Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Gå Tur...

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:51 pm

hun grinte
"nej, den kan være ret finurlig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:55 pm

"Du taler jo som en 80-årig" drillede han stadig og smilte bare stort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 10:56 pm

hun grinte
"heller være veltalende end dum" drillede hun igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:05 pm

"Ja, men.. Hvad er ordet for den der ting" sagde han og kiggede op for at tænke.
Rigtigt sad han bare og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:06 pm

"mener du?" spurgte hun og lagde hoved på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:16 pm

"Jeg joker bare" sagde han og kigede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:18 pm

"gud er det noget der hører med staken? jo bedre man lugter jo bedre er ens humør?" sagde hun drillende med et glimt i sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:27 pm

"Du skal lige vide at du ikke ligefrem dufter at roser for mig" sagde han med et hævet øjenbryn.
"Du stinker som Svovl og rådne æg" sagde han og kiggede på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:28 pm

"belive in that" sagde hun og rullede med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:34 pm

"Den der parfume var et ondt trick" sagde han lige pluselig og stadig med det lidt hånlige grin.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:34 pm

hun så undrende på ham
"hvad mener du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:36 pm

"Da jeg var Nusser" sagde han og kløede sig for næssen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:37 pm

"ja ja har jeg fattet, men hvorfor var det et ondt trick?" spurgte hun med et tilbageholdt grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:39 pm

"Min næse er jo super følsom når jeg er ulv" sagde han stadig lidt anklagende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:40 pm

"så var det da godt at det var en god parfyme og at det kun var et sprøjt" sagde hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:42 pm

"Hvis du havde brugt flere ville jeg have bidt dig i hånden" sagde han alvorligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:45 pm

hun satte hænderne i siden
"ærlig talt, hvor mange tror du jeg render rundt med? jeg går ikke og tager lastbilbad at du ved det" sagde hun lettere irreteret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:50 pm

"Hey det var ikke dig der kunne lugte hver eneste kemikalie i den parfume" sagde han og lavede selv en perfekt imation af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:52 pm

hun skulede vredt til ham, og prøved eog virke en smule frugtindgydende, men det mislykkedes totalt fordi hun sad nede på jorden med armene over kors.
"du var selv ude om det, du kunne bare bruge noget deo der virker"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:56 pm

Daniel grinte lidt af hende.
"Om jeg så tog bad i duftevand, ville jeg stadig stinke for dig" sagde han og smilte lidt skævt over hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeSøn Sep 13, 2009 11:58 pm

"du kunne jo altid prøve for det kan jo ikke blive værre" mumlede hun svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:00 am

"Kun hvis du også gør" sagde han og kiggede stadig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:01 am

"okay" sagde hun med et lille smil
"så gør vi det begge. har du nogle lyserøde roser fra japan lige ved hånden?2 spurgt hun alvorligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:07 am

"Nej" indrømmede han og smilte. "Men Isa har sikkert nogle" sagde han så tænkende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:08 am

"og Isa er din kæreste?" sagde hun drillende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:11 am

Han tænkte kort og nikkede så.
"Ja nemlig" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:14 am

Avril nikkede kort og små uvenlige tanker begyndte og blomstre i hendes sin. Det lå der muligheder i hvis hun en dag fik træng til og skade ham psygisk. Et lille lumsk smil begyndte og spille på hende kolde læber. Det var fejlen ved folk der lukkede kærligheden ind, de blev svage.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:15 am

Daniel så det hele i hendes ansigt og grinte så kort.
"Glem det" grinte han bare og rettede sig op med en serie knæk fra hans ryg og skuldre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:17 am

hendes ansigt blev udtryksløst
"at kærlighed gør folk svage? næ fordi de er et faktum. har du aldrig lagt mærke til at dem der ikke elsker nogle kan udrette så meget mens folk der elsker hinanden skal være mindst 10 for og opnå det samme?" spurgte hun med en rolig stemme
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:21 am

"Du kan bare prøvede at overbevise halvdelen af de forelskede. De vil alle sige at de vil gøre ting der er 10 gange stærkerer for dem de elsker" forklrede han og kom med et eks. "F.eks. hvis du angreb Isa, ville jeg ikke hælme før jeg havde fundet dig og slået dig ihjel"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:22 am

"ja efter at du havde grædt over hende og på den tid ville jeg kunne nå og komme evigheder væk" sagde hun gennemborende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:24 am

Han smilte et skævt, men dødbringende smil. "Du kender mig ikke" sagde han bare og kiggede på hende som om hun var vanvittig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:26 am

"nej heldigvis for det." sagde hun køligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:29 am

"Right back at you" sagde han og smilte lidt mere.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:30 am

hun så køligt på ham og skjulte at hun ikke helt forstod hvad han mente
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:32 am

Daniel grinte bare lavt. *Åndssvage vittighed* tænkte han.


//Logger nu^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitimeMan Sep 14, 2009 12:33 am

Avril rullede med øjnene og rejste sig.



//okay^^ godnat og sov godt xp ses ^^//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Gå Tur... - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Gå Tur...   Gå Tur... - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Gå Tur...
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: