Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 4 miles søen

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:19 pm

Dato::16 febuar
Årstid::forår
Dag::fredag
Vejr::meget tåget og over skyet
Sted::skoven
Tid::21:38
Omgivelser::Træer og en sø

tøj- bar overkrop med tatoen på rykken og sjorts lila


jace sad ved søen alene og samlede sine tanker
han kastede sten i søen han prøvede at kende sin
forsvunde søster men gik tabt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:27 pm

Påklædning: rød tunika med v udskæring, sorte jeans og bare tær

Amira kom gående igennem skoven, med lukkede øjne. Hun følte sig frem med fødderne, hvilket gjorde at hun gik meget langsomt. Tilsidst, stødte hun foden ind i Jace "Det her føles ikke rigtigt" mumlede hun uden at åbne øjnene. Hun følte på toppen af hans hovede og ned på hans skuldre "Jeg tror vi har at gøre med noget levende" sagde hun så, meget muntert. Hun gik rundt om ham og satte sig foran ham. Først nu åbnede hun øjnene "Jace!" udbrød hun glad "fantastisk at se dig her!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:30 pm

"hva hej med dig Amira hva bringer dig her "han smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:32 pm

"Dig!" sagde hun drillende "Ej, jeg fik pludselig en uovervindelig trang til at gå en tur i skoven, og mærke hvordan den var idag!" hun smilede stort "Og hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 3:34 pm

"mine ben"..."ej jeg ville bære have lidt frisk luft" Jace smilte lidt meget over
sin egen latterlige joke
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:00 pm

Jace kastede alle sine sten i vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:04 pm

Isabella gik tilfældig rundt, hun ville se om. Hun vidste ikke, hvad der enlig gik af hende, men hun følte sig underlig. (:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:07 pm

jace kunne høre nået han fulgte lyden så straks en anden "heej med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:09 pm

Isabella så lidt på drengen, der dukket op og havde sagt hej til hende. Det gik op for hende, lidt tid efter, at han var varulv. *Hvorfor fungere mit hovede ikke? Det er altså farligt.* tænkte hun. Hun havde heller ikke hørt ham komme.
"Hej." sagde Isabella og smilte skævt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:10 pm

Amira grinede til Jace og fuglte så hans blik. "Hej ISa!" hilste hun muntert, da hun så hvem det var
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:12 pm

"uh nej... det er Amira." grinte Isabella. Hun skyndte sig om bag drengen og prøvede at gemme sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:12 pm

// denne er skrevet inden isabells besked//


"er der nået galt " jace bliv urolig for at hun var syg eller skadet så jace gik
over til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:14 pm

Amira fnisede og sprang op "Bøh!" råbte hun og løb hen til Isa "Nu spsier jeg dig!" sagde hun truende og grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:19 pm

// skal smutte lige om 2 min men ses igen kl 16:50 ca.//




//Heej Heej//


Sidst rettet af Jace Søn Sep 13, 2009 4:20 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:19 pm

//Kay, ses!///
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:22 pm

"arrg..." 'skreg' Isabella og begyndte at løbe rundt.

//ses.. (://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:26 pm

Amira satte hurtigt efter hende. Hun fangede Isa om håndleddet "Hovsa Carsten!" grinede hun og slikkede sig om munden "mhmm, uskyldig pige, min livret!" sagde hun drillende og bed let i Isa's håndled
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:27 pm

"Hjælp mig... jeg bliver spist." grinte Isabella. Hun skubbede let til Amira med den anden hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:30 pm

AMira grinede og gav slip "Såh okay da! Men vær på vagt, man ved aldrig hvornår den store stygge ulv slår til!" sagde hun drillende og satte sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:39 pm

//strømmen gik..//

Isabella gik lydløst om bag Amira, hendes skridt var blevet meget lydløse på det sidste. Hun smilte og sagde, "Nu har jeg dig." og overfaldte Amira bag fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:46 pm

Amira skreg og prøvede grinende at vriste sig fri.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:47 pm

"muhaha... onde skurk, nu kan du ikke tage mig." grinte Isabella og holdte fast i Amira, så godt som hun nu kunne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:53 pm

"Nåde!" råbte Amira skrald grinende "Nåde, forbarm dig over mig, det var ikke min mening at krænke deres personlige rum!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:54 pm

Isabella gav slip og hoppede en meter væk fra Amira, hun stod og smilte stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:55 pm

Amira kastede sig i bedeposition foran Isa "Oh du altvidene hersker, hvad kan jeg dog gøre for dig?" spurgte hun fnisende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:57 pm

Isabella fik grineflip. "Du kunne jo... du kunne jo.." grinte hun lidt og lagde sin pegefinger på hagen, for at vise at hun tænkte. *tænke, tænke, tænke...* tænkte Isabella bare, mens hun smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 4:59 pm

AMira skævede op mod hende "Hva... Bliver det til noget?" spurgte hun gnavent
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:01 pm

"Rolig nu, mens din herre tænker..." grinte Isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:03 pm

Amira gryntede utålmodigt, men kunne ikke holde et fnis tilbage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:07 pm

"Okaay... jeg tror, jeg tror... jeg tror, du skal.." mumlede Isabella. "hmmm.. jeg er mega dårlig til sådan noget."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:11 pm

"Det tør siges!" hostede Amira drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:12 pm

"HAr du måske en idé?" spurgte Isabella og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:15 pm

"Jeg skal have 1000.000 kr, for at være sådan en god tjenerinde?" forslog hun uskyldigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:16 pm

"Bla bla... det får du ikke." sagde Isabella og grinte. "hmm... du skal bare lige gør, hvad jeg siger, til jeg finder på noget." Isabella smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:21 pm

"Må jeg sætte mig op?" spurgte hun uskyldigt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:21 pm

"Ja, du behøver ikke rende rundt og tilbede mig..." sagde Isabella og grinte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:24 pm

AMira satte sig op og så på hende med sørgende øjne "Jamen hvad skal jeg så lave?" klynkede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:25 pm

Isabella grinte af hende. "Gøre hvad jeg siger... så finder jeg en passende straf." grinte hun og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:27 pm

Amira lagde armene over kors og sumulede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:28 pm

"Jeg skal nok finde noget." grinte Isabella og tænkte, *Måske med lidt hjælp.*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:32 pm

AMira gav sig til at slå klik med tungen ;p
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:34 pm

"Du kan altså også finde på noget selv at lave... jeg kontrollere dig ikke." sagde Isabella og så på Amira med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:38 pm

"Slaver kan ikke tænke selv!" erklærede amira og grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:40 pm

"Så slå hovedet ind i træet." sagde Isabella og smilte.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:41 pm

Amira grinede "Hvad?!" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:41 pm

"Du ville lave noget." grinte Isabella, hun troede ikke rigtig på, at Amira ville gøre det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:46 pm

Amira rejste sig op med et suk, og stirrede lidt på et nærliggende træ. Så tog hun en dyb indånding, og slog hovedet ind i det. "Auch!" råbte hun og tog sig til panden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:47 pm

"Så ondt kan det ikke gøre.." sagde Isabella, "Du er forfan' en varulv.. Emi kan flække træet med hovedet."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:51 pm

"Tror du jeg gad slå så hårdt?" spurgte hun surt, men morskaben var tydelig i hendes ansigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 5:53 pm

"hmm..." mumlede Isabella og gik hen til et træ. Hun så lidt på det.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





4 miles søen Empty
IndlægEmne: Sv: 4 miles søen   4 miles søen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
4 miles søen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Søen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: