tænkte på om der på et eller andet tidspunk kom så man kunne skrive nyheder mv. ligesom der er på PS.
ved ikke om det er muligt, men syntes at det kunne være fedt
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyheder Tors Sep 03, 2009 6:35 pm
- der kunne f.eks. komme to spalter. en der måske hed the great gossip.(den man skriver irl gossip om twilight-erne) og en der hed Sandhedens avis (den opdigter man nyheder i.)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyheder Tors Sep 03, 2009 6:43 pm
det lyder godt... kender også godt det med ps. så kan man også følge med, hvad der sker omkring skuespillerne og filmene osv.
Madelaine Leaders
Erfaring : 9404 Respekt : 82 Antal indlæg : 2206
Emne: Sv: Nyheder Tors Sep 03, 2009 7:19 pm
jeg kunne også lave en ting hvor folk bare kunne komme med historier eller andre ting.. sådan lidt forfatter hulen eller noget i den stil.. hvor folk må skrive hvad de vil..
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyheder Tors Sep 03, 2009 7:19 pm
uh uh.. det kender jeg også godt. det er vildt nice.
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyheder Tors Sep 03, 2009 7:43 pm
Ja Så ville jeg også bare skrive en milliard historier xD
Ville man så også få noget, som erfaring eller noget, hvis det var en god historie?
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …