Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 fortvivelse..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:29 pm

Dato: 18/09
Sted: skoven, en lysning..
Tid: 00.37
Omgivelser: stilheden.
Vejr: overskyet, det blæser.
Årstid: sensommer/efterår.
Påklædning: sport shorts, mørkegrøn t-shirt med v-udskæring, ingen sko.

Hvordan kunne de gøre det? Hvorfor gjorde de det? Hvorfor bragte de emnet på banen igen, når hun havde sagt nej til det? Hvorfor kunne de ikke acceptere hendes mening?
Isabella løb gennem skoven med fortvivelsen. Hun var trist og sukkede, fra hendes øjne var våde og der løb tåre ned fra hendes kinder. Vinden blæste hende direkte i hovedet og fejede hendes tåre væk. Hun ignorede vinden, hun løb alt det hun kunne, hun var ikke på opmærksom på noget.
Pludselig bremsede hun op, hun stod i en lysning. Hun sig fortvivlet om, her var ingen, heller ingen dyr, der var stille. "Vampyrern må havde skræmt dyrene væk.* tænkte Isabella, et stik af had ramte hende, da hun tænkte på dem. Hun tænkte igen på det. Hun løb hen til et træ og hamrede hånden ind i den. Træet flækkede midt på og truede med at falde sammen, men det gik kun lidt fra hinanden. Isabella faldt grædende sammen og krøllede sig sammen. Alle de slemme ting ramte hende på engang. Hun ville ikke... hun nægtede. Hun ville intet mere, hun ville dø!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:48 pm

Donnie stod meter fra hende og så på hende imens hun skreg og grad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:52 pm

Isabella knurrede let, da hun lagde mærke til, at der var en vampyr i nærheden.
"Hvad vil du?" snerrede hun, "Jeg ved godt du er der."
Hun satte sig op og tørrede sine øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:56 pm

"Jeg prøver ikke at skjule mig" sagde han roligt imens han betraktede hende, med et undrende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:58 pm

"Hvorfor står du så der?" spurgte Isabella og fik øje på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 7:59 pm

"Jeg betrakter dig bare" sagde han og sukkede lavt, imens hans blik lige en hurtigt gang så på træet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:05 pm

"Hvofor det?" spurgte Isabella undrende, men kom til at snerre, "Jeg er ikke underholdning."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:07 pm

Han rystede anerkendene på hoved, "jeg ser dig ikke som underholdning lige nu lille ven" han tog sig til hagen og fik et tænkende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:10 pm

"Hvad så? Hvorfor står du så der? Du må da have en grund." sagde Isabella og var ved at blive irreteret.
Hvorfor tænkte hun overhovedet på ham, når hun havde så meget at tænke på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:14 pm

"Fordi du er intresant" sagde han roligt og kiggede så igen på hende, med et roligt blik, dog tænkte han på meget andet end hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:15 pm

"Great.. vil du vurdere mig og så prøve at hive hovedet af mig?" spurgte Isabella irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:33 pm

Han kiggede ligegyldigt på hende med løftede øjenbryn, han rystede på hoved, og vendte sig hvorefter han begyndte at gå op på skovstien.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:34 pm

Isabella så væk fra ham, hun orkede ingenting mere. Alt var et helvede.
Hun så på træet, som hun havde ødelagt. Hun håbede ikke, at nogen ville lægge mærke til det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:45 pm

Ude fra stien sagde Donnie, "HVis du hvirkelig er så træt af det hele hvorfor er du så ikke ved at ødelægge alt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:48 pm

"Du forstår det ikke..." sagde Isabella bare og sukkede. Hun havde næsten snerret, men havde opgivet det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:55 pm

"Vil du bare sidde der" sagde han med agsang til hende, imens han kiggede bestemt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitimeTirs Sep 15, 2009 8:56 pm

"Ja.. det har jeg tænkt mig." svarede Isabella og så derhen, hvor han havde stået.

//logger af.. cya.//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fortvivelse.. Empty
IndlægEmne: Sv: fortvivelse..   fortvivelse.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fortvivelse..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: