Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 A grå Day xD

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:48 pm

T: nu
S. Caféen
V: gråt, lidt blæsende
O: få personer xD
D: irl
Å: irl

Alyss kom yndefuldt ind og satte sig for sig selv ved et bord.
stille og næsten usynligt iagtog hun de andre mens hun
sad rankt og aldrig på noget tidspunkt sank samme i stolen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:50 pm

Lewis trådte ind i cafeen og kiggede sig lidt omkring. Hans blik faldt et sekund længere på Alyss end de andre mens gik så op og fik en Cola og satte sig bare ved vinduet og gloede ud af det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:56 pm

Isabella gik ind på caféen og kunne med det samme lugte en vampyr.. Hun fandt hurtigt ud af hvor lugten kom fra og kig hende mod hende.. (Alyss ) "Hej" sagde hun venligt da hun overfor hende.. "Må jeg sætte mig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:58 pm

hun genkendte lugten og nikkede med et kort smil mod
pigen som svar at det måtte hun godt.
hun iagtog ud af øjenkrogen drengen.

//skal spise kommer måske igen xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 6:59 pm

Lewis så pigen træde ind og målte hende let med øjne før han hurtigt vendte blikket mod vinduet igen. *Der er godt nok en mange blege mennesker her i byen* tænkte han stille med et svagt grin til sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:00 pm

Isabella trak langsomt stolen ud og satte sig på den.. Hun kiggede rundt og så på menneskerne.. Hun fik også øje på drengen Alyss så på..

//Helt i orden..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:07 pm

Han kiggede kort på hende, men kiggede så hurtigt væk igen, da han så hun selv kiggede på ham. Han kiggede ud af vinduet igen og så en blå bil køre forbi. *Mor kommer hjem igen... Det må Gabriella klare" Tænkte han kort.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:17 pm

Isabella smilte til drengen.. og så selv derefter ud áf vinduet.. Hun havde bestilt en kop varm kakao, men hun drak ikke nogen af den.. den stod bare foran hende og dampede..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:21 pm

Lewis kastede skjulte blik hen på hende og grinte lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:23 pm

Isabella vinkede ham over, men var ikke sikker på om han så det.. Men hun håbede det.. Hun smilte lidt for sig selv..

//Nu skal jeg spise er tilbage om lidt..//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:26 pm

Lewis så det og smilte. Han begyndte at gå hen mog hende og satte sig ved dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:37 pm

"Hej mit navn er Isabella" præsnterede hun sig.. og rakte sin hånd frem mod ham..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:40 pm

Hun rankede ryggen endnu mere selvom det virkede til at være umuligt.
"Alyss lá Black Rose" presenterede hun sig med en fløjlsblød utrolig tiltrække stemme.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:45 pm

Isabella vente sig om mod Alyss og smilte til hende.. "Skal du havde noget" spurgte hun for at virke menneskelig..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:55 pm

hun så charmerene på drengen med et strålende smil
der gjorde hendes ansigt endnu mere smukt.
hun kastede udfordrende med det sorte blanke hår...
"måske..."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:57 pm

//Sorry jeg skulle ud med hunden//


Lewis kiggede på dem begge og præsenterede sig. "Lewis La Mirage" og kiggede lidt dem begge i øjne.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 7:59 pm

//thats ok bare come videre with the emne xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:00 pm

Hun gengældte charmerene blikket.
"vil i have noget af drikke?" hun sendte den anden vampyr et lille smil og så afventene på drengen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:02 pm

Han rystede lidt med Colaen der skummede lidt som svar. "Jeg har allerede noget" sagde han med et smil. "Men tak alligevel" tilføjede han.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:03 pm

Isabella pegede på sit krus som tegn på hun havde noget og smilte tilbage..
Isabella nikkede kort.. "hvor mange år er du" spurgte hun ham, da hun var blevet nysgerrig.. hun skubbede sit krus fra sig og kiggede på ham igen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:06 pm

"17" sagde han lidt undrende. "Jer?" spurgte han med et smil og brød kun øjenkontaketen når han kiggede på den anden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:08 pm

"18" sagde Isabella kort.. og fortsatte sine spørgsmål.. "Så går du på skolen" sagde hun og pegede kort i retningen af skolen..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:10 pm

Hun nikkede med et smil til drengen og satte benene over kors.
"18" svarede hun fløjlsblødt og charmerene som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:14 pm

"Ja... Hvorfor spørger du mig om så meget?" spurgte han med et lidt undernde blik til hende og lod helt være med at kigge på Alyss hurtigt før hans pupiller igen vendte sig mod hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:18 pm

"er jeg " grim at du ikke gider se på mig?" spurgte hun en anelse trist og så ned i bordet...

//jeg go skuespiller xd//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:20 pm

hun løftede hænderne som hun overgav sig.. "Jeg snakker bare.. skal jeg da snakke om noget andet.." spurgte hun em et skævt smil... Isabella vente sig om og så på Alyss og smilte til hende..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:23 pm

Lewis blev hurtigt overraskede. "Nej Nej, du er smuk" sagde han hurtigt oh beroligende. Han nikkede til Isabella til at snakke om noget andet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:25 pm

"Du går da på skolen" spurgte hun Alyss.. "eller har du heller ikk lyst til at snakke om dig selv" sagde hun med et stort smil..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:30 pm

hun mødte kort hans øjne med et charmerene skævt smil.
"tak..." sagde hun fløjlsblødt og nikkede til isabella.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:35 pm

Lewis sukkede stille og kiggede på Isabella. "Andet du vil have at vide?" spurgte han lidt besejret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:37 pm

Hun rystede på hovedet.. "Øhh jo det er der.." sagde hun hurtigt efter.. "Hvorfor kan du ikk li´at snakke om dig selv" spurgte hun.. "Undskyld, men jeg elsker at snakke og hvis i vil havde mig til at holde mund, bliver i nok nødt til at bruge vold" grinte hun..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:40 pm

"Jeg er bare ikke så glad for at snakke om mig liv" sagde han med et lille smil over hvad hun sagde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:42 pm

"Okay.. vi kan vil finde på noget andet at snakke om så" sagde hun roligt.. Hun rakte ud efter sit krus.. "Jeg går lige op med det her.. det er kold.. så er der ikk noget ved at drikke den" sagde hun og smilte til Alyss..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:45 pm

HUn smilte charmerene til dem begge.
"der er mange der ikke nyder at snakke om dem selv" hun iiagtog drengen med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:47 pm

Da hun havde været opppe med krusset satte hun sig ned igen uden at sige noget..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:51 pm

"Virkelig?" spurgte han og kiggede på hende med et lille smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:57 pm

¨Hun nikkede.
"deriblandt mig - jeg hader at tale om mig selv!" hun lo.
det lød nærmest som tusinde sølvklokker i luften da hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 8:59 pm

Lewis lukkede kort øjne og lyttede til hendes latter med et lille smil og spurgte så "hvorfor?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:00 pm

Isabella så ud af vinduet.. "Hvorfor hader i at snakke om jer selv.." hun kiggede på dem med et smil.. "Der er der ikke noget at være bange for" sagde hun og kom næsten til at grine og så på Alyss..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:02 pm

"For mange dårlige minder i mit tilfælde" sagde han og smilte lidt mere over hende.

//Jeg skal ud med hunden igen//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:03 pm

"Hmm" mumlede hun stille og nikkede til ham..

//Okay XD smutter også selv//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:06 pm

"dårlig fortid men too bad for mig" hun blinkede drilsk til lew og strakte yndefuldt armene.


//ok ;p//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:07 pm

//ej så smuter du oss!! xd//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:13 pm

//forældrene beder mig logge så ses!! vi kan fortsætte imorgen;p//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:17 pm

//Bare rolig^^ Jeg er tilbage xD//


Lewis rødmede en smule men prøvede bare at se normal ud, hvilket ikke rigtig lykkedes.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeMan Aug 31, 2009 9:38 pm

//Øøøøv... Vi skrives bare i morgen xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:17 pm

Hun nød at virke så overvældende overfor mennesker når hun først gad.
Alyss smilte forførene til drengen og pillede lidt ved et af sine sorte totter hår
og bed sig i underlæben for at virke en anelse genert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 3:57 pm

Han prøvede at kigge væk, men hun fangede hans opmærksomhed hele tiden. Han prøvede igen at virke normal, hvilket gik lidt bedre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:16 pm

"hvor bor du? her i forks eller?" spurgte hun forførende og
smilte charmerene til ham mens hun pillede lidt ved bordkanten.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitimeTirs Sep 01, 2009 4:21 pm

"F-Forks" sagde han stille.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





A grå Day xD Empty
IndlægEmne: Sv: A grå Day xD   A grå Day xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
A grå Day xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: