Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Stille og roligt??

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 5:38 pm

Dato :: IRL
Årstid :: Sommer
Dag :: Fredag
Vejr :: Solen skinner for en gangs skyd og ikke en eneste sky er at se på himlen
Sted :: Skoven
Tid :: Ved 10- tiden
Omgivelser :: Ingen der er helt stille..

Isabella kom løbende i høj fart igennem skoven. Vinden piskede imod hendes ansigt, men hun følte ingen smerte. Hendes hvide silkebløde hår hvivlede rundt og blev kastet mod hendes ryg og blev grebet af et nyt vindpust og hvivlede på igen. HUn fik øje på lysningen længere fremme. Hun satte farten op og et smil brød frem på hendes bløde læber. Hun havde sine blå ynglings jeans på som sad stramt om hendes perfekt slanke ben, og en sort stroptop, som viste hendes blege arme frem. Pludselig stod hun i kanten af skoven. Solen skinnede fra en sky fri himmel. Hun stod lidt og kiggede rundt, men så gik hun langsomt ud i solens klare stråler. hun tog sig en dyb indåndning og nød den friske luft. Stilheden herskede omkring hende, så hun smed sig i det lange græs og blev helt gemt af de lange strå. "fred" mumlede hun glad og nød solen ramme hendesog lyse hendes flotte krop op, som funklede som en masse diamanter..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:07 pm

Melanie kom gående inde fra byen af, og var nu endt i skoven. Hendes små turer gjorde godt. Når det nu for en gangs skyld var godt vejr. Hun nynnede en melodi, hun selv havde fundet på. Da hun kiggede rundt, så hun en lille lysning længere fremme og satte mod den. Solen havde svært ved at komme igennem trækronerne, og det samme med varmen. Hun så sig omkring, ikke en lyd, ikke engang fra en fugl. Hun smilte og gik videre, imens hun nynnede. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:09 pm

Isabella stivnede da hun kunne både lugt og høre et menneske.. Stille smutte hun ind i mellem træerne og gemte dig for solen.. Hun lændede sig op af et træ og vente ryggen mod mennesket.. Hun tjekkede endnu en gang at hun ikke ville blive ramt af solens stråler hvis hun bevægede sig..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:13 pm

Melanie begyndte at nå lysningen, hun kunne allerede dufte, duften fra græsset, den friske duft havde hun ikke duftet i langtid. Solskins dage var nok hellere ikke det de havde mest af i Forks. Hun havde ellers selv været van til varme, i sit hjemland: Italien. Hun gik videre og kom endelig til lysningen. Hun tog sine sko af og begyndte at gå med bare tæer i det bløde græs. Følelsen af at gå på ingenting, var dejlig og hun nød det i fulde drag.. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:16 pm

Isabella vendte sig om mod hende.. Hun var en smule sulten men tog sig ikke af det.. "Hej" sagde hun dæmpet.. Og kiggede undersøgende på pigen..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:22 pm

Melanie vendte sig lidt forskrækket om og så på pigen. Hun stoppede straks sin nynnen, hun stivnede og havde det som om at hendes hjerte var stoppet. Hvordan kunne nogen pige være så køn? Hendes hvide hår, den lyse hud og øjnene? Hvem var hun? Hun så lidt stift på pigen, men tog sig så sammen og rømmede sig lavt. "Hej," hviskede hun og bed sig hårdt i læben..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:25 pm

Hendes lugt overvældede hende endnu en gang, men tog så en dyb indåndning og prøvede at glemme det.. "Mit navn er Isabella" sagde hun med en lettere charmerende stemme.. Hun tog et skridt til siden og undgik omhyggeligt solen.. "Du må meget undskylde hvis jeg skræmte dig" sagde hun venligt med et skævt smil på læben..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:28 pm

Melanie smilte lidt mere roligt og så på Isabella. "Jeg er Melanie." præsenterede hun sig og smilte. "Hyggeligt at møde dig," Hun kørte en hånd gennem sit rød orange hår og så på hende. "Det gør ikke noget, troede bare ikke her var nogen." Smilte hun og bed sig i læben. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:31 pm

"I lige måde Melanie" smilte hun venligt.. "Her plejer heller ikke at være nogen" fortsatte hun smilende.. HUn skævede kort mod himlen.. En enkel sky havde klaret sig vej og var på vej mod solen.. Der ville dog gå et par minutter endnu før at det var sikkert at bevæge sig ud i på engen..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:34 pm

Melanie undrede sig lidt over hvorfor Isabella ikke gik ud og nød solens stråler ligsom hende? "Du bor i Forks?" gættede hun og så på hende. Det kunne da godt være hun bare var på besøg? Hun skævede kort til Isabella og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:37 pm

"Ja" sagde hun stille "JA det gør jeg" gentog hun.. "I det store røde hus i udkanten af byen" svarede hun.. "Og det samme gør du eller hvad" hun og lukkede øjnen.. hendes lugt var så tiltalende, så frisk og varm på en gang..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:40 pm

Melanie nikkede og så på hende. "Ja, også mig." svarede hun og fortalte aldrig hvorhenne, men blev bare ved med at undre sig over hvorfor hun ikke gik ud, solen skinnede jo? En vær der boede i Forks, måtte elske når den skinnede? Hvorfor ikke hende? Hun så kort på hende og smilte svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:42 pm

Skyen gled hen over solen og dækkede dens stråler, det blev en smule køligere, men ikke meget.. Isabella gik et par skridt ud i lysningen, men ikke for meget.. HUn skulle hurtigt kunne gemme sig igen når skyen fortsatte vidre.. "Okay.. Så du går også på Forks High school?" spurgte hun mens hun smilte
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:48 pm

Melanie nikkede og smilede igen mere roligt da hun komme ud, men en lille undren lå stadig omme i baghovedet. Hun gik ud da solen blev dækket til. Melanie tænkte ikke mere over det og nikkede igen. "Ja, det gør jeg også." Svarede hun og smilte skævt, "Det gør du også, eller hvad?" spurgte hun og så på Isabella. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:51 pm

For hver en cm hun nærmede sig i hende blev lugten kraftigere.. Hun blev nødt til at sunke et par gang og koncentre sig om at svarede på hendes spørgesmål.. "Ja det gør jeg.. " smilte hun "Kan du så lide det eller skal det bare overståes" lo hun med sin sølvklingende latter..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:54 pm

Melanie nikkede og smilte. "Jeg elsker det, det er et fantastisk sted! Gråt, men fantastisk!" svarede hun og smilte skævt. Hun trådte et lille skridt nærmere Isabella, for at se nærmere på hende. Det var ikke kun hende der var smuk. Hendes klingende latter var også smuk. Alt ved hende var fantastisk og anderledes. ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeFre Aug 07, 2009 11:59 pm

Isabella bed tænderne sammen.. Hun lagde sit hovede på skrå og smilte til hende.. "Du lugter dejligt" sagde hun da hun ikk kunne holde det ud længere.. så længe de talt ville hun kunne få tankerne på noget andet, men det var svært.. Hun trak sig tilbage i skyggerne da skyen gled fra og kastede varme over dem..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:01 am

Melanie så lidt forskrækket på hende, hvad mente hun dog med det? Hun gik ind i skyggen til hende og bed sig i læben. Den varme sol, havde brændt hendes ryg, så hendes sorte t-shirt, slet ikke var til at holde ud at have på. Hun bed sig i læben og så på Isabella. "Hvad mente du med det?" spurgte hun og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:06 am

Isabella fortrød med det samme at hun havde sagde det.. "Jeg tænkte bare på om du har en parfume på eller noget" prøvede hun at redde det.. Hun indåndede alt fra hende som over hovedet mulig uden at man skulle lægge mærke til det.. Hun satte sig hurtigt ned på jorden..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:08 am

Melanie så lidt skeptisk på hende og bed sig i læben. "Aha.." Svarede hun. "Jeg har lige været i bad?" sagde hun og bed sig i læben. Det hele blev lidt weird? Hvem var hun? En smuk pige, der havde en god lugte sans? Det lød usansynligt.. Hun satte sig ned ved siden af hende og så på Isabella. "Hvor kommer du så fra?" spurgte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:12 am

"Sikkert det jeg kan lugt" smilte hun.. "Mener du om jeg er født her" spurgte hun og betragtede Melanie med et smil..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:16 am

Melanie så lidt på hende og bed sig i læben. "Aha.." gentog hun. "Kommer du herfra? Eller har du boet et andet sted?" spurgte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:18 am

Hun tænkte at det var bedst ikk at fortælle de mange steder hun havde været og boet.. " Nej jeg er født i LA. og som 10 årig flyttede jeg med min familie til London og så flyttede jeg selv til Forks" svarede hun.. "hvad med dig" sprugte hun kort..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:21 am

Melanie så lidt på hende og pillede ved sit ærme. "Jeg har boet hele mit liv i Italien." svarede hun kort og åndede ud. Da hun havde holdt vejret af en eller anden grund..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:23 am

Isabella nikkede en enkel gang.. "Hvorfor flyttede du så til Forks" spurgte hun og rykkede et lille stykke væk da hendes lugt var ved at gøre hende sindsyg..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:26 am

Melanie trak på skulderne. "Jeg ville prøve noget nyt, og se om det var noget for mig.. Og det var det." Svarede hun og smilte lidt. Hun pustede en tot hår væk fra øjnene, da den blev ved med at irretere. Hun sukkede kort og pustede igen da den ikke flyttede sig.. Hun blev ved indtil fjerde gang, lagde jeg hvor den skulle. dx
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:30 am

isabella sad og så undersøgende på hende.. Hun betragtede en hver lille bevægelse hun gjorde.. "Du har noget pænt hår" mumlede hun og kiggede fra hendes hår til sit hår.. Hun skær et ansigt da hun ned af sig selv.. hun ønskede at hun havde taget sin grønne bluse på istedet..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:33 am

Melanie så på hende med et skævt smil. "Tak," svarede hun og hev en tot hår ud og kiggede på det.. Hun kiggede lidt over på Isabella og smilte. "Jeg kan også godt lide dit.." Sagde hun og smilte. Hun pustede ud i luften, da et lill blad kom flyvende foroven. Det fløj lidt frem og hun pustede til det igen, og igen. Hun grinte lidt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:36 am

Hun lo dæmpet.. "Takker" mumlede hun.. hun trak benene op under sig.. Hun lagde armene om dem.. Hun kunné ikke slappe af og sad med hver en muskel spændt i hendes krop.. Og hver gang vinden kastede endnu en portion af hendes lugt mod hende strammede hun grebet om sine ben..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:39 am

Melanie så lidt på hende, kedede hun hende? Hun bed sig i læben og så på hende. Hun kunne ikke finde på noget at sige, så blev bare ved med at puste til bladet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:42 am

"Hvor lang tid har du så boet i Forks.. jeg mener ikk at havde set dig før" sagde hun og så smilende på hende..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:45 am

Melanie smilte lidt og så på hende. "Omkring.. 5 dage, bliver det nok." smilte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:46 am

"Nårh okay.. det forklarer nok hvorfor?" sagde hun og lagde hovedet ppå skrå.. Hun tog en dyb indånding.. hendes tænder løb næsten i vand..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:48 am

Melanie smilte og nikkede. Men sagde så ikke mere.

//*At tage sig sammen xD* Du må gerne bide hende.. Ikke mig o_o vil gerne leve lidt længere xD Men Melanie må du gerne bide XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:51 am

//Sorry bliver nædt til at logge.. jeg lover jeg kommer på i morgen og så ordener vi det der okay?? Har ellers været hyggeligt at snakke med dig??//
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:52 am

//Damn.. Kommer ikke på imorgen. Skal i sommerhus. Søndag?//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitimeLør Aug 08, 2009 12:53 am

//Ja det passer mig helt fint//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Stille og roligt?? Empty
IndlægEmne: Sv: Stille og roligt??   Stille og roligt?? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Stille og roligt??
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Stille og roligt
» Stille nat...
» En stille jul.
» Stille tur i skoven!
» Stille nat? (:

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: