Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Vente tid

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 5:41 pm

Dato: IRL
Dag: Torsdag
Tid: 15.00
Vejr: Overskyet
Sted: I vente værelset på hospitalet
Omgivelser: Nogen andre mennesker og nogen få læger

Victoria sad og gabte af kedsomhed, hun havde en tid hos lægen, om en halv time. Lægen skulle undesøge hende for at finde ud af om hun stadig skulle tage piller. Victoria viste allerede at det skulle hun ikke, fordi efter hun var blevet vampyr, healede hendes ribben jo helt og blev siddende, men det viste lægen jo ikke noget om, Victoria så sig lidt om og pustede tungt ud, fandtes der virkelig ikke nogen spændende folk på hospitalet hun kunne tale med
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 8:29 pm

Jasper var taget til lægen efter han var faldet på arbejdet og havde
ramt et knust glas og fået en flænge i armen. Han havde pakket armen ind
i et lille hånklæde som holdt blodet tilbage. Han sad bare og ventede på at
det var hans tur så han kunne få syet sin arm sammen. Han så sig om i lokalet og
fik øje på en skøn menneske, det vil sige han vidste ikke at hun slet ikke var menneske,
men vampyr. Han så lidt diskret på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 8:54 pm

Victoria kunne sagtens dufte blodduften i rummet, men heldigvis var hun ikke tørstig. Men alligevel kunne hun ikke lade være med at se sig lidt om for at se hvor duften kom fra. Hendes blik faldt på en dreng lidt længere henne i rummet og hun bed sig diskret i læben. Hun så lidt ned af ham og kom til hans arm, man kunne sagtens se at blodet havde været der for håndklædet var lidt rødt nogle steder. Victoria sukkede svagt, men lod derefter sit blik glide fra ham igen og op på disken var sekratæren stod og modtog opklad, gid det dog snart blev hendes tur.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:00 pm

Jasper lagde mærke til at hun havde set på ham og han sendte hende et
lille smil, men da han smilte så hun på hans arm og han var derfor ikke
sikker at hun så det. Da hun så på hans arm pressede han håndklædet mere
mod flængen. Han fulgte hendes blik og ønskede selv at det snart var hans tur.
Han tog lidt mod til at sig og rejste sig op og ik hen mod det hvor hun sad.
"Må jeg sidde her" spurgte han og gjorde tegn mod en stol ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:04 pm

Victoria duftede at blodlugten kom tættere på hende og hun så sig til siden da hun hørte en stemme tæt på hende og hun prøvede at holde lidt fokus på ikke at lade sig overvinde af blodet. Hun nikkede lidt og smilte svagt til ham, " jep du sætter dig bare" sagde hun og sørgede for at trække vejret med munden og ikke næsen, fordi så var hun sikker på at blodlugten ikke ville genere hende så meget som før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:08 pm

Jasper satte sig ned og smilte kort til hende.
"Jeg er Jasper" sagde han og rakte sin rakse hånd frem mod
hende. Han pressede bare den anden arm mod brystet så håndklædet ikke
faldt af.

//Undskyld det kort indlæg, men skal lige spise//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:13 pm

Victoria så tænkende på ham, men smilte så svagt til ham og tog imod hans hånd og gav den et blidt klem.
Hun nikkede og bed sig diskret i læben, " hyggeligt at møde dig Jasper, jeg er Victoria" sagde hun og smilte svagt igen.
Hun tog sin hånd til sig igen og trak stadig vejret med munden, hun kunne jo ikke stoppe med at trække vejret når nu et menneske sad ved siden af hende og hun bed sig tænkende i læben igen. Hun kunne ikke fordrage lugten af menneskeblod, fordi hun ville ikke lige pludselig angribe ham, derfor holdte hun sig væk fra det.

//Gør ikke noget^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:29 pm

Jasper mærkede hvor koldt hendes hånd var.
"Uhh, du har kolde hænder" sagde han med et lille smil.
"Har du venter her længe" spurgte han lidt efter og så på uret for
at se hvor længe han selv havde siddet der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:32 pm

Victoria havde glemt hvor kold hun endelig var og så kort på sin den hånd som hun havde præsenteret sig med og bed sig diskret i læben, før hun så smilende på ham igen og trak lidt på den ene skulder, " jeg lægger ikke selv mærke til det, men du er ikke den første der siger det" sagde hun og smilte svagt igen.
Hun så kort op på uret og tænkte sig lidt om, "hmm.. i et kvarter til tyve min. tror jeg" sagde hun med endnu et skuldertræk og smilte svagt til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:36 pm

Jasper girnte kort og lavt da hun sagde at han ikke var den
første der lagde mærke til det. "Jeg hader selv at fryse, men hvis du ikke ligger mærke til det" sagde han
med et skuldertræk. Lidt efter så han væk fra hende og rynkede
på panden af det han sagde. Det var typisk ham at sige alt
muligt dumt. Lidt efter så han tilbage på hende. "Og så hader jeg at vente" tilføjede han
med et smil. "Vente tiderne er alt for lange"
*Så holder du mund* tænkte han om sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:47 pm

Victoria lagde godt mærke til at han snakkede meget, men hun så det skam ikke irreterende, heller snakke end slet ikke sige noget. Hun smilte svagt til ham, og tænkte lidt, "så er det jo godt at jeg har andre til at mærke for mig" sagde hun og smilte svagt til ham igen. Hun havde faktisk ikke brug for lægehjælp da hun havde det fint, men hun kunne skam godt få det lidt underligt når hun tænkte tilbage på hvad der var sket for hende dengang, hun tog sig lidt til siden og så tænkende rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:50 pm

"Ja" sagde han og gav hende ret. Han lagde mærke til at hun tog sig til siden.
"Har du slået dig eller noget" spurgte han, men lidt efter bed han sig i læben.
Det ragede ikke ham så han så bare undskyldende på hende og så derefter i jorden.
"Bor du i Forks" spurgte han lidt efter og grinte kort af sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeSøn Feb 07, 2010 9:55 pm

Victoria så på ham igen da han spurgte ind til om hun havde slået sig og hun fjernede sin hånd fra siden.
Hun rystede på hovedet og smilte svagt, " nej eller... det er lang tid siden ihvertfald" sagde hun med et skuldertræk og smilte svagt igen. Victoria undrede sig lidt over hvordan han kunne sidde og grine og være i så godt humør når man tænkte på hans sår, men nu var drenge heller ikke ligefrem tøssedrenge, " jep det gør jeg, hvad med dig?" spurgte hun nysgerrigt og tog en tot hår om bag øret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 2:04 am

"Men det rager heller ikke mig" sagde han undskyldende og så ned i jorden.
"Ja jeg bor lidt væk fra skolen" forklarede han og nikkede,
mens han stadig så ned i jorden. "Men hvorfor har jeg så ikke set dig før her omkring"
spurgte han og så endelig på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 8:54 am

Victoria så tænkende på ham, men derefter smilte hun så svagt og nikkede lidt, " alle har lov til at være nysgerrige" sagde hun stille og vendte kort blikket lidt ned, nu plejede hun heller ikke som sådan at fortælle folk om sin ulykke, men nogen gange skulle den da ud. Victoria så lidt overrasket på ham, men trak derefter lidt på den ene skulder, " jeg har haft en hård periode, hvor jeg ikke har begivet mig ud fra mit hjem i en måneds tid, også går jeg heller ikke på skolen længere" forklarede hun og smilte svagt til ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 11:18 am

Jasper var forundert over at hun overhovedet gad at spilde sin
tid på at snakke med ham, men på den anden side, hvad skulle hun ellers
lave i et venteværelse. Han så på hende da hun fortalt og nikkede kort.
"Det er jeg kedaf at høre." sagde han stadig meget stille.
"Kunne du godt lide at gå på skolen" spurgte han lidt efter.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 3:41 pm

Victoria kunne ikke lade være med at smilte svagt over hans omsorg og hun trak bar lidt på den ene skulder.
Hun bed sig lidt i læben og lagde hovedet på skrå, " det var okay... jeg mødte de fleste af mine venner på Forks High School, og jeg var tilfreds med mine karaktere så det var fint nok" sagde hun og smilte svagt igen.
Victoria lænede sig lidt tilbage og trak stadig vejret med munden, " hvad med dig, er du tilfreds med at gå der?" spurgte hun lidt efter og det svage smil sad stadig på hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeMan Feb 08, 2010 6:47 pm

Jasper trak på skulderne. Han var ikke så vild efter at gå i skole.
En masse bøger der skulle læses, opgaver der skulle laves og tiden skulle overholdes.
Han havde det bedste med bare at slappe af, men den gik ikke. Hans far var overbevidst om
at han skulle gå i skole. Han sagde at det var noget han mor ville have ønsket og
Jasper havde givet efter for han klagen.
"Tja jeg kan i hvert fald finde på ting der er sjovere at lave" svarede han smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitimeTirs Feb 09, 2010 2:12 pm

Victoria grinte lidt over det han sagde, men da der blev tysset lidt på hende fra damen bag disken, bed hun sig i læben for ikke at grine igen og smilte så skævt til ham, " tro mig.. det kan man altid når man går i skole" svarede Victoria og fniste lidt igen, fordi hun synes at det var sjovt at næsten alle havde den tanke når de gik i skole, men det var nu forståeligt.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Vente tid Empty
IndlægEmne: Sv: Vente tid   Vente tid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Vente tid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Tænksomhed - man bliver NØD til at vente...

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Hospitalet-
Gå til: