|
| Kevans hus | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 8:35 pm | |
| kevan tændte den og kørte stille og roligt en halv lang tur uden at køre for vildt 10 min efter kom de tilbage til huset og han slukker den i haven og stiger af og siger " var det så slemt!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 8:41 pm | |
| Victoria stod små grinende og så på Kevan, han vile ikke kunne lokke hende op på den tingest , godt nok kørte hun over 100 km.t i sin egen bil, men det bestød ikke at hun ville gøre det på den, hun stod tavs men smilende og så på Kevan, hun bed sig i læben og tænkte på diverse ting |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 8:45 pm | |
| kevan tog hjelm fra elizabeth og kiggede over på victoria og sagde " DIN TUR!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 8:49 pm | |
| Victoria så overrasket på Kevan og smilede tøvende, " du for mig ikke op på den der, jeg kan side på en motor cykel, men ikke en crosser" sagde hun små grinene og så ned på Kevan og så derefter tøvende på hans crosser, hun bed sig tøvende lidt i læben, og så derefter smilende på Kevan igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 8:53 pm | |
| kevan havde ikke tænkt sig at give op han grinte og sagde " skal alle vide du er en bangebuks !" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:02 pm | |
| Victoria lagde armene over kors og hævede stille det ene øjenbryn, " du kan sige det til så mange du vil , jeg gør det stadig ikke" smilede hun og kiggede igen på Kevans crosser, hun bed sig igen i læben og så tilbage på Kevan, hun tænkte igen, hvor var hendes tanker irreterende, men hun lod det ikke ses i hendes ansigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:05 pm | |
| kevan tog fat i hendes arm og sagde " jeg køre ikke mere en 50 km kom du du TØR IKKE!!!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:10 pm | |
| Victoria sagde ikke noget, hun stod stadig smilende og så ned på ham, lige meget hvor meget han hev i hende, så kunne han ikke hive hende væk fra det sted hun stod, selv hvis han kom løbende ind i hende ville kun han vælte og ikke hende, så hun stod stadig helt stille og så smilende ned på ham, " jeg gør det ikke" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:13 pm | |
| kevan sagde " eiih kom nu hvorfor ikke det er ligesom en motorcykel stopper hvis du ikke kan lide det!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:17 pm | |
| Alyss kom kørene i sin gule porsche iført sine sorte geans, hvide t-shirt og sorte Cardigan med lange ærmer der kun lige går ned over barmen. hendes sorte hår hænger frit ned over hendes skuldre. med den blide motor stoppe hun op foran et fremmed hus xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:17 pm | |
| Victoria stod og så små grinende på Kevan imens han hev i hendes arm, men hun rørte sig ikke ud af stedet og han kunne ikke få hende hen til den, " jeg gør det ikke, hvis du bliver ved med at tigge, så tager jeg dig op på skulderen med hovedt nedaf" truede Victoria drillende og smilende imens hun stadig så ned på Kevan |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:20 pm | |
| kevan så op og vinkede til pigen og han sagde " jeg bliver sru hvis du ikke gider køre med og jeg kan ikke styrre min vred!" han grinte men prøvede at være alvorlig!! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:24 pm | |
| Victoria sukkede smilende og tog sin arm til sig, hun satte sig på hug foran Kevan og så smilende på ham, " vil du gerne have jeg løfter dig, og du kan sikkert ikke blive ligeså sur som mig, når jeg er vred" smågrinte Victoria og fik lidt efter en anden duft ind i næsen, hun kiggede kort op og så Alyss, Victoria så tilbage på Kevan og smilede igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:27 pm | |
| hun trådte ud af bilen og smækkede døren i. hun smilte let til dem og gik yndefuldt hen til dem. "hva så?" sagde hun fløjlsblødt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:29 pm | |
| kevan grinte og sagde " bebe gør mig nu bare glad PLEASE!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:30 pm | |
| Victoria sukkede smilende og så kort op på Alyss, " kan jeg ikke gøre dig glad på en anden måde?" spurgte Victoria Kevan og rejste sig op igen, hun så hen på Alyss igen, " vi snakker bare lidt, dig?" spurgte Victoria blidt og smilte svagt til Alyss og så ned på Kevan igen og roede ham lidt i håret |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:35 pm | |
| "ikke mit hår hvorfor skal det altid gå ud over mit hår!!! nej det kna du ikke " " skal du har en tur på mit kværn " smilte kevan til den nye pige |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:36 pm | |
| hun rankede ryggen lidt og lænede sig op ad sin bil mens hun iagtog dem. "kigger" svarede hun ligeså køligt og alligevel fløjlsblødt. hun så på den. "min er kønnere" sagde hun bare efter at have kastet et blik på hans 'kværn' xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:47 pm | |
| "mit kværn er en smt' crosser" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kevans hus Fre Sep 04, 2009 9:56 pm | |
| "Motorcykler er sejere" hun betragtede lidt sin egen gule porsche... den var super hurtig og helt ny. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kevans hus | |
| |
| | | | Kevans hus | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 15 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 15 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|