|
| fortvivelse.. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 7:29 pm | |
| Dato: 18/09 Sted: skoven, en lysning.. Tid: 00.37 Omgivelser: stilheden. Vejr: overskyet, det blæser. Årstid: sensommer/efterår. Påklædning: sport shorts, mørkegrøn t-shirt med v-udskæring, ingen sko.
Hvordan kunne de gøre det? Hvorfor gjorde de det? Hvorfor bragte de emnet på banen igen, når hun havde sagt nej til det? Hvorfor kunne de ikke acceptere hendes mening? Isabella løb gennem skoven med fortvivelsen. Hun var trist og sukkede, fra hendes øjne var våde og der løb tåre ned fra hendes kinder. Vinden blæste hende direkte i hovedet og fejede hendes tåre væk. Hun ignorede vinden, hun løb alt det hun kunne, hun var ikke på opmærksom på noget. Pludselig bremsede hun op, hun stod i en lysning. Hun sig fortvivlet om, her var ingen, heller ingen dyr, der var stille. "Vampyrern må havde skræmt dyrene væk.* tænkte Isabella, et stik af had ramte hende, da hun tænkte på dem. Hun tænkte igen på det. Hun løb hen til et træ og hamrede hånden ind i den. Træet flækkede midt på og truede med at falde sammen, men det gik kun lidt fra hinanden. Isabella faldt grædende sammen og krøllede sig sammen. Alle de slemme ting ramte hende på engang. Hun ville ikke... hun nægtede. Hun ville intet mere, hun ville dø! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 7:48 pm | |
| Donnie stod meter fra hende og så på hende imens hun skreg og grad. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 7:52 pm | |
| Isabella knurrede let, da hun lagde mærke til, at der var en vampyr i nærheden. "Hvad vil du?" snerrede hun, "Jeg ved godt du er der." Hun satte sig op og tørrede sine øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 7:56 pm | |
| "Jeg prøver ikke at skjule mig" sagde han roligt imens han betraktede hende, med et undrende blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 7:58 pm | |
| "Hvorfor står du så der?" spurgte Isabella og fik øje på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 7:59 pm | |
| "Jeg betrakter dig bare" sagde han og sukkede lavt, imens hans blik lige en hurtigt gang så på træet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:05 pm | |
| "Hvofor det?" spurgte Isabella undrende, men kom til at snerre, "Jeg er ikke underholdning." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:07 pm | |
| Han rystede anerkendene på hoved, "jeg ser dig ikke som underholdning lige nu lille ven" han tog sig til hagen og fik et tænkende blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:10 pm | |
| "Hvad så? Hvorfor står du så der? Du må da have en grund." sagde Isabella og var ved at blive irreteret. Hvorfor tænkte hun overhovedet på ham, når hun havde så meget at tænke på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:14 pm | |
| "Fordi du er intresant" sagde han roligt og kiggede så igen på hende, med et roligt blik, dog tænkte han på meget andet end hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:15 pm | |
| "Great.. vil du vurdere mig og så prøve at hive hovedet af mig?" spurgte Isabella irriteret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:33 pm | |
| Han kiggede ligegyldigt på hende med løftede øjenbryn, han rystede på hoved, og vendte sig hvorefter han begyndte at gå op på skovstien. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:34 pm | |
| Isabella så væk fra ham, hun orkede ingenting mere. Alt var et helvede. Hun så på træet, som hun havde ødelagt. Hun håbede ikke, at nogen ville lægge mærke til det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:45 pm | |
| Ude fra stien sagde Donnie, "HVis du hvirkelig er så træt af det hele hvorfor er du så ikke ved at ødelægge alt" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:48 pm | |
| "Du forstår det ikke..." sagde Isabella bare og sukkede. Hun havde næsten snerret, men havde opgivet det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:55 pm | |
| "Vil du bare sidde der" sagde han med agsang til hende, imens han kiggede bestemt på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: fortvivelse.. Tirs Sep 15, 2009 8:56 pm | |
| "Ja.. det har jeg tænkt mig." svarede Isabella og så derhen, hvor han havde stået.
//logger af.. cya.// |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: fortvivelse.. | |
| |
| | | | fortvivelse.. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 151 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 151 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|