HJÆLP! jeg kan ikke komme ind på min profil! når jeg trykker på Ret Profil, kommer jeg bare ind på en helt hvid side. der sker ingenting... jeg ved ikke om det bare er min computer der har lyst til at blive smadret eller hvad, men... Jeg ville i hvertfald liige skrive det
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ret Profil Tirs Aug 04, 2009 1:03 pm
Underligt har du prøvet at gå ind på selve din profil & derfra kan du os rette
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ret Profil Tirs Aug 04, 2009 2:27 pm
Jeps.. det virker heller ikke.. -.-'
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ret Profil Tirs Aug 04, 2009 2:41 pm
Hmm underligt Mit virker fint så må kun være ved dig hvad er det du skal lave om
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ret Profil Ons Aug 05, 2009 8:37 am
det hele xD
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Ret Profil Ons Aug 05, 2009 8:42 am
Hvad er det for en PC du har og hvad er der på den vista eller xp ?? selvom det ikke skulle være problemet..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ret Profil Ons Aug 05, 2009 12:35 pm
Forstår det ikke vi andre har ingen problemer med det Men altså kan ikke hjælpe rigtig sry Kan ikke lige se Hvad det skal være
Gæst Gæst
Emne: Sv: Ret Profil Man Aug 10, 2009 4:58 pm
og nu.. jeg er lige kommet hjem fra Skotland og braset virker nu... jeg hader min computer -.-' ..forældede gamle.. jeg må have en ny.. xD nå men nu virker det.. undskyld.. o.O
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …