Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Biologitime. Kom ind;)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 1:19 pm

Dato : 4 Januar
Årstid : Vinter
Dag : Onsdag
Vejr : Skyet og snebyger
Sted : Forks High School
Tid : 14.00
Omgivelser: Borde og stole.


Rosalina kom ind i klasselokalet. Nu havde de biologi igen... Det var ikke hendes ynglingsfag, men hun kunne godt lide faget. Hun satte sig ved bordet på række to. Pladsen ved siden af hende var tom. Hun kigged ned på bordet. Hun trak sine papir frem, "Åååh nej...", mumlede Rosalina. Hun havde glemt og lave lektier... Hun havde haft for travlt igår. Læren kom ind og der var 5 min. til timen startede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 1:45 pm

Sidder ved bordet ved siden af. Rejser mig op . ' Hej søde!' råber jeg
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 1:46 pm

"Hej", svarede Rosalina. Hun kunne ikke huske hvad pigen hed.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 1:57 pm

Lucy kom slentrende ind og satte sig ved siden af Rosalina.
"Hva' så, Rose?" sagde hun lavt til hende da læreren kom ind. "Har du været på jagt for nylig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:01 pm

Rosalina fik et chock. Men hun så at det bare var Lucy. "Jeg var faktisk på jagt her igår aftes. Hun en ræv, det var det jeg fangede..." Rosalina så ned på papirene igen. "Vil du med til Seattle efter skole... Altså på en lille shopping tur. Bare dig og mig." " Og forresten", fortsatte Rosalina. "HAr du lavet lektier.?", Rosalina Tøvede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:04 pm

"Jeg HAR lavet lektier. Jeg ved ikke med dig." Hun så sigende ned på Rosalinas ulavede lektier.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 2:08 pm

"Jeg har glemt det", men Rosalina blev afbrudt af lærens stemme. "Idag skal vi..." men Rosalina havde ikke lyst til at høre efter. Detfor skrev hun et lille brev til Lucy. "Hej Lucy. Vil du med til Seattle efter skole med mig? BAre en lille shoppingtur." skrev hun. Hun krøllede papiret sammen og smed det over til Lucy. Rosalie rettet blikket mod tavlen...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:37 pm

'Hey piger!?' Jeg tøvede lidt. ' må jeg ikke komme med?' Jeg håber ikke de tænker på at jeg lyttede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 4:38 pm

Isabella bankede forsigtigt på døren til lokalet, hvor hun skulle have biologi. Hun var kommet forsendt, hvliket hun vidste. Hun åbnede døren og kiggede forsigtig ind. Lugten af Vampyr ramte hende. Hun kløede sin næse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:07 pm

Rosalina så på pigen der kom ind i klasselokalet... Rosalina skuppede til Lucy. "Det er en varulv!", mumlede Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:08 pm

Rosalina så på pigen der kom ind i klasselokalet... Rosalina skuppede til Lucy. "Det er en varulv!", mumlede Rosalina
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 6:32 pm

Isabella lagde mærke til, at en pige skubbede til en anden. Hun overvejede at gå igen, men læren havde set hende og bad hende om at find en plads.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:50 pm

Rosalina så betænktsomt på Varulven. #Nej hvor her stinker#, tænkte Rosalina. Timen gik Hurtig for Rosalina. Rosalina fik en ekstra chance for at få lavet sine lektier. De var til i næste uge. Nu var det frikvater og Rosalina havde travlt med at komme ud fra klasseværelset. Hun gik med tunge skridt ned igennem gangen. Hun kunne stadig lugt Varulven. Hun satte sig i kantinen for sig selv...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 7:54 pm

Læreren: "Tøsser i snakker for meget."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:15 pm

Isabella så eftertænksom efter pigen, der var gået.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:24 pm

Ribanalon sså at Isa-bella sad alene, selvom hun var vareulv var det hendes pligt at være en god lære eller vikar, " er du okay"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:27 pm

"Ja, jeg har det fint." sagde Isabella og smilte et skævt smil. Hun rejste sig op og samlede sine ting sammen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 8:28 pm

Ribanalon nikkede, og gik ud af døren.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Biologitime. Kom ind;) Empty
IndlægEmne: Sv: Biologitime. Kom ind;)   Biologitime. Kom ind;) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Biologitime. Kom ind;)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: