Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 automatic?

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:26 pm

Tom skar en grimasse. "Måske .. skulle vi holde en pause" sagde han så, og trak sin hue frem, og dernæst på hovedet. Hvorefter at han så vendte sig om mod hende, men sådan uden rigtigt at kigge på hende, og begyndte at gå.
Gik forbi hende, uden rigtigt at sige mere. Hvis at skændes var sådan lige det de kunne finde ud af og at der ikke lagde mere i det,
var en pause, nok det bedste. Han trak sin trøje godt om sig, imens at han gik, og han vidste samtidig ikke rigtig hvad han følte og han kunne heller ikke finde ud af om det var rigtigt eller forkert af det som han havde gang i, men alligevel gik han.

"All i want for christmas is..you.." mumlede han, så han kun egentlig selv kunne høre det, imens at han gik, og sukkede lydløst.
Begyndte lidt at nynne, og kiggede ned mod jorden, hvor samtidig at en tanke strejfede ham, igen om at forlade forks.
Altså.. hvis han bare hele tiden skændes med folk, uanset om det var mennesker, varulve eller vampyre, så gad han ikke til sidst at være i forks, og sådan havde han fået det lidt, den følelse, af at han ikke rigtig passede ind..?
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:39 pm

Hun hævede let et øjenbryn af ham, da han gik forbi, og rullede let med øjnene. Typisk for drenge. Hun fugtede let sine læber. Hun havde ikke være helt fair. Men det han da bestemt heller ikke været. Hun overvejede kort at løbe efter ham, men selvfølgelig skulle hun være så arrogant hele tiden.. Det kunne selvfølgelig være en god ide, at holde pause. Men det havde de jo allerede nærmest gjort? .. Kunne han ikke bare slå op hvis han ikke gad hende mere?.
Hun rejste sig meget sløvt og langsomt op, hvorefter hun så sig rundt omkring. Ingen mennesker. Det passede hende fint. Hun satte vampyr fart på og efter 12 sekunder fik hun indhentet Tom, og løb direkte op foran ham. "At du går, løser ikke en skid." sagde hun roligt til ham. "Snak det dog igennem, med mig, I stedet for at gå. Man finder ikke nogle løsninger ved ikke at snakke sammen." sagde hun. Uff, hvor var hun irriteret lige nu. Det første hun gjorde når hun så Tom det var at blive uvenner med ham. Great..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 7:49 pm

"Nej, du har ret" sagde han og fugtede let sine læber, han havde regnet lidt ud at hun ville komme og indhente ham i vampyr fart, og derfor blev han ikke forskrækket. "Måske .. er det så bedst at vi slår helt op" svarede han roligt og bed sig så i underlæben, selvom han ikke ville, det var bare.. det med Bill og så hendes veninde, det han kunne ikke klare lige at hvis han selv sagde noget grimt om hende, og var imod Bill, at Daniella så både ville blive såret og sur. Det kunne han ikke bære, selvom han elskede hende. Det gjorde han jo, men dette her var nok bare den bedste udvej? Hvorefter at han vendte sit blik op mod hende, og kiggede hende i øjnene. Hvis han stadig var et menneske den dag i dag, så ville der have været en tåre glidet ned fra hans kind, men som vampyr kunne man ikke græde, eller have følelser på den måde. Og måske havde Daniella det på samme måde, med at forholdet ikke længere holdt? Han kiggede nærmest lidt afventende på hende, for at høre hvad det var hun havde at sige til det, og hvordan hun ville reagere.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 8:01 pm

Hun hævede let sit øjenbryn af det han sagde. Hun havde ikke regnet med at han ville sige det, så det sårede hende en smule. Hvis han ville slå op over så lidt, så var han måske ikke den rigtige for hende? Dog kunne hun ikke skjule at hun virkelig blev ked af det. Det blev direkte vist på hendes ansigt, fordi hun virkelig havde troet at der havde været noget..
"Det var ikke det jeg sagde." sagde hun kort. Hun kunne ikke rigtigt finde på mere at sige. Hun ønskede jo ikke at de skulle slå op. "Hvorfor siger du det ikke bare, hvis du ikke gider have noget med mig at gøre mere?" spurgte hun, og bed sig i læben. Hun kunne ikke få sig selv til at møde sit blik. Ikke så længe hun havde det på denne måde. Hun følte sig så lille og svag.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 8:08 pm

"Dani .. jeg" sagde han stille og vendte sit blik ned mod jorden, han skulle ikke have sagt det, eller tænkt på at slå op, det var bare.. "Jeg ved ikke hvorfor jeg tænkte på at gøre det" mumlede han, og førte sin ene hånd op mod sin kind, og kløede den lidt. Han vidste ikke ellers hvad han skulle sige eller gøre. Stod bare stille, og lod sin hånd glide stille ned fra hans kind. "Jeg er ikke den perfekte kæreste.." mumlede han så derefter og sank en klump, han skulle ikke have sagt det! Det skulle han ikke! Han ville stadig have været sammen med hende, den tanke gled bare forbi, med at han skulle slå op..! "Jeg .. sårer altid den jeg er sammen med.. det er farligt og dumt at være sammen med mig.."
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 8:27 pm

Hun stirrede bare på ham, og lod ham sige alt som han ville sige.. "Hvem har sagt at du skal være perfekt? jeg kan lide dig som du er. Du skal ikke lave om på dig selv. Jeg er bare blevet skide sur nu. For jeg syntes det er dumt at vi kom op og skændes over så lidt." sagde hun kort og anstrengte sig for at smile. "Well.. jeg var heller ikke helt fair." sagde hun kort og trådte hen til ham. "Men jeg fattede dig simpelhent ikke. Og det tror jeg også godt du ved." sagde hun og fugtede sine læber. "Come on. Vi har endnu en ting tilfælles. Jeg er heller ikke nem at være sammen med. Det har jeg sagt helt fra starten."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 8:33 pm

Han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, og vendte stille sit blik op mod hende. "Bare ikke.." sagde han imens at han gik tæt mod hende, forsigtigt tog han, hendes ene hånd i sin, og flettede deres fingre ind i hinanden, fangede hendes læber, og kyssede hende blidt, lukkede sine øjne lidt, inden at han kiggede hende i øjnene. "Nævn ham.." svarede han så og fugtede sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 8:50 pm

Hun kyssede kort hans overlæbe, mens hun så ham i øjnene. "Jeg skal nok lade være." sagde hun lavmælt. Dog uden at kunne forstå at han ikke ville høre om Bill. Specielt ikke når at Bill var hans tvillinge bror. Og som de selv havde sagt i interviewsne.. en del af hinanden. Hun trak sig ind til ham, i et kram. Hun var virkelig blevet glad for at de ikke slog op. Hun kunne bare ikke vise det i mere end det kram.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 8:56 pm

Han gengældte krammet, efter at han også havde ført sine arme omkring hende. "Ich liebe dich" sagde han, og lagde sit hoved mod hendes ene skulder, kyssede derefter hendes hals blidt, slikkede den også lidt. Det var egentlig lang tid siden at han havde fået en krammer, den sidste krammer han fik var nok af Bill, af hvad han kunne huske, inden han forlod forks for anden gang, eller var det første gang? Det var vist anden gang han havde været væk, utroligt nok.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 9:17 pm

Hun lo kort, og kyssede ham i håret.. Hun smilede og sagde "Is liebe dis, too" sagde hun så godt hun kunne med sit utroligt dårlige tysk. Hun kunne godt høre hvor dårligt tysk hun egenligt havde. "Du bliver altså nød til at lære mig noget ordenligt tysk!" sagde hun og kunne ikke lade være med at grine.. Hun fortsat krammede ham. Hun vidste at hun ville bringe Bill på banen igen, men det skulle ikke være lige nu. Ikke det første stykke tid. Hun ville gerne lige få det op at kører mellem dem igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 12, 2009 11:26 pm

Tom kunne ikke være lade være med at grine efter at hun havde sagt 'hendes tysk'. Han rømmede sig lidt. "Tja... ja det..skal jeg" smilede han skævt, og bed sig dernæst i underlæben imens at han kiggede på hende, inden at han gengældte krammet. "Så du elsker is?" spurgte han drilsk, og fugtede let sine læber. Hvorefter at han sukkede lydløst, men var glad for at det var overstået og .. ja, han vidste godt at det var et latterligt skænderi, men det var bare sådan at han reagerede på det. Han ville ikke snakke om Bill mere, sådan havde han det bare, og hvis der blev snakket om ham igen, ville han reagere sådan. "Too .. det er da engelsk?" drillede han så og fniste lidt, han kunne ikke lade være med at drille hende lidt, han synes det var så sjovt, når nogen prøvede på at snakke tysk, også at det lyd helt anderledes i forhold til hvad man var van til at høre når tyskere snakkede. Han gik få skridt tilbage, og kiggede på hende. "Hm... ja, hvornår skal jeg gå i gang med at lære dig det?" spurgte han lidt nysgerrigt, og hev op i sine bukser. "Men det er lige før at det er dig, som skal lære mig engelsk, for det er jeg ikke så god til, det er .." svarede han og tøvede lidt, da han kom i tanke om at han ikke ville huskes og snakke om ham. "Du ved hvem jeg snakker om, som er bedst til engelsk...." tilføjede han med et hævet bryn, men sendte så et smil.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:25 am

Hun lo kort af ham. "Du skal altid drille" sagde hun leende og puffede til ham med siden. "Jeg ved ikke hvad også hedder på tysk. Så jeg måtte bare sige det på engelsk!" smilede hun skævt og rynkede på næsen. Hun havde ikke taget tysk da hun gik i skole. Hun havde faktisk ikke taget nogle andre fag. Selv ikke fransk. Hvilket egentligt var dumt. Men hun var vampyr, så hvad skulle hun bruge de forskellige sprog til? hun skulle jo aldrig rykke op i skolen mere, og begynde at finde jobs. Hun smilte skævt til ham og fugtede sine læber. "Du kan da give mig nogle lektioner i tysk nu. Så kan jeg give dig lidt i engelsk bagefter." smilede hun sødt. Hans engelsk var jo ikke det bedste, såå.. Og han havde ret i at Bills tysk også var bedre end hans. Men sagde ikke noget til det. Hun ville ikke nævne Bill.




//Baah. dig og dine lange indlæg xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 10:49 am

"Ikke altid.. men nogen gange" svarede han med et skævt smil, hvorefter at han hev hende med ned at sidde på jorden.
"Okay, .. også hedder auch" sagde han, med et glimt i øjet, imens at han kiggede på hende, med sit hoved lagt lidt på skrå.
Han førte sine arme om bag hovedet, som en støtte, og fugtede let sine læber.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 12:43 pm

"Uff!" udbrød hun da hun røg ned og sidde på jorden. Hun var landet en smule ubehageligt, men hun kunne ikke rigtigt føle det. Hun satte sig langsomt til rette, ved at sætte sig med rank ryg, og trak sine ben ind til sig så hun sad i en yoga stilling. Hun smilte kort til ham og prøvede at gentage 'også' på tysk. "aug" kom det til at lyde da hun sagde det. Hun kunne ikke lade være med at le. Det lød så tåbeligt. "A-Auch" sagde hun anstrengene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 12:56 pm

Tom kunne ikke lade være med at grine lidt. Hvorefter at han klappede i sine hænder, og smilede let. "Du er dygtig" sagde han, men udstødte et lille grin, han synes det var sjovt at lære hende tysk. "Hvad vil du ellers lære at sige på tysk?" spurgte han lidt nysgerrigt, imens at han kiggede på hende, men kravlede så hen foran hende, og satte sig, så de sad overfor hinanden. Han bed sig let i læben.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:11 pm

Hun hævede let sit øjenbryn og lo.. "Jeg stinker til andre sprog. Jeg kan slet ikke finde ud af andet end engelsk" sagde hun og smilte skævt og tænkte sig derefter om. Hvad ville hun gerne vide? .. Hun fugtede let sine læber. "Hvordan siger man, dit køleskab kører?" spurgte hun leende og bed sig i læben, og gled derefter sine hænder hen foran hendes mave.. Hun havde vidst lidt sommerfugle i maven. Det var nok fordi hun ikke havde set ham i så langt tid?.. Tja. det var i hvert fald hendes gæt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:16 pm

"Ihr Kühlschrank läuft ..?" svarede han lidt forvirret, da han ikke vidste hvorfor hun ville vide det, hvorefter at han begyndte at grine. "Hvorfor ville du vide det?" spurgte han nysgerrigt og fugtede let sine læber, imens at han betragtede hende. Han lukkede dernæst sine øjne lidt. "Husk .. du også skal lære mig noget engelsk" smilede han skævt, efter at han åbnede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:33 pm

Hun vidste ikke rigtigt hvorfor hun lige præcist havde spurgt om det. Hun fugtede let sine læber og trak på skuldrende, mens hun kiggede lidt på hans ansigt. "Tja.. Ihr Kohlsank lauft .." sagde hun så godt hun kunne. "Det var ... meget forkert, ikke?" lo hun og fugtede sine læber. "Jo. Jeg skal nok få lært' dig noget engelsk. Er der nogle ord du ikke rigtigt kan?" smilede hun. Hun håbede at han aldrig ville begynde at tale flydene engelsk. For det var så nuttet med den tyske accent.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:37 pm

"Kuhl!" sagde han rettende på hende, med et lille grin. "Läuft!" tilføjede han, og nikkede, "Ellers var det rigtigt" sagde han og smilede.
Han trak svagt på skulderne. "Hmmm.. stort set.. alt engelsk, det er det sprog som jeg virkelig ikke kan finde ud af" svarede han med et hævet bryn, hvorefter at han bed sig i læben. "Tja... altså kan fx godt sige, i love you, .. de små ting på engelsk" han kiggede på hende, og kravlede derefter tæt ind på hende, og førte sine arme ned omkring hendes hoft.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:43 pm

Hun smilte skævt til ham og nikkede derefter .. "Ihr Kühlschrank läuft" gentog hun, mere rigtigt. Dog stadig med en engelsk accent. Hun rakte tunge af ham. "Jeg syntes dit engelsk er 'pretty good'." smilte hun. "Du har da snakket engelsk til mig fra starten. og jeg har hele tiden kunnet forstå hvad du har sagt." sagde hun kort og lagde sine hænder op af hans arme, så hun havde fast om hans albuer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 1:57 pm

Tom grinede lidt. "Danke schön" svarede han og smilede skævt, men kiggede lidt nedad sig selv, da han mærkede hendes hænder. "Jeg lærer vel også mere engelsk, når det er bandet, tager til udlandet, og er med i interviews..." sagde han og bed sig let i underlæben, inden at han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. Han vendte derefter sit blik lidt op mod himlen, men kiggede på hende ud af øjenkrogen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 3:59 pm

Hun fugtede sine læber og lo kort. "Så lidt, du." sagde hun og smilte skævt. Uff. det var rart at tale med Tom igen. Hun havde faktisk virkelig savnet at snakke med nogle. "Selvfølgelig lærer du hele tiden mere engelsk ved det.." lo hun. "Specielt når i rejser så meget til andre lande som i egentlig gør." mumlede hun, da noget pludselig slog ned i hende. "Tom.. Hvad med Georg og Gustav?" udbrød hun. De vidste jo ikke noget om at han var vampyr?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 4:10 pm

"Det ved jeg ikke" sagde han og hævede det ene bryn, "Er det ikke lige meget.. når de ikke er i forks?" spurgte han stille, samtidig med at han var lidt nysgerrig omkring det. "Det er lige meget.." svarede han stille og tøvede lidt, imens at han kiggede på hende. "Ja.. der er både noget positivt og negativt ved det hele, og det er så positivt at vi også lærer noget imens at vi er på turné." tilføjede han, med et skævt smil og nikkede kort.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 4:46 pm

Hun smilte skævt. "Det er ikke lige meget Tom.. Det betyder noget for dig." sagde hun kort og trak sig lidt ind til ham, for at give ham et knus, samtidigt med at hun betragtede ham. Hun nikkede kort til det han sagde og bed sig i læben. "Hvad er så det negative, ved at være på turné?" spurgte hun ham med et skævt smil, og fortsat sad ved ham i et knus. Hun syntes det var dejligt at sidde tæt sammen i et knus. Det var hyggeligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 5:05 pm

Tom så ned på hende. "Når jeg siger det er lige meget.. så er det lige meget" konstaterede han, og bed sig dernæst let i underlæben samtidig med at han tænkte over hvad der var positivt over at være på turné. "Altså.. det er sjovt, spændende, og det helt positive ved det er vel .. at .." sagde han tænkende og lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing. "Man lærer noget ved det, og får en oplevelse for livet, ehm.. ja, jeg ved det egentlig ikke, har ikke sådan tænkt over det" smilede han skævt, hvorefter at han kyssede hende i håret, imens at han førte sine arme omkring hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 5:34 pm

Hun smilede med armene omkring ham, og hovedet mod hans bryst, så han ikke kunne se hendes ansigt. "Jeg er ked af at sige det. Men jeg spurgte altså hvad det negative ved at være på turné var." sagde hun og og prøvede at kvæle sit grin, selvom det tydeligt kunne høres. Hvor var hun dog tryg, ved ham. Hun var stadig forelsket i ham. Det havde ikke forandret sig, da han var 'forsvundet' .. Dog var hun stadig lidt skeptisk omkring det, da den tid virkelig havde været et helvede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 5:40 pm

"Damn.. sorry at jeg ikke hørte helt efter.." sagde han og grinede så lidt, da han hørte hende kvæle et grin. "Hva.. jeg er ikke bange for at der bliver lavet lidt sjov med mig" smilede han skævt, og slikkede så hende drilsk i hendes ene øre, han fniste, "Tror faktisk godt jeg kunne vinde over dig." mumlede han lidt stille, hentydet til en slåskamp, selvom han selvfølgelig godt vidste at hun var stærkere end ham.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 6:06 pm

"jeg tror der er noget i vejen med dit øre" lo hun kort og gemte sit ansigt ind i hans trøje. Da han slikkede hende i øret viftede hun med hånden og fniste. det kildede. Åh nej. nu fniste hun igen. det virkede så umådeligt tøset på hende. Hvorfor kom hun altid til at fnise? Hun hævede let sit øjenbryn og trak sit ansigt ud af hans trøje igen, mens hun så op på ham. "Hvad mener du med at du kunne vinde over mig? Og i hvad kunne du vinde over mig i?" lo hun og rakte tunge. "Jeg er uovervindelig!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 9:31 pm

"Naah.. måske" sagde han med et skævt smil, hentydet til det hun sagde med at der måske var noget galt med hans øre. Han bed sig let i underlæben. "Well... i en slåskamp.. i alt.." svarede han og sendte derefter hende et charmerende smil. "Det er du så ikke.. lige" tilføjede han med et grin, imens at han kiggede på hende, og var egenligt spændt på hvordan hun reagerede på det.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 10:09 pm

Hun hævede let sit øjenbryn af ham. "Du ville aldrig nogle sinde kunne slå mig i en slåskamp!" lo hun og fugtede sine læber. "Men vi kan da godt slås hvis det er det du vil?" sagde hun med et skævt smil og rakte tunge af ham. Hun ville ikke have noget imod at slås med ham. Hun var nemlig sikker på at hun godt ville kunne vinde. Desuden var det egentlig også meget sjovt at slås. Hun kunne ihvert fald godt lide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 13, 2009 11:41 pm

"Nej, det bliver bare pinligt for mig" sagde han, men sendte derefter et uskyldigt smil, hvorefter at han tog fat i hendes arme, og væltede hende ned at ligge på jorden, så han lå over hende. "Men, det går da meget godt for mig end til videre" svarede han med et charmerende smil, imens at han kiggede på hende, og holdt fast i hendes arme. Strammede grebet lidt. "Eller.. hvad siger du, skat?" spurgte han lidt nysgerrigt, og rynkede sin pande let. Han mærkede at hans bukser var ved at falde ned, de var altid for store for ham, og derfor begyndte de af og til at falde ned, når han lavede noget, som var lidt vildt, *Scheisse* tænkte han, og hævede dernæst det ene bryn, skulle han spørge om hun ville hive dem op? Han rystede kort på hovedet. "Imens at vi slåser.. så kan du også snakke om, hvad din drømme date ville være" sagde han, og bed sig let i læben. "Med .. hvad du godt kunne tænke dig, der skulle ske, og om ja.. sig hvad du i det hele taget godt kunne tænke dig" smilede han, med et glimt i øjet. Han ville gerne lave en romantisk dag for hende, og vise at han elskede hende, som han virkelig stadig gjorde. Bevise at han faktisk godt kan være lige så romantisk som Bill, måske mere romantisk end Bill? Det ville tiden vise. Han betragtede hende, og var spændt på hvad hun ville sige, og når hun snakkede, så havde han måske nok selv en chance for at vinde slås kampen. Nogen kvinder havde det svært med at lave to ting på en gang. Spørgsmålet var om Daniella var en af de kvinder der havde svært med det. Hvorefter at han lænede sig ned mod hende, fangede hendes læber, og kyssede hende lidenskabeligt, med åbne øjne, holdte stadig grebet om hendes arme, mens at de lå ned på jorden, og at han var over hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 5:19 pm

Da hans og hendes læber mødtes, legede hun blidt med hans læber i 20 sekunders tid, hvor hun derefter slap kysset. Hun fugtede let sine læber og kunne ikke lade være med at le af at det han havde sagt. Hvor var han dog nuttet. "Mmmh." sagde hun og bed sig i læben.. Hun var stille ti sekunders tid. Hvad syntes hun var romantisk? En biograf tur? naah. der var der andre 'mennesker' til stede. Så det var ikke sagen. Hun smilte skævt. "Jeg er ikke vildt romantisk." sagde hun og udstødte en skræmt fnisen. "Men jeg tror noget af det mest romantiske for mig, ville være i en sofa, med nogle tæpper.. Foran en kamin. Og så selvfølgelig et mørklagt rum, og nogle stearin lys." sagde hun og lo. Det kunne være ret så romantisk.
"Aav. Toooom. Dit greb er for stramt" sagde hun lusket og lavede en grimasse der viste at det gjorde 'ondt'. Selvom det egenligt ikke gjorde. Men det kunne han jo ikke vide?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 7:49 pm

Tom grinte lidt, efter at hun havde stoppet med at lege med hans læber lidt. "Ah.. okay, ja det lyder da også romantisk, efter min mening" sagde han med et skævt smil, imens at han løsnede lidt grebet om hendes arme, hvor han stadig holdt fast i dem, og kiggede på hende. "Nååå.. stakkels dig" grinte han og fugtede dernæst sine læber. "Så.. må vi se hvad jeg kan finde ud af med at være romantisk" tilføjede han med et glimt i øjet. Hvorefter at han lod diskret sin tunge glide ud at røre ved sin piercing.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 9:10 pm

Hun smilte skævt til ham. Hun havde aldrig været god til selv at være romantisk. Men hun elskede romantiske ting. Fx. en god, romantisk film. Dog foretræk hun gysere, men romantiske film var da også gode, hvis man fandt de rigtige. Nogle romantiske film var nærmest kedelige. Hun fugtede sine læber og sendte ham et kort smil. "Så længe det er noget som du gør... så er det perfekt." sagde hun og lo. Det at han løsnede sit greb en lille smule gav hende en foredel. Hun kunne nu vride sine arme halvt rundt og gribe fast i hans håndflader. "Snydt." smilede hun lumsk, og sparkede sit knæ op og ramte liiige over røven, hvorefter hendes underkrop løftede ham op og smed ham af sig. Hun havde stadig fast i ham da han røg over hende. Hun havde selvfølgelig været varsom mens hun gjorde det. Men han landede på ryggen, og alligevel en smule hårdt på jorden. Men han ville sikkert ikke mærke det. Hun drejede sig langsomt om så hun kunne se på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 9:48 pm

Tom fik lidt af et chok. "Hmm.. tja" sagde han lidt irriteret, og kiggede på hende, inden at han rakte tunge, og slikkede hende dernæst på næsen, hvor han efter sendte et uskyldigt smil. "Ja.. det er altid godt det som.. kaulitz brø.. laver" sagde han, men mumlede de sidste ord af det som han sagde. Han fugtede let sine læber. Damn, han kunne vist ikke lade være med at tænke og snakke om Bill, hvilket irriterede ham virkelig meget, da han gerne ville glemme ham. Han sukkede lydløst, og prøvede så på at få fat i hendes håndled, men førte sit ene ben rundt omkring hendes hoft.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 10:33 pm

Hun lo kort, og lagde mærke til at han igen nævnte Bill. Ikke direkte ved navn, men i omtalen, men besluttede ikke at sige noget som helst. Hun havde jo lovet ikke at nævne Bill. Hun smilte skævt til Tom, da han førte benene om hendes hofte. Hun fugtede let sine læber, og nikkede kort mod ham, hvorefter hun faktisk gjorde det samme ved ham. Førte sine ben, om bag hans ryg, og rykkede lidt tættede ind til ham, samtidigt med at hun havde hænderne lagt på hans skuldre nu. Hun fniste over hvilken stilling de sad i nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 10:44 pm

Han hævede kækt det ene bryn, og førte sine arme omkring hendes hals. "Skulle tro .. at det var mig som var kvinden?" sagde han med et lille grin, "okay.. du vinder altid" svarede han, efter et stykke tid, og nikkede kort, kiggede på hende, imens at han bed sig i læben, og han var glad for at hun ikke sagde noget igen, med angående Bill. "Så.. ehm, vi skal finde en dag, hvor vi skal se film og ja.." smilede han skævt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 10:51 pm

"Hey. Du skal da bare træne lidt i din vampyr styrke." lo hun af ham og sendte ham et skævt smil. Hun nikkede kort til ham da han sagde det med at se film. "Tja. Ved du hvad? det kan godt vente lidt for min skyld. Hey. Vi har flere hundrede år sammen, hvis forholdet dur. Vi har ikke travlt." sagde hun og sendte ham et sødt smil, og pillede lidt ved hans cornrolls. De var faktisk lidt underlige at røre ved, efter hendes mening. Men i det mindste klædte de ham, så hvorfor kommentere dem?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeMan Dec 14, 2009 11:17 pm

Tom grinede lidt. "Du har ret" sagde han og fugtede let sine læber. "Hvis..?" spurgte han og rømmede sig lidt. "Gerne.. forevigt" rettede han, hende, og sendte et smil. Han så hende i øjnene, inden at han fangede hendes læber med sine og kyssede hende blidt, han trykkede sig ind til hende, og flyttede sine arme ned omkring hendes mave, hvor han tog fat, og vendte dem derefter om, så hun lå nederst, og han over hende. "Hvem vinder nu?" spurgte han, og lagde sig forsigtigt ned på hende, begyndte at kysse hendes hals.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 1:59 pm

Hun smilte og lo. Forevigt ville passe hende perfekt. Hvem ville ikke ønske at leve forevigt med ham? .. Dem som ikke holdte af ham havde intet hjerte.. Hun vidste at selvom hun ikke kunne mærke sit hjerte i brystet mere, så var det alligevel derinde, og bankede for ham. Hun rakte tunge af ham. "Jeg var ikke parat.! .. Men du vinder. Jeg indrømmer det. Jeg taber." lo hun og førte sin ene arm om på hans ryg. Grrauw.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 2:27 pm

"Dårlig undskyldning" sagde han med et lille grin, mod hendes hals. "Sådan går det .. at jeg bare af og til er for hurtig" svarede han, og bed sig i læben. "Tja.. okay, medmindre at du snyder mig, så du vinder lige om lidt" grinte han, og fugtede derefter sine læber, "Jeg ved jo ikke om du har en lumsk plan som sidst" tilføjede han, og hævede det ene bryn, han mærkede godt hendes arm, hvorefter at han lagde sine arme ved hver sin side af hendes ansigt, og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 2:51 pm

Hun smilte skævt og sagde lavmælt; "Jeg har ikke nogle lumske planer lige for tiden. Og jeg kan ikke rigtigt komme på nogle. Det kan være de kommer om lidt?" sagde hun med et kort grin og rystede på hovedet, og lyttede en smule til stilheden.
Det hele føltes så rart med ham.? Hvordan kunne han få hende til at føle sig så tryg og sikker? .. Hun lo kort og fugtede sine læber, hvorefter hun blidt kyssede hans pande.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 3:28 pm

"Eller.. at du overhovedet ikke for nogle lumske planer.." smilede han skævt, og rynkede sin næse lidt, han nød virkelig at hygge sådan med hende, hvorefter at han førte sine læber hen mod hendes, kiggede hende lidt ind i øjnene, inden at han blidt kyssede hende og lagde sin ene hånd på hendes ene kind. "Ich liebe dich" sagde han med en stille og hviskende stemme, idet at han kiggede lidt nedad sig selv. "Jeg kan stadig ikke lade være med at tænke på hvorfor jeg skulle være sur over at du bed mig" mumlede han med et smil, da han så op mod hende. "Kan bare ikke lade være med at tænke på det, at du troede jeg ville blive sur på dig" tilføjede han, og kunne ikke lade være med at grine lidt. Det .. kunne han ikke lade være med at tænke på, han synes det var lidt sjovt.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitimeTirs Dec 15, 2009 3:57 pm

Daniella smilte skævt, og kyssede kort hans bløde læber. Hun lod ham lige talte ud, mens hun bare lyttede til hans stemme, og hans ord. Hun rystede kort på hovedet af ham, da han havde talt færdigt. Hun forstod godt hvorfor hun havde reageret sådan. Hun havde taget hans liv. De fleste bliver født som mennesker, og det havde også været guds plan at de menneskene skulle forblive mennesker. "Tom. Du er ikke rigtigt klog. Kan du ikke se hvorfor jeg var ked af det over det? .. Jeg havde ødelagt dit liv. Det du var, bliver du aldrig igen.." sagde hun og smilte skævt. Hun fortrød ikke længere at hun havde forvandlet ham. Men tankerne var stadig som de plejede. Hun forstod godt hvorfor hun havde reageret sådan, men hun ville ikke reagere sådan hvis det havde været et andet menneske. Hendes følelser for Tom havde fået hende til at fortryde. Men nu kunne hun jo leve sammen med ham, hvis det var det hun ville?. Men hun måtte indrømme at hun savnede hans søde duft. Den duft var væk nu.
Og hun ville aldrig få lov at lugte hans duft igen. Hun sendte ham et skævt smil. "Men jeg er nu glad for at jeg lod dig forvandle. Og så var det godt at jeg nåede at slippe, før jeg fik suget alt dit blod ud." sagde hun og lo. Hun var glad for at hun i det mindste ikke havde slået ham ihjel. Men at hun havde forbandet ham på den måde, var utilgiveligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





automatic? - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: automatic?   automatic? - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
automatic?
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: