Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 10:43 pm
Kayli smilte til ham og slap hans jakke inden hun vende sig om og begynde at gå hen mod døren da en lærer gik hen foran hende "i skal nok være tiil timer nu" sagde lærer Kayli så chokket på hende inden hun tog hans hånd og løb forbi lærer og ud af døren mens hun grinte hun stoppede lidt efter med at løbe og slap hans hånd og begynde at gå
Joey Bruger
Erfaring : 169 Respekt : 0 Antal indlæg : 155
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 10:47 pm
Joey lo og vinkede til læreren med et kækt smil imens de løb forbi"Godt at den lærer ikke kender mig ved navn"Sagde han og grinede venligt til hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 10:55 pm
"ja men huun kender mit navn" sagde hun blidt og vende sig om og så op på ham mens hun smilte "min bil holder der over" sagde hun og pejede over på en lyserød bil
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 10:57 pm
"og min bil holder derovre"Sagde han med et lettere drillende smil og pegede på sin
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 10:58 pm
"hvor skal vi så hen ?" spurgt hun stille om og gik lidt tætter på ham
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:03 pm
"Det ved jeg ikke"sagde han lav og smilede varmt til hende. Han kunne ikke lade vær med at kigge på hende, for hun var det smukkeste han nogensinde havde set"Du ved godt at du er den smukkeste pige jeg nogensinde har set, ikke?"spurgte han og smilede til hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:06 pm
Kayli lag en hånd på hans mund så godt hun nu kunne "ikke sige sådan nået" hviskede hun da hun ikke kunne lide når drenge sagde nået pænt om hende hun gik stille op på hans fødder for at kunne nå hans mund bedre hun holde fast i hans jakke med den anden så hun ikke fald ned hun smilte ikke så bare op på ham og rystede på hovedet
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:10 pm
"Hvorfor skulle jeg lyve?"spurgte han forundret og lagde stille armene om hende så hun ikke skulle falde ned
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:16 pm
"du behøver jo heller ikke lyve, bare lade være med at sige det" hviskede hun og kyssede ham på kinden så godt hun nu kunne efter så hun op på ham med sine lyseblå øje og prøvede at smile han duftede jo vildt godt men heldigvist var hun ikke sulten ellers så havde hun nok siddet i halsen på ham nu selv om hun ikke havde lyst hun lag en hånd på hans kind og smilte
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:20 pm
"okay så tænker jeg det bare"sagde han og smilede til hende imens han aede hendes kind og kiggede hende ind i de lyseblåøjne
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:25 pm
"det er bedre" hviskede hun og smlite til ham "når hvad skal vi lave ?" spurgte hun stille om og bed sig i læben mens hun krammede sig ind til ham
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:29 pm
Han smilede og lagde også den anden arm om hende"Tja jeg tror at vi bliver hentet af lærerne hvis vi bliver her"sagde han med et skævt smil og aede hendes ryg
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:33 pm
hun rystede på hovdet "det tror vi er smuttet" hviskede hun i hans øre og smilte "jeg hat altså prøvet dette før altså at ikke komme til timer mener jeg" fniste hun og lag sit hovede mod hans brystkasse
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:36 pm
"okay"sagde han med et smil og aede hendes hår, og kyssede let hendes hår
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:40 pm
kayli fniste og kyssede ham på brystkassen inden hun tog hans arme væk fra sig og gik ned fra hans fødder hun trippede over til sin bil og åbnede døren
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:42 pm
Han lo stille og gik med hende "Så har du fundet ud af hvor vi skal hen?"spurgte han med et charmerende smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:48 pm
hun tog sin taske af og kastede den ind i bilen inden hun vende sig om og så på ham "nej det har jeg ikke" hviskede hun og smilte op til ham
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:49 pm
"Så vi skal bare køre rundt indtil vi finder et sted at være?"spurgte han med et smil, hvilket han ikke havde noget i mod, så længe han bare var sammen med hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Tors Nov 26, 2009 11:59 pm
Kayli lag sit hovede på skrå "bare køre rundt ?" mumlede hun og rystede på hovedet hun satte sig stille ind i sin bil og lukkede døren hun åbnede stille vinduet og så på ham hun prikkede ham i maven "jeg tager hjem også kan du bare komme hvis du vil" hun tog sin kaste og tog et stykke papier og en kuglepen frem og skrev nået hun tog papieret hen imod ham "her så ved du hvor jeg bor hvis du vil komme" hviskede hun og smilte op til ham
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Fre Nov 27, 2009 12:04 am
"okay jamen så smutter jeg lige hjem og lægger min taske"Sagde han med et smil og tog i mod papiret."Vi ses nok om ikke så længe"Sagde han smilende og blinkede lettere drillende til hende, og gik så hen til sin egen bil, satte sig ind og tændte motoren. Han kastede tasken om på bagsædet og tændte for radioen som spillede 21 guns af Green Day
Gæst Gæst
Emne: Sv: Den nye dreng Fre Nov 27, 2009 12:07 am
Kayli startede sin bil og kørte hen og ned af vejen
//jeg laur et nyt emne i byen (: //
Joey Bruger
Emne: Sv: Den nye dreng Fre Nov 27, 2009 12:09 am
Joey kørte i den modsatte retning med højt musik som man ikke kunne undgå at høre at han kom
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …