Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Den nye dreng

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeOns Nov 25, 2009 11:38 pm

Dag::onsdag
Årstid::Efterår, tæt på vinter
Vejr:: Den første sne falder, himlen er grå og her er koldt
Omgivelser::andre elever der er på vej i skole?
Sted:Forks High School's p-plads (;
på:mørke grå cowboy bukser, en lysegrå tshirt, sort læderjakke udenover, håret sat op med voks, dog ikke for meget.

Joey stod ud af bilen som han selv havde købt.
Han havde sparet op siden han var fjorten og
havde endelig fået råd til den. han tog sin taske
og kiggede sig lidt omkring hvorefter han stak
hånden ned i bukselommen.
Sneen der endelig var faldet havde bragt mange
smil frem hos hans medsturderende, men selv
sukkede han lydløst.
Han kunne bedre lide sol der bagte på varme
strande hvor han kunne blive brun.
Men det her var da okay, hvis man ville lege
sneboldkrig *Og bruge det som en
undskyldning for at komme tættere på pigerne*
tænkte han lumsk imens han gik ind ad dørene
til skolen, nu med et smil på læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:50 pm

Kathleen kom gående hen af gangen. Hun gik med rank ryg og havde nogle bøger i favnen. Hun havde et charmerende smil på læben og så ikke én eneste gang på sine medstuderende som der var på gangen. Hun havde en grøn top, stramme sorte jeans og gule converse sko på. Hendes multifarvede hår hang løst ned af hendes ryg og hun var utrolig smuk. Smukkere end de andre piger. Hun var lidt ligeglad med sit udseende og tænkte ikke rigtig over hvordan hun så ud overfor de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:57 pm

Kayli tog sin taske den var sort med store lyserøde knapper hun tog den over den ene skulder og gik ud af bilen og vende sig om for at låse den hun havde for en gang skyld ikke en kjole på men et par lyse jeans og en sort top og en mørkegrå læderjakke og et par højhældede sko hun da hun havde låst den vende hun sig om og smilte til skolen hun lag sit hår på den ene skulder mens hun gik med korte skridt hen mod skolen mens hun nynnede og nikkede til nogle hun kende
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 6:59 pm

Joey stoppede op da han så en pige komme
gående ned ad gangen.
*Hold kæft man hun ser godt ud!* tænkte
han målløst og kunne ikke lade være med
at stirre en smule. Han så forlegent ned i
jorden da han ikke brød sig om at blive
taget i at stirre for meget.
*Hvis det her er standarden for pigerne
her i Forks..* Han skyndte sig at smide
sine overfladiske tanker væk.
Jaja, det var fint at hun var en af de
smukkeste piger han nogensinde havde
set, men hvis der ikke var noget indenunder,
var hun ikke det værd.
Og han var hvertfald alt for genert til at
snakke med hende! Han begyndte langsomt
at gå fremad igen.
I det samme åbnedes døren igen og han vendte
sig af naturlig nysgerrighed for at se hvem det var.
Endnu en smuk pige viste sig og han sank en klump.
*ikke godt* tænkte han en smule skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:03 pm

Kayli gik stille ned af gangen og forb drengen hun smilte til ham *ny* tænkte hun og vende sig om "hej" sagde hun blidt inden hun gik hen til sit skab for at smide sin taske der ind
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:07 pm

Joey så efter den ene pige, hende med det
lyserøde hår. Hun havde sagt hej.
Havde det været til ham? Umuligt...
Han kende hende jo ikke! Han kløede sig
i håret og så bare efter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:09 pm

Kathleen så over på en pige. En vampyr kunne hun se. Kathleen smilte svagt og gik så over til sit skab. Hun havde ikke set særlig mange vampyre, men det kunne nu oss være ligemeget. Hun lagde sine bøger i skabet og så lidt på de ting der var derinde. Det var vist kun bøger der lå derinde. Hun havde aldrig rigtig set om der var mer.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:16 pm

Joey rystede stille på hovedet for
at komme tilbage til virkeligheden.
Han gik over til det skab han havde fået
tildelt og lagde sin taske derind. Han skævede
lidt over mod pigen med det lyserøde hår og
smilede svagt for sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:18 pm

Kathleen så nu en dreng. Han stod ikke særlig langt fra hende. Hun så lidt over på ham og var ligeglad med hvis hun stirrede for meget.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:20 pm

Joey kiggede på sit skema og hev nogle
bøger ud som han skulle bruge til sin første
time. Han lukkede skabet igen og kiggede
ned på seddlen for at se hvor han skulle
have matematik henne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:23 pm

kayli tog bøgerne og lukkede sit skab inden hun gik hen til drenge "hej" gentog hun og lag sit hovede på skrå "er du ny ?" spurgte hun blidt om og så ned på sine bøger
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:24 pm

Kathleen så at den anden vampyr pige snakkede med drengen. Hun sukkede og så sig omkring. Der var ingen der rigtig gad og snakke med hende. Hun trak stille på skuldrene og strøg nogle fingre gennem det multifarvede hår og gik hen af gangen.
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:27 pm

Joey kiggede op fra papiret*så var det altså
mig hun sagde hej til før?*tænkte han og smilede
til hende"Hey, Jeps jeg er den nye dreng"Sagde
han"Øhm jeg hedder Joey Parker"Sagde han og smilede
venligt til hende. Hun var smukkere end nogen anden pige
han nogensinde havde set*Hun er endda smukkere end
Megan Fox!*tænkte han og det jo ikke helt så lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:29 pm

Kathleen gik over og lændte sig op af en mur og så over på drengen. Han var ny. De andre drenge ville ikke snakke med hende. Hun vidste ikke rigtig hvorfor, men måske ville den nye dreng snakke med hende. Hvem ved? Hun kunne jo være heldig. Hun stak sine hænder i lommerne og betragtede drengen og vampyren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:32 pm

Kayli nikkede "jeg er Kayli Kayli Dawson" sagde hun venligt og smilte "hvor skal du hen ?" spurgte hun bildt om og prøvede at se på papiert
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:34 pm

"Jeg skal have Matematik som det første"Sagde han
og smilede til hende. Hans selvsikkerhed begyndte at
komme tilbage, jo mere de snakkede. *Men hun er fandens
smuk*tænkte han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:39 pm

"okay jeg skal havde engelsk" sagde hun og prøvede at lyde skuffet "ved du hvor du skal hen ?" sagde hun med sine silkebløde stemme og så sig omkring inden hendes blik fald på drengen igen hun bed sig lidt i inden hun slap sin læbe hun var virkelig glad for at havde sine højhældede sko på så hun var lidt højere *han ser da meget sød ud for at være et mennske* tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:43 pm

"Hmm nej ikke rigtigt, det her kort er meget
uoverskueligt"Sagde han leende og smilede til
hende. Han betragtede hende let inden han kiggede
væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:45 pm

"okay, kom" sagde hun og tog papier hun vende sig om og begynde at gå med korte skridt "kender du så nogen her omkring ?" spurgte hun stille om og holde øje med ham mens hun gik vider og nikkede til nogle andre hun kende
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:48 pm

"Tja jeg har mødt en pige der hedder Annika,
men ellers ikke rigtigt nogen. Jeg flyttede hertil
i weekenden, så jeg har brugt al min tid til at pakke
ud"Sagde han med et charmerende smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:50 pm

Kayli lo lidt "jeg ville gerne havde hjulpet dig" sagde hun lidt drillede og så på ham "hvis du ikke har nogen at spise middagsmad med så vil jeg helt klart" sagde hun og stoppede lidt efter ved en dør "den første time håber den går godt" sagde hun mens klokken ringede
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:54 pm

"Det ville da have været hyggeligt!
jeg har faktisk stadig nogle kasser
til mit eget værelse som jeg mangler
at pakke ud, du kan da bare komme
og hjælpe hvis du vil"Sagde han med
et lettere charmerende smil."Tak"sagde
han med et smil da de stod foran døren.
Han havde ikke rigtigt lyst til at have time
i dag. men tog et skridt ind af døren men
vendte sig så om og kiggede på hende.
"Så frokost senere?"spurgte han stadig
smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:56 pm

hun nikkede "hvad er din næste time ?" spurgte hun "for så kommer jeg efter den anden time og henter dig der" hun smilte til ham og lod som om hun ikke havde hørt klokken
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 7:58 pm

"Det er historie"Sagde han og skar en
lille grimase og smilede så til hende
Han kastede endnu et blik over hendes
smukke krop
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:07 pm

hun nikkede "så henter jeg dig der" sagde hun blidt inden hun vende sig om og løb ned af gangen mens hun vinkede til ham hun løb hurtigt afsted og nået lige at gå ind i klassen inden læren kom Kayli sad og lod som om hun lyttede selv om hun ikke gjorte det lidt efter var timen slut og Kayli sukkede *nogle få flere timer* tænkte hun inden hun gik hen til sit skab for at hente sit idræts tøj hun løb lidt efter hurtigt over for at få det overstået ikke så mange piger gad at være med da Kayli jo var bedst til alt i idræt da hun jo var vampyr
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:17 pm

Joey havde ikke haft et eneste problem i matematik,
og han havde fundet ud af at hans sidemakker også
skulle have historie, så han var fuglt med ham derover.
I Historie var han lige ved at falde i søvn da læreren snakkede
om et emne Joey lige havde haft om og fandt det utroligt kedeligt
at høre om det igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:27 pm

Efter idræt skynde Kayli sig i bad og tog sin tøj på og løb hurtigt over til sit skab og kastede sit idræt-tøj ind inden hun løb ned til historie klassen hun så op på et ur på gangen mens hun ventede på at de ville være færdig der inde hun lag stille sit hår på den ene skulde da det havde blæst hen på ryggen da hun havde løbet så meget
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:44 pm

Joey's hoved havde hvilet på hans hånd,
og da klokken så havde ringet var det fløjet
op. Han tog lettet sine bøger og skyndte sig
ud af lokalet hvor han så Kayli læne sig op af
væggen. Han smilede til hende"Hey igen"Sagde
han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:48 pm

"hej søde" sagde hun blidt og hun så sig omkring og gjorte et nik med sit hovede "skal vi gå ?" spurgte hun blidt omm og så op og ned af ham mens hun bed sig i læben *sikke et skønt menneske* tænkte hun og gik hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:51 pm

"Det kan vi godt. Du viser vej"Sagde han og
smilede til hende. Han lod en hånd glide hurtigt
igennem håret for at få det til at sidde ordentligt
igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:54 pm

hun nikkede og begynde at gå "vil du ikke først af med dine bøger ?" spurgte hun blidt om mens hun gik vider hun holde godt øje med ham så han ikke blev væk selv om hun let kan finde ham
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:56 pm

"Jo du ville vel være en god idé"Sagde han
med et smil og fuglte efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 8:59 pm

hun nikkede og gik hen af en gang med alle skaberne hun gik stille ned til sit skab for at finde ud af hvor hans var så gik hun hen til hans "sådan" fniste hun af sig selv og stod op af et skab hvor der kom en elev der skulle ind men Kayli lod som ingenting
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:10 pm

Joey kiggede overrasket på hende"Hvordan kunne du
huske hvor mit skab var?"sprugte han forbløffet og åbende
sit skab og smed sine bøger derind. Han skævede lidt til den anden
elev men smilede så til Kayli"Nåh skal vi gå?"spurgte han med et charmerende
smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:23 pm

"jeg husker godt" hviskede hun og tog hans hånd mens hun bare skubbede menneskerne væk for at komme forbi hun slap hans hånd og gik op for at købe sig en sodavand hun så efter ham med et smil mens hun ventede på han skulle købe det han ville havde
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:27 pm

"Ja det må man sige"Sagde han med et smil.
Og fulgte med hende. Han var lidt overrasket
over at hun bare skubbede folk væk, for selv
at komme frem. Han købte en salatbar da han
var vegetar og kildevand. Han smilede til hende
og kiggede efter et bord i den overfyldte kantine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:31 pm

Kayli smilte og til hen til et bord hvor der et par stykke men de flyttede sig da Kayli satte sig ned "Søde der er plas her" sagde hun blidt og satte sin sodavand på bordet
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:34 pm

Joey gik over til hende"Hva sys de andre at du er
farlig eller noget, søde?"spurgte han og smilede
drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:37 pm

hun så drillende på ham "jeg kan være meget, meget farlig" sagde hun blidt og åbnede sin sodavand inden hun drak nået af den "sit" drillede hun og klappede på en plas ved siden af hende
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:41 pm

Han lo og slog sig ned ved siden af hende
"Jeg er ikke en hund, desuden tror jeg ikke
på at lille søde Kayli er farlig"sagde han lavt og
Drillede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:44 pm

hun klappede ham så godt hun kunne på hovedet "så så hund" drillede hun og puffede der efter til ham "jeg er meget farlig"
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:49 pm

"Det tror jeg altså ikke på"Svarede han drillende
igen."Jeg tror, nej jeg ved at du er en lille sød pige."
sagde han med et charmerende smil og puffede blidt
igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 9:53 pm

"jeg er ikke lille" mumlede hun som et lille barn og puffede til ham inden hun drak nået mere af sin sodavand da hun hadet når folk kalde hende for lille

//jeg skal lige i bad//
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:02 pm

"okay så er store Kayli ikke farlig. Bedre?"
spurgte han lettere drillende og kiggede sig lidt
omkring. Han havde ærlig talt ikke lyst til at være i
skole længere og havde tænkt sig at pjække.Han
kiggede på hende igen og smilede"Ville du have noget
imod at pjække resten af dagen sammen med mig?"
spurgte han lavt og smilede charmerende til hende

//ôkay jeg venter bare (;//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:10 pm

"mig er farlig" mumlede hun og så ondt på ham inden hun fniste og tænkte sig om "det lyder godt" sagde hun som om hun var i en drøm hun drak nået mere af sin sodavand mens hun så sig omkring
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:16 pm

"Skal vi gå? vi kan jo ligeså godt smutte nu"
Sagde han og smilede til hende imens han afventede
hendes svar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:19 pm

hun drak det sidste af sin sodavand "hvor skal vi gå hen ?" spurgte hun blidt om mens hun rejste sig op og begynde at gå ud til sit skab
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:27 pm

"Hvor har du lyst til at tage hen?"
spurgte han med et smil og fulgte
efter hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:31 pm

hun åbnede sit skab og tog sin taske ud mens hun tænkte sig om "det ved jeg ikke helt" sagde hun blidt og smækkede sit skab i inden hun gik hen til ham og tog fat i jakke og smilte op til ham
Tilbage til toppen Go down
Joey
Bruger
Joey


Erfaring : 169
Respekt : 0
Antal indlæg : 155

Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitimeTors Nov 26, 2009 10:37 pm

"Tja jeg kender ikke rigtigt stedet"
sagde han og smilede til hende
"Vi kunne starte med at gå ud til
bilen, også finde ud af hvad vi så gjorde"
sagde han lavt og strøg hendes kind uden
rigtig at vide hvorfor
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Den nye dreng Empty
IndlægEmne: Sv: Den nye dreng   Den nye dreng Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Den nye dreng
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: