Dag:Fredag årstid:vinter Vejr:det er for engang skyld skyfrit, vinden er frisk og kold. det lige over nulpunktet på termometeret og det blæser næsten ikke, dog kommer der et vindpust en gang i mellem. Sted:stranden Omgivelser:Kun Tami
Tami kom kørende på sin motorcykel. Hun stoppede ved stranden og tog hjelmen af. Vinden tog med det samme fat i hendes hår og legede stille med det. Hun indåndede luften og åbenede sin læder jakke for at køle lidt ned. Hun havde mørkeblå, stramme cowboy bukser på, og et par sølvfarvede converse med sølvpallietter over det hele. Hun nynnede stille med på sangen i hendes ørebøffer. Hun fandt en stor sten og satte sig op af den. Hun krydsede benene imens hendes fødder vippede med på sangens takt.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Man Nov 23, 2009 9:32 pm
Joss kom gående. Hun var munter. Hun nynnede på en PARAMORE sang hun havde hørt. Hun havde en løs bluse på og et par denimshorts.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Tirs Nov 24, 2009 9:46 am
Jake var i sin ulveskikkelse, og på vej ned mod stranden, La Push. Han løftede sit pelsede hoved, da en lugt fangede hans næse. Lugten af 2 varulvepiger. 2 ukendte varulvepiger. Han traskede ned mod dem, men havde endnu ikke fået øje på dem.
//Sorry det korte indlæg, er lidt ukrea xD
Luna Bruger
Erfaring : 140 Respekt : 0 Antal indlæg : 120
Emne: Sv: The beach Tirs Nov 24, 2009 11:43 am
//its allright jake (; vi har jo alle vores dage xb//
Tami havde fået færten af to varulve og så sig lidt om. Hun så en pige gå lidt længere nede af stranden, men hun kunne ikke få øje på den anden varulv. Smilede muntert for sig selv, og traskede over mod pigen, med hænderne i læderjakkens lommer. Hun kiggede glad ned på sine fødder der kastede sand ud til højre og venstre. Hun kiggede op på pigen og smilede til hende"Hej"Sagde hun med et varm, munter stemme. Hun stod ca. to meter fra hende og betragtede hende let, som hun altid gjorde, når hun mødte nogle nye mennesker.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 5:17 pm
Hun havde tydeligt lugtet vareulve. Hun havde ikke været det så længe, men kunne allerede genkende drenge og pige varulve. Hun havde lugtet dem begge og det havde fået hende til at se op. Der var kun en pige.. men hun havde også lugtet en dreng. "Hej!" Sagde hun muntert.
Luna Bruger
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 5:20 pm
"Jeg hedder Tamara"sagde hun med et venligt smil"Har du set den anden varulv?"spurgte hun med et lille grin
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 5:51 pm
Hun rystede på hovedet. "Nej." Hun fastholdte pigen der åbenbart hed Tamara's blik. "Jeg er Joselyne."
Luna Bruger
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 5:58 pm
"Rart at møde dig Joselyn, er du lige flyttet her til? for jeg mener aldrig at have mødt dig før! og jeg har boet her hele mit liv"sagde hun venligt og slukkede musikken, så ørebøfferne der han rundt om hendes hals, blev stille
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 6:03 pm
Hun nikkede. "Min far boede i La Push som ung men flyttede så til Eastleigh. Vi kom hertil for ikke så længe siden."
Luna Bruger
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 6:10 pm
"nå på den måde"Sagde hun med et smil og satte sig ned."så har du generne i blodet, eller er du blevet bidt af en anden varulv?" spurgte hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 6:35 pm
"Generne i blodet." SMilede hun.
Luna Bruger
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 6:57 pm
"okay, så det må være fra din far, siden han havde boet her som ung, eller er jeg helt gal på den?"spurgte hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 10:29 pm
"Nej det er du ikke." SMilede hun. "Jeg ligner min mor, derfor er jeg ikke mørk i huden."
Luna Bruger
Emne: Sv: The beach Ons Nov 25, 2009 10:42 pm
"nåh okay, derfor"sagde hun med et smil. "min mor er heller ikke her fra reservatet, så jeg har hendes ansigt og hår, men min hudfarve er ligeså brun som min fars"sagde hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Tors Nov 26, 2009 4:42 pm
Hun nikkede. "Det er en god blanding." Smilede hun. "Hvor kommer din mor fra?"
Luna Bruger
Emne: Sv: The beach Fre Nov 27, 2009 1:21 pm
"Hun kommer fra Florida."Sagde hun og skar en lille grimase."Jeg kan godt sige dig, den ene er mere snobbet end den anden, også hjælper de aldrig hinanden, som vi gør!" sagde hun og hentydede til deres sammenhold i reservatet.
Gæst Gæst
Emne: Sv: The beach Fre Nov 27, 2009 5:50 pm
Hun lo. "Jeg kommer fra Easthleigh!" Sagde hun og skar grimasse. "Der sker ALDRIG noget!"
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …