Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hip hop/ Free style.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 11:20 am

Dato : 13 oktober
Årstid : Efterår.
Dag : Onsdag
Vejr : Skyet og snebyger
Sted : Lige uden for et nedlagt lager, hun skal danse i.
Tid : 14:30
Omgivelser: Træer, og lageret.
Påklædning: Joggingbukser, hvor det ene bukseben sidder oppe ved knæet, løs trøje, løse sko.
Cecilie, kom yndefuldt ind i lageret, med en gettoblaster svunget om skulderen.
Hun satte den på jorden, hun brugte batterier til den, så den skulle bruge et stik.
Hun lod beattet, runge i hendes hovedet, og krop.
Hun sammensatte en danse.
Og det gik ret godt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 11:32 am

Kathrine hørte musikken svinge. Derfor måtte hun bare ind.
*Er det ikk.. Cecilie?* Hun tog forsigtige skridt ind i det mørke rum.
Hun vendte sig mod vinduet og så sneen falde. "Hej.." sagde Kathrine stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeFre Aug 28, 2009 2:32 pm

Cecilies øjenlåg fløj op, da hun havde danset med lukket øjne.
Hun så over mod vinduet.
"Hej?" Sagde hun forundret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 12:52 pm

Kathrines hoved var ved at ekspludere. Det var Cecilie; hendes lillesøster.
Hun kunne mærke glæden indeni, og havde mest lyst til at sige hvem hun var, men ville vente. Cecilie vidste jo nok ikke at hun havde en storesøster? Måske vidste hun intet om Kathrine.
"Jeg hedder Kathrine.." fik hun sagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 1:03 pm

Kevin kom langsomt Skatene ned af Gaden
Han Hoppet af Bordet & løb den korte vej der var tilbage hen til Sin søster & Den anden pige
Kevin smilet til din sis & så bagefter på pigen & sagde "hi"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 7:26 pm

Kathrine kiggede forskrækket på den anden person der nu stod ved siden af de to andre.
"Hej," sagde hun stille. Hun ville ikke ødelægge noget med hende og Cecilie. Hun ville blive ved med at snakke med sin lillesøster. Og hvorfor smilte han så meget til Cecilie? *Hvad laver han her?* tankerne skreg i Kathrines hoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeLør Aug 29, 2009 7:31 pm

Kevin så på pigen & Bagefter Cec
"Hvem er din veninde" Spurgte Kevin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:47 pm

Hun slukkede gettoblasteren, og sprang i armene på sin tvillingebror.
"Heej! Brormand!" Hun kyssede ham på kinden, og vendte sig mod pigen. "Jeg hedder Cecilie." Hun smilede en smule, mens hun så undrende på hende. "Jeg har lige mødt hende." Hun så på hende igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 4:51 pm

"Når" Sagde Kevin & grinet & smilet til sin sissy
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:06 pm

Mie kom gående Ene og Alene og så de andre hun gik hen til dem man da hun fik øje på Kevin smilte hun ondto g kørte hånden igennem håret og gik der hen og vrikkede endnu mere med numsen Razz og hun havde lige lagt nyt make up med lidt extra på Razz hun kom hen til ham og kørte en finger under hans hage og sagde " hej smukke !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:10 pm

Kevin fjernet hendes hånd & så på hende
"Vil du være venlig at lade mig være jeg bede dig om at komme til mig når du kunne opføre dig ordenligt" Sagde Han med Kolde øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:15 pm

Mie kiggede på ham og lavede en sin egen grimasse (se billede) og kørte hånden op i håret og sagde " du ved godt jeg er mere lækker end hende claire, hvorfor tager du ikke bare mig" Mie gik rundt om kevin meget tæt op af ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:19 pm

Kevin så på hende
"Det er nu ikke det ydre der tæller jeg forstår ikke jer i er så underlig kan du ikke bare smutte jeg har fortalt dig bliv væk fra mig til du kan opføre dig som det du er" Sagde Kevin nu mere alvor & vrede i stemmen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:25 pm

Cecilie løftede øjenbrynene. "Øhh.. Og hvem er den dulle så?" Hun så sin bror i øjnene med et alvorligt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:28 pm

"En eller anden dulle der ikke kan lide Min Kæreste & som ret meget går mig på nerverne" Sagde Kevin & skubbet Mie væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:29 pm

Mie vendte sig om og så på pigen der spurgte og hun gik hen til hende og rundt op hende på en meget dullet måde og sagde " hvem jeg er kan vel være dig lige meget. men hvem er du?. du har ikke fået lov at tale!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:30 pm

Kevin tog nu Mie & stillet hende hen til en lygtepæl hvor han tryllet noget reb frem & bandt hende til & sagde til hende
"Den pige der er min søster" & gik så tilbage til sin søster
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:35 pm

Mie kiggede bedende på ham og sagde " pleases slip mig fri mit tøj bliver kryllet skal nok skride hvis du slipper mig fri?"
hun kiggede naf af sig og så over på kevin og de andre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:39 pm

Kevin knipset & snorende forsvandt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:42 pm

mie gik mod dem og sagde " GRAAA" og vræsssede og gik forbi dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:46 pm

Kevin grinet bare af Mie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:50 pm

Hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:53 pm

mie stoppede da hun hørte de grinte af hende og hun vendte sig og gik tilbage imod dem og sagde " nogen der grinte"!!!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 5:58 pm

Hun smilede, mens hun så på dullen. "Ja. Og du må undskylde, men det var af den pige der tror hun er noget. Hun blev lige bundet til en pæl."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:13 pm

Mie smiler dumt hun er heller ikke særlig klog og hun køre hånden i gennem håret og går hen til Cecilie og siagde " ja så det jo godt det ikke var mig var:P" og hun kigger på sine negle
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:21 pm

"Ja det har du ret i." Hun havde altid været god til at svarer igen, det havde kostet hende mange tæsk i sin "ungdom", men det havde ikke ændret hende særlig meget.
"Får hun er nok den dummeste jeg har mødt i mit liv." Hun smilede og trak på skuldrende. "Hun lagde endda an på min bror!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:26 pm

Mie stod og tænkte lidt *det var jo mig, dammn hun ved sku meget hende der * ... "DAAARH . kig ned af dig fattigt tøj kig på mig ægte mærktøj!! du skulle prøve det os make up du bleg Razz" og hun tog sit lommespejl op af lommen og kiggede i deet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:45 pm

Hun smilede en smule. "Faktisk, er mit tøj 2 gange dyrre. Det er Prada.." Hun lo en smule. "Mærketøj er slet ikke, det der."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 6:46 pm

Kevin kiggede surt på Mie
"Vil du gerne bindes eller at der sker dig noget" Sagde Kevin med knugede næver
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:00 pm

Hun gik hen og lagde hånden, på hans arm. "Rolig.." Hun kiggede afslappet på ham. "Hun er ikke det værd.."
Hun kiggede igen på pigen, hvilket spild af personlighed.
Hun sukkede og kiggede ud af vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:13 pm

Kevin lyttede til sin søster & slappet af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:22 pm

Mie så sig rundt og sagde "ugffffg er du her i nu Kevin ÅRRGh troede ellers du var smuttede !"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Aug 30, 2009 7:30 pm

Kevin så bare stille på hende & satte sig på sit board & kiggede på dem
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 5:53 pm

Kathrine kiggede sig lidt omkring. Hun var komemt tilbage fra sine tanker. Hun så de alvorlige blikke og de små grinende munde. Hun havde en trang til at spørge hvad der var sket, men ville ikke lyde dum.
Hun trådte lidt tættere på dem og smilte. "Fedt tøj.." stammede hun til Mie.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitimeSøn Sep 06, 2009 7:07 pm

Hun trak på smilebåndet.
"Hun er fjenden.." Sagde hun med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hip hop/ Free style. Empty
IndlægEmne: Sv: Hip hop/ Free style.   Hip hop/ Free style. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hip hop/ Free style.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Byen-
Gå til: