Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

.

ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

Solskind og klippeklatring

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Solskind og klippeklatring Empty
IndlægEmne: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 10:14 am

Dato :: Den 2 august 09
Årstid :: Sommer
Dag :: Lørdag
Vejr :: Solskind..
Sted :: La Push, Stranden.
Tid :: Middag, klokken
Omgivelser :: Sand og Vand så langt øjet rækker ^^ Ikke et øje.

Emily sad på en klippe med benene ud over så vandet var langt under hende. Solen strejfede hendes bare ben og kærtegnede hendes ansigt. smilet på hendes læber voksede langsomt i takt med at solen blev varmere. Emily fik til sidst nok af solen og varmen, hendes hud vær allerede blevet en let brunlig farve. Hun rejste sig op og kom lidt klodset på benene, hun begav sig ned imod stranden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:05 am

Saria, som var på vej ned mod stedet hvor hun lige havde sidtet, standsede, ligeved at gå ind i hende, og smilede.
"Hej! Hvem er du?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:08 am

"hje igen" smilede emily og kiggede på Pigen "Emily Leonar Moon" presenterede hun sig og ragte hende hånden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:09 am

Saria tog hendes hånd, og trykkede den, let hårdt.
"Saria Hawk Wolf Fullmoon." presenterede hun og smilede, let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 11:16 am

"saria" smilede hun "Smukt navn" Hun grinede og kiggede ud over vandet "Er jeg ikke den eneste der kan lige at sidde her?" smilede hun spørgende og satte sig igen ud på klippen som hun havde gennemskuet at saria var på vej op imod
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitimeSøn Aug 02, 2009 12:32 pm

Saria, fnøs (Jeg VED BARE IKKE HVORDAN MAN SKAL SIGE DET! Men lidt sådan bag et grin...) og smilede, lidt koldt.
"Jeg, sidder her, for her er der aldrig så mange varulve. Jeg er bange for varulve, nogle gange..."
Hun grinede.
"Selv vampyrene mobber mig med det, men det er da lidt plat? At være bange for din ejen race?!"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Solskind og klippeklatring   Solskind og klippeklatring Icon_minitime

Solskind og klippeklatring
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Reservatet :: La Push-
Gå til: