Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 First Training Day

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 11:54 am


Dato : 11-09
Årstid : Sensommer
Dag : Fredag
Vejr : Køligt & Overskyet
Sted : Dragon Dojo
Tid : 18:50
Omgivelser : Få Elever

Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven

Kevin stod for enden af Den store Sal når man kom ind
Han have hængt en forklaring op for når man kom ind
hvad man skulle gøre enden man måtte komme ind så som
Sko af
Bukke for Yin & Yang
Bukke For Træning
& Ikke Råbe eller snakke højt
Kevin stod foran Gruppen & stod bare helt stiv & kiggede rundt på Eleverne som gik lidt rundt & snakket lavt
Undervisningn startede først om 10 Min
Så der var stadig noget tid for eleverne at komme Kevin startede aldrig før tid for der var jo dumt hvis der skulle komme flere
Dette var hans første Undervisnings Time Her i Ham & hans Makker Dojo
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:02 pm

Victoria havde hørt at Kevin havde startet sin egen Dojo så hun ville se hvad det gik ud på, hun åbnede døren til træningssalen, af ren refleks tog hun sine sko af, hun havde set reglerne men viste ikke om de sidste galdte for hende, det med at bukke, så hun stod bare helt stille ved siden af sine sko og smilte svagt til Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:18 pm

Han vendte sig mod døren & Nikkede let til hende & smilet til hende & vidste hende en lille række bænke ude i siden
Hvor hun kunne sætte sig & kigge på
Kevin kiggede mod uret der var stadig over 5 min enden de startede så han gik stille over til Vic med et let smil til hende
"Hi Vic hvad bringer dig til min lille ydmyge Dojo" Sagde Han med et let smil til hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:23 pm

Victoria gik over og satte sig på bænkene og så derefter på Kevin igen, og smilede, " jeg fandt ud af at du havde din egen, og så nysgerrig som jeg er ville jeg se hvad det gik ud på" sagde hun og lænede sig lidt tilbage og kiggede på de andre som var der og kiggede så på Kevin og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:26 pm

Emily hævede et øjenbryn.
Hendes rolige øjne læste hurtigt reglerne.
Der stod man skulle tage skoene af, men Emily havde aldrig sko på.
Hun gik roligt ind og stod i ddøråbningen.
hendes blik skannede omgivelserne og hun tiltrak sig en del opærksomhed.
Hun bukkede let 2 gange og gik så hen på en bænk.
Hun ville se på hvad Kevin kunne lærer disse mennesker..
Emily havde allerede øje på en so havde en forkert balance..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 12:27 pm

kevan kom løbe ind og havde smidt skoene
han havde glemt tiden..
han gik stille ind i salen og bukkede for Ying og yang og bukkede for kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:02 pm

Han smilet let til hende & gik hen på sin plads ved siden af sin Makker
"Hi Alle sammen & velkommen til jeg har fået tilmeldinger for alle så det er jo godt men husk nu i at i ikke må bruge det i lær i kamp med mindre det er Selvforsvar" Sagde Han
"Vi starter med at varme lidt op
"Så vil have jer til at løbe salen rundt siger ikke hvor mange gange" Sagde Han & Begyndte selv at løbe stille
"& vi har 4 tempoer her vi har lunte Hurtigt Sprændt & Pres" Sagde Han & vidste dem alle tempoerne mens han sagde dem
"Når er i klar" Sagde Han & Begyndte på Lunte vi starter på lunte" Sagde Han
"Efter noget tid sætter vi det op & jeg vælger sammen med min Makker hvornår det er" Sagde Han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:07 pm

Victoria lænede sig frem og så nysgerrigt til hvad Kevin satte dem til, hun viste jo ikke rigtig hvad de skulle lave da det var første gang hun var i en Dojo, hun så på at Kevin viste de forskellige muligheder og hørte efter hvad han sagde, det var lidt umuligt ikke at gøre det, når man havde sådan en god hørelse
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:19 pm

kevan var med i gruppen og han løb sammen med dem og var huritgt forpustede og lå bagerst i gruppen han havde mega dårlig kondi
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 2:51 pm

Da de have løbet flere runder & have af prøvet alle 4 tempoer
stoppet han & så på dem
"Stil jer igen" Sagde Han & mennesker begyndte at stille sig på rækkere klar til deres næste opgave
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:00 pm

kevan stillede sig forrest selvf:P
og hev efter vejret og pustede og stønnede
han var forpustede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:20 pm

"Nu Vil mig & min Makker vise jer nogen tricks som i kan bruge til at afvæbne jeres fjende med" Sagde Han & smilet til sin makker
Som var kommet med nogen falske våben & afleveret dem til Kevin som tog en lille legetøjs kniv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 3:23 pm

kevan stod og kigggede og var mega koncenterede
kevan kiggede over på kevin og fulgte ham nøje....
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:37 pm

Han gik hen mod sin makker som Han stod lidt fra & truede ham med kniven
Han makker lavet et spark nede fra & viste også et for fra i den fra oven greb han den & smilet let til kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 5:40 pm

kevan så på og sagde " hvornår er det vores tur?!"
han fik alle samme til at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 6:45 pm

Han bede om stilhed & det blev der straks "Det er jeres tur nu" Sagde Han stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 6:52 pm

kevan stod bare og vidste ikke hvad han skulle gøre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:37 pm

Kevin så rundt
"Stil jer sammen 2 & 2 & træn så det i lige er blevet vist" Sagde Han Kommanderende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





First Training Day Empty
IndlægEmne: Sv: First Training Day   First Training Day Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
First Training Day
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: