Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Not feeling well..

Go down 
ForfatterBesked
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:07 pm

Dato : D. 5. September.
Årstid : Efterår.
Dag : Lørdag
Vejr : Regner helt vildt..
Sted : Melanies hus d:
Tid : 18:55
Omgivelser : Ingen. Udover Melanie..

Melanie stod inde i sit køkkent og så ud af vinduet. Hun følte sig mere og mere ensom, hun talte aldrig med nogen og hun havde ikke set Cedric i et godt stykke tid. Hun sukkede og bed sig hårdt i læben. Hun var sulten af helvede til, og vidste enlig ikke rigtig om hun gad at jage.
Hun turde at gå ud, af bare skræk for at hun ville angribe nogen. Hendes sorte hår var sat i to løse rottehaler, og hendes hvide blanke ud, så ikke for godt ud. Hun lignte noget katten havde slæbt med ind.
Men hun havde det heller ikke for godt..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:13 pm

Shane var lige udenfor Mela´s hus.
Han kunne mærke en artsfælle og trængte til snak.
Shane gik roligt hen mod hendes dør, han var gennemblødt og kold!
Han løftede langsomt sin hånd, knyttede den og bankede på hendes dør.
Shane stod og ventede på at nogen ville åbne op.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:17 pm

Det ka et sug i Melanies mave, da hun hørte en banken på døren. Det kunne være Cedric? Hun skyndte sig der ud, men tabte stille modet, da hun ikke rigtig kunne kende artfællens lugt. Hun sukkede og åbnede forsigtigt døren, og stak stille sit hovedet ud. "Ja?" spurgte hun og bed sig i læben. Hendes smukke ansigt, der så så perfekt ud, var ikke så perfekt længere, det så ikke så godt ud som hun kunne have gjort. Men det var kun fordi hun ikke havde spist i et godt stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:20 pm

* Wow! * tænkte han kort mens han betragtede hende.
Shane bukkede dybt " Navnet er Shane! Vi er vist samme art! "
Han smilte venskabligt til hende og så slet ikke dyster ud, som han ellers plejede..
" Kan man få tilladelse komme ind? " Shane smilte stadig venligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:23 pm

kevan kom løbende forbi huset og gik os op til døren og sagde " hej jeg hedder kevan ved ikke om vi har set hinanden før men må jeg ikke komme ind jeg bor længere væk men det regner og jeg fryser helt vildt meget"
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:28 pm

Melanie så på den såkaldte Shane og løftede kort hovede så man bedre kunne se hendes smukke blege ansigt. "Jeg er Melanie." hviskede hun og så på ham, imens hun smilte anstrengt.
"Bare kom," svarede hun og åbnede døren så han kunne komme ind. Da en anden dreng kom løbende stivnede hun. Hun svarede ham ikke, lugten af ham, den var så perfekt. Et ungt menneske. Hun turde ikke bevæge sig i skræk for at hun ville springe på ham. *Husk, du må ikke angribe i byen* tænkte hun og prøvede at berolige sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:32 pm

Han nikkede til hende og så koldt på Kevan.
Da han gik forbi Kevan puffede han, ham lidt til siden.
Shane gik indenfor
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:33 pm

kevan frys meget han klapperede tænder og sagde " kom nu please må jeg ikke godt komme ind jeg fryser altså mega meget og jeger totalt gennemblødt!"
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:36 pm

Melanie så ned i jorden og lukkede øjnene. "Nej," svarede hun, det var for farligt. Hun skyndte sig at lukke døren og låse den. Hun lod sig glide ned på jorden i et suk og trak benene op under sig. Hun lukkede øjnene og prøvede at finde roen. Hun rejste sig op og hviskede et lille: "Undskyld," til Shane og satte sig i sin sofa. Hun pegede over mod sofaen overfor hende, og hentød til at hans skulle sætte sig ned.(:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:38 pm

" Hvad siger du undskyld for? Det er bedst sådan! Vi skal ikke omgås nogen som Ham!"
Shane smilte blidt til hende og satte sig ned på sofaen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:42 pm

kevan gik ud i haven og tog en sten og kastede den gennem vinduet han sstod og grinte. han glemte helt at han skulle løb han var fald af grin over at kunne høre ruden gå i stykker
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:45 pm

Melanie sukkede da hun hørte ruden gå i stykker. "Lille idiot." mumlede hun og sukkede. "Det.. Nogen mennesker er gode." svarede hun og så på ham. Hun strøg en sin kolde og perfekte hånd igennem det sorte hår, så man bedre kunne se hendes smukke ansigt. Hun sukkede kort og lændte sig tilbage i sofaen, men knyttede hænder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:48 pm

" Jeg kender ingen gode mennesker! " Sgade shane skarpt!
Jeg for lyst til at bide den lille Kevan! * tænkte han koldt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:51 pm

"bare vent " råbte kevan og begyndte at gå ud af haven
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:53 pm

Melanie så på ham og sukkede. "Jeg har også været et menneske, hvis du havde mødt mig, havde du så bare dræbt mig?" spurgte hun og bed sig hårdt i læben. Hun så ned og lukkede øjnene. Lugten, fra det åbne vindue, af alle menneskerne, det var forfærdeligt, hun fik lyst til at udryde hele byen, men holdte sig selv fra det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:54 pm

" Du er da glad for at være vampyr? " spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:00 pm

Melanie rystede sukkende på hovedet.
"Ikke ligefrem, i hvert fald ikke hele tiden." svarede hun og så ned, imens hun bed sig i læben.
Hun så på ham og pillede ved sit armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:01 pm

" Hvorfor ikke? " spurgte han roligt, mens han betragtede hende
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:04 pm

Melanie så på ham og så kort på stuebordet. "Jeg bryder mig ikke om.. At.. At tage menneskers liv, det er svært, når jeg selv har været menneske." svarede hun og pillede videre ved sit armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:07 pm

" Nåh det! " Han smilte stille til hende " Hvor lang tid har du været vampyr ? " spurgte han stille
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:10 pm

Melanie så på ham og bed sig i læben. "En måned." mumlede hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:15 pm

" Uh!" sagde han med et lille smil " Så er du jo ung! Da jeg var på din 'alder' turde jeg det heller ikke.. Men en god ven hjalp mig! " shane smilte
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:17 pm

Melanie så på ham og smilte svagt. "Ja, det er ikke langtid." svarede hun og så op på ham, med sine røde øjne og den blege hud, glintede lidt. d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:19 pm

" Du vender dig til smagen! Og alle vanerne! " han smilte sødt til hende
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:24 pm

Melanie nikkede og så ud af vinduet. Hun bed sig i læben og smilte til ham og hendes røde øjne, glitrede lidt mere.
Hun virkede mere frisk, på en god måde. d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:26 pm

han kiggede på hende med et smil.
Shane vidste ikke hvad han skulle sige
* Øhm.. Nu har jeg det! * Tænkte han kort
" Er du sulten? Du ser nemlig sulten ud.. " Shane smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:30 pm

Melanie så på ham og smilte svagt. "Tja, det er jeg vel," svarede hun med et skulder træk. "Jeg har ikke fået noget at spise i et godt stykke tid."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:32 pm

Shane hævede sit ene øjenbryn " hvorfor ? " spurgte han forbavset.
Han betragtede hende, hun så lidt tynd ud..


Sidst rettet af Shane Lør Sep 05, 2009 1:38 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:37 pm

Melanie trak på skulderne. "Jeg har ikke haft lysten. Jeg ved-" hun afbrød sig selv og stoppede. "Jeg ved ikke hvad der er galt med dig." sukkede hun og pillede nervøst ved sit armbånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:39 pm

" Galt med mig ? " Han kiggede undrende på hende " Hvad er der galt med mig? "
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:42 pm

Melanie smilte, han havde misforstået hende, "Du er den første, i næsten 3 uger, der har fået mig til at spise." svarede hun og så på ham. d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:45 pm

han hævede sine øjenbryn og smilte " Det var da godt at høre! "
Shane betragtede hende med et smil
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:51 pm

Melanie smilte, hun kunne godt mærke hun var sulten, men denne gang havde hun lyst til at gøre noget ved det. d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:54 pm

" hvad har du lyst til at spise ? " Shane smilte sødt til hende
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:56 pm

Melanie trak på skulderne og så på ham. "Jeg skal bare have noget, men ikke et dyr." svarede hun og smilte d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 1:57 pm

" Frugt? " Han så undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:04 pm

Melanie så på ham og grinte lidt. "Selvfølgelig ikke." Hun rejste sig op og strakte sig. "Hvad siger du til en tur til Seattle?" spurgte hun med et smil. d:
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:05 pm

" Jeg vil elske det! " Han rejste sig op og nikkede til hende som et tak.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:10 pm

Melanie smilte svagt. "Fedt nok!" svarede hun og strøg en gennem håret.

//Laver du ikke? d://
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 2:11 pm

Han smilte venligt til hende " YuP ! "



// Why not xD 2 sek ^^ //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Not feeling well.. Empty
IndlægEmne: Sv: Not feeling well..   Not feeling well.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Not feeling well..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: