Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Frikvarter (at last!!!!)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:07 pm

Dato :: 25. August
Årstid :: Sommer
Dag :: Tirsdag
Vejr :: Solskin (For en gangs skyld)
Sted :: Græsplænen foran skolen
Tid :: 11:45
Omgivelser :: Elever der er ude for at nyde vejret.

Amira sad i græsset og lænede sig tilbage. Hun nød at solen endelig var ude, det var høj tiltrængt, efter den dødsyge matematik time. Hun rynkede på næsen og kløede sig lidt på kinden. Hun var rastløs, men hun havde på den anden side heller ikke lyst til at spille basketball med alle de hjernedøde drenge, der råbte og skreg over på banen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:08 pm

Isabella var lige gået ud af døren, så hun kom om til græsplænen, hvor alle andre sad. Hun åndede dybt ind. *Ingen vampyrer.* tænkte hun glad, for en gang skyld skulle hun ikke bekymre sig om dem, men en anden fært havde fanget hendes opmærksomhed. Hun så sig lidt om.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:13 pm

Amira så op da hun fik færten af en *Ligesom mig* nåede hun lige at tænke, før hun rystede tanken irriteret ud af hovedet *Der er intet ivejen med mig* tænkte hun bestemt. "Hej!" sagde hun til pigen, som hun mente at hun havde set før.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:14 pm

Isabella hørte nogen sige hej og opdagede, at det var til hende. Hun kunne ikke huske, hvem pigen var. Hun smilte og gik hen og satte sig ved siden af hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:18 pm

Amira rakte en hånd imod hende "Hej jeg hedder Amira" sagde hun mumtert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:21 pm

Isabella tog hendes hånd og sagde, "Isabella."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:22 pm

//damn.. bliver nød til at smutte, skal i køknet.//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 4:38 pm

"nice to meet ya" sagde hun og smilede glad "Hvorfor går du på Forks?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitimeTirs Aug 25, 2009 6:38 pm

"I lige måde." sagde Isabella og tænkte lidt over hendes spørgsmål, hun kom til at skære ansigt, men svarede, "Min far ville enlig have haft, at jeg skulle gå på en skole, der lå længere væk.. men jeg benægtede, så jeg endte her." svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Frikvarter (at last!!!!) Empty
IndlægEmne: Sv: Frikvarter (at last!!!!)   Frikvarter (at last!!!!) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Frikvarter (at last!!!!)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» frikvarter

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Forks High School-
Gå til: