Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Valencias hus.

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:54 pm

Dato :: 7. september.
Årstid :: Efterår.
Dag :: Natten til Mandag.
Vejr :: Let vindog gråt i vejret.
Sted :: Hos Valencia.
Tid :: 03:00 Ca.
Omgivelser :: Det som der vel er i byen og i huset møbler og hendes kat.

Valencia gik tøvende in i huset og vinkede en sidste gang til lewis inden hun lukkede døren, hun sukkede stille og var lidt irriteret o over hun ikke spurgte om han ville med ind, hun lænte sig kort op af døren og sukkede, hun stod lidt i den lille gang og gik så hen til en dør der førte ned til kældern, den velkendte duft af hjem gjore hende tryg, hun tog en elastik i håret på vej ned af trappen ned til sit værelse og stoppede kort op midt på trappen da hendes kat kom luntende, hun tog ham op i sin hænder og smilede skævt og nussede ham under hagen, hun stilte ham så ned da hun passerede det sidste trappe trin, sukkede stille og strammede siin elastik i håret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 8:59 pm

Lewis vinkede selv tilbage.
Han ventede til han ikke kunne se hende og hoppede op på hustaget.
Han smilte glad, *Hvorfor er jeg så glad for at sidde på tagene?* spurgte han sig selv i tankerne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:03 pm

Valencia tændte lyset i værelset og så kort rundt, hun gik så hen til sin seng hvor en hvid natkjole til knæende lå, hun smed tøjet og trak kjolen over hovedet, hun sukkede stille og gik ind på badeværelset og børstede sine tænder, hun gik så træt hen til sin seng og lagde sig under dynen, hun slukkede lyset og lagde sig til at sove, hun faldt stille i søvn, men sov endnu ikke helt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:10 pm

Lewis kravlede lidt rundt på taget og smilte igen.
Han fik en dårlig fornemmelse og besluttede sig for at blive som skytsengel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:29 pm

Valencia bevægede sig lidt og var faldet helt i søvn, hun mumlede lavt og lå lidt uroligt, hun skar en smertefuld grimasse i søvne og trak vejret usikkert, hun havde fået sparket dynen af sig og skreg så smertefuldt og vågnede i et sæt, hun satte sig op i sin seng og trak stadig skræmt vejret og fumlede efter lyset "Lys .. hvor er lyset .."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:50 pm

Lewis hørte skriget og kravlede rundt som en lyn hurtig edderkop og kom ind gennem et åbent badaværeslesvindue og gik rundt derinde lydløst som en skygge.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:53 pm

Valencia var ubevidst begyndt og græde og fandt så endelig stik kontakten og tændte lyset, hun så hurtigt rundt og gemte hovedet i dynen og græd, hendes mardit havde været ret livagtigt, hun prøvede at berolige sig selv, men havde svært ved det da hun troede hun var alene og det gjore hende mere bange.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 9:57 pm

Lewis tænkte sig hurtigt om mens han gik gennem alle rummene.
Han smuttede lydløst ud af hovede døren og bankede så hurtigt på den udefra.
"Valencia!?" råbte han der ude fra.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:01 pm

Valencia så op fra puden da han hørte banken, hun svingede forsigtigt benene ud over sengen og rejste sig, hun snubblede kort på sine klodsede ben og snøftede, hun gik op af trapperne og ud til hoved døren, hun tøvede kort og åbnede døren på klem så man kun lige kunne se lidt af hendes ansigt, hun græd stadig helt lydløst og havde fået tværet den masscare hun havde glemt at tage af lidt ud rundt om øjnene "Le-Lewis?" sagde hun forsigtigt og var overasket over han var her, men glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:07 pm

"Jeg hørte dig skrige" sagde han og kiggede på hende.
"Er du okay?" spurgte han hende så og lød lidt skræmt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:12 pm

Valencia nikkede lidt selvom det nok ikke kunne ses så godt ind gennem sprækken, bed sig i læben og så på ham "Vil .. du ikke nok blive her .. hos mig" hun så lidt ned og åbnede døren lidt mere så man kunne se hendes ansigt, en sidste tåre trillede ned af hendes ansigt og afmærkede med lidt mascare på kinden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:14 pm

"Ja... Jo klart" sagde han så og kiggede på hende med et venligt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:17 pm

Valencia åbnede døren helt så han kunne komme ind og tørte tårende af kinderne, hun lukkede så døren da han var kommet ind "Undskyld .. hvis jeg gjore dig bange .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:24 pm

"Tro mig, der skal mere til at skræmme mig" sagde han så med et venligt og opmuntrende smil.
Hans varme nøddebrune øjne kiggede trøstende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:27 pm

Valencia så på hans øjne og blev kort fanget af dem og måtte så puste kort ud og se væk "Lad .. Mig vise dig mit værelse .. " hun smilede et lille halvhjertet smil, da hun ikke helt var kommet over det, hun åbnede en dør der førte ned til kældern.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:32 pm

"Ja gør du bare det" sagde han bare og smilte venligt og fulgte fter hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:36 pm

Valencia gik forsigtigt ned af den nogenlunde brede trappe, da hun ellers ville få klaus, hun stoppede så da hun var kommet helt ned af trappen, hun slå kort ud med armende og så på ham "Det her .. er så mit værelse .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:40 pm

"Det er flot" sagde han og smilte lidt.
Han kiggede kort rundt og smilte igen venligt til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:44 pm

Valencia smilte lidt og synes hans smil hjalp lidt på det hele "Jeg havde et maridt .. " forklarede hun ham så, da hun synes han skulle vide det "Jeg har aldrig haft maridt før .. " sagde hun stille og satte sig på sengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:48 pm

"Hvad var det om?" spurgte han hende blidt for ikke at presse hende til at fortælle det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 10:56 pm

Valencia tøvede lidt og tænkte ".. Jeg husker det ikke præcist .. jeg løb rundt i skoven som jeg altif plagede og kom pludseligt ud fra forks, jeg ´lagde ikke mærke til det og lagde mig til at se på stjerner, da en høj bleg mand .. jeg kan ikke huske han ansigt .. eller måske var det en kvinde jeg .. husker det ikke helt, men han eller hun var i hvert fald gudommelig smukt, personen angreb inden jeg nåede at sige et ord .. " hun lukkede kort øjnene og var lidt forvirret over sit eget mareridt "han eller hun bed mig .. jeg vred mig af smerte og skreg højt .. også vågnede jeg ... " Hun tog sig kort til hovedet "jeg forstår det ikke .. " hun havde aldrig været overtroisk og tænkte ikke på vampyre, hun sukkede håbløst og dumpede ned og ligge i sengen " .. Tåbeligt .. at jeg blev så bange over den .. men den var så livagtig "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:01 pm

Hver en muskel blev spændt i hans krop.
Han lavede et afslappede smil og sagde så venligt.
"Det er helt normalt" sagde han og lod de varme øjne glide hen over hende.
*Gad vide om hun har en ide om mig?* tænkte han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:05 pm

Valencia smilede stille og så op på ham og fik lyst til at kramme ham for at føle sig mere tryg, men holdte igen og satte sig op og tog istedet dynen om sig "Godt du er her .. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:11 pm

Han så hun tog dynen om sig.
Han gik hen og krammede den del af hende der var dækket at dyenen.
Hun skulle ikke vide at han var iskold nu, det ville gøre hende endnu mere bange.
"Jeg er da glad for at jeg ka hjælpe" mumlede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:16 pm

Valencia så lidt overasket ned på ham, kunne man se det så tydeligt på hende at hun havde brug for at kram, hun smilede svagt og ville ha' krammet med hvis ikke han holdte om hendes arme som var under dynen, hun lagde så bare hovede på hans skulder og lukkede øjnene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:18 pm

Han takkede guderne at han havde en langærmede på så det ikke kunne mærkes hvor kold han var.
Han gav hende et sidste klem inden han så bare smilte og gav slip.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:21 pm

Valencia var lige ved at trække ham til sig igen da hun ikke ville have ham til at slippe nu, men så smilede så bare til ham og så på ham "er der noget du kunne tænke dig?" spurgte hun så og rejste sig for at være klar til at hente det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:24 pm

"Neej... Jeg er ikke så glad for at nasse" sagde han og smilte venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:28 pm

Valencia smilede skævt og nikkede kort ,hun satte sig igen og så på ham, ´Hun betragtede hans ansigt og øjne lidt og faldt lidt i staver, hun tænkte på diverse ting og var lidt væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:30 pm

"Er du okay?" spurgteh han og holdte en hånd foran hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:36 pm

Valencia glippede kort med øjnene og vågnede op, Hun så på ham og var lidt forvirret "Hvad?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:39 pm

"Du faldt i staver" sagde han med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:41 pm

Valencia så på ham og smilte flovt og kom til at rødme "Undskyld .. " hun håbede han ikke havde lagt mærke til det var ham hun kiggede på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:46 pm

"Gør skam ikke noget" sagde han drillende og med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:50 pm

Valencia sank lidt ned i dynen og så godt hans drillende smil og blev bare mere pinligt berørt, men han var jo bare så skide perfekt, at man næsten blev misundelig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:54 pm

Lewis sad bare og kiggede på hende.
Han lignte lidt en hvalp der ikke forstod hvad der skete.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeMan Sep 07, 2009 11:58 pm

//Skal sove... Skrives bare xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:00 am

Valencia Gemte sig i dynen så kun lige hendes blå-grå øjne kunne ses "Lad vær med at kigge sådan på mig" sagde hun klynkende og gemte hele ansigtet.

//Ja ses : DD!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:00 am

"Hvorfor?" spurgte han hende lidt undrende.
Han rystede lidt på hovedet, han fattede ikke hvorfor hun reagerede sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 12:10 pm

Valencia mumlede noget utydeligt i dynen og følte sig så dum, hun hørte så telefonen ringe og så hurtigt op, hun rejste sig hurtigt fra sengen og gik hen til telefonen *Hvem ringer mon så sent ? .. * hun tog fat om telefonen og tog den forsigtigt op til øret og sagde forsigtigt "Hallo?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 4:37 pm

Lewis kiggede på hende bagfra, mens han tydeligt ville kunne høre hvad den anden person sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 6:16 pm

Valencia lyttede kort til stemmen (hej valencia, jeg kommer først hjem på fredag, bare så du ikke bliver bekymret ..), hun holdte så for røret så han ikke kunne høre hende og så hen på lewis "To sek .. " Hun gik så ud på badeværelset og lukkede døren, hun tog røret op til øret igen og sagde med en små irriteret stemme "Hvorfor har du ikke sagt det noget før .. Tænk hvis jeg var blevet overfaldet!" hun lænte sig op af væggen og lyttede så igen (Jamen jeg har jo arbejdet og sådan .. du stor nok til at klare dig selv, som du jo altid siger!" hun lukkede kort øjnene og tænkte lidt "Nej Aleg .. det er jeg ikke .. vil du ikke nok komme hjem snart .. vi er jo lige flyttet her til .. jeg kender slet ikke byen?" hun knugede hænderne og så ned i gulvet med et tænkende blik og lyttede (Nej Valencia! det kan jeg altså ikke .. jeg arbejder .. du må klare dig selv til fredag okay) hun svarede så ikke og lagde bare på og lagde telefonen fra sig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 6:20 pm

Lewis havde listet sig op til døren og lyttede med.
Han listede tilbage til sengen inden hun kom ud og satte sig det samme sted han sad før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 6:36 pm

Valencia rettede sig så op og gik ud til ham igen og smilede lidt "Det var min bror der ringede ... " hun satte sig på sengen ved siden af ham og så lidt ned, hun tænkte lidt på at hun skulle være alene hjemme resten af ugen, men ville helst ikke síge det, ingen skulle have det afvide, for så følte hun sig endnu mere utryg ved tanken, hvis folk vidste det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 6:40 pm

"Bor du her med din bror?" spurgte han med et venligt og glad smil.
Han havde ikke set andre biler, intet spor efter andre mennesker end hende og en anden dreng.
*Nu ved jeg da at det er hendes bror* tænkte han lidt glad.
Han snuste kort ind og igen blev hans næse fyldt med hendes søde duft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 7:54 pm

Valencia nikkede kort og så på ham "Ja, selvom han næsten aldrig er hjemme " sagde hun lidt muggent, hun tænkte lidt og lænte sig tilbage i sengen så hun lå med benene ud overkanten og resten af kroppen på sengen "Min forældre bor i afrika .. de arbejder der over"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:17 pm

"Det lyder ret surt" sagde han og nikkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:22 pm

//Skal lige ud med hundene//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 8:29 pm

Valencia trak kort på skuldern "Njaa .. Jeg .. føler mig bare ikke tryg helt alene her .. " sagde hun med en lidt trist klang og så ned på sine hænder, hun så så lidt på sine håndled hvor hun havde en tattoo på vær håndled*No lies .. * læste hun inde i hovedet på det ene håndled *Just love* Læste hun på det andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 9:04 pm

"Hvad står der?" spurgte han og drejede hovedet nærmest at led for at se hvad der stod.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Valencias hus. Empty
IndlægEmne: Sv: Valencias hus.   Valencias hus. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Valencias hus.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: