Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Tavs.

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 11:53 am

T: 23:00
D: Irl.
S: Skoven.
O: Ingen mennesker, kun træer xD'
V: Klar himmel, med stjerner, mørkt og roligt.

P: Sorte jeans, læderjakke. og nogle farverige lysserøde sko. xD'

Daniella sad i skovbunden, med hovedet nede i knæene, hun nynnede stille til Automatic.
"they come and go, like you." lo hun og kiggede på sine fingre. Hendes negle var groet lange, og havde
fået en omgang med skrigende pink neglelak. Hun lo stille. "Lidt menneskelignene må man da godt være." sagde hun stille.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 11:56 am

Claire var oppe i nogle træer og hoppede fra træ til træ.
Hendes øjne var lettere vilde og hun havde virkelig lyst til at bide i nogen.
Men alligevel, hun var i Forks, så det var vel lidt svært..? Hun var iført en lettere rød kjole, hvor man dog alligevel kunne skimte noget indtørret blod hun aldrig fik vasket af. Hun vaskede nærmest aldrig sine kjoler, det skete kun hvis hun var nede i en sø med sådan nogle kjoler. Hun fugtede lettere sine læber. Hun fik færten af Daniella og smilte skævt, det var dog så lang tid siden at hun havde set Daniella!? Og så lang tid siden at hun havde set en af hendes helt egne 'ejendomme'. Og hun følte jo at Daniella var hendes ejendom, fordi at det var Claire der havde bidt hende.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:02 pm

Hun rejste sig langsomt op.. En vampyr lugt strejfede hendes næse.. Hun duftede igen, og kunne dufte at det var Claire. Hun sprang op og skreg "CLAIRE! KOM HER NU." .. Hun kiggede rundt, da hun ikke kunne finde ud af hvorfra hendes duft kom.
Hun kiggede igen på sine negle, og besluttede sig at vente. Hun satte sig langsomt ned igen.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:05 pm

Claire var meget hurtigt foran Daniella og grinte en smule ondt og lettet.
"Jeg er så god til at finde dig nogen gange..!" sagde hun lettere koldt, men alligevel ret venligt.
Hun kløede sig lettere i håret og så på Daniella, vidste Daniella mon hvad der egentlig var begyndt at opstå her i Forks..?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:11 pm

Hun kiggede op på hende med et smil og gik langsomt hen og krammede hende. "Hvorfor har jeg ikke set noget til dig?" spurgte hun hende, og måbede. hun betragtede Claire lidt med hovedet på skrå,. Havde Claire ikke forandret sig?
"Du har fået farvet hår!" lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:15 pm

"Tja .. fordi at jeg har haft tralvt og du har ikke været i nærheden af mig..?" smilte hun skævt og så på hende. "yearh, jeg har fået farvet hår, det er flot set af dig" blinkede hun let. Hun satte sig ned med et lille grin og så lidt op i trækronerne. "Hmm.. hvordan går det for dig fortiden..?" spurgte hun roligt og så derefter på Daniella med de lettere røde øjne.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:20 pm

"Det går helt fint. Ud over at jeg ikke har fået snakket med mine forældre siden forvandlingen. De tror jeg er forsvundet. Og jeg tør ikke gå tilbage til dem." sagde hun og lo en lidt kvajtet latter. Hun vidste ikke om hun skulle græde eller grine.
Hun kiggede på Claire.. "Hvordan går det dig?" spurgte hun hende og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:24 pm

Hun trak på skuldrende, "sådan lidt op og ned.. men bare jeg har min søster og Duncan, tror jeg godt at jeg kan klare mig" sagde hun roligt og sukkede. Hun fugtede lettere sine læber og så lidt på hende. "Men hvorfor kan du ikke bare gå tilbage til dem..? Jeg tror ikke at de vil have noget imod at du er blevet en smule kønnere i facet" blinkede hun lettere drilsk.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:29 pm

Hun prikkede hende i siden og sagde "Jeg er bange for at jeg kommer til at bide dem, dræbe dem, eller skade dem på hvilken som helst måde. Jeg kan ikke tage menneskeblod, så jeg kan ikke stille min tørst." fortalte hun og betragtede hende lidt.
"Du har forandret dig meget." mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:32 pm

Hun så forskrækket på Daniella. "Spiser du ikke.. mennesker..?" spurgte hun og hendes stemme blev mere og mere kølig for hvert et ord hun kom med. Hun kunne ikke tage dem der blev ved med at spise dyr, det lød så ulækkert!? Og desuden, det der skulle til at ske..? Hvad ville der ske med Daniella..? Det ville ikke rigtig røre Claire hvis der var noget der skete, for hun havde ikke kendt Daniella i så lang tid. Men det irriterede hende at hun havde bidt sådan nogle personer der kun ville spise dyreblod.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:39 pm

"Jeg kan ikke. Jeg vil gerne, men kan ikke. Jeg tager ikke ret meget blod. derfor er jeg tit syg. " mumlede hun trist.
Hun satte sig stille ned på jorden. Hun vidste ikke hvad hun skulle sige, hun kunne mærke at Claire ikke brød sig spc. meget om at hun ikke tog blod fra mennesker.. "Claire, jeg kan ikke udsætte mennesker for det som vi har været igennem.. Der er ingen til at hjælpe mig" hulkede hun.. "Jeg har talt med forskellige om det. og de siger at de har fortrudt at de tog blod fra mennesker. Men du virker så glad for at du gør det. Det forvirre mig. og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre!" Hun satte hænderne op til panden og kiggede direkte op på Claire.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:44 pm

Hun fnøs og rystede på hovedet. "De vampyre er så ikke nogle ordentlige vampyre.. og det du heller ikke" mumlede hun og trak sine ben til sig og så ned på sine hænder. "Helt ærlig.. der er en grund til at menneskene er til.. så vi kan få noget at æde!" hun så på Daniella og sukkede. "Jeg er skuffet.." mumlede hun lige direkte. Hun ville ikke skjule det overfor Daniella. Daniella havde været hendes virkelig gode veninde, men det var bare svært nu.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:51 pm

"Ønskede, jeg det her Claire? .. Jeg er ikke ligeså stærk som du. Der er ingen til at hjælpe mig!. Ingen vil. Og jeg kan ikke dræbe et menneske på egen hånd!." sagde hun strengt. Hun var glad for Claire. Men hvis Claire ikke ville hjælpe, eller støtte.
"Du kunne lide mig som menneske.! Men du stoppede med at hjælpe mig da jeg blev vampyr. Og jeg har mest brug for det nu. Jeg har brug for støtte og hjælp." mumlede hun. "I stedet for at skub mig væk med hånden, så se på mig, og tal til mig, som da du gjorde da jeg var menneske. Please?" sagde hun bedrøvet.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 12:58 pm

Hun sukkede og kunne godt se hvad det var hun havde gjort.
"Jamen selvfølgelig vil jeg da gerne hjælpe dig.. men det er bare svært når du nærmest ikke kan gøre mennesker fortræd overhovedet.. men jeg kan hjælpe dig med at jage..?" sagde hun roligt. "Så kan det være at jeg kan respektere dig, hvis du jager mennesker.." mumlede hun og så ned på sine fingre. Hun sukkede og var skuffet over sig selv. Hvorfor snakkede hun overhovedet med Daniella, når det var sådan nogle slags hun havde noget imod?
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:00 pm

Tom sad oppe i et træ på huk, og kiggede ned på Claire og en pige, som han vidste ikke var menneskelig. Han sad så stille som han kunne, da han ikke ville have at Claire opdagede ham, selvom hun og hendes veninde alligevel nok ville opdage ham.
Han smilede skævt, og rettede lidt sine trøjer, idet at han lod sin tunge glide ud at røre ved sin piercing, imens at han stadig kiggede på dem.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:03 pm

Hun gik langsomt hen og gav hende et stort kram. "Du må jage med mig en dag. Lære mig det. Vil du ikke nok?." Lo hun nervøst.
Hun så stille ud i luften og tænkte. "Claire må jeg spørge dig om noget?"
Hun så op på hende, og tænkte på hvor vigtig Claire englig var. Hvis det skulle betyde at hun måtte dræbe for at få mad, og holde på Claire, så ville hun gøre det. Claire var en støttende veninde. Det havde hun lige fået et bevis for.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:14 pm

"Selvfølgelig vil jeg da jage med dig.." sagde hun roligt og prøvede at smile opmuntrende. Gad vide om hun kunne få Daniella med på det som der egentlig var igang..? Dog var hun nødt til at holde det inde i et godt stykke tid. "Selvfølgelig .. spørg løs!" sagde hun roligt. "Men vent lige.." hun hoppede med det samme op der hvor Tom var og tog fat i hans trøje. Hun fik ham meget hurtigt ned imod skovbunde, imens at hun havde placeret sine hænder på hans skuldre. "Hvad lavede du deroppe!?.." hvæsede hun lettere irrteret. Hun hadede når nogen lurede.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:21 pm

Tom fik et letter chok, da Claire hev ham med ned fra træet, han grinede lidt efter at han kom ned fra træet, og lod være med at få øjen kontakt med hende. "Ikke noget..," sagde han og fugtede sine læber, og fjernede hendes hænder fra hans skulder, hvorefter at han gik få skridt tilbage, og kiggede over på Claires veninde. "Jeg skulle se hvem din veninde var" svarede han så og trak på skulderne.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:22 pm

Hun lo stille. "Endnu et af mine idoler." hviskede hun fnisende. Hun havde været Tokio Hotel fan i årevis og kunne derfor sagtens kende Tom. Hun ville ikke have troet sine egne øjne hvis hun ikke havde mødt Bill, og hørt at de var i forks. Hun vidste udemærket at han ikke vidste hvem hun var.
Hun lo og betragtede bare Claire og Tom, som åbenbart kendte hinanden allerede. Hun rødmede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:23 pm

Hun fnøs, "selvfølgelig.." mumlede hun og rystede på hovedet. "Kigger altid efter andre.." mumlede hun. Hendes stemme var lettere koldt, hun var stadig ikke kommet over at Tom ikke ville have hende. Ikke ville have hendes kærlighed. Men alligevel, hvad skulle hun dog med ham?.. Hvad ville der rent faktisk ske, hvis det var hun droppede alt, bare på grund af ham..? Men det nægtede hun, hun vidste at han ikke ville gå med til det som hun var igang med, sammen med nogle andre. Han var for svag til sådan noget..
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:27 pm

Tom hævede det ene bryn. "Du har Kevin" sagde han og tøvede lidt derefter, han smilede skævt, og var lidt usikker på om han skulle sige det eller ej, men på den anden side.. "Du får ikke mere fra mig af Claire" mumlede han, angående med kærligheden. Hvorefter at han gik over til hendes veninde. "Hvad hedder du?" spurgte han lidt nysgerrigt, og sendte et charmerende smil.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:29 pm

Hun rystede på hovedet af ham og så lidt over imod Daniella.
Hvis hun ville have ham, var det fint. Men så var hun i hvert fald færdig med at være veninder med hende.
Derfor vendte hun sig irriteret om, nej, hun havde ikke Kevin. Hun kunne bare ikke sådan lige fortælle Tom at hun rent faktisk skulle lokke Kevin ned i en fælde.. og måske også dræbe Kevin. Men det var så ikke hende der skulle sørge for det. Hun skulle bare sørge for at Kevin kom ned med nakken. Men der var bare så meget hun ikke kunne fortælle Tom, og desuden, så havde hun vel Bill tilbage..? Hun vidste at han i hvert fald aldrig nogen sinde ville gå fra hende ligesom Tom gjorde. Hun begyndte at gå væk fra dem, Daniella skulle vel have lov til at lære Tom at kende..? Det var bare typisk Claire at blive sur over en fyr.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:30 pm

Hun rystede på hovedet. Hun så hen på Claire. Hun holdte meget af sine idoler, men holdte selvfølgelig mere af sine veninder, så hun rystede bare på hovedet af Tom og gik hen til Claire. Hvis de havde noget kørene så ville hun ikke indblandes. Hun var bange for at miste Claire.. Hun syntes de skulle diskuterre færdigt inden hun ville sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:32 pm

Hun lagde godt mærke til at Daniella ikke sagde noget til Tom. Så selvfølgelig vendte hun sig om imod Daniella og gik over til hende igen. Hun var virkelig en god veninde, tænkte hun. I forhold til Tom der kun ville have noget kørene med en, ellers ville han ikke være venner. Det var for dumt syntes hun selv. Hun tog langsomt armene omkring Daniella. "Jeg skal nok hjælpe dig med at jage.." sagde hun roligt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:35 pm

"Tak Claire... Og Claire. Jeg hørte en dag nogle vampyre tale om at bide hinanden? .. Kan man det?" spurgte hun hende, med et kort smil. Hun sendte hende et smil der viste hvor meget hun holdte af hende. Hun tog armene om Claire og lo.
(Damn. jeg har svært ved at lave nogle noglelunde lange indlæg lige nu! xD)
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:36 pm

Tom trak på skulderne, da han så efter dem. "Fint så forlader jeg forks" sagde han, mest for sig selv og kiggede kort op mod himlen. Inden at han begyndte at gå og ville forlade stedet. Han havde heller ikke mere at være for i forks, så hvorfor ikke? Han bed sig diskret i læben, imens at han kiggede ned i jorden, da han gik, væk fra dem og selve stedet.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:37 pm

"Yearh det kan man sagtens.. og det er der nogen der gør når de er virkelig sultne.." sagde hun roligt og så på Daniella. "Men det er nok bedst at man tager af mennesker, når man kan det.. men hvis du føler at du er virkelig sulten, skal du nok finde en anden vampyr" sagde hun roligt og fugtede let sine læber. "Men hvornår vil du have din første lektion..?" smilte hun drilsk.

Hun så over imod Tom og rystede på hovedet. "Bare fordi at du ikke lige kan få noget kærlighed..?" sagde hun roligt og så på ham. "Har du nogen sinde overvejet bare at lære folk at kende før du får noget kørene med dem..?" hun sukkede. "Har du overhovedet en god grund til at flytte..?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:41 pm

Tom lod som om at han ikke hørte efter, desuden gad han heller ikke at svare, og hvad skulle han svare? Han fortsatte med at gå, tog sin hue frem, og tog den på, inden at han puttede sine hænder ned i hver sin bukselomme. Han lod sin tunge glide ud at slikke lidt ved sin ene mundvige.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:42 pm

Daniella hørte hvad Tom sagde så hun så hen på ham da han gik.. Hun bed sig i læben og så på Claire. Var hun vild med ham, eller hadede hun ham? .. "Hvad så med Bill?" råbte Daniella efter ham. Bill boede jo også i forks. Og Bill regnede sikkert med Tom.
Hun kiggede derefter ned i jorden, og så på Claire, og så tilbage til Tom igen.
Og så derefter på Claire igen. "Det er da ulækkert at tage blod fra sin egen art! Er det ikke, det? .. Hvad smager det af?" spurgte hun lidt med væmmelse malet i ansigtet. Hun syntes ikke det lød godt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:44 pm

Hun fnøs og rystede på hovedet af Tom. "Svage lus.." mumlede hun og så derefter på Daniella igen og prøvede at smile en smule. Hun tænkte også lidt på hvordan Bill ville have det med det. For han havde ikke haft det så godt da det var at Tom ikke ville snakke med Bill. "Hmm.." sagde hun roligt. "Jeg tror også snart jeg skal til at finde Bill.." sagde hun roligt. "Jeg savner ham.." hun så ned på sine fødder.
"Det er ikke nær så ulækkert som det lyder.." sagde hun roligt og så på Daniella. "Man bliver lidt mæt af det, og det smager næsten ligesom menneskeblod.. men ikke helt" hun så lidt over imod Tom. Han måtte da ikke sådan lige uden videre gå?.. men alligevel, hun var helt kølig overfor sådan noget. Hun var ikke god til at vise at hun rent faktisk blev trist af det.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:47 pm

Tom vende sig om, og kiggede på dem. "Gør sådan at jeg ikke kan huske dig mere!" udbrød han. Eftersom han ikke gad at have nogen at køre med når den person også elskede hans tvillingebror, det var ligefrem ulækkert og nederen for ham. "Og glem selv alt det vi havde sammen, - Gider ikke at huskes ved dig!" tilføjede han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:49 pm

Hun kunne mærke hvordan det var at det skar i hendes døde hjerte, da han sagde det. Hun trådte tilbage og så rasende på ham, "jeg nægter at gøre det igen..!" sagde hun irriteret og gik lidt væk fra ham. For hun vidste at når hun blev rasende, kunne hun gøre noget værre end det. Hun lænede sig op af et træ, "hvad er det dog der er galt med dig?! Du sagde lige at du ikke ville have noget med mig at gøre længere..?! Så hvorfor vil du glemme mig når du alligevel ikke længere elsker mig..!?"
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:53 pm

hun stod stille og kiggede på dem. Hun følte at hun ikke kunne være bekendt at afbryde dem.
Hun fik pludselig super ondt i hovedet og satte sig stille ned. mens hun kiggede på dem. Hun holdte en hånd op til hovedet, og så ellers bare på dem. Det var tydeligt at de havde elsket hinanden. Eller i hvert fald haft følelser for hinanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:55 pm

Tom trak svagt på skulderne. "Der er ikke noget galt, - Det er mere dig
der er noget galt med!" sagde han vredt, og hævede det ene bryn. "Som
om .. jeg har prøvet at bevise så meget jeg kan at jeg elsker dig!"
mumlede han og fnøs. "Men det lige meget, jeg vil glemme dig!" tilføjede han og knyttede sin ene hånd, "Også kan du hygge dig så meget du vil med Bill!"
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 1:57 pm

Hun fnøs, "du forstår fandme ikke du gør!?.." sagde hun irriteret og så på ham.
"Bill er bare en virkelig god ven!.. Han har støttet mig igennem så meget, så han er ved at blive en af mine nærmeste venner..!? Hvordan fanden kan du så sige det på den måde som om at jeg har haft mere sammen med ham..!?" hun rystede på hovedet af ham. "Helt ærligt.. jeg har allerede sagt til dig at jeg også elsker dig.. men det er dig der hele tiden vil flytte fra mig.. og andre" hun så lidt over imod Daniella på en undskyldene måde. Det havde ikke været meningen at Tom skulle have afbrudt.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:01 pm

Hun besvarede Claires blik. Hun sad bare i sine egne tanker. *Elsker de virkelig hinanden så højt?. Det ville være fantastisk hvis de fandt sammen.* tænkte hun. En af hendes gode veninder og et af hendes idoler? .. Hun ville være super glad på deres vejne. Hun smilede ved den tanke. Men kom hurtigt i tanke om at de lige nu var sure på hinanden.
Hun bed sig i læben uden af sige noget.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:08 pm

Tom lod være med at svare og stod bare stille. Han kiggede kort nedad sig selv. "Jeg vil ikke forstyrre jer længere.. vi ses .. ikke mere" mumlede han. Idet at han så vendte sig om, og begyndte at gå igen, han havde ikke noget at sige, og desuden var det typisk at Bill var sådan, og de fleste piger rent faktisk kunne lide Bill, når det kom til stykket, fordi han var som han var.

Tom tøvede lidt, og så sig ikke tilbage. Han prøvede at slappe af, men det gik ikke ligefrem godt, han var sådan set en del irriteret på sig selv også.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:10 pm

Nej! Det ville hun ikke tillade..! Hun ville ikke tillade at de begge to skulle være så ulykkelige! Derfor løb hun meget hurtigt over til ham og sprang på ham bagfra. "Du forstår det bare ikke gør du..!?" tåre trillede ned af hendes kinder nu. "Jeg kan ikke leve ordentlig hvis du ikke er i byen!?.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:14 pm

Hun kiggede stille på Claire hun elskede ham virkelig. Hun smilede stille for sig selv.
"DU KAN LIGE VOVE PÅ AT GÅ!" råbte hun til Tom.. hun ville bare så gerne se Claire og ham sammen.
Han betød virkelig noget for hende. Hun rejste sig op og gik hen hvor de var, og satte sig derefter lige foran dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:20 pm

Tom sank en lille klump, "Åbenbart ikke.." svarede han stille, og fik også et letter chok.
- Han troede egentlig at hun ville lade ham gå, som hun gjorde de andre gange, hvor det skete. -
Hvilket han var ret overrasket over. Han bed sig diskret i underlæben, og synes egentlig det var lidt pinligt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:22 pm

"Vil du ikke nok blive..?" hviskede hun. Hun klamrede sig nærmest helt ind til ham og gemte sig ansigt ned i hans skulder. Hun vidste at det virkelig var dumt at hun gjorde det her, at hun gjorde sig selv til grin. Men hun var ligeglad, hun var ligeglad, bare hun havde Tom ved sig.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:24 pm

"Åmfg. Nu lyder du som mig Claire." sagde hun med et smil på læben.
Hun havde nærmest selv været sådan over for Claire lige efter hun var blevet forvandlet.
Hun smilte stille for sig selv og bed sig i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:31 pm

Tom så på hendes veninde, og smilede skævt,
"Jeg skal nok blive.." sagde han stille til Claire, ret utroligt at han gad,
måske fordi han stadig havde de følelser for hende..
Han rynkede sin næse lidt.
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:33 pm

Hun fugtede let sine læber og slap ham langsomt og fik sig ned på jorden igen. Hun stod lidt og så nedaf og sparkede let til nogle blade der var på skovbunden. "Hmm.."
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:38 pm

Hun lo lidt for sig selv, da han sagde at han blev. Hun smilede til Claire.. Det ene øjeblik faldt hendes tanker faldt på kærlighed og næste øjeblik sad hun og nynnede automatisch. " So automatisch. Du bist wie 'ne Maschine. Dein Herz schlägt nicht mehr für mich. So automatisch. Berühren mich Deine Hände Spür alles, nur nicht dich" nynnede hun og strakte sine ben ud og hænderne på skødet, så hun lignede et lillet barn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:43 pm

Tom førte sin ene hånd om bag nakken, og kløede sig lidt i nakken. "Uhm.." mumlede han, da han ikke vidste hvad han skulle sige eller gøre i det hele taget. Kiggede lidt skifte vis på Claire og hendes veninde.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:47 pm

//Åmfg.. Jeg hader at blive kaldt ''Hendes veninde'' xD //
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:47 pm

Hun så lidt på Tom, hun kunne ikke fortælle ham hvad det var hun egentlig havde indblandet sig i.
Hun kunne ikke fortælle hvordan hun følte med at vampyre var venner med mennesker og uldtotterne.
Hun kunne ikke fortælle at hun rent faktisk skulle til at gøre noget som mange nok ikke ville bryde sig om.
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:54 pm

// Ska' logge for ska' have morgenmad .. I know its a bit late xD ..
Seeya later Fok'z ;D //
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitimeSøn Okt 25, 2009 2:56 pm

//Åmfg. du spiser sent! Lawl! .. Seeya! x'3//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Tavs. Empty
IndlægEmne: Sv: Tavs.   Tavs. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Tavs.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: