Emne: Not feeling well.. Lør Sep 05, 2009 12:07 pm
Dato : D. 5. September. Årstid : Efterår. Dag : Lørdag Vejr : Regner helt vildt.. Sted : Melanies hus d: Tid : 18:55 Omgivelser : Ingen. Udover Melanie..
Melanie stod inde i sit køkkent og så ud af vinduet. Hun følte sig mere og mere ensom, hun talte aldrig med nogen og hun havde ikke set Cedric i et godt stykke tid. Hun sukkede og bed sig hårdt i læben. Hun var sulten af helvede til, og vidste enlig ikke rigtig om hun gad at jage. Hun turde at gå ud, af bare skræk for at hun ville angribe nogen. Hendes sorte hår var sat i to løse rottehaler, og hendes hvide blanke ud, så ikke for godt ud. Hun lignte noget katten havde slæbt med ind. Men hun havde det heller ikke for godt..
Shane var lige udenfor Mela´s hus. Han kunne mærke en artsfælle og trængte til snak. Shane gik roligt hen mod hendes dør, han var gennemblødt og kold! Han løftede langsomt sin hånd, knyttede den og bankede på hendes dør. Shane stod og ventede på at nogen ville åbne op.
Det ka et sug i Melanies mave, da hun hørte en banken på døren. Det kunne være Cedric? Hun skyndte sig der ud, men tabte stille modet, da hun ikke rigtig kunne kende artfællens lugt. Hun sukkede og åbnede forsigtigt døren, og stak stille sit hovedet ud. "Ja?" spurgte hun og bed sig i læben. Hendes smukke ansigt, der så så perfekt ud, var ikke så perfekt længere, det så ikke så godt ud som hun kunne have gjort. Men det var kun fordi hun ikke havde spist i et godt stykke tid.
* Wow! * tænkte han kort mens han betragtede hende. Shane bukkede dybt " Navnet er Shane! Vi er vist samme art! " Han smilte venskabligt til hende og så slet ikke dyster ud, som han ellers plejede.. " Kan man få tilladelse komme ind? " Shane smilte stadig venligt
kevan kom løbende forbi huset og gik os op til døren og sagde " hej jeg hedder kevan ved ikke om vi har set hinanden før men må jeg ikke komme ind jeg bor længere væk men det regner og jeg fryser helt vildt meget"
Melanie så på den såkaldte Shane og løftede kort hovede så man bedre kunne se hendes smukke blege ansigt. "Jeg er Melanie." hviskede hun og så på ham, imens hun smilte anstrengt. "Bare kom," svarede hun og åbnede døren så han kunne komme ind. Da en anden dreng kom løbende stivnede hun. Hun svarede ham ikke, lugten af ham, den var så perfekt. Et ungt menneske. Hun turde ikke bevæge sig i skræk for at hun ville springe på ham. *Husk, du må ikke angribe i byen* tænkte hun og prøvede at berolige sig selv.
Melanie så ned i jorden og lukkede øjnene. "Nej," svarede hun, det var for farligt. Hun skyndte sig at lukke døren og låse den. Hun lod sig glide ned på jorden i et suk og trak benene op under sig. Hun lukkede øjnene og prøvede at finde roen. Hun rejste sig op og hviskede et lille: "Undskyld," til Shane og satte sig i sin sofa. Hun pegede over mod sofaen overfor hende, og hentød til at hans skulle sætte sig ned.(:
kevan gik ud i haven og tog en sten og kastede den gennem vinduet han sstod og grinte. han glemte helt at han skulle løb han var fald af grin over at kunne høre ruden gå i stykker
Melanie sukkede da hun hørte ruden gå i stykker. "Lille idiot." mumlede hun og sukkede. "Det.. Nogen mennesker er gode." svarede hun og så på ham. Hun strøg en sin kolde og perfekte hånd igennem det sorte hår, så man bedre kunne se hendes smukke ansigt. Hun sukkede kort og lændte sig tilbage i sofaen, men knyttede hænder.
Melanie så på ham og sukkede. "Jeg har også været et menneske, hvis du havde mødt mig, havde du så bare dræbt mig?" spurgte hun og bed sig hårdt i læben. Hun så ned og lukkede øjnene. Lugten, fra det åbne vindue, af alle menneskerne, det var forfærdeligt, hun fik lyst til at udryde hele byen, men holdte sig selv fra det.
Melanie rystede sukkende på hovedet. "Ikke ligefrem, i hvert fald ikke hele tiden." svarede hun og så ned, imens hun bed sig i læben. Hun så på ham og pillede ved sit armbånd.
Melanie så på ham og så kort på stuebordet. "Jeg bryder mig ikke om.. At.. At tage menneskers liv, det er svært, når jeg selv har været menneske." svarede hun og pillede videre ved sit armbånd.
Melanie nikkede og så ud af vinduet. Hun bed sig i læben og smilte til ham og hendes røde øjne, glitrede lidt mere. Hun virkede mere frisk, på en god måde. d:
han kiggede på hende med et smil. Shane vidste ikke hvad han skulle sige * Øhm.. Nu har jeg det! * Tænkte han kort " Er du sulten? Du ser nemlig sulten ud.. " Shane smilte til hende
Melanie trak på skulderne. "Jeg har ikke haft lysten. Jeg ved-" hun afbrød sig selv og stoppede. "Jeg ved ikke hvad der er galt med dig." sukkede hun og pillede nervøst ved sit armbånd.
Melanie så på ham og grinte lidt. "Selvfølgelig ikke." Hun rejste sig op og strakte sig. "Hvad siger du til en tur til Seattle?" spurgte hun med et smil. d:
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …