Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Nej.. jeg er IK SUR! D:<

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeLør Dec 05, 2009 11:46 pm

han var ligeglad med at hun var fuldkommen nøgen, han togt fat i hendes højre arm og man kunne høre en højt knæk, hendes arm var brækket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 4:50 pm

Hun skreg "FOR HELEVDE DIN SATANS MOTHER FUCKER!" råbte hun og slog ham i øjet med en knyttet næve med den raske arm. Hun var ikke lige så stærk i menneske form som i ulveform, men hun var stærk nok.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 4:53 pm

Han kiggede på hende med et øje og så bare på hende. Han sukkede og brækkede hendes arm og et af hendes ben for at hun kunne lade ham være, han gav slip på hende "prøv bare at slå mig nu lille pusling" sagde han og så bare nedværdigende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 4:58 pm

Hun faldt besvimet til jorden foran ham.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 4:59 pm

Han sukkede, han kastede hendes iturevet tøj som stadig kunne lige over hende, han lagde det over hende fordi han ikke gad at se på en hvalps nøgne krop..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:03 pm

Et normalt langsomt healende menneske ville nok kunne blive liggende der i en time, men fordi at Amiras krop healedes hurtigt, gik der ikke længe før hun slog øjnene op og satte sig op med et støn. "Fuck af med dig diin bitch" mumlede hun og så op på Dominic med et hadefuldt blik.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:09 pm

"Hvorfor skulle jeg? Når dine sår er healede kan jeg brække resten af dine knogler" sagde han koldt og så bare på hende fra ett træ som han stod op af.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:14 pm

Hun kunne ikke rejse sig, så hun blev siddende og fulgte alle hans bevægelser med et stikkende blik "Jeg burde flå dig fra hinanden, din klamme morder" hvislede hun faretruende "Hvorfor fanden kan du ikke bare gå et andet sted hen og være sindsyg?!"
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:16 pm

"Fordi min vrede skal ud på jer møgkøtere! Smut til en anden by og lad vampyrerne være her!" sagde han hårdt og koldt. Han gik over imod hende og satte sig på hug foran hende "lov mig at i flytter væk og jeg rører dig ikke mere" sagde han og syntes at det var en okat god handel han ville slå af med hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:20 pm

"Wow du er virkelig dummere end jeg troede" udbrød hun med store øjne. Så åndsvage havde hun ikke regnet med at de vamps var, de var altid så skide arrogante så man skulle tro at de rent faktisk vidste mere end alle andre "Lade jer blive her og udslette en hel by, bare fordi at du er lidt små syg i hovedet? Undskyld men er du ikke alfa? Er det ikke meningen at du skulle være bare en smule klogere end resten af flokken?" et lille fnis undslap hende *cant belive it* tænkte hun og så på ham med et undrende blik *at den tanke overhovedet faldt ham ind..*
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:23 pm

"ååååh du kender mig slet ikk.. du ved slet ikke hvorfor jeg er sådan her.. Så lad være med at tro du ved hvorfor jeg er sådan her!" snerrede han og så på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:25 pm

Hun hævede et øjenbryn "Jamen hvorfor er du så sådan der?" spurgte hun tørt, og ville ha foldet armene, hvis det ikke var fordi at de begge to var brækkede.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:29 pm

"Det rager godt nok ikek dig, men min personlighed er delt op i to personligheder" sagde han og sukekde, han fattede ikke han fortlate hende det, han hadede alle køtere..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:33 pm

"Skizofrene abe" mumlede hun nedladende og spyttede på jorden. Det var allerede begyndt at gå meget bedre med hende knogler og hun åndede lettet op. Alligevel holdte hun hellere en samtale igang "men hvorfor fanden slår du mig ikke bare ihjel istedet for det her? både du og jeg ved jo at du kan.."
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:37 pm

"Fordi jeg elsker at se jer hunde lide, det skaber ro i mit sind" sagde han og hoppede op i et træ og så ned på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:41 pm

"Du er sq den klammeste person jeg nogensinde har mødt.." mumlede hun med ansigtet fuld af væmmelse "Og jeg har fandme mødt mange klamme typer" Hun tænkte tilbage på sit gamle arbejde og skælvede let ved tanken.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:42 pm

"Hah, hvad har du arbejdet med da? Luder eller hvad?" spurgte han og gættede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:43 pm

Hun så ned i jorden "Og hvad så hvis jeg har?" spurgte hun lavt og prøvede at holde de forfædelige minder væk.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:46 pm

"Ikk noget, spurgte dig bare" sagde han og tog en lighter op som han tændte ild i og lod flammen blive der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:47 pm

Hun betragtede flammen lidt "Har du en smøg?" spurgte hun så en smule tåget.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:49 pm

Han tændte en smøg som han altid havde på hvis folk spurgte han, han smed den over til hende og håbede hun greb den.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:51 pm

Hun greb den så let som ingenting, tog et sug og betragtede den så eftertænksomt imens hun pustede ud "Gaaard, jeg har ikke røget i evigheder" mumlede hun og indhalerede igen.


Sidst rettet af Amira Søn Dec 06, 2009 5:52 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:52 pm

"her.." sagde han og kastede en pakke over til hende, der lå en lille lighter i pakken.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:53 pm

Hun smilede skævt og så op på ham "Har du tænkt dig at forsyne mig med pakker fra nu af og til jeg dør en langsom og smertefuld død af lungekræft?" spurgte hun lettere drillende.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:54 pm

"næh, jeg gør det kunne denne ene gang" sgade han og så ikke på hende, han tog sin hånd ind over den tændte lighters ild.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:57 pm

Hun smilede skævt og spyttede på jorden "Bvadr, der er simpelthen så meget tjære i det her pis.." mumlede hun for sig selv og røg videre med et tåget ansigtsudtryk. Hun var vant til noget der var stærkere, men hun takkede gud i himlen for at hun var stoppet med at ryge hash.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 5:59 pm

Han lukkede lighterens låg i så flammen døde hen. Han tog et skridt udover grenen og landte på jorden hvor han begyndte at gå væk "se at blive lidt stærkere til vores næste kamp, den bliver sikkert på liv og død" sagde han og gik væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:00 pm

"Sæt nu ikke for mange forhåbninger igang" mumlede hun tørt og så efter ham.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:01 pm

"så må vi bare håbe vi ikke møder hinanden mere.." sagde han og gik i menneskers løbetempo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:03 pm

Hun grinede dæmpet "Det er jeg nu ikke så sikker på at jeg håber flotte" svarede hun i en drillende tone og lagde sig på ryggen.
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:05 pm

Han vinkede bare og vidste ikke om hun havde set det. Han kunne mærke hans skulder der var lidt skadet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:07 pm

"mwuahaha" lo hun og sendte en dødstråle efter ham så han faldt til jorden i en bunke støv


///ej lol nej det gjorde hun ikke.. Out xD///
Tilbage til toppen Go down
Dominic
Bruger
Dominic


Erfaring : 800
Respekt : 11
Antal indlæg : 763

Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitimeSøn Dec 06, 2009 6:08 pm

Han løb væk og hoppede ned af en bakke og bare.. væk.


//OUT xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Nej.. jeg er IK SUR! D:<   Nej.. jeg er IK SUR! D:< - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Nej.. jeg er IK SUR! D:<
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: