Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 mini snemand

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 8:12 pm

Dato: Irl
Årstid: Irl
Dag: Irl
Vejr: Snevejr
Sted: Skoven
Tid: 15:00
Omgivelser: Ingen mennesker


Kayli sad nede i sneen og lavede en mini snemand mens hun nynnede hun havde en lyserød sommerkjole på og inden sko hendes hår på sin ene skulder hun var i godt humør og hendes lyseblå øjne så stift på snemanden mens hun lavede den hendes hår var næsten sneet til men man kunne stadig se lidt lyserødt hår igennem sneet hendes skød var fuld med sne og hendes hvide hun passede næsten til sneen hun bed sig lidt i læben inden hun nynnede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:43 pm

Hayley gik en tur en sneen da hun hørte en der nynnede
hayley lugtede hurtigt at det var hun varmpyr hun..Hayley fik øje på en pige i sneen
og hayley smilede svagt hun længte sig op af et træ og kiggede på hende med et smil
*Der er vis en der hygger sig" tænkte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:50 pm

Kayli hørte ikke noget men kunne gdt lugte vampyr men gjorte ikke noget ved det som hun ellers ville gøre hun forsatte bare mens hun nynnede vider hun tog 3 små sten op af sin lomme på sin kjole og satte dem som øjne og en næse så rev hun et stykke af fra hendes kjole og lag rundt om halsen på den "sådan nu fryser du ikke" lo hun for sig selv "måske skulle jeg bide" drillede hun og fniste vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:52 pm

Hayley smilede og kom til og grine lavt
"Hej" sagde hayley med et smil hun gik hen til hende
og kiggede på hendes fine snemand og kiggede så på hende igen og smilede stadig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:55 pm

Kayli bed hårdt sine tænder sammen inden hun så op på pigen hun slappede lidt af "hej" sagde hun stille og så ned på sin snemand mens hun fniste "jeg er Kayli og dette er hrmm Hugo" udbrød hun og fniste inden hun så ned af sig selv og fandt alt sneet i sit skød som fik hende til at grine lidt mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:57 pm

Hayley satte sig ned og grinte svagt
"Jeg er hayley..Jamen rart og møde jer to" sagde hun glad
og kiggede kort på snemanden men over på hende igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 9:58 pm

"også hyggeligt at møde dig blåbær" sagde hun blidt og smilte sødt til hende "Hugo vil gerne blive en vampyr" hviskede hun og fniste mens hun så på sin snemand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:00 pm

Hayley lo kort "Blåbær..Så bid ham så bliver han glad" sagde hun med sin søde stemme
hun kørte en hånd igemmen håret og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:04 pm

"ja jeg vil kalde dig Blåbær" smilte hun til hende inden hun stille bed ham i halsen og hev sig selv fri igen "årh nej jeg sugede alt blod ud af ham" grinte hun og klaskede ham sammen hun tog stykket fra sin kjole og band det rundt om sin håndled mens hun nynnede hun var mega hypper så hun hoppede op mens sneen røg til alle siderne hun landede på en gren oppe i et træ mens hun fniste
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:08 pm

Hayley smilede og rejste sig
"Der er hvis en der er i godt humør..dejligt" hun grinede svagt
"Blåbær den var ny men også god" hun grinte svagt og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:15 pm

hun nikkede og satte sig ned på gren'en mens hun smilte ned til hende "der er jo sne" råbte hun ud over skoven mens hun fniste "jeg elsker Blåbær eller jeg gjorte" lo hun og gjorte så hun hang med hovedet ned af mens hun nynnede eller mere prøvede på det da fnisen overtog
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:17 pm

Hayley grinede og hoppede op på en gren
overfor hendes "Okay..Jeg elskede jordbær så det vil jeg kalde dig" sagde hun og grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:22 pm

"Blåbær og Jordbær" fniste hun og så på hende "det lyder da meget godt.. det kan jeg godt lide" sagde hun stille og kravlede med hovede ned mod jorden som en abe mens hun fniste "jeg elsker sne gør du os ?" spurgte hun om mens hun kravlede vider der fald en snefnyk på hendes næse hun så på den så godt hun kunne "arh jeg bliver angribet" udbrød hun og så stift på den
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:24 pm

Hayley grinede og faldt ned af grenen og landte på jordern
"Jeg elsker sneeeeee" råbte hun og grinte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:30 pm

Kayli så ned på hende "vi bliver jo angrebet" udbrød hun mens hun prøvede at holde maske gren'en var glat så hun ikke kunne holde sig fast mere så hun fald ned på jorden og der kom masser af sne ned fra træet og lande oven på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:32 pm

Hayley grinede og skyndte sig hen til hende
"Åh nej jeg reder dig" råbte hun og fjernede sneen væk imens hun grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:39 pm

Kayli fniste højt da hun fik øje på Blåbær "hjælp hjælp" fniste hun inden hun tog nået sne og kastede i ansigtet på hende inden hun rejste sig op og løb i vampyr løb over og gemte sig bag et træ mens hun fniste vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:40 pm

Hayley grinede og faldt om på ryggen
"Arghh hjælp det æder mig" hun rejste sig o øb hen til hende og kastede sne på hende
og løb så den anden vej
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:42 pm

"arh jeg bliver angrebet" udbrød hun og kastede sig tilbage i sneen "det er mig det er mig" skrig hun mens hun næste og tog noget sne og rejste sig hurtigt op og kastede det i nakken på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:43 pm

Hayley grinede da hun fik det i nakken
"Arghh" hun fladt om på ryggen og begyndte og lave sne engler
"Lalallalalalalalala" sang hun og grinte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:44 pm

kayli løb over til hende og grinte hun satte sig stille på hendes mave og grinte vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:46 pm

Hayley kiggede på hende og
drøssede noget snee i hendes hår så meget hun kunne nå af det
der røg lidt ned i hendes ansigt "Så og her har vi et sne jorderbær" hun grinede svagt
og smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:51 pm

Kayli fniste og rystede sneen af i hendes ansigt "sådan en sneblåbær" fniste hun og prikkede hende på næsen inden hun hoppede på og landede ved siden af hende hun løb alt hvad hun kunne i vampyrløb og stod lidt efter ved en sø og så på den der var is på hun gik stille der ud inden hun begynde at glide rundt mens hun grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 10:52 pm

Hayley løb i vampyr løb efter hende
hun smilede og gled elegant ud på isen
og smilede ved synet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:01 pm

Kayli fniste mens hun fald på røven flere gange men rejste sig op hele tiden og prøvede igen hendes små fødder var tæt på at fryse fast flere gange
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:03 pm

Hayley smilede hun gled hen forbi hende
"Husk og løfte fødderne som om du stod på skøjter" hun smilede til hende
"Ellers fryser du fast" hun grinte svagt og gled vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:08 pm

Kayli prøvede men så dum ud som fik hende til at grine højere og falde mere "jeg er sådan set ikke god til dette" hun lag sig ned på sine knæ og skubbede sig frem med hænderne mens hun fniste højere og højere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:13 pm

Hayley grinede af hende
"Det ser sjovt ud jordbær" hun smilede og gled vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:15 pm

"jamen når jeg ikke kan stå op så på jeg gøre det på en anden måde" grinte hun og gled vider mens hun nynnede og grinte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:18 pm

Hayley nikkede og smilede hun gled vider og
lyttede til hendes nynnen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:22 pm

"dette er ret sjovt" fniste hun mens hun gled vider hun kom til at skubbe for meget til "hjælp" råbte hun inden hun røg med hovedet ned i noget sne og baskede med benene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:24 pm

Hayley gled hurtigt der over og hev hende op
"Er du okay" hayley bøstede noget af sneen væk fra hendes hår
og smilede svagt til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:26 pm

hun nikkede langtsom inden hun begynde at fnise "det var ret sjovt, du skulle prøve det" fniste hun inden hun gled vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTirs Nov 10, 2009 11:27 pm

hayley rystede på hovedet og gled vider med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 2:56 pm

Kayli fniste bare vider mens hun gled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 2:59 pm

Hayley faldt på numsen men grinede hun rejste sig op og gled ind på land
og kastede sig i sneen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 7:35 pm

Kayli så efter hende og kravlede stille hen til hende så stille hun kunne selv om hun fald på maven flere gane hun fniste imens mens hun kravlede vider
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 9:19 pm

Hayley sukkede og smilede hun så op i himmlen og smilede blev store
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 10:07 pm

Kayli kravlede hen til hende og smilte "er der noget galt ?" spurgte hun stille om og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 10:32 pm

Hun fugtede sine læber og kiggede på hende
"Nej jg har det fint" hun smilede til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:26 pm

"okay" sagde hun stille og smiilte hun lag stille sne på sine ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:27 pm

Hun smilede og kiggede på Kayli og kiggede så op på himmlen og smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:33 pm

Kayli begynde stille at nynne mens hun forsatte med at lægge sne på sine ben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:34 pm

Hayley lukkede øjene og lyttede til hendes nynnen
og nød og slappe af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:37 pm

Kayli forsatte bare tils man ikke kunne se hendes ben mere
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:38 pm

Hayley faldt ind i sig selv hun lagde ikke mærke til hvor hun var
heller hvad Kayli lave hun havde bare lukket øjene og hun lå bare og slappede af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitimeTors Nov 12, 2009 11:47 pm

Kayli fniste mens hun nynnede vider
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





mini snemand Empty
IndlægEmne: Sv: mini snemand   mini snemand Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
mini snemand
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» en tænksom snemand

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: