Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 kedelig historie time

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 3:58 pm

Sted : klassen.
Omgivelser : Hele klassen er fyldt med elever...
Vejr : overskyet
Tid : sidst på dagen eller i klassen er trætte
Dato : 21 septemper. Efterår.
dag: mandag
-------------
Kevan var kommet ind i klassen efter et lille frikvater.
de havde historie et mega nedern fag. hvor de bare skulle høre efter og skrive notater osv.
kevan sad bare i sine egne tanker *jeg glæder mig til jeg har fri så kan jeg komme ud og skate !*
han sad og så ud af vinduet. han hørte overhhoved ikke efter
kevan sad og tegnede på bordet og hviskede lidt med sin side mand
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:04 pm

Side manden var Hayley hun hørte heller ikke efter alt det her havde hun læret hun kiggede på ham og smilede "Hvad skal du lave efter skole" hun hvidskede så det kun var de to der hørte det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:06 pm

KEvan så på hende og smilte og sagde " jeg skal enten i skoven og køre på min crosser eller så skal jeg over i parken og skate:P!"
han kiggede på hende og smilte
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:09 pm

Hun grinede meget lavt "Fedt nok.." hun kiggede ned på sit bord og tegnede en mand der fik en pistol for panden hun kiggede op på kevan og smilede og kiggede ned og tegnede vider igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:12 pm

kevan kiggede rundto g sagde " vil du være med til at drille en efter skole det er mega grineren han begynder altid at tude !" han grinte lidt og tegnede lidtp å bordet han tegnede ikke noget specielt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:14 pm

Hayley rystede på hovedet "Nej..Donnie er started og jeg har heller ikke løst" hun smilede kort til ham og kiggede på hvad han tegnede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:18 pm

" er du bange for ham det er ejg ikke!" sagde han kort og kiggede op på læren og tilbage på pigen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:21 pm

"Bange for ham...Det har ikke noget med det og gøre Donnie og jeg er bare glade for hinanden" hun smilede lidt og kiggde så hen på Kevan og op på læren og ned på sit bord og tegenede vider *Haha jeg er ikke kun glad for ham jeg er total forelsked* tænkte hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:27 pm

kevan så på hende og sagde " du er faktisk meget sød!" han blev lidt rød i hoved
han var altid meget hurtigt i raplikken
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:29 pm

Hayley smilede kort og så hen på ham "Tak og i lige måde" hun kiggede hurtigt på læren og ned på sin bog og skrev det han havde skrevet på tavlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:31 pm

kevan kunne ikke få øjene fra hende og sagde " dit hår er så pænt!" han smilte sukkersødt til hende han skrev intet han lavede aldrig noget i timerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:38 pm

Hayley skrev færdig og så hurtigt på ham og hurtigt væk igen "Tak" hun kiggede bare ned i sin bog "Skal du ikke skrive noget" Hun blev lidt pinlig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:44 pm

han rystede på hoved.
han hadet og lave noget i timerne han var ikke dengse
han sagde kort " nej jeg er ikk dengse!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:46 pm

Hayley rystede på hovedet og Kørte fingernede igennem håret og skrev vider "Når men det må jeg så være "

//Logger af kommer på sener men skal lige noget//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 4:47 pm

"laver du lektier hvergang gør du hvad læren siger så ja! vær som mig. jeg kan lære dig det!" sagde han og kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 6:07 pm

Hayley rystede på hovedet "Ja det kunne du sikkert...Men jeg har ikke løst så vil jeg heller være en dengse" hun smilede og skrev vider hvad der stod på tavlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:04 pm

kevan så efter hva hun skrev og sagde " vil du ike skrive for mig`!"
han kiggede på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:06 pm

Hayley tøvede lidt og tog så hans papir og skrev halv delen "Så må du selv skrive noget" hun smilede til ham og kiggede ned igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:12 pm

kevan kiggede på hende med de sødeste hundeøjne og de er helt uudstålige Razz
han smilte os vildt sødt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 7:16 pm

Hayley kiggede ikke på ham "Du laver det selv..Jeg kan heller ikke følge med hvis jeg også skal skrive for dig" hvidskede hun til ham så det kun var de to der kunne høre det "Hvis du kan noget" hun lyftede et øjenbryn og rystede let på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:18 pm

"skulle jeg ikke kunne noget vaR?!!!!" sagde han lidt surt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitimeFre Sep 18, 2009 8:46 pm

"Jo men skriv nu bare" hun rystede på hovedet og tog hætte over hendes hår og ansig men hun kunne stadig se hendes papir
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





kedelig historie time Empty
IndlægEmne: Sv: kedelig historie time   kedelig historie time Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
kedelig historie time
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Kedelig historie time
» En kedelig dag i skolen
» Historie
» Kedelig dag..
» Kedelig dag? x___x

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: