Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 De skabte et monster - Kapitel 1

Go down 
ForfatterBesked
Madelaine
Leaders
Leaders
Madelaine


Erfaring : 9404
Respekt : 82
Antal indlæg : 2206

De skabte et monster - Kapitel 1 Empty
IndlægEmne: De skabte et monster - Kapitel 1   De skabte et monster - Kapitel 1 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 7:44 pm

Vil lige starte med at sige noget fra denne historie faktisk er sandt.. så i må gerne kommentere hvordan i synes det er..

De skabte et monster.
Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven Like a Star @ heaven



Det var som en normal dag for Katrine, hun gik ned af skolegangen, fik de sædvanlige råb efter sig
“fede dyr” - “dumme unge” - “hva så Kat, lille mis, har katten slæbt dig med ind igen?”
Alle de onde kommentarer var Katrine vant til efterhånden, hun havde fået dem siden den dag hun blev uvenner med Cecilie, en pige som var skolens ‘dronning’ fordi hendes forældre havde en masse penge og deres eget værtshus hvor alle de ældre kom hen når de var gamle nok.
Katrine forstod aldrig hvordan det var gået så vidt, men ind til nu havde hun bare bidt det i sig, det eneste de jo kom med var grimme ord, det var hun vant til efterhånden.

Hun kendte ikke rigtig Cecilie før alt dette startede, Katrine gik på en almindelig ungdomsklub, hun var kun 12 år, og vidste ikke meget om teenager ting, men spillede altid med på den når hendes venner talte om sex, sprut og fest, grinte med på drengenes jokes, når de var sammen.
Katrine sad en dag sammen med Kris, en dreng som hun tit var sammen med når hun også var i klubben, men han gik også i klassen under hende med hendes søster, Sandra. Kris var ikke den kønneste men der var noget over ham som Katrine godt kunne lide. Men nu var de bare gode venner. Katrine så på mens kris sad og røg han pralede altid med at han havde røget siden han var 9 år.
“må jeg prøve engang?” spurgte Katrine mens hun så på hans cigaret, hun ville selvfølgelig gerne prøve for hun synes at alle de seje også røg. Kris så på hende og grinede lidt
“dig ryge? Kat sku sjov du er!” sagde han mens han grinede og rystede på hovedet. Katrine så bebrejdende på ham og satte sine hænder i siden
“kris jeg mener det, come on, lad mig nu prøve!” sagde hun alvorligt, hun løftede sit ene øjenbryn og så på ham. Han smilede lidt og rakte så smøgen ud til hende
“jamen så her kat, men pas på du har jo ikke prøvet det før!” sagde han med et smil i mundvigen. Hun tog imod den og tog et forsigtigt hvæs, hun havde ganske vidst ikke røget før, men det gjorde hendes forældre, hun var vant til røg omkring hende, men da hun havde fået røgen ned i sine lunger, føltes det ikke helt så rart det kradsede i halsen, men hun skjulte det godt og pustede let røgen ud igen, hun smilede og så på Kris
“se det var da ikke så slemt!” sagde hun og gav ham smøgen tilbage, lige i samme øjeblik kom resten af vennerne. Thomas, Daniel, Simon og hendes søster Sandra, de nåede vidst at se hende give ham smøgen igen og Sandra var den første til at sige:
“ ej kat, det havde jeg ikke troet om dig!” - “men selvfølgelig ville du nok starte før eller senere!” sagde hun med et grin. Sandra tog en pakke smøger op af lommen, hun havde selv røget i noget tid, hele vennekredsen røg, bortset fra Katrine og hun ville ikke føle sig udenfor. Katrine så på Daniel, hun havde været vild med ham i flere måneder, han var helt klart den lækreste i vennekredsen, men Katrine turde ikke at sige det til ham. Katrines søster Sandra var sammen med Kris, og det havde de været i nogle uger nu, de havde været sammen før, men de slog op og nu var de så sammen igen. Daniel havde lige tændt sin smøg og sat sig op på bænken og så rundt på dem alle
“hva skal vi sige hjemme hos mig i aften, forældrene er ude så det er bare mig og min søster?” sagde han og tog et sug af sin smøg. De alle sammen nikkede og sagde:
“skide god ide!” Kris skubbede lidt til Daniel,
“så kan vi da også tænde op i den vandpibe igen, hva hvis vi lige tager nogle smirnoff ice med så kan vi da rigtig hygge!” sagde Kris og så rundt på mængden
“Katrine er jo så god til at nakke dem fra Spar!” sagde Thomas og så på Katrine og grinede, Katrine satte hænderne på hoften
“ja og, i skal altså ikke forvente jeg bliver ved med at gøre det!” sagde hun og pustede til en hårlok. Hun satte sig ned på bænken og så på de andre, hun følte nogle gange hun blev nød til at skulle dele ting ud til sine venner for at de gad hende.
“okay okay, jeg skal nok få fat i nogle!” sagde hun opgivende og så på dem.
Tilbage til toppen Go down
http://forks.vampire-legend.com
Gæst
Gæst




De skabte et monster - Kapitel 1 Empty
IndlægEmne: Sv: De skabte et monster - Kapitel 1   De skabte et monster - Kapitel 1 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 8:01 pm

Rigtigt god historie godt detaljeret
og jeg kan lide dit sprog laine! ;p
jeg kan tydeligt forstå det sande i emnet fordi da jeg gik i 6. klasse var der to i min klasse
der røg ude på skolens toilet indtil de altså blev opdage og jeg nævner ingen navne! x'3
god historie fortsæt endelig!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De skabte et monster - Kapitel 1 Empty
IndlægEmne: Sv: De skabte et monster - Kapitel 1   De skabte et monster - Kapitel 1 Icon_minitimeFre Sep 04, 2009 8:19 pm

Wow Madelaine! Virkelig god historie!
Og virkelig godt sprog i historien.
Det Du skrev er virkelig godt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




De skabte et monster - Kapitel 1 Empty
IndlægEmne: Sv: De skabte et monster - Kapitel 1   De skabte et monster - Kapitel 1 Icon_minitimeLør Sep 05, 2009 12:54 pm

Please sæt noget mere ind ^^
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





De skabte et monster - Kapitel 1 Empty
IndlægEmne: Sv: De skabte et monster - Kapitel 1   De skabte et monster - Kapitel 1 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
De skabte et monster - Kapitel 1
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Historier & Sladder-
Gå til: