Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Morgenmad hos August

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:57 pm

Dato: 9. sep
Årstid: sensommer
Dag: Onsdag
Vejr: Køligt, en smule sol.
Tid: 6:15
Omgivelser: møbler

August fulgte Valencia hjem til sit hus. Der blev ikke sagt så meget mellem dem, efter at han havde spurgt hende om at komme hjem til ham. Der var stadig noget tid inden de skulle i skole, så de havde lidt tid sammen endnu.
Han var helt sikker på det nu, han kunne ikke længere benægte det overfor sig selv. Han var dødeligt forelsket i hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:08 pm

Valencia smilede kort til ham og gik med ind af døren, hun så sig lidt nysgerigt rundt og kunne godt lide husets normale stil, det var ikke ligså overdrevet som hendes eget, hendes forældre gik meget op i sådan noget, hun smed stilte pænt sine sko ved de andre sko "er dine forældre hjemme?" sagde hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:18 pm

Han så på hende og nikkede. "Ja, min mor er hjemmegående.. hun sover nok.." Svarede han og forsvandt ud i køkkenet. Han gik hen til køleskabet og åbnede det. Køleskabet var ikke særlig fyldt, men han tog lidt forsklligt pålæg frem. Han vidste ikke hvad hun kunne lide.
"Åh, øhm.. vi har lidt hindbærmarmelade og noget ost?" Sagde og og begyndte at skære brød.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:25 pm

Valencia fulgte med ham ud i køkkenet og så på ham "Det helt fint .." Hun gik hen ved siden af ham og så på brødetog så så på ham, Hun smilede lidt og tænkte lidt "Noget jeg kan gøre ?" spurgte hun også selvom der måske ikke var alverden at hjælpe med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:41 pm

Han rækte hende en mad og lænede sig selv afslappet tilbage mod køkkenbordet. "Du kan spise.. og se godt ud" Svarede han og tog en bid af sin egen mad. Brødet var lidt for tørt, og det irriterede ham, at han ikke kunne byde hende noget bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:50 pm

Valencia tog imod maden og blev en smule overasket det sidste han sagde, hun rødmede svagt og så lidt væk for at skjule det, hun tog en bid af maden og var lidt lige glad med at det var tørt for hun var hjemme hos ham, og det er det vigtigste, hun så lidt rundt i køkkenet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:00 pm

"Mnh..." rømmede han sig, mens han kom ned med en bid brød "Hvornår slipper du fra skole i dag?". Hvorfor han ville vide det, vidste han ikke. Han skulle alligevel ned på caféen, hvor han havde startet arbejde, så det var ikke fordi han ville være sammen med hende efter skole også.
Han opdagede slet ikke hendes rødmen, men følte i stedet at hun bare så væk fra ham, eller var optaget af noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:10 pm

Valencia så på ham og havde slet ikke styr på sine tider endnu, hun tænkte lidt "Åh, jeg kan slet ikke huske det .. " hun spiste sin mad færdig og så på klokken, der var stadig lidt tid til at de skulle i skole og det glædet hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:15 pm

Han smilte ganske svagt og børstede nogle enkelte brødkrummer af sig, da maden var væk. Han hadede sig selv for at sådan en gris overfor hende, men hun lod ikke til at tage sig af det. Hun smilte bare og var kær.
Han hvilede roligt blikket på hende og studerede hende. Hendes udseende var allerede gemt i hans hukkommelse og han kunne huske alle hendes træk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:30 pm

Valencia så forsigtigt på ham og smilede stille "Må jeg ikke se resten af dit hus?" hun var som sædvanlligt nysgerrig og ville gerne se resten af hans hus, især hans værelse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:34 pm

Han tænkte det lidt igennem, men egentlig var han ikke typen der havde pinlige ting, selv ikke de børnebilleder der var stillet frem af ham og hans afdøde bror. "Jo, selvfølgelig, men husk at min mor ligger og sover.." Sagde han og rettede sig op fra bordet. Han viste hende vej ud af køkkenet og op af trapperne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:37 pm

Valencia nikkede kort og fulgte efter ham, hun så selvfølgelig nysgerigt rundt, men meget diskret for ikke at virke alt for nysgerig, hun gik lige bag ham og glædet sig ikke til hun skulle i skole, hun ville hellere blive her, her var her nemlig kun ham og hende, også hans mor der sov.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:44 pm

"Det er vel mit værelse du vil se?" Spurgte han, da de nåede til hans dør. Han åbnede døren ind og så selv rundt. Han følte sig heldig over, at der var som der skulle være. Der var endda lige blevet gjort rent.
Han gik ind og stilte sig ved vinduet. Værelset var der ikke noget personligt over, der var bare det der skulle være i et værelse såsom et klædeskab, seng, spejl skrivebord, og så en arbejdscomputer.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:51 pm

Valencia nikkede kort og gik med ind, hun så sig omkring og satte sig forsigtigt på hans seng, Slevom det ikke var det helt store, kunne hun alligevel godt lide det, så afslappet og normalt, hun så hen på ham og fik så et chok da hendes mobil ringede ,hun så på den og sukkede*Min bror .. gider ikke snakke med ham* tænkte hun irriteret lagde så bare på, hun smilede så skævt til ham "Må .. jeg egentlig få dit nummer?" spurgte hun forsigtigt og viftede lidt med sin mobil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:58 pm

Pludselig gik der et lys op for ham, da hun slukkede mobilen. Et eller andet sted betød det vel, at han var vigtigere end vedkommene, der ringede hende op. "Jo selvfølgelig..." Han gik hen og satte sig ved siden af hende, og rakte hende hans mobil. Imens studerede han hendes blik..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:07 pm

Valencia tastede først sit nummer ind på hans mobil og tastede hans ind på hendes "Tak .." Hun rakte ham forsigtigt mobilen, nu kunne hun næsten altid komme i kontakten med ham så de kunne aftale at være sammen, istedet for hele tiden at blive overasket når de så hindanden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 10:35 pm

August nikkede med et forsigtigt smil. Han kom sin mobil i lommen og så på hende. "Du kan bare ringe eller skrive.. du behøver ikke have nogen grunde eller undkyldninger, okay?"
Han så ind i hendes øjne og trak benene op i sengen. Blikket fald forsigtigt længere ned på hendes kjole, men så op på hendes ansigt igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeTors Sep 10, 2009 9:21 pm

Valencia smilede stille og var glad over at han sagde det, hun lagde sin egen mobil i lommen og så på ham med et lille smil, hun fortabte sig lidt hans øjne, men blinkede så med øjnene og så ned, han gjore et eller andet ved hende, der gjore hun blev så genert og usikker, hun ville gerne gøre indtryk på ham og ikke kvaje sig, hun rykkede sig stille tilbage i sengen så hun sad op af væggen med benene trukket til sig, kjolen dækkede dog alligevel så man ikke kun se op under.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 7:25 am

August smilte stadig stille for sig selv og nød stilheden der var mellem dem. Han syntes bestemt ikke at tavheden var pinlig, men tværtimod behagelig.
Han lænede sig selv tilbage op ad væggen og betragtede sit eget værelse med sit blik. Der var ikke det helt store at kigge på. På reolen, havde han alverdens ordbøger og ved siden af, var der nogle enkelte billeder af familien. Han gik ud fra at Valencia ikke var typen, der havde noget imod fyre som ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 2:27 pm

Valencia så lidt på reolen og tænkte lidt "Hvor mange sporg kan du tale?" hun hentydet til de mange ordbøger, hun var selv en af dem der ikke snakkede andet end sit hjemmesprog, hun smilede lidt og så på ham, hun havde kun været ude af rejse én gang da hun var 11, det var en familie ferie til italien, hun huskede det tydeligt, varmen,strandende, de sjove butikker og bade steder, så befriende og spændene, hun skubbede så tanken væk da hun kom til at mindes om sine forældre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 3:56 pm

Han skar en kort grimasse idet han gav sig til at tænke. "Jeg kan ikke som sådan tale mange sprog, jeg er bare på sproglinjen på high school.. men ellers arbejder jeg med tysk, engelsk, dansk, fransk, latinsk og spansk...".
Han vendte blikket mod hende og lænede hovedet tilbage "...Men det betyder jo ikke ligefrem at jeg er en einstein til det"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:22 pm

Valencia lod blikket glide fra fra bøgerne og hen på ham "Åh, det var ellers mange sprog .. " hun smilede lidt og fik øje på billederne, hun så på dem og rejste sig så fra sengen, hun gik hen til billderne og kiggede nysgerigt på dem "Hvem er det?" hun pegede på en person på billedet og så hen på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:36 pm

"Det er min bror og jeg.." Svarede han uden at kigge efter, hvilket billede hun pegede på "Min bror er død for længe siden". Han rejste sig derefter op af sengen og gik hen for at pakke sin taske.
Han blev lidt stille idet hans bror dukkede op i hans hukkommelse. Det var ikke meget han huskede fra ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 5:49 pm

Valencia så en sidste gang på billedet og gik så hen ved siden af ham og kunne godt mærke det ikke var noget han ville snakke om så hun valgte at skifte emne "Hvad arbejder din mor som ?" sagde hun med et lille smil og så rundt i værelse.
Hun lænte sig lidt og af vinduskarmen og betragtede ham, mens hun ventede svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 6:44 pm

"øhm.. hun er jo hjemmgående. Hun foretrækker at kvinder laver det huslige og at mænd arbejder" Han lo kort og lukkede sin taske "Vi må nok hellere begynde at gå derhenad..". Han svingede tsken over skulderen og rettede sig op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:25 pm

Valencia skar kort ansigt og var ikke den der var meget for at gøre rent "Hmm .. Okay" hun rettede blikket mod vinduet og så en på en bil der kørte forbi "Hvad skal du så efter high School ?" sagde hun og rettede blikket mod ham med et svagt smil, hun vidste ikke rigtig selv hvad hun ville, men skulle nok på Universitet eller ligne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:34 pm

August så lidt op og tænkte. "Min far vil gerne have, at jeg overtager hans firma. Det er en masse med reklame, og det er også derfor jeg har valgt noget med sprog og så videre på High... Men min far bliver jo ikke gammel og grå lige med det samme, så jeg tager nok på kunstakademisk universitetsuddannelse inden da" Han smilte kort "Hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:50 pm

Valencia trak kort på skuldern og så lidt tænkende ned "Det ved jeg ikke helt endnu .. Men måske noget med Astrologi .. " hun så på ham og smilede lidt "jeg kan godt lide stjerner .. " sagde hun forsigtigt og så rundt.
Hun spekulerede lidt over det med hans bror men havde bestemt sig for ikke at tage det emne op igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 8:55 pm

August så overrasket på hende. "Astrologi? Er du god til det med stjerner?" Spurgte han interesseret "men.. hvis man bliver astrolog, så skal man vel også arbejdemed rumfartøj og planeter.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:01 pm

Valencia nikkede og smilede "har også valgt biologi og fysik på mit skema .. " sagde hun og så på ham og tænkte lidt på fremtiden, for første gang sådan rigtigt, hun så tænksomt ud og hviskede tanken ud, da hun slet ikke kunne forstille sig sig fremtid for sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeFre Sep 11, 2009 9:07 pm

August nikkede stumt og gik hen og lagde en hånd på hendes skulder. "Lad os hellere gå afsted mod skolen...?" Tilføjde han og gik hen og åbnede døren op for hende "Så må vi snakke videre på vejen"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:14 am

Valencia nikkede kort og fulgte med ham, hun lukkede sin jakke nu da de skulle ud.
Hun tænkte lidt på skolen om Kevan og dem var der over.
Og håbede et eller andet sted at de ikke var.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:20 am

jace kom skatene genmen byen og så nogle "heej "og smilde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 9:59 am

August smilte svagt til hende og havde allerede både sko og jakke på. Han åbnede døren for hende og hvilede blikket på hende imens. *Ærgeligt jeg skal arbejde senere i dag... ellers havde jeg inviteret hende ud eller...* Pludselig gik der et lille lys op for ham og han smilte lidt usikkert. "Skal du noget på Lørdag?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:11 am

Valencia tog sko på og så på ham, hun tænkte kort sine planer igennem også selvom hun ikke var den der planlagde sine hverdage "Jeg skal ingenting .. Hvis altså ikke vi skal noget?" sagde hun så med et lille smil og gik ud af døren og ventede på ham lige udenfor døren.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitimeLør Sep 12, 2009 10:28 am

August fulgte med ud og lukkede døren bag sig. "Altså.. jeg tænkte på om vi skulle finde på et eller andet? Jeg ehm.. skal nemlig ikke noget" Svarede han og begyndte at gå ned ad gaden med et roligt tempo. Han stoppede hænderne ned i lommen, og ventede spændt på at høre hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Morgenmad hos August Empty
IndlægEmne: Sv: Morgenmad hos August   Morgenmad hos August Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Morgenmad hos August
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: