Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Politistationen

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Politistationen Empty
IndlægEmne: Politistationen   Politistationen Icon_minitimeOns Aug 26, 2009 12:53 pm

Jeg sad i min bil på vej til politistationen hvor jeg skulle hente min far. Han er politimand. Jeg aner ikke rigtigt hvad han laver men tror bare at han sidder og laver papirarbejde o.s.v. Så så jeg det store skilt og kørte ind på p-pladsen. Min far kom ud med det samme. Løbende!. Han råbte ' Jeg er blevet FORFREMMET' . Jeg blev så glad og krammede ham rigtig hårdt cheers
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Politistationen Empty
IndlægEmne: Sv: Politistationen   Politistationen Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 8:23 pm

Det fedt far. ''hva er du blevet forfremmet med''? spurgte jeg med en dejlig stemme, men han svarede ik. Jeg forstod ham ik. For et øjeblik siden var han glad nu så han nærmest ked ud af det. ''sæt dig bare ind så kører jeg'' Sagdse han men hans stemme knækkede over.
jeg satte mig ind og han begyndte og køre.''hva der galt far''? spurgte jeg men kan sagde stadig ik noget.

10.min senere kørte han ind på ind cafe, vi gik ud og gik ind.
Tilbage til toppen Go down
Annika
Leaders
Leaders
Annika


Erfaring : 435
Respekt : 16
Antal indlæg : 353

Politistationen Empty
IndlægEmne: Sv: Politistationen   Politistationen Icon_minitimeOns Maj 26, 2010 8:34 pm

// I skal skrive i 3. grad og datid . //
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Politistationen Empty
IndlægEmne: Sv: Politistationen   Politistationen Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Politistationen
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Caféen-
Gå til: