Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 fart bølle

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:23 am

Dato : 5 setempter
Årstid : sensommer
Dag : lørdag
Vejr : overskyget ingen sol ingen varme
Sted : politistationen
Tid :15
Omgivelser : kun politifolk
----------

kevan blev slæbt ind på polititstationen af en politimand som han taget ham i at køre forstærkt på hans SMT'er'(crosser)
han kørte omkring de 90 i byen og ville ikke stoppe da politibilen kom først noget tid efter!
kevan råbte
" SLIP MIG SÅ JEG HAR IKKE GJORT NOGET JEG MÅ GODT KØRE PÅ DEN FOR MIN MOR!!!"

Politimanden holdte stadigvæk fast i kevan og sagde " ja men du kan åbenbart ikke færdelsloven og du stoppede ikke da vi kom....!"

kevan blev sat ind i et forhørings lokale

"vi kan ikke få fat på dine forældre hvor er de henne?" sagde en kvindelig betjent som lige var kommet ind i rummet!
kevan så på hende og sagde " de er på noget arbejds rejse en hel månede så kevin passer på mig i mens!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 10:53 am

Victoria kom styrtende ind på Politistationen, hun havde hørt ret hurtigt at Kevan var blevet taget af politiet, hun gik lidt ned af gangen og så sig rundt, hun fik øje på en betjent stå ved forhørings rummet, hun gik hen til bejenten og fik historien at vide, Victoria vendte sig så hun kunne se Kevan, hun fik lov til at gå ind til ham, så det gjorde hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:03 am

kevan sad bare og se ned i bordet men kiggede om da vic. kom ind og sagde " hej de tog mig sku med mit nye udstyr på som gør det nemmere at stejle Razz!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:23 am

Victoria sagde ikke noget, hun smilede ikke, hun stod bare og så skuffet og også lidt surt på ham, hun sukkede og tog den ene hånd op til ansigtet, " Kevan, forstå dog at du ikke er i byen mere, denne her by er ikke stor nok til at du kan køre ligeså hurtigt som du vil" sagde Victoria og så ned på Kevan igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:32 am

"men jeg var på vej over i skoven hvor jeg ville køre!! men jeg farrede vild undskyld altså.. bare mine forældre ville være som dig og kevin i passer på mig de gør de ikke!" han var lidt ked af det han havde gjort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:37 am

Victoria sukkede igen og satte sig på hug ved siden af Kevan og nussede ham på skulderen, " det er jeg altså ked af at høre, men det gode ved det er, da det er første gang du er blevet taget af politiet og du er under den kriminele lavalder, så har jeg fået lov til at tage dig med" sagde Victoria og prøvede at smile svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:41 am

kevan så på hende og sagde " jamen hvad med min crosser jeg vil ha den med!!! og politimanden sagde til mig at jeg ikke fik den før kevin kom og hentede den da det er ham der har ansvaret for mig da mine forældre er væk!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:44 am

Victoria rystede på hovedet, " så må du vente med at få den til du ser Kevin igen, da jeg jo ikke har ansvaret for dig, så kan jeg ikke tage den med" sagde hun og rejste sig op, hun så ud af ruden, og nikkede til betjenten om at han ikke behøvede at stå udenfor ruden mere, så han gik sin vej, Victoria vendte blikket mod Kevan igen og bed sig diskret i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 11:50 am

kevan havde en masse vrede inde i sig selv mod sine forældre fordi de gik mere op i deres arbejde end ham han ønskede de aldrig mere ville komme tilbage så han kunne passe sig selv. han var sur over de bare gav ham ting for at de så kunne gøre ting der passede dem. fxm da de gav ham en crosser for at flytte til forks med dem....
han rejste sig han var sur og kastede med stolen på ruden han græd og råbte og skreg det kom bare helt uden vidre!!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





fart bølle Empty
IndlægEmne: Sv: fart bølle   fart bølle Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
fart bølle
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Politi stationen-
Gå til: