke var jaloux? det var jo netop det han var. Ellers ville han ikke opføre sig på den måde. Hun trådte helt hen til Tom og tog fast omkring hans kinder og smilte kort, inden hun gav ham et hurtigt kys på munden.
"Tom, dit fjols. Ham jeg sagde det til, betyder ingenting overhovedet. jeg bryder mig faktisk ikke om ham. Han tog mit blod." sagde hun, og blev helt kold ved tanken. Hun hadede tanken om at han havde smagt hendes blod. Den bastard. "Det var ironi, da jeg sagde pus. Forstår du?" spurgte hun ham og så ham dybt i øjnene, mens hun let kælede for hans kindben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 10:56 pm

Han troede lige at han skulle til at få en lussing, da hun både trådte helt ind til ham og tog fat i hans kinder, heldigvis var det ikke en lussing, han fugtede let sine læber, imens at han kiggede på hende. "Ah.. jeg forstår det" sagde han og nikkede kort. "Mhm.. jeg skal nok lade være med at udspionere dig...." svarede han efter og rømmede sig, hvis han var menneske på dette her tidspunkt, ville han rødme totalt over det som han havde gjort, og troet, som var falsk. "Undskyld.." mumlede han. Det var virkelig.. damn. Godt gået Tom!..
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 3:21 pm

Hun nikkede kort. "Jeg kunne ikke finde på at flirte med andre, under et forhold." sagde hun kort for hovedet,
og lod en hånd glide op til sit eget ansigt og fjerne noget hår som dækkede hendes øjne.
Hun smilte skævt og sukkede. "Desuden er der ikke nogle drenge i denne verden, som betyder mere for mig, end dig."
sagde hun og lo, hvorefter hun stilte sig på tæer og kyssede hans pande, da han faktisk var lidt højere end hende.
"Du behøver ikke undskylde. du er allerede tilgivet." mumlede hun og fugtede sine læber. Men hun var alligevel lidt overrasket over at han havde troet at hun havde noget at køre med Raiden?
Hun brød sig jo ikke engang om ham, så hvorfor i alverden skulle hun have noget at køre med ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 4:38 pm

Tom kiggede på hende. "Er du sikker på at jeg er tilgivet? Jeg ved det ikke lige er nemt at tilgive.." sagde han med en seriøst stemme samtidig med at han var nysgerrig. Det var ikke bare noget andre plejede at tilgive for i sådan nogle situationer. Han gik tæt ind til hende, og førte sine arme omkring hendes mave, og kiggede hende ind i øjnene. "Der er heller ikke nogle piger i denne verden, som betyder mere for mig, end dig" smilede han skævt, og fugtede diskret sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 8:48 pm

Selvfølgelig ville hun tilgive ham? Hvorfor ødelægge hele deres forhold, på grund af en misforståelse?
Alle kunne tage fejl, og det kunne han også. Hun fugtede sine læber, hvorefter at hun førte begge sine hænder
op på hans brystkasser. "Selvfølgelig, vil jeg tilgive dig." lo hun, og sendte ham et kort charmerende smil,
inden at hun kyssede ham på halsen, under hans kindben. Hun bed sig let i læben, mens hendes læbre sitede let.
Hun skævede kort mod hans læber, og derefter mod hans smukke, forførende øjne. "Du må ikke tro at jeg lader
nogen anden dreng komme i mellem os." sagde hun med et skævt smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 8:56 pm

Tom så godt hendes smil, "Hvad.. var det for et smil?" spurgte han drilsk, med et smil, han kunne godt lide at se piger smile, også end da på den måde.. Han kiggede på hende. "Det kan jo godt være du bliver træt af mig på et tidspunkt?" sagde han stille, men alvorligt. "Det er lidt dumt at sige.. selvom jeg også selv ikke vil have at det skal ske, og det samme gælder fra min side af" svarede han og nikkede kort, sukkede nydende, hvorefter at han fangede hendes læber med sine, og legede lidt med hendes læber, inden at han kyssede hende blidt og lidt ømt. "Runing through the monsoon .. just me and you" smilede han skævt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 9:21 pm

Hun lo kort og kyssede ham ømt. "Hvad syntes du det var for et smil?" lo hun, og slikkede hans overlæbe,
hvorefter hun sendte ham et alvorligt blik. "Jeg tror ikke jeg bliver træt af dig. Men, hvis du begynder at blive
lidt kedelig kan jeg jo bare sætte lidt mere fut i dig, ikke?" lo hun tamt, med sin søde og fine stemme, som klingede
harmonisk, og trak sig lidt tættere ind til ham, så stort set alt fra knæende og op, var tæt indtil hinanden.
Hun lagde hovedet ind mod hans hals, og kiggede ham lidt over skuldren. Hun savnede hans søde duft. Den duft han havde haft som menneske. Den havde været så uimodståelig, og hele tiden så tæt på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 9:43 pm

"Feeling a little humanoid?" spurgte han nysgerrigt, og kunne ikke lade være med at grine lidt, da han sagde det, han kom i tanke om det som Tokio Hotel havde sat i gang omkring med deres nye album. Han lod dem falde ned mod jorden, da han lænede sig frem mod hende, og lod hende egentlig bare falde ned mod gulvet, han sørgede godt nok for at han stilte sine hænder ved hver sin side af hendes ansigt, så han ikke direkte landte oven på hende. Hvorefter at han førte sin ene hånd ned mod sine bukser kant, og hev dem op, da de var ved at falde ned. Ikke at han havde noget imod at lod dem falde af, men det ville nok ikke være et kønt syn for Daniella, specielt når de stadig var inde på caféen. Han smilede let, og stilte sin hånd tilbage, ved siden af hendes ansigt, og kiggede hende kort i øjnene med sine brune gyldne øjne. Inden at han lod sine læber røre hendes, og kyssede hende lidenskabeligt, mens at han så lod sine hænder glide ned mod hendes trøje, og tog derefter fat i hendes trøje, måske var vilddyret ved at komme op i ham? Som nogen kaldte ham, når han var sammen med kæresten og ja.. lavede nogle visse ting. Han lukkede sine øjne lidt, men så på hende ud af øjenkrogen. Han kyssede hende igen, flere gange faktisk, spørgsmålet var om Daniella ville det, som han lidt var i gang med, ikke lige hentydet til at de skulle have sex, men altså.. hygge og nusse ved hinanden?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 10:23 pm

"Mmmh." lo hun og fugtede sine læber, inden hun bare lod sig rive med. Hun syntes det var dejligt når de kælede for hinandens kroppe. Det var en rar følelse. Et forførende smil, spillede på hendes læber, og hendes hår lå slattent på den ene side af hendes skulder. Hun kunne rent faktisk godt lide når han var på den måde. Desuden var det jo bare hyggeligt, det de lavede?
Hun holdte faktisk af alt det frække. Dog var hun ikke en af de piger som fes ud og købte nogle dildoer. Nej. Så hellere få den ægte vare når de endelig var. Hun ville egentligt også hellere hygge, gramse og kysse. Hun fugtede let sine læber og lo ham lavmælt ind i øret. "Skat? .. Rør ved mig." sagde hun kort og rakte tunge. Det var første gang at hun brugte det ord. Men hun ville gerne indføre det.. Langsomt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 10:41 pm

Tom bed hurtigt og blidt i hendes tunge, da hun rakte tunge af ham. Han lo lidt, og var glad for at høre de ord, som kom fra hende. Efter at han havde givet slip på hendes tunge, trak han hendes trøje af hende, og smed den ved siden af dem. Hans mund lod sig glide hen og ned mod hendes hals, som han kyssede blidt, imens at han førte sine hænder om bag hendes ryg, til hendes BH kant. Han kiggede derefter på hende, og smilede let, da han tog fat i hendes BH, han svarede ikke på det hun sagde, han gjorde bare som han fik besked på, og han ville jo gerne? Bare at hun var sikker på det, at hun ville det, hvilket hun var, som det lød til af det hun sagde. "Ich liebe dich, Dani" sagde han med en stille stemme, og åbnede hendes BH, med et klik. Han havde jo set hendes bryster før, og han kunne godt lide dem, de var flotte, og ja, hvad en fyr drømte om. Idet at han også smed hendes BH, han lod dernæst sin ene hånd glide ned fra hendes ene skulder, ned gennem ved midten af hendes bryster, og lidt ned på hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeOns Dec 16, 2009 11:04 pm

Hun lagde sit hoved på skrå, og lod ham bare gøre det hele. Hun havde faktisk næsten ikke bevæget en eneste muskel, med mindre det var for at løfte armen og sådan. Hun lænede sig derefter ind mod ham og kyssede ham kort på munden. Hun havde overhovedet ikke rødmet denne gang. Det var ligesom bare ikke sket. Og desuden, så var hendes krop jo direkte perfekt. Så hun havde heller ikke noget at blive flov over. Hun slikkede ham forsigtigt under øret, og smilte. Han var skøn. Og så var der også det faktum at han faktisk var meget blid. Det gjorde kun det hele bedre. Hun bed sig kort i læben, og bevægede sig pludseligt meget hurtigt. Det tog højest fem sekunder for hende at få revet alle Tom's trøjer af, så han også var i bar mave.
Hun kyssede forsigtigt hans bare bryst, og skævede mod hans hals, og forstillede sig noget blod, som flød fra hans hals.
Hvad i? .. Ikke nu, ikke her! .. Hun ville ikke blive blodtørstig i dette øjeblik. Gad vide, om Tom havde noget imod, at hun måske tog noget af hans blod, her og nu?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 4:03 pm

Tom hævede det ene bryn, og kiggede lidt på hende. "Ehmm...mhm..sexy hexy?" sagde han med et grin og fugtede let sine læber, mens at han mærkede at hun kyssede hans bryst. Hvorefter at han fangede hendes læber med sine og kyssede hende ømt. Idet at han blidt legede med hendes læber, slikkede også hendes underlæbe. "Uhm.. du bist wirklich schön" hviskede han mod hendes øre, efter at han havde lænet sig mod hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 8:06 pm

Hun hævede spørgende sit øjenbryn, da han havde sagt noget på en spørgende måde. Hun smilte skævt og kyssede ømt hans bløde læber, hvorefter hun førte en kold hånd om bag hans nakke. Da han begyndte at snakke tysk, kiggede hun med et hævet øjenbryn på ham. Hun ville faktisk overveje at tage nogle tysklektioner på forks skole. Det ville være meget sjovt hvis hun kunne snakke tysk med ham.. Hans engelsk var pretty good, men hans tysk var langt bedre. Hun sendte ham et kort spørgende blik, og fugtede derefter sine læber. "And, it means?" begyndte hun og lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 8:14 pm

Tom grinede lidt, han havde glemt at hun ikke var så god til tysk, han bed sig let i underlæben, og hvis han egentlig var menneske, som en tanke tit gled ind over ham, så ville han rødme, da han ikke var lige den bedste til at sige sådan noget, kun på tysk, men også fordi der ikke var så mange som forstod det, af dem som ikke kom fra Tyskland? "Det betyder.. at du er virkelig smuk" svarede han så, med en stille stemme, og sendte derefter et smil. "Hm.. det er godt at jeg ikke længere er et menneske" sagde han inden at han lænede sig lidt mere op, for at han kunne nå, eftersom han kyssede hendes pande.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 9:06 pm

Hun smilte charmerende og nikkede. Hun havde forstået hvad han mente. Og hun var jo smuk. Men det ville hun selvfølgelig ikke sige. Hun var ikke så egoistisk. Men hun kunne faktisk ikke gå nogle steder uden at have øjne rettet mod hende.. Alle kiggede efter hende når hun gik på gaden. Hun kunne være alene overhovedet. Der var altid nogle drenge som kiggede på hendes yderst smukke ansigt, og hendes smukke, slanke krop. Menneskene syntes vel at vampyrene så ud som de rene engle? Men inderst inde i en hver vampyr, var en dæmon, som ventede på at bryde ud.. Dræbe, og nyde andres smerte skrig.
Hun smilte skævt. Han var i hvert fald også virkelig smuk. Han var som en dreng skulle være. Brede skuldre, en flot mave, og et frækt smil. Hun kunne ikke sådan sige det lige ud. ordspillet kom ikke rigtigt over hendes læber. Hun måtte vel bare vide, at hun nød at se på ham? . Hun førte en kold hånd, ned af hans brystkasse, mens hun forsigtigt lænte sig ind til ham.. Lod hendes bryster ramme ind på hans overkrop, og kysse ham lidenskabeligt, og inderligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 9:23 pm

Han lukkede sine øjne lidt, men så stadig på hende, og fik kuldegysninger, bare et tegn på at han kunne lide det, da hun sin kolde hånd ned ad hans brystkasse, imens at han mærkede hendes bryster, da hun trak sig ind til ham, førte han sin ene hånd op mod hendes hals, og lod den glide ned mod hendes ene bryst, som han kort kærtegnede, inden at han tog fat i hendes hånd med sin, og flettede deres fingre ind i hinanden. Gengældte dernæst kysset ligeledes lidenskabeligt og inderligt af nydelse. Hvorefter at han slap hendes læber, og kiggede op mod baren, de var jo stadig på caféen, men der var bare ingen kunder til stede, udover ham selv og Daniella, eftersom han hørte noget, en lød af et væsen.. et menneske, som skulle til at nærme sig, det ville ikke være fedt hvis det var sandt. Daniella og ham, lå jo halv løgne på gulvet, der var ingen til stede af kunder, så det.. altså var der jo ikke noget galt i, og tjeneste folkene var ikke altid til stede, det samme gjaldt med bartenderen. Hvor Tom lagde sin anden frie hånd på hendes mund, "Sssh.." sagde han stille, med et skævt smil, da han lod sit blik glide ned på hende, men vendte blikket op mod baren igen, for at se om der virkelig kom nogen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 9:50 pm

Hun kyssede ham blidt, og ømt på munden, hvorefter de trak sig væk fra hinanden. Hun skævede mod døren. Hun havde overhovedet ikke skænket det en tanke, hvor de var. De bafandt sig jo faktisk på Cafeen stadig væk. Men hun havde ikke haft andet end ham i hovedet. Hun lyttede stille til fodtrinene som kom nærmere og nærmere. Hun trak sig hurtigt væk fra Tom. Hun lagde sine arme over kors og dækkede for sine bryster, mens hun lydløst lyttede til fodtrinene, som langsomt døde hen igen. Hun pustede lettet. Hun ville faktisk gerne foreslå at tage deres trøjer på igen. Men på den anden side, kom der nok ikke nogle? og desuden ville hun så gerne være tæt ved ham. Hun trak sig langsomt tilbage til Tom med et skævt smil, hvorefter hun kærtegnede hans kind, og kyssede ham blidt på halsen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 10:06 pm

Han strakte sin hals lidt, da hun kyssede ham på halsen, han smilede skævt, og kiggede på hende, imens at han førte sin frie hånd op mod hendes hånd, som kærtegnede hans kind, og lagde den på hendes hånd. "Vil du gerne have at vi går et andet sted hen?" spurgte han nysgerrigt og hævede det ene bryn, hun skulle ikke føle sig utryg, mens at de hyggede og nussede. Bestemt ikke. Han ville gøre alt for hende, gøre sådan at hun følte sig 100% tryg, ved ham og omkring dem selv.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeTors Dec 17, 2009 10:15 pm

Hun mødte kort hans øjne, og vidste ham bare tryghed i blikket. "Nej. Medmindre at du ikke føler ubehag ved dette, kan vi bare stoppe?" sagde hun kort. Hun ville bestemt ikke ødelægge hyggen lige nu. Der var sgu intet bedre, end at hygge med ham. han var så fantastisk, og hun ville ikke bryde dette. Hun nød det for meget. Og hvad kunne bartenderen gøre? De kunne glo så meget de ville, hvis det var det. Desuden hvis han kom og sagde at de skulle være venlige at stoppe ville hun bare skubbe ham ned på jorden og true ham. Hun ville ikke afbrydes når hun var sammen med Tom. Sådan var det bare.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 12:49 pm

Han så godt hendes blik, men han .. var ikke helt sikker på om hun mente det. Han trak svagt på skulderne, og kunne ikke lade være med at grine lidt. "Skat.. jeg føler mig tryg, selv hvis jeg lå helt nøgen, ville jeg være tryg, fordi du er ved min side" svarede han stille, og sendte et smil, imens at han kiggede på hende, og blinkede dernæst med det ene øje. "Føler mig aldrig utryg når jeg er ved min kærestes side.." tilføjede han og fugtede let sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 1:32 pm

Hun fugtede sine læber, og kiggede stille på ham. Nikkede dernæst, og kørte legende en finger ned af hans ene kind. "Ville du have noget imod at jeg fik mig et job som model?" spurgte hun ham kort. Hun havde længe overvejet at blive model. Hun var endda blevet spurgt et par gange hvor hun havde takket pænt nej. Men nu ville hun faktisk alligevel gerne. Hun skulle jo have noget at give sig til. Hendes krop var slank, tynd, og yndefuld, og lige det som mange ledte efter. Hun bed sig let i læben mens hun så afventende på ham, hvorefter hun blidt kyssede hans kindben. blod.. Det var den allerførste tanke hun kom til at tænke på, da hun kiggede ned på hans hals. "Du ville ikke have noget imod det, vel?" sagde hun forførende og kyssede ham blidt på halsen, inden hun lod et par tænder glide forsigtigt henover hans kolde hals.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 1:42 pm

"Du bestemmer det selv.." svarede han, og bed sig let i underlæben. "Bare det ikke.. går for vidt" sagde han og hævede derefter sit ene bryn, hentydet til at hvis hun blev model, skulle hun ikke stå nøgen overfor verden. Han lukkede sine øjne, da han mærkede hendes bløde og kolde læber først mod hans kindben, og dernæst hans hals, som han strakte lidt, efter at han mærkede hendes tænder, hvor han vidste at hun ville have noget af hans blod og det havde han intet imod, især når det var hende, det var også klart at han ikke havde noget imod det. Hun havde forandret hans liv, og han havde fået følelser for hende, dermed vidste det sig at hun også havde følelser for ham, han ville gøre alt for hende, så det gjaldt liv eller død. "Nej, jeg ville ikke have noget imod det" tilføjede han så med en rolig stemme, og smilede let, imens at han kiggede lidt op mod loftet. Som var et kedeligt loft, efter hans mening.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 2:30 pm

Hendes tunge strejfede kort hans bløde hud, hvorefter hun vendte sit blik mod ham. Hun hævede let sit øjenbryn. Hun var helt sikker på at han havde hentydet til at være sådan en slags porno model, da han sagde 'går forvidt' .. Hun forstod ikke rigtigt hvorfor at drenge ikke ville have at resten af verden skulle se deres piger nøgne i et pornoblad. "Går forvidt?" spurgte hun kort til ham. "Hvad er det præcist du ikke vil have at jeg gør?" spurgte hun ham kort og smilte skævt, og kyssede igen hans blottede hals, som faktisk var lige til at hugge tænderne i. Dog ville hun holde sig fra det.. Lidt endnu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 3:31 pm

Han trak svagt på skuldrende imens at han fik lidt kuldegysninger. "Ehm.. at du vises nøgen, ud til verden" svarede han, med en lidt mumlende stemme, han ville ikke være så glad for at andre så hende nøgen, direkte i et blad, også det at så ville andre måske blive fristet og ligge an på hende, selvom hvis andre godt vidste at hun var optaget? "Hvis du virkelig gerne vil være nøgen i et blad som model.. så gør det" sagde han så med en ligeglad stemme, udover det at han ikke var ligeglad. Det er interessant at kigge på nøgne kvinder i blade, men altså .. det var noget andet, når man så sin kæreste i sådan et blad.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 4:07 pm

Hun smilte skævt.. Hun kunne simpelhent ikke forestille sig at hendes egen kæreste var i nøgen i et blad. Hun ville nok ikke være så glad for det, hvis Tom nu var det. Men på den anden side ville hun nok også grine lidt af det. Og det ville sikkert også give en masse opmærksomhed på Tokio Hotel hvis han var det. Hun fugtede let sine læber.. Han var vidst ikke helt glad ved tanken om at hun skulle udstille sig selv, som nøgen model, så hun ville ikke gøre det. Desuden ville det være fint nok bare at være en normal model. Hun trak på skuldrende og trykkede sig lidt tættere ind til ham, så de havde bryst mod bryst.. "Er du stadig tryg?" lo hun og trak på sine skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 6:46 pm

Han kiggede på hende, og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, imens at han så lod sit blik glide ned mod hendes bryster, som var tæt ind til hans egne små brystvorter. "Mhm.. ja det er jeg" svarede han, inden at han så på hende igen, med et smil. "Hvorfor skulle jeg ikke være det?" spurgte han lidt nysgerrigt, og hævede kækt det ene bryn. Tom ville altid være tryg når han var sammen med hende, lige meget hvad der skete og hvor det var henne de var! Idet at han lænede sig hen mod hende, så deres læber var få mm fra hinanden, og kiggede hende kort i øjnene, inden at han lidt legede med hendes underlæbe med sine læber, og kyssede hende dernæst lideskabeligt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 7:52 pm

Hun lo kort og rystede på hovedet. Hun trak dernæst på skuldrende og rakte tunge af ham. "Det var bare et spørgsmål." sagde hun og smilte skævt. "Skal der være en grund til at man spørger, da?" sagde hun blidt og fugtede let sine læber, inden at deres læber mødtes. Hun besvarede hans lidenskabelige kys, og lod sin ene hånd glide om og holde om hans nakke, og den anden hånd lod hun blidt strejfe hans kind. Hun legede kort med hans bløde læber, og førte derefter sin tunge ind i kysset. Hun kunne stille mærke deres kroppe klistre sig til hinanden, og det gav hende bare lyst til at rykke endnu tættere ind til ham. Hun lukkede øjnene for en stund, og nød at de var så tætte på hinanden. Hun åbnede meget langsomt sine øjne igen, og lod hendes blik glide fra halsen og op til hans øjne. Hans blide, varme øjne.. Hun syntes i hvert fald at de var sådan. Hun så ham på den måde. Han havde nogle fantastiske øjne, som ligesom bare fangede hendes blik all the time.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 8:08 pm

"Ic..h.. weiss.. g..utt" nåede han lige at sige, med en lidt mumlende stemme, da hun gengældte det lidenskabelige kys, hvorefter at han også lukkede sine øjne, efter at hun førte sin tunge ind, han mærkede også hendes ene hånd om bag nakken, og den anden som strejfede hans kind, *gott* tænkte han af nydelse. Han havde det som han var kommet i paradiset. Han elskede det virkelig, som Daniella og ham, havde i gang, helt ufatteligt. Hvor hans tunge begyndte blidt at lege og kærtegne hendes tunge med sin. Tom ville ønske at dette bare blev ved forevigt, men det vidste han godt, at det ikke kunne lade sig gøre, at nusse og hygge med hinanden hele livet? Der skulle også ske andre ting i et forhold, det vidste han udmærket godt, men bare det at deres kroppe var så tæt på hinanden, og de berøringer. Scheisse. Han førte sin ene hånd op mod hendes hals, og den anden lod han glide ned mod hendes lår, og lidt op mod hendes buksers kant. Nein.. Neein, Tom! Han havde fået lysten til at trække det sidste tøj af hende, virkelig.. men han vidste ikke helt om Daniella ville det, de var jo også på en café, stadigvæk, hvor de ikke helt var alene. Damn.. han var virkelig blevet fristet.. *Nicht..gutt* tænkte han lidt, imens at han fortsatte, egentlig ret ivrigt at lege med hendes tunge, med sin, hvorefter at han så lod sin hånd fra hendes lår, glide op på hendes mave, som han nussede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 8:40 pm

Daniella kørte let, legende, sin tunge rundt mod hans tunge. Hun fortsat holdte sine øjne fast rettet mod ham. Hvordan kunne hans øjne tænde sådan en glød? sådan nogle smukke og fantastiske øjne.. Og så havde hun selv nogle kolde og mørke øjne. Hun ville ønske at hendes øjne havde den samme glød, og viste præcist det samme som hans vidste hende. Hun ville sikkert aldrig få den samme glød som Tom. De var faktisk meget forskellige. Som nat og dag, mørke lys, lyd og stilhed.. Han lærte hende så meget. Viste hende så meget godhed. Noget som hun havde glemt, mens han havde været borte.
Hun førte langsomt sin tunge ud igen, og bed blidt i hans overlæbe, hvorefter hun sendte ham et strålende smil.
Han gjorde hende så lykkelig. Han fik hende til at føle sig som en prinsesse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 8:50 pm

Tom kiggede på hende, og smilede let, da han så hendes smil, efter at hun havde bidt i hans underlæbe. "Uhm..." sagde han lidt tænksomt, og fugtede dernæst let sine læber. Han så kort op mod loftet inden at han så på hende igen. "Jeg havde næsten.. taget .." svarede han, og lukkede så munden, han kunne åbenbart ikke få sig selv til at sige det, men hvis ikke hun havde stoppet snaveriet, så ville han nok havde taget resten af hendes tøj ad hende. Så det førte lidt mere til end bare at hygge og nusse. Han kiggede dernæst nedad sig selv og smilede skævt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 9:06 pm

Hun smilte skævt, men da han begyndte at tale kneb hun det ene øje sammen og så uforstående ud. "Du var lige ved at tage.... hvad?" spurgte hun og rynkede på næsen. Hun nød at være i hans selvskab, og hun elskede at høre på hans ufatteligt charmerende stemme. Og så var han også en stor støtte hvis man gerne ville tale om noget. Desværre så kunne man ikke tale om nogle bestemte ting med ham, hvis han allerede havde lagt sig ud for ikke at ville snakke om disse bestemte ting. Hun bed sig let i sin lillefinger, og vendte derefter sit mod deres nøgne overkroppe. ".. Jeg vil tilbringe de næste hundrede år sammen med dig" sagde hun lavmælt og nussede hans kind.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 9:15 pm

Han rømmede sig lidt. "Resten af dit.. tøj" svarede han og nikkede kort, hvorefter at han kiggede hende i øjnene, og smilede skævt. "Jeg er din så længe, du ikke gider mig mere" sagde han bestemt, men med en blid stemme, og lukkede sine øjne lidt, da hun nussede hans kind, Han var egentlig spændt på hvordan hun ville reagere efter det han havde sagt, med hvad han ville have gjort, hvis hun ikke havde stoppet snaveriet. Idet at han lagde sig forsigtigt helt ned på hende, sørgede for at han ikke var for tunge for hende, og lagde derefter sine hænder ned ad ved hver sin side af hendes mave.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 9:25 pm

Hun lo lavmælt, og kyssede ham på munden. "Jamen så er jeg da ked af at jeg afbrød." fniste hun, og skubbede ham væk fra sig. Hvorefter hun gik hen til sin trøje som lå smidt på gulvet. Hun tog den langsomt på, uden at tage sin bh på, og gik derefter hen til Tom. Hun dukkede sig kort og hviskede "ikk' bevæg dig." .. Hun tog langsomt fat i hans arme og begyndte at trække ham forsigt hen af gulvet, hen mod baren, og drejede ind mod et toilet ved siden af. Hun løftede ham forsigtigt hen over en kant ved døren, og slæbte ham hele vejen hen til toilettet. Hun lagde ham på gulvet og løb derefter hen for at lukke døren til toilettet. Hun vidste at de havde glemt resten af tøjet derude, men det var hun lidt ligeglad med. Hun drejede låsen, så den sagde klik, og derefter lænede hun sig op af døren med et grin, og så ned i jorden. Hun havde trukket rundt med ham som om han var en kludedukke! Det morede hende en smule.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 9:43 pm

Han skulle til at gengælde kysset, men han fugtede i stedet let sine læber, efter at Daniella havde rejst sig op. Idet at han nikkede kort, til at han ikke skulle bevæge sig, hvor han hævede det ene bryn, da hun tog fat i hans arme, og begyndte at trække ham, fra hen mod baren og ud på et toilet, og ligefrem låste det derefter han blev liggende lidt, imens at han vendte sit blik op mod hende, da hun trak ham, så han ned mod jorden. "Det kalder jeg .. ehm .. romantisk?" sagde han, og bed sig let i underlæben, da han ikke ellers vidste hvad han skulle sige, og han begyndte også at grine lidt, men rejste sig op lidt dernæst.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 9:52 pm

Hun lo kort og fugtede sine læber. "Jeg syntes her er mere fredeligt, hvis det er. Og så kan vi jo heller ikke blive forstyrret, vel?" lo hun og smilte forførende. Hun begyndte at tage nogle langsomme skridt hen mod ham, og gik derefter ind i hans favn, og gav ham et roligt knus. Hun følte sådan at hun trængte til at stå i et knus. At føle nogle arme omkring en, og mærke at man bliver elsket. Som vampyr elskede menneskene altid en for udseendet, så derfor ville hun ikke have noget at gøre menneskene. Tom havde jo også været menneske. Og underligt nok var hun faktisk faldet for ham?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 10:01 pm

Han så på hende, og førte sine arme omkring hende i et knus. "Rigtig nok," smilede han skævt, imens at han lagde sit hoved ned mod hendes ene skulder. "Selvom de nok vil undre sig over hvorfor der ligger noget tøj ude på gulvet i caféen" grinte han stille, selvom han var ligeglad med det, bare at de ikke kunne blive forstyrret, med det de havde gang i, så var det skønt. "Your my favorite girl" hviskede han mod hendes hals, og kyssede derefter blidt hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 10:28 pm

Hun smilte glad da hans arme var omkring hende. Man følte sig så tryg i andres arme. man følte sig som en prinsesse. Hvis man havde Tom, var man rigere end kongen. Eller sådan følte man sig. Hun ville ønske at hun kunne bevise for ham hvor lykkelig hun egentlig var med ham. Men... det var ikke sådan at hun kunne sige sådan noget. Nej, nej.. Hun måtte vise det.
Hun fugtede sine læber, da han kyssede hendes hals, og blottede den, så den var lettere at komme til. "Forgud min hals, Tom." lo hun lavmælt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 11:11 pm

Tom skar en lille grimasse, men kyssede dernæst hendes hals igen, og lod derefter sine tænder strejfe hendes hud, inden at han bed sig fast i hendes hals, da hun gjorde det nemmere for ham at komme til at gøre det, han lukkede sine øjne lidt, imens at han begyndte at suge forsigtigt at suge noget af hendes blod, trak hende tættere ind til sig.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeFre Dec 18, 2009 11:41 pm

Hun fortsat lod sin hals være blottet, og lod ham suge, lige så meget som han ville. Hun vidste godt at hun ville blive en smule trættere, når hun nu blev tappet for blod. Og hun ville nok også blive lidt svagere. Hendes blik hvilede trygt op i det hvide loft. Der var små huller i loftet, og der sad spindelvæv i hjørnerne. En edderkop på størrelse med en husedderkop, sad med sine lange ben i et af spindelvævene, lige så fredeligt og nød en flue. Hun sukkede. Hun kunne godt tænge til noget menneske blod.
Hun skævede mod Tom, dog uden at rykke sin hals og sit hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 10:52 am

Han så på døren, ud af øjenkrogen, imens at han fortsatte med at suge blod fra hendes hals, og stoppede lidt med at suge, da han trak dsine tænder lidt længere ind på hendes hals, og sugere derefter videre, han ville ikke tage ret meget mere af hendes blod, for så meget ville han heller ikke have, når det kom til stykket. Han skulle bare lidt længere ind i hendes hals, for at få noget mere godt blod, selvom det ikke var menneske blod, kunne han alligevel godt, sådan lide det, men han tænkte at det nok ikke var så godt som menneske blod, hvorefter at Tom lukkede sine øjne, han havde faktisk ikke smagt menneske blod efter at han var blevet forvandlet, kun vampyr blod, men det sagde han ikke til nogen, det ville han gerne holde for sig selv, tiden skulle nok komme til at han skulle suge blod fra et menneske, og måske end da dræbe det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 4:27 pm

Hun tappes langsomt for kræfter. Hun kunne mærke hvordan hun langsomt blev lidt svagere. Men ikke meget. Hun fortsat holdt sin hals strakt. Nu måtte han vel snart have fået nok.? .. Hun fugtede let sine læber, og vendte blikket ned mod gulvet. Tænk hvis hun stadig havde været vegetar og havde levet af dyreblod? Den gang hun havde taget dyreblod havde hun set det som en forbrydelse at dræbe mennesker for at få mad. Men nu så hun det omvendt. Det var en forbrydelse at tage dyrs blod. Menneskene var jo vampyrernes oprindelige føde. Måske kunne hun lokke Tom med ud at jage? Hun var virkelig blevet tørstig efter blod. Hun kunne mærke hvordan hendes tænder løb i vand, ved bare tanken om sødt menneske blod. "Har du fået nok?" spurgte hun kort Tom, med en blid stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 4:38 pm

Tom trak sine tænder ud, og slikkede sig dernæst om munden, for det blod som han havde, og slikkede derefter blidt hendes hals, han nikkede kort, og kiggede på hende. "Skal vi .. ud og hente vores tøj?" spurgte han med en lidt stille stemme, det var dejligt med at få det blod.. også af hendes blod. Fordi han også spurgte var at han kunne tænke sig frem til at hun ville noget andet, end det som de havde gang i. Han tog fat i håndtaget, efter at han gået forbi hende, uden at hun havde svaret på hans spørgsmål. Hvor han åbnede døren lidt på klem, og kiggede ud, han ville sikre sig at der ikke kom nogen forbi imens at de gik ud efter deres tøj. Han var selv stadigvæk i bar overkrop. "Kysten er klar." sagde han så og begyndte at gå ud fra toilettet.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitimeLør Dec 19, 2009 4:46 pm

Hun nikkede roligt da han var nået hen til døren. Han kunne selvfølgelig ikke se at hun nikkede, Men hun havde bare reageret lidt langsomt. Hun sneg sig roligt efter ham da han begyndte at gå ud fra toilettet. Trådte ud af døren til toilettet, og lukkede den langsomt efter sig. Hvorefter hun gik en smule hurtigere end Tom, med lydløse skridt, hen til tøjet og tog det op. Hun tog sin bh fra, og smed hans trøjer over til ham. Hun skævede rundt i lokalet. Det var stadig tomt, og roligt. På få sekunder tog hun sin top af, og tog sin bh på, hvorefter hun trak sin top ned over igen. "Tom? .. Jeg vil altså gerne ud og jage. Du er jo sikkert stoppet med blod nu, så du behøves ikke at jage. Men vil du ikke nok med?" spurgte hun mildt og smilte skævt. Hun trængte virkelig til blod.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





pain of love Empty
IndlægEmne: Sv: pain of love   pain of love Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
pain of love
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Missing my love.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: