Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 parkerings pladsen

Go down 
ForfatterBesked
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:28 pm

Dag:mandag
Årstid:efterår
Vejr:overskyet
Tid:irl
Omgivelser:no one(har pjækket fra skole xD)
Sted:parkerings plads.
Christine stod op af sin røde Jagur. hun sukkede og kiggede tomt ud i luften. hun vidste at der ike var nogen i nærmeste omgivelser, og hun havde ike lyst til at køre hjem eller i skole
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:31 pm

tøj:
trøje : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35148&mid=0
bukser : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=30378&mid=0
sidder altid lidt nede numsen så der er hænge røv
tørklæde : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=35223&mid=377
sko : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=28788&mid=0
cap : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=34501&mid=377
taske : http://smartkids.dk/juniordreng/VisVare.asp?ID=19137&mid=377

Kevan var en popdreng med STORT POP:P
han gik med bukserne nede på numsen så han måtte gå med spredte ben næsten for ikke at tabe sine bukser.
han trøje var ikke alt for stor til ham da han ikke var så stor købt hans mor drenge størrelser så tøjet var ikke forstort så hans trøje gik ikke helt ned over hans numse kun lidt men man kunne alligevel se hans sorte levi's boxer:P
han havde sit elskede tørklæde på, og bukserne nede i sokkerne.!!
man kunne tydeligt se han var poppet:P
men han var os en lille charmetrold overfor pigerne.


Kevan kom gående hen parkingspladsen og så en pige stå op af en fed bil. han gik med lidt spredte ben for ikke at tabe bukserne og gik så helt hen til hende
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:35 pm

Hun smilede da hun så drengen. han gik på en sjov måde. Hun havde fået færten af ham for et stykke tid siden og vidste at han også var vampyr"du har tabt bukserne"drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:36 pm

kevan så ned af dig og kiggede på hende og sagde " nej det tror jeg ikke jeg har. jeg har dem da stadigvæk på kan du da ikke set det?" han grinte lidt og rakte hånden frem " kevan rendell cornwell!"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:39 pm

Hun grined også og tog i mod hånden"Christine Fiona Campbell"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:40 pm

"hvorfor spurgte du om jeg havde tabt bukserne, de skal side der nede at du ved deT:P!"
han så op og ned at hende, hun så faktisk ret godt ud
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:42 pm

Hun smilede"jeg drillede dig bare"sagde hun med et smil. hendes hår lyste svagt beige da solens stråler kort brød igennem skyerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:45 pm

kevan tog hætten over hoved og så det skjulte hans ansigt og sagde " jeg hader sol main!"
nu da han havde hætten på kunne man se mere af hans boxer Razz
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:46 pm

"jeg kan godt lide den...så længe der ikke er nogle mennesker der ser den"sagde hun med et skævt smil
//hmm må logge, kommer nok på ved en halv tre tiden, -.-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 12:50 pm

kevan så på hende og sagde " hvor gammel er du sådan? jeg er 13 år!"
han så ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:38 pm

"17"sagde hun med et smil. hun åbnede døren og tog hurtigt en hætte trøje frem og tog den på. efter et lille øjeblik gik en dame rundt om hjørnet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:40 pm

kevan så damen og sagde " aarrggh hader nysgerig mennesker!"
damen kom over til dem og sagde " burde i to ikek være i skole!"
kevan vendte sig med hende og så stadigvæk ned i jorden og sagde " hold din kæft gamle dame!"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:44 pm

"vi venter på nogle venner vi skal op i bjergene så vi har fået fri fra skole"sagde hun med en kold stemme.Damen kiggede skræmt på dem og skyndte sig ind i sin bil og kørte væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:47 pm

kevan så på ckristine og sagde " sådan main du for sjov. skal vi ikke være sammen idag har ikken oget at lave har os pjækket!"Razz
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:50 pm

"fyha de frække lille knægt"grinede hun"jo det kan vi da godt, men skal vi så ikke tage væk fra den her lidt...øhm kedelige pakerings plads?"spurgte hun med et smil Da hun havde taget sin trøje på havde hun også tændt for radioen. Lige i øjeblikket kørte der bon jovi med its my life
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:53 pm

"heey jeg er ikke fræk!" han satte sig ind i bilen
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 2:59 pm

hun grinede og havde allerede tændt motoren"hvor skal vi hen?"spurgte hun med et smil og havde taget kører handsker med nitter på. hun trådte på speederen så det larmede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:02 pm

"vedj eg ikke !" grinte han og spændte selen Razz

//OOG skal lige ud og handle
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 3:05 pm

Hun smilede"du behøves ikke at spænde selen"sagde hun med et grin og kørte ud på den stille vej.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:53 pm

han tog selen af igen og sagde " jeg ved nu ikke med jer piger!" han grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:55 pm

hun grinede og daskede til ham"jeg har mere køre erfaring end dig"sagde hun med et grin og satte farten op
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 4:59 pm

kevan så på hende og grinte " heey ikke så på små drenge Razz. jeg tør væde med dui kke kan styre min RMX 4 gear's!"
han grinte og daskede tilbage
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:01 pm

hun kiggede på ham"giver du mig en udfordring Kevan?"spurgte hun med et drilskt smil. hun havde nemlig sån ca. kørt de fleste biler der nogensinde var blevet lavet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:03 pm

"jaarh det gør jeg lad os køre hjem til mig så skal jeg vise dig du ikke kan køre den!!" han grinte
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:05 pm

hun grinte"den er jeg med på lille dreng, hvordan kan det være at du har en bil?"spurgte hun og speedede så meget op og man blev flået tilbage i sædet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:08 pm

De kom hjem til ham. MEN MEN der holdt jo ingen bil.. " gir du op nu,? !" grinte han og steg ud af bilen da hun parkerede!!
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:11 pm

"har du ikke nogen bil?"spurgte hun med et stort smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:12 pm

han gik op til et skur i haven og trak hans RMX'er ud som var en 4 gear's crosser og 2 hjelme
han smilte til hende og grinte og sagde " kom nu, 1"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:17 pm

Hun grinte"men du må hellere vise mig hvordan jeg gør inden jeg kommer ud og køre på den der"sagde hun med et grin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:23 pm

Kevan tog hjelm på og kastede en over til hende og sagde " jeg kan give dig en tur hvis det er. jeg gør godt!!! " han satte sig op og sagde " bare kom op bag på!"
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:25 pm

hun greb hjelmen og tog den på hvorefter hun satte sig om bag på. hun låste bilen og lagde nøglen væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:29 pm

han startede den
kevan havde tunet den så den lyd lidt som en motorcykel Razz
han begyndte at køre ud af haven og sagde " hold FAST!"
han gav den bundgass og skiftede til 3 gear og kørte nu 90 km/t han rev den op på baghjul og kørte nogen meter og satte den ned på begge hjul igen og kørte lidt og kørte så hjem igen og slukkede
"hvad så!" sagde han
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:31 pm

hun holdt fast om ham, ikke særlig meget da hun vidste der intet ville ske hende. da han slukkede motoren igen smil hun og tog hjelmen af "jeg holder mig altså til bilen"sagde hun med et grin"men tak for turen"sagde hun med et smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:34 pm

"der fik ejg dig skræmt eller hvad?!2 han steg af den og satte den ind på plads igen!"
han grinte af hende da han kom ud
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:44 pm

hun rakte tunge af ham. hun hadede når der var noget med fart hun ikke kunne lide
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitimeOns Sep 09, 2009 5:46 pm

Kevan så på hende og sagde " når jeg skal smutte jeg skal noget med en ven!"
han løb hurtigt ud af haven og var væk efter lidt

//OUT
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





parkerings pladsen Empty
IndlægEmne: Sv: parkerings pladsen   parkerings pladsen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
parkerings pladsen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: