Emne: Sv: The music studio Fre Nov 13, 2009 5:51 pm
//Fantastisk xD//
Hun grinede"mm, men du er ikke lige så god som mig"sagde hun med et drilskt blik
Gæst Gæst
Emne: Sv: The music studio Søn Nov 15, 2009 2:11 pm
"Ikke?" Han nev lynhurtigt ud efter hendes næse. "Jeg kan drille rigtig meget." Han smilede skævt, og rodede op i hendes hår.
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: The music studio Søn Nov 15, 2009 3:05 pm
"HEY!"peb hun surt og sendte ham "dræber blikket" hvorefter hun prikkede ham i maven, ikke bare engang men flere"duuuumme duuumme Elisa, kommer bare her og ugler mit hår! Fy bab bab, din sleeemme sleemme piige"Grinede Arya drillende
Gæst Gæst
Emne: Sv: The music studio Søn Nov 15, 2009 7:56 pm
Han kunne ikke lade være med at grine. "Jeg ligner da ikke en pige?" han lod som om, han plejede at spejle sig i gulvet. "Og jeg har ikke tænkt mig at blive en transvisit." Han grinede tilbage til hende.
Arya Leaders
Emne: Sv: The music studio Søn Nov 15, 2009 8:15 pm
"joooo Elisaaa er miin lilleee piiige" Drillede Arya og rakte grinende tunge af ham^^
Gæst Gæst
Emne: Sv: The music studio Man Nov 16, 2009 5:35 pm
Han smilede tilbage til hende, følte sig totalt som den eneste voksne. "Jamen, så siger vi da bare det, ikke?" Han lagde hovedet på skrå, for at udtænke endnu en plan.
// Logge snart..
Arya Leaders
Emne: Sv: The music studio Man Nov 16, 2009 5:40 pm
Arya grinede"yay, det fortæller jeg Chrissy i morgen"sagde hun og fnes, imens hun prikkede ham i maven
Gæst Gæst
Emne: Sv: The music studio Man Nov 16, 2009 6:26 pm
"Det ville jeg ikke gøre!" grinede han, selvom han prøvede at lyde truende. Hans ansigt blev pludselig koldt, og hårdt. "Det ville jeg ikke gøre!" gentog han, iskoldt, som knust glas. Så knækkede hans sammen af grin igen.
Arya Leaders
Emne: Sv: The music studio Man Nov 16, 2009 6:31 pm
Arya grinede"Pff, så er det jo godt jeg ikke er dig, for jeg har nemlig tænkt mig at gøre det"Sagde hun drilskt
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …