| tomt hus | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: tomt hus Søn Nov 29, 2009 4:08 pm | |
| ¤Dato: irl ¤Årstid: irl ¤Dag: irl ¤Vejr: sne ¤Sted: Byen ¤Tid: 16:00 ¤Omgivelser: nogle få mennesker
Kayli havde et par lyse jeans og en lyserød top på hun var igang med at pakke alle sine ting ned i kasser mens hun nynnede der stod en masse kasser omkring i hendes hus hendes lysehår sad oppe Bella lå i en kurv i stuen hun så på Kayli mens hun pakkede vider hun havde kommet hjem igår men havde allerede begynd at pakke hun pakkede Bella's ting ned i en lyserød kasse |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 4:28 pm | |
| Sydney havde bestemt sig for gå hen tl kayli for se til Bella hun vidste om Kayli kommet hjem hun sukkede svagt da huset kom til syne hun satte løb men ikke vampyr løb men mennske løb da nogle få mennker kom gående hun fik hurtigt færten af Kali den var meget stærk så hun regnede med at kayli kommt gik stille ned af gårdpladsen hun vendte blikket op imod huset der virkede så stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 4:32 pm | |
| Kayli fik færten af Syd og løb hurtigt hen til døren hun åbnede den hurtigt som fik Bella til at rejse sig op "Syd" råbte hun glad da hun fik øje på Syd hun løb så hurtigt hun kunne i menneske løb og kastede sine arme om halsen på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 5:23 pm | |
| Sydney blev en smule forskrækket men smilede så hun knugede Kayli tæt indtil sig " hva så hvordan gik med dine forældre?" spurgte hun smilede taknemligt hun havde sådan savnet kayli og ville ikke give slip på hende nogensinde igen hun vendte blikket ned af Kayli hun hvd forandret en smul men hun lod som ingenting ba glad for at hun va komm hjem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 5:27 pm | |
| "de har slået hånden af mig og nu er jeg igang med at pakke, de vil sælge huset, så jeg har ingen steder at bo" mumlede hun mens hun slap hende hun så stille ned i jorden med et suk hun havde sådan savnet sin søster |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 5:39 pm | |
| " ud kan flytte ind hos mig" sagde hun stille hun ville gerne hjælpe og hun havde et par tomme gæsteværelser " jeg har et par gæsteværelse som står tomme" forklarede hun smilede svagt da Bella stod i døren kiggede på dem " selvfølgelig er du også velkommen" sagde hun til Bella hun havde godt nok lille løn men de havde brug for bruge penge hun gav slip smilede svagt hun bed en sule underlæben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 5:45 pm | |
| "Syd du er den bedste" sagde hun, og kyssede hende på kinden, hun tog hende i hånden, og hev hende med ind, og sidde i sofa'en "jeg er nød til at snakke med min søster om dette" sagde hun lidt trist og træk vejret dybt "når jeg fortalte dem at jeg ikke ville flytte tilbage til La så sagde de at de fortryder at de valgte at beholde mig og ikke min tvilling søster" sagde hun stille og trist "jeg har en søster som de ikke har fortalt mig om" sagde hun nu lidt mere surt "da de sage det havde jeg lyst til at slå dem ihjel, de fortjener ikke at leve når de er sådan nogle mennesker" hun prøvede at trække vejret lidt mere roligt "det eneste jeg ved om hende er at hun hedder Anabell" sagde hun så og så ned i sofa'en |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 6:27 pm | |
| hun lod sig trække med ind huset hun lyttede til hvet ord hun sagde og nikkede en gang imellem hun smilede svagt "det gør du bare" sagde hun smilede svagt "jeg har ihvetfald ingen planer om at flytte" sagdhun med en drillene undertone |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 6:29 pm | |
| Kayli kyssede hende på kinden "skulle jeg måske havde gjort" mumlede hun lidt surt over sig selv
//jeg skal spise// |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 6:30 pm | |
| hun smilede svagt "ved du hvor din søste er?" spurgtehun forsigtigt hun lade hovdt på skrå smilede bredt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 6:51 pm | |
| hun rystede på hovedet "nej du blev sent på børnehjem da vi var baby'er også har de ikke havde lyst til at finde hende" sagde hun stille og så på Syd mens hun smilte hun elskede hende som om hun var hendes rigtige søster |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 6:57 pm | |
| Hun lagde hovdet på skrå hun betragtede hende kort før hun vendte blikket hen imod Bella hun smilede svagt håbede på Kayli ville finde sin søster " jeg håber du finder hende" sagde hun smilede kort til hjorten |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 6:59 pm | |
| hun rystede på hovedet "har jeg ikke lyst til jeg har en familie og der er jo bare en stor chance for at jeg dræber hende" sagde hun blidt og rejste sig op og begynde at pakke i vampyr fart |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 7:39 pm | |
| " hvad nu hvis hun ikke er mennske mere" sagde´hun meget højt og blev næsten forskræket ovr sig selv hun bed svagt læben og man kunne med det samme se hun fortrød |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 7:42 pm | |
| hun rystede på hovedet "jeg vil gætte på hun stadig er menneske" sagde hun blidt og så tilbage på Syd mens hun smilte hun pakkede bare vider |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 8:03 pm | |
| Hun sukkede kort det måtte hun jo om sydney rejste sg op for hjælpe men endte alligevel med bar stå midt i det hele hun sukkede kort følte at hun gik i vejen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 8:26 pm | |
| Kayli tog et par af kasserne og satte dem oven på hinanden "kan du ikke sætte dem ud i min bil hvis der er plas" spurgte hun stille om og pejede på kasserne mens hun gik hen till nogle andre ting og begynde at pakke dem |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 9:09 pm | |
| Sydney tog dem begyndte at hen imod dørn hun var blevet stille hun tog små korte skridt hun åbende døren og gik ud imod bilen hun lagde kasseren i biln smilede svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 9:12 pm | |
| Kayli løb rundt over det hele og pakkede i vampyr løb mens hun nynnede stille mens Bella så efter hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 9:30 pm | |
| Sydney blev stående ude ved blien for at få lidt luft hun grublede stille for sig selv hun sukkede svagt hun rettede sig en smule op for få bedre udsyn |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 9:32 pm | |
| Kayli kom lidt efter ud med flere kasser og lag dem ind i læben hun gik stille hen til Syd og så op på hende mens hun smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 9:50 pm | |
| Sydney gengældte smilet " føles det ikke mærkeligt?" spurgte hun fumlede efter hendes hånd for give den et klem hun smilede svagt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 9:51 pm | |
| Kayli så på hende og smilte "hvilket ?" spurgte hun stille om og gav os hendes hånd et klem mens hun smilte op til hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 10:03 pm | |
| " det at skulle flytte" sagde hun stille og smilede svagt hun bed kort læben hun vidste selv hvorda det var hun bragtede kort og gav hendetilsids et kærlig kram |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Nov 29, 2009 10:05 pm | |
| hun rystede på hovedet "jeg har jo prøvet det igen,, og at bo med dig bliver jo skønt" sagde hun stille og krammede hende tilbage mens hun fniste |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Nov 30, 2009 6:11 pm | |
| " ja det bliver rigtig dejligt ikke at skulle være alene" sagde hun smilede svagt hun vendte sig om for se på huset igen godt nok havde hun kun været her et par gange hun lagde kort hovdet på skrå hun var rigtig glad for hun kommet til Forks men det havde hun ikke været til starte med |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Nov 30, 2009 7:49 pm | |
| Kayli smilte til hende "det bliver skønt at bo sammenn med sin søster" hviskede hun og så også tillbage på huset mens hun bed sig i læben |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Nov 30, 2009 8:07 pm | |
| " jeg glæder mig også" sagd hun kort da hun ikke vidste hvad hun skulle sige |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Nov 30, 2009 8:09 pm | |
| Kayli så på hende inden hun gik ind i huset igen og pakkede det sidste sammen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Nov 30, 2009 8:13 pm | |
| Sydney blev der ude smilede kort hun glædede sig og glad for at havde mødt Kayli |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tirs Dec 01, 2009 2:17 am | |
| Kayli så sig omkring i det huset en sidste gang inden hun i vampyr løb tog alle tingene og satte hun hun tog en snor og gav Bella på og gik ud og vende sig om og kastede sine nøgle der inden og smækkede døren "så er det sidste gang jeg skal der ind" sagde hun glad og gik hen til Syd og gav hende Bella's snor |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tirs Dec 01, 2009 11:34 pm | |
| Sydney tog imod snoren og smilede svagt " også mig selvom kun har været her to gange"sagde hun og kom til grine a selv mn det var jo rigtigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tirs Dec 01, 2009 11:39 pm | |
| Kayli grinte lidt hun gik hen og lag sin seng oven på bilen og smed de sidste kasser ind i bilen så satte hun sig ind hun åbnede vinduet og kørte ud på vejen mens hun fniste |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tors Dec 03, 2009 12:51 pm | |
| sydney smilede svagt og satte og kursen imod Kaylis bil " så er det nu" mumlede hun svagt smilede kort imod hjorten som så underlig på hun trak kort snoren og Bella fulgte efter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Fre Dec 04, 2009 9:36 pm | |
| Kayli så på Syd når hun satte sig ind hun smilte stort inden hun begynde at køre |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Lør Dec 05, 2009 12:35 pm | |
| Det varede ikke ret længe før hun var henne ved bilen hun satte sig og løftede hjorten op satte den ind bilin også hun smilede svagt hun glad for Kayli ville bo hos hende for så var hun fri for alene hun fugtede svagt sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Lør Dec 05, 2009 1:53 pm | |
| Kayli smilte til Syd og kørte ned af vejen mens hun satte radioen på lidt efter var de på Syd vej hun kørte op til huset og stoppede bilen hun tog nøglerne ud og åbnede døren og gik ud mens hun nynnede |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Dec 06, 2009 3:05 pm | |
| Sydney åbende døren til bilen og Hjalp Bella med komme ud hun smilede svagt hun tog nøglerne op af lommen og løb i vampyr løb hen til døren og låste op bagefter løb hun hen og tog Bellas snor " velkommen til mit hjem"gde hun og smilede bredt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Dec 06, 2009 9:59 pm | |
| Kayli smilte til Syd "nej vores hjem" mumlede hun og gik hen til hende og så hen på huset mens hun stadig smilte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Ons Dec 09, 2009 7:40 pm | |
| " når ja" sagde hun lettere flovt men hun havde boet alene så længe at hun nu skulle vænne sig til sige vores hun smilede svagt smuttede ind huset |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Ons Dec 09, 2009 9:21 pm | |
| Kayli nogle kasser og satte dem oven på hinanden så tog hun dem og gik ind "hvor skal jeg bo ?" spurgte hun stille om og prøvede at finde Syd |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tirs Dec 15, 2009 4:47 pm | |
| Sydney kom ned fra trappen " heroppe sagde hun begyndte igen gå op af trappen hu åbende døren til værelse med en hvis væg og en sort metal dobbelt seng " mit værelse er nedunder" sagde hun og smilede svagt hun vill vise hesdes værelse bagefter |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tirs Dec 15, 2009 10:00 pm | |
| "okay fedt" sagde hun og gik så godt hun kunne, mens hun fniste |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Ons Dec 16, 2009 5:56 pm | |
| hun smilede svagt vendte sig om for at gå nednunder hun havde nogle tng hun lige skulle ordene inden hun kunne hjælpe kayli hun " jeg er på mit værelse som er den første dør efter køkknet" sagde hun forsvandt ud af døren hun tog nogle små lydløs skridt og skyndte sig til sidst ned trappen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Tors Jan 07, 2010 10:23 pm | |
| Kayli smilte til Syd og nikkede, hun løb et par gange ud og op på sit nye værelse igen med sammer af ting. til sidst stod det en masse kasser i værelset, hun så sig omkring og satte sig på sengen da hun ikke viste hvor hun skulle starte |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Lør Jan 23, 2010 10:37 pm | |
| Sydney gik ned af trappen hun skev på nogle papire hun fået tilsendt fra hendes forældres advokat men hun forstod det ikke helt hun sukkede svagt og lagde papirerne fra sig hun gik ud på gangen smilede stort da hun forsatte ind på sit værelse hun fandt en lille pakke frem den var til Kayli en form for indflytter gave hun glædede sig til give hende gaven det var en guldkæde med vedhæng hvor der stod vampire sisters hun havde også fået lavet en til sig selv men hun havde den på ikke da hun i forvejen havde den sten hun havde fået af Victoria på og sølvsommerfuglen fra hendes gamle nabo hun gik op af trappen smilede svagt hun bankede forsigtigt på døren og åbende den hun gemte gaven omme på ryggen betragtede rummet "som sagt har jeg gjort det færdigt som jeg skulle orden, så nu vil give dig rundturen" sagde hun grinede svagt hun gemte stadig gaven bag ryggen baggede derfor ud af døren men blikket rettet imod Kayli |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Jan 24, 2010 1:59 pm | |
| Kayli så op da hun hørte døren, hun satte sig op i sengen og nikkede "det lyder skønt" sagde hun og rejste sig op og gik hen til hende og smilte stort, hun kørte en hånd igennem sit hår og lod det falde ned på sin skulder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Søn Jan 24, 2010 8:59 pm | |
| hun var kommet ud af døren " men først skal du have en indflytter gave" sagde hun og rakte den lille gave til hende og smilde svagt hun betregtede kort gaven og bgefter Kayli ansigt |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Jan 25, 2010 12:18 pm | |
| Kayli så på Syd og så derefter ned på gaven og smilte stort "det skulle du ikke havde gjort" sagde hun blidt og tog tøvende mod gaven, hun så lidt ned på den inden hun åbnede den. hun tog stille fandt i kæden mod 3 fingere, hun smilte stort og vende sit blik mod Syd "tak" sagde hun glad og lag sine arme om hende i et kram |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: tomt hus Man Jan 25, 2010 6:45 pm | |
| Sydney smilede " Jeg ville gerne give dig den" sagde hun og smilede bredt hun vendte sig om for at vise hende gæsteværelet ved siden af Kayli værelsee |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: tomt hus | |
| |
|
| |
| tomt hus | |
|