Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Shane´s (nye) hus..

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 2:59 pm

Tid : 22:12
Dato : 7 december
Omgivelser : Det er inde i Shane´s hus såå de normale hus ting xD ( vil forklare i min tekst.. )
Sted : Shane´s hus
Dag : fredag
Årstid : Vinter
Vejr : Koldt.. Det regner og blæser meget!

Shane sad i sin sorte sofa mens han nød pejsens ild og knitren!
Der var rodet hist og her, da han lige havde flyttet hus.. Igen..!
Han havde dog inrettet stuen og køkkenet..
Shane havde mange forskellige værelser som han ikke vidste hvad han skulle beuge dem til!
Han skulle snart indrette sit sove-værelse, da han ind til videre sov på sofaen..
Shane rejste sig langsomt op fra sofaen, og gik roligt mod køkkenet..
Han åbnede langsomt et skab og tog en stor tallerken frem..
Shane tog også noget kød ud fra køleskabet og begyndte at varme det op.
Der var alt for meget kød til ham, så han savnede en at dele sit fest måltid med!
Han satte den store persion på tallerken og satte sig i sofaen, med kødet som var på den store tallerken.
Shane stilte kødet på sofabordet og lukkede sine øjne i noget tid.
Han ville vendte lidt for han tog noget af kødet..
shane vendte blikket mod den flakkende ild og nød dens varme!
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:03 pm

Melanie kom gående ude på gaden og havde selvfølgelig hørt alt om Shanes flytning. Hun var på vej der over for at se hans hus. Hun var iført en jakke og et halstørklæde, bare for ikke at vægge opmærksomhed, selvom hun ikke kunne mærke kulden og regnen. Hun gik hen til hans hovede dør og bankede på imens hun ventede på at døren ville blive åbnet. (x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:08 pm

Shane vendte sig hurtigt om, og kiggede på døren.
Han snuste forsigtigt til luften * En vampyr! * Shane snuste igen for at være dobbel sikker, og da viste han det! * Mela! *
Shane rejste sig hurtigt og ivrrigt op af sofaen. Han børstede sit sorte tøj for fnuller og gled en hånd gennem hans hår.
Han gik lystigt mod døren og skulle og stod nu foran den. Shane sank en klump * Så er det nu! * Tænkte han spændt!
han åbnede forsigtigt døren og smilte imødekommende og blidt til Mela! " Kom bare indenfor min kære! " Sagde han sødt. " Skal jeg tage din jakke ? " Spurgte han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:11 pm

Melanie ventede lidt, og rettede sig op da hun kunne høre skridtene inde fra den anden side af døren. Hun smilte da hun så Shane i døråbningen. "Tak," svarede hun og trådte ind. Hun tog langsomt jakken af og smilte. "Det må du gerne." svarede hun igen og rakte ham den gennemblødte jakke og halstørklædet. Hun strøg en hånd gennem det våde hår og så på ham. (x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:18 pm

Shane smilte og kyssede hende blidt på kinden, han tog jakken og hængte den på et overtøjs stativ.
han hængte den forsigtigt og blidt på plads. " Sådan! " sagde han med et smil.
Shane så blidt til hende " Det er så mit nye hus!.. Undskyld rodet jeg er lige gået igang med indretningen.."
Han smilte til hende og håbede hun kunne lide hans indretning og komme med idéer til hvordan det kunne blive bedere, da han vidste at piger var bedere til indretnings ting end drenge.. eller ihvertfaldt bedere end ham..
Shane kiggede rundt, fra stuen til køkken til den lille trægang som førte længere ind i huset.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:21 pm

Melanie smilte og så på ham. "Wauw." Udbrød hun og kiggede rundt. Der er var fantastisk, trods rodet. Rummene var store og der var masser af plads.
Hun gik lidt ind og så rundt. "Det er fantastisk." Smilte hun og så kort ind i køkkenet. "Jeg er vild med det, her er så godt med plads!" (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:27 pm

Han smilte glad og lettet og bukkede for hende " Mange tak! "
Shane så blidt på hende " Altså jeg har så maaaange værelser tilovers som jeg ikke ved hvad skal bruges til.. "
Han kiggede på hende, mon hun vidste hvad han skulle til at sige? Han ville finde ud af det lige om lidt..
" såå.. " Shane kløede sig i nakken, men kiggede så sødt og alvorligt på hende. " Såå du kunne jo.. " Han smilte..
" Få et af værelserne ? " Shane kiggede på hendeog håbede selvfølgelig på det bedste.
" Du for lov til at indrette! Du må enlig også megte gerne hjælpe mig med at indrette nogle andre værleser.. " Indrømmede han, mens han betragtede hende.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:32 pm

Melanie så på ham og smilte svagt. Hun overfaldte ham i et kram med et stort smil. "Det vil jeg gerne!" udbrød hun og knugede sig ind til ham. Hun så på ham med et stooooort smil, der næsten fyldte hele ansigtet. Hun slap ham og så rundt og bed sig smilende i læben.
Hun havde masser af idéer, men hun ville have at Shane skulle være enig.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:37 pm

// Min hund kastede lige op... Svarer meget snart Søde mela.. <3 //
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:38 pm

//Hygge xD Men okay ^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:49 pm

// sådan.. ^^ //



Shane smilte og var i starten ved at falde baglæns! Han blev meget glad og smilte stort til hende.
" DET er jeg meeeeget glad for! " Sagde han blidt og glad til hende.
Shane kiggede på hende ansigt da hun kiggede rundt " Har du nogle idéer ? " Spurgte han med et smil.
" Det ser ud som om du har reet mange! " grinte han sødt. Han holdte om hende og havde det vidunderligt!
* Tak Mela.. Tusinde Tak! * Tænkte han med et smil. Shane kiggede igen rundt og vidtse at der sikkert ville blive helt anderledes! og det var han glad for! Han tænkte på hvor mange smukke detaljer der ville komme som han sikkert aldrig ville kunne finde på..
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 3:59 pm

Melanie så på ham og smilte stort. Hun holdte fast i begge hans hænder og så rundt.
"Det bliver fantastisk at bo her med dig," hviskede hun og lod sit hovede hvile på hans bryst.
Hun ga hans hånd et klem og lod blikket falde på sofaen. (;
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:05 pm

Shane smilte glad til hende " Det er jeg glad for at høre! "
han nussede blidt hendes hovede og kyssede hendes ene hånd.
Shane så derefter på hendes øjne som bege var rettet mod sofaen!
" Du har nogle idéer med sofaen ? " spurgte han med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:09 pm

Melanie så på ham og grinte lidt. "Ikke direkte." Hun smilte og trak ham med over at sidde.
"Jeg så den bare lige," grinte hun. Hun bed sig i læben og vuggede deres hænder frem og tilbage med et skævt smil. (x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:13 pm

Shane smilte og satte sig ned i den bløde sofa. Han kiggede derefter på pejsens ild der flakkede og knitrede!
Shane kiggede på sofa-boredet! Der stod et festmåltid jo! Den dejligste menneske kød!
" Er du lidt sulten ?" han pegede på den store bunke kød som lå på bordet.
" Det er friskt! " indvendte han hurtigt.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:15 pm

Melanie rystede på hovedet og så ind i pejsen.
"Ellers tak," svarede hun med et smil.
"Jeg har lige spist," Hendes blik faldt kort på kødet og hun vendte hurtigt blikket mod pejsen igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:19 pm

Shane nikkede kort og tog fat i den tallerken som kødet var på.
Han gik hen i køkkenet og satte det i fryseren så det ikke mugnede!
Derefter gik han tilbage og satte sig ved Mela.
" Hvordan har din dag været kære mela ? " Spurgte shane med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:22 pm

Melanie smilte og strakte sig kort. "Ikke rigtig noget. Luntet rundt." svarede hun med et smil.
"Men hvad med dig?" spurgte hun og smilte.
Hun lændte sig tilbage i sofaen og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:24 pm

" Jagtet .. spist .. savnet dig..! " Sagde han med et smil. " Og prøvet at indrette noget af mit.. øhm Vores hus! " Sagde han sødt.
Han kiggede blidt på hende og aede blidt hendes kind, mens han kiggede ind i hendes smukke øjne.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:30 pm

Melanie smilte stort og så på ham. "Det bliver fantastisk at bor her!" Smilte hun og strøg en hånd og hans arm.
Hun kyssede deres hænder og så ind i pejsen igen. (x
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:35 pm

Shane smilte enormt og beundrede hende. " Det bliver mere end fantastisk..! " Sagde han glad.
Han så på hende og noget tid og derefter på pejsen og nød den varme.



//logge...... :´( ...! Ses Mela... Remember this: I <´3 YOU!
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 4:36 pm

Melanie smilte og nikkede stort. (x

//Æv, ses (;'. Elsker også dig!//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitimeTirs Sep 08, 2009 1:56 pm

Shane kiggede glad på hende " Uhh du er guddommelig smuk! " Sagde han lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Shane´s (nye) hus.. Empty
IndlægEmne: Sv: Shane´s (nye) hus..   Shane´s (nye) hus.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Shane´s (nye) hus..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Shane og Melanies hus. (;

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: