Dato : 8 December Årstid : Vinter Dag : Tirsdag Vejr : Overskyet & Blæsende Sted : Forks Tid : 20:03 Påklædning: Sort Tank top på & nogen Sorte Jeans
Ant var fuld igang med at flytte ind han var helt ny i byen så han havde haft travlt hele dagen med at få alle tingene ind heldigvis havde der ikke været nogen sol på himmelen hele dagen Han pakkede ud & ville på den ene side faktisk ikke rigtig forstyrres på den anden side ville det være rart med en hjælpende hånd Han vidste dog ikke om man kunne stole alle i den her by Han kendte jo ingen så det var ikke nemt bare at gå over eller ringe & spørge en ven om han ikke lige om over & gav en hjælpende hånd med at flytte ind
//Jeg er Vampyr men har bare ikke fået ændret det i nu//
Dominic Bruger
Erfaring : 800 Respekt : 11 Antal indlæg : 763
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:42 pm
//anthonius kan jeg ikke bide dig og gøre dig til vampyr??//
Gæst Gæst
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:45 pm
//Nej for så ville det ikke passe til mine planer//
Dominic Bruger
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:46 pm
//Pis os.. vil så gerne ha' bidt bare EN xD //
Gæst Gæst
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:49 pm
//Sorry//
Gæst Gæst
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:49 pm
//der er da masser af mennesker, der er hende den nye Janice og der er Mick og Justin.. xD//
Dominic Bruger
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:55 pm
//Shin du holder dig fra mindst én af dem!! xD//
Gæst Gæst
Emne: Sv: New in town Tirs Dec 08, 2009 11:58 pm
//Hehe.. Skal prøve xD Ej du må gerne få dem.. ^^ Jeg er venlig i dag xD//
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …