Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Ulykken.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Ulykken. Empty
IndlægEmne: Ulykken.   Ulykken. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 1:01 pm

Dato :: 07 oktober
Årstid :: efterår
Dag :: fredag
Vejr :: mørkt og tåget
Sted :: hospitalet
Tid :: 23,15
Omgivelser :: Mig og min kusine


Aggie sad på en stol, og stirrede på sin kusine, som lå i hospital sengen, og kunne mærke endnu en tåre på sin kind.
Aggie så det for sig igen og igen, ulykken... Hvordan de havde bremset for ikke at køre rådyret over, men underligt nok virkede det som om dyret var blev jaget ud foran dem... Aggie kunne ikke få billedet, af hendes kusine som fløj ud gemmen forruden, ud af sit hoved...
Aggie kiggede atter på sin kusine, og græd, for hvordan skulle hun få fortalt hende, at hun mistede sit ufødte ønske barn...


Sidst rettet af Aggie Fre Aug 07, 2009 1:49 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ulykken. Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykken.   Ulykken. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 2:45 pm

Kevin kom langsomt gående langs Hospitals gangene
Han ledte efter en person
Han lige skulle snakke med om noget vigtigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Ulykken. Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykken.   Ulykken. Icon_minitimeTors Aug 06, 2009 9:20 pm

Aggie kunne ikke klare det, hun græd, og gik ud af rummet... Udenfor mødte hun kusines mand. Han var en høj, mørkhåret mand. Ham så helt forfjamsket ud, og styrtede afsted, og ramlede lige ind i Aggie. Aggie kiggede op, og sådet var ham, og sagde "åh, hun ligger derinde, det gør mig ondt" Og Aggie græd igen.... Hun forsatte " i har mistet jeres barn, og hun er ikke vågnet...." Ham slog armene om hende, sagde intet, og græd. To sekunder efter forsvandt han ind til hende....
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Ulykken. Empty
IndlægEmne: Sv: Ulykken.   Ulykken. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Ulykken.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Hospitalet-
Gå til: