|
| Solskind og klippeklatring | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Solskind og klippeklatring Søn Aug 02, 2009 10:14 am | |
| Dato :: Den 2 august 09 Årstid :: Sommer Dag :: Lørdag Vejr :: Solskind.. Sted :: La Push, Stranden. Tid :: Middag, klokken Omgivelser :: Sand og Vand så langt øjet rækker ^^ Ikke et øje.
Emily sad på en klippe med benene ud over så vandet var langt under hende. Solen strejfede hendes bare ben og kærtegnede hendes ansigt. smilet på hendes læber voksede langsomt i takt med at solen blev varmere. Emily fik til sidst nok af solen og varmen, hendes hud vær allerede blevet en let brunlig farve. Hun rejste sig op og kom lidt klodset på benene, hun begav sig ned imod stranden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskind og klippeklatring Søn Aug 02, 2009 11:05 am | |
| Saria, som var på vej ned mod stedet hvor hun lige havde sidtet, standsede, ligeved at gå ind i hende, og smilede. "Hej! Hvem er du?" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskind og klippeklatring Søn Aug 02, 2009 11:08 am | |
| "hje igen" smilede emily og kiggede på Pigen "Emily Leonar Moon" presenterede hun sig og ragte hende hånden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskind og klippeklatring Søn Aug 02, 2009 11:09 am | |
| Saria tog hendes hånd, og trykkede den, let hårdt. "Saria Hawk Wolf Fullmoon." presenterede hun og smilede, let. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskind og klippeklatring Søn Aug 02, 2009 11:16 am | |
| "saria" smilede hun "Smukt navn" Hun grinede og kiggede ud over vandet "Er jeg ikke den eneste der kan lige at sidde her?" smilede hun spørgende og satte sig igen ud på klippen som hun havde gennemskuet at saria var på vej op imod |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Solskind og klippeklatring Søn Aug 02, 2009 12:32 pm | |
| Saria, fnøs (Jeg VED BARE IKKE HVORDAN MAN SKAL SIGE DET! Men lidt sådan bag et grin...) og smilede, lidt koldt. "Jeg, sidder her, for her er der aldrig så mange varulve. Jeg er bange for varulve, nogle gange..." Hun grinede. "Selv vampyrene mobber mig med det, men det er da lidt plat? At være bange for din ejen race?!" |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Solskind og klippeklatring | |
| |
| | | | Solskind og klippeklatring | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 17 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 17 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|