dato:23/11 Årstid:vinter Dag:tirsdag Vejr:gråt Sted:hjemme Tid:18:34 Omgivelser:æhm kun mig Christine sad ude på verandaen og kiggede ud i halvmørket, det havde været en grå og kedelig dag og hun havde ikke lavet andet end at sidde her og været på jagt hun tænkte tilbage på sin forhastede flugt fra verona.Hun kunne lugte maden hendes naboer spiste,og blodet. Men det eneste blod der var tiltrækkende for hende var dyreblod. hun sukkede og kiggede ligegyldig ud på vejen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 5:30 pm
Sydney havde dårligt hun lovet Madelainie ikke gå ud uden opsyn men hun havde brug luften hvis bare hun kunne finde en at snakke med så var hun jo heller ik alene hun kunne ikke lade være med at tænke på den fyr som var efter hende hvorfor var han efter hende som om han ikke allerede ødelagt det hele for hende hun kiggede svagt op de huse hvor folk familier nyd ders aftensmad sammen hun sukkede kort den hendes blik ramte en pigen der sad i det der måtte være hendes have
Arya Leaders
Erfaring : 1558 Respekt : 17 Antal indlæg : 1396
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 5:34 pm
Christine sad og betragtede pigen. hun vidste godt at hun var menneske og nu skulle hun passe på med hvad hun gjorde"hej"sagde hun med et smil hun ville gerne have nogle nye venner her i byen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 5:45 pm
Sydney vendte hurtigt blikket ned i jorden af høflighed " Sydney Rice" præsenterede hun sig en smule fraværdende med blikket rettet over skulderne
Arya Leaders
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 5:51 pm
"Christine Fiona Campbell"sagde hun"burde du ikke sidde hjemme og spise med din familie nu?'røg det ud af munden på hende
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 5:56 pm
" jeg har ingen familie" sagde hun en smule koldt det meningen men hun hadede ham der taget hendes familie fra hende " de døde hver og en" sagde hun mildere tone hun sukkede kort og så op Chirstine " skal du ikke selv spise?" spurgte hun lettere forvirret
Arya Leaders
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 6:02 pm
"jeg spiste lidt tidligere idag."sagde hun med et smil"er der noget der plager dig? du ser mig lidt ked af det ud"sagde hun og betragtede hende med hovedet let på skrå
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 6:18 pm
" årh det er ikke noget" sagde hun smilede en smule falsk hun gik hen til lågen kiggede sprøgende på hende " må jeg komme ind?" spurgte hun hun vippede på hælene det var dårlig vane hun havde fået sukkede men man kunne se et meget svagt smil dannede sig over hendes læber
Arya Leaders
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 6:23 pm
"ja det må du skam godt"sagde hun med et smil og rykkede høfligt lidt ud til siden på verandaen
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 6:28 pm
Sydney lukkede sig roligt ind hun kiggede sig en sidste gang over skulderne for at se om der var nogle hun fugtede kort sine læber før hun lukkede lågen i efter sig " det er en flot have og øhm hus" sagde hun smilede høfligt til hende
//skal spise kommer igen om lidt//
Arya Leaders
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 6:37 pm
"du behøver ikke at være høflig jeg skal have malet det her i weekenden og min have er jeg så småt begyndt at ordne!Jeg må sige at det er rimlig hårdt at sætte et hus i stand når man går på high school, men jeg har midlerne heldigvis"sagde hun med en lille latter som lød som et klokke spil
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 7:09 pm
Sydney smilede kort før hun vendte hovdet omkring for se ordenligt på husetn hun synes det var et hyggeligt hus " bor du alene?" spurgte hun nysrrigt og kom meget langsomt gående op mod verandaen
Arya Leaders
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 7:13 pm
"ja desværre. Mine forældre døde da jeg var lille så jeg har boet hos min mormor hele mit liv. men nu er hun død og jeg arvede alle hendes ting da hun kun havde haft min mor som familie. Også flyttede jeg hertil"sagde hun med et smil
Gæst Gæst
Emne: Sv: Nyt hus Ons Aug 26, 2009 7:20 pm
" orver hmm" sagde mumlende kiggede trist over Chirstine og lod sit blik rette skråt ned imod jorden
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …