Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Munterhed xD

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:49 pm

Dato :: 11. August
Årstid :: Sommer
Dag :: Tirsdag
Vejr :: Overskyet men lunt
Sted :: Lake Washingson
Tid :: Middag
Omgivelser :: Kun Emily...

Emily sad med fødderne ned i Lake Washington. Hun plaskede muntret i vandet imens hun smågrinende nynnede:
"Radar-Britney Spears". og smilede op imod himlen "Nu mååeh solen gerne komme!" sagde hun med dyb stemme efterfulgt af et klukkende grin "Sol Sol kom igen" nynnede hun "Solen er min bedste ven"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:55 pm

Cecilie var ude at ride med SilverRide, og hun hørte Emily.
"Den er ikke min bedste ven." Sagde hun muntert, mens hun betragtede sin rivalinde.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:58 pm

Emily kiggede på Cecilie "Årh..Nej, det havde jeg glæmt" grinede hun og betragtede hesten "Den 'berømte' silverride?" spurgte hun smilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 2:58 pm

Hesten slog med hovedet og posere.
Det fin hende til at grine.
"Det syntes han i hvert fald!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:01 pm

Emily klukkede dæmpet og lagde en hånd på dens mule "Wowh..Den er Smuk!" smilede hun og batragtede førs hesten og bagefter Cecilie "Og WOWH! Du er også smuk..Igen idag" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:02 pm

Hun lo. "Bare jeg kunne sige det samme." Hun rakte drillende tunge af hende.
Hun havde aflappet tøj på.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:05 pm

Emily fnøs (Falskt) grinende og betragtede hende med et muntert udtryk "Hva så 'Cisse'?" fnes hun "Hvordan går det med dig og Cedric?" Emily kiggede nysgerrigt poå hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:07 pm

Hun lo, over at hun snakkede med sin Rivalinde som om de var perlevenner.
Hun trak på skuldrende. "Orh.. Det går vel meget godt." Hendes udtryk fortalte det var meget mere en godt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:09 pm

EMily grinede og puffede blidt til hende "Det var godt" smilede hun "For jeg hører at i har være oppe at Toppes, jeg blev faktisk overrasket over at jeg var rimlig Bekymret" beklagede hun sig halvsmilende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:12 pm

Hun smilede. "Det er vi næsten hver dag." Sagde hun med et smil. "Men det er ikke noget alvorligt.. Mere en diskution.. For elksempel." Hun trak sin handske af, og afslørede et meget svagt hvidt mærke, det var et bid. "Jeg bed mig selv, for at lære ham at udtrykke sine følelser." hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:16 pm

"Wowwwowwoww!" afbrød Emily "bed DU dig SELV !??" hun kunne ikke skjule overraskelsen og missede derfeter et par gange med øjnene
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:19 pm

"Og lod noget gift ligge i overfladen, så han kan mindes om at det er farligt at skjule sine følelser for mig." Hun smilede en anelse trist.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:21 pm

"Avavavavavaaaav avavavavaaav Mumlede Emily med hævet øjenbryn "Han må være blevet bange.. xD" kommenterede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:25 pm

Hun lo, og påførte det spøgelseagtige, udtryksløse ansigt, og kiggede udtryksløst på hende, hun krympede sig op, skjulte sit ansigt i hænderne, og lod den ene falde ned i hendes skød, hun havde bidt hul igen, bare for at gøre det mere levent.
Så kiggede hun op med et smil, og spøgelsesansigtet var væk.
"Hvis ikke er jeg en dårlig skuespiller, selv om jeg ikke kunne gøre for jeg gjorde det." Hun så på sin hånd der hurtigt healede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:27 pm

Emily fnes "Av" tilføjede hun grinende og kiggede på hende "Hvis jeg bliver bidt af en Vampyr..hvordan tror du så det er?" spurgte hun tænksomt.. "Jeg ved godt at hvis jeg bed en vampyr, ville det blive til ar..Men hvad hvis en Vampyr bider mig?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:31 pm

Hun trak på smilebåndet, og så, så alvorligt på hende, hun svang sig ned af hesten, og den sprang hurtigt i vandet.
"Vi kan jo prøve." Hun trak ligegyldigt på skuldrende, og gik ned til breden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:34 pm

"Nej Av av av av av !" udbrød Emily skræmt og hoppede efter hende "Det var ikke noget du mente, veL?" spurgte hunm mistrroisk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:35 pm

Hun smilede. "Jeg har altid ville bide dig." hun trak leende på skuldrende, og satte sig ned. "Men det var jo dig der spurte."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:37 pm

Emily ragte drilskt tunge af hende og grinede så "Du ved godt at det ville bryde traktaten" mindede hun hende på med et muntert smil "Men det kunne altså være meget sjovt at se hvad der skete ^^" indrømmede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:40 pm

"Du skal i hvert fald ikke være bange for jeg tømmer dig for blod!!" Lo hun og skar ansigt. "I må smage forfærdeligt."
"Og faktisk er vi ikke inden for Forks." Hun smilede. "Og du har angrebet en vampyr."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:43 pm

Emily trak på skuldrene "Det var ikke 'direkte' andgreb" grinede hun og kiggede småsmilende på Cecilie "Okay..Jeg er med på at prøve..Men nu må du ikek falde om fordi at jeg smager skidt vel?" drillede hun smågrinende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:46 pm

Hun smilede. "Jeg bliver vel nød til at suge giften ud igen ikke?" Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:50 pm

"Jeg tror ikke at jeg kan mærke 'giften' nu hvor jeg jo egentlig er Varulv vel?" smilede hun og trak på skuldrene "men hvad ved jeg" smågrinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:51 pm

"Har du aldrig hørt om Hybrider?" Hun tog hendes hånd op mod sin mund. Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:53 pm

EMily rynkede panden "Hybrider?" GENTOG HUN OG RYSTEDE på hovedet "Nehh" hun smilede svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:53 pm

Hun slap hendes hånd, med et løftet øjenbryn.
"Det er en blanding, i denne sammenhæng af varulv og vampyr."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 3:58 pm

Emily klukkede muntert og daskede til Cecilies skulder "Je gJokede Cisse" grinede hun "Jeg Jokede ^^" EMily betragtede småfnisende CIsse og rystede svagt på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:00 pm

Hun trak på smilebåndet, og pludselig sad hendes tænder i Emily's hånd.
Hun slap, men holdt stadig fast i et fast greb, hun så smilende efter hendes reaktion.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:07 pm

Det gav et sæt i Emily "Det gik huuuurtigt" kommenterede hun fnisende og mærkede så en underlig brændende smærte i hånden "Av?" udbrød hun en anelse spørgende "Wohw...Wierd fornæmmelse" kommenereede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:10 pm

Hun smilede. "Nu kommer det værste." Hun borede tænderne i hånden på hende, og begyndte at suge det ud.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:13 pm

Emily gispede "AvavavavavavaavavavavaV!" snerpede hun efter Vejret og kiggede overrasket på Cecilie inden hun bed tænderne sammen og prøvede at trække vejret. Men det gjorde bare uhyggeligt ondt "Avavavavav!" gentog hun og bed sig kort i læben inden hun igen gispede efter vejret xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:16 pm

Cecilie slap hende le'ende. "Gør det virkelig så ondt?" Lo hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:18 pm

"Jaaaaarrrrrh! Er du da SYG!" sagde Emily og grinede overrasket "Det var dog forfærdenligt" sagdeh un og lagde hovedet på skrå "hvis jeg var, fuldt ud, et menneske, tror jeg at jeg ville være besvimet" kommenterede hun og grinede idnen hun fulgte det måneformede ar med sin pejefinger, "Wowh...Jeg er jo blevet helt kold" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:23 pm

// Wannabe XD! Ej okay :b //

Hun smilede. "Nej jeg er ikke syg." Hun smilede. "Men jeg er en smule skuffet." Smilede hun drillende. "Jeg troede det var en fryd at se dig have så mange smerter. Men der skete ligsom intet." Lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:27 pm

//Hvaaaad? Oo'//

Emily kiggede koldt på hende "Mange smærter er altså ikke ordet..Det var ikke 'smærter'.." sagde hun og blødede op "Det var Smærte..Ikke smærter..For det var ens smærte over det hele, helt brændende" HUn tyggede lidt på det "Underlig følelse" gentog hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:30 pm

// Smerte * Bella får også et ar xD! //

Hun lo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:36 pm

//Kææft jeg er god til at stave..Sorry, men jeg havde egentlig ikke opdaget at jeg skræv æ i stedet for e xD x3...Nåååår, det med aret..Det er ikke kun noget hun får CIsse, det er noget MAN får. Jaspers krop er fuldt af dem fra dengang han kæmpede (Jeg vil ikke ødelægge din oplevelse(hvis du læser bogen: Eclipse) så jeg siger ikke mere) xD//

Emily smilede og lagde hovedet på skrå "Er det godt eller skidt at du ikke var glad for at se smerten?" spurgte hun og betragtede igen sit ar
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:37 pm

// Jeg er igang med den! Men jeg er ikke kommet så langt ;o//

Hun lo. "Hmm.. Godt for dig." hun skar ansigt. "Dit blod smagt faktisk ret godt." Hun lo igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:40 pm

Emily smilede "Det kan du have ret i.." hun kiggede overrasket på Cisse "Helt ærligt" fnesd hun "Nu driller du?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:41 pm

"Nej.." Hun lo. "Jeg skulle virkelig tage mig sammen.."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:42 pm

"Myy God det var underligt" grinede hun og lagde hovedet på skrå "Tak fordi du ikke sugede det hele ud af mig" drillede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:53 pm

Hun smilede. "Du ville sikkert slå mig ihjel så snart du fandt ud af hvad jeg havde gang i." Hun trak på skuldrende. "Og det kan jeg ikke gøre mod Cedric." Hun smilede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:54 pm

"Lkigegyldigt hvad Cisse" smilede Emily "Dræber jeg dig kun hvis det her bryder ud i krig, for jeg nære ingen had, elelr Jaousi tilk dig Cecilie" SAgde Emily og betreagtede hende tavst
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 4:57 pm

Hun smilede. "Ditto." Smilede hun. "Men jeg finder nok en der ikke er lige så stærk som dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:01 pm

Emily bed sig grinede i læben "Såeh? hvad har du egentlig gang i, som du tror jeg vil slå dig ihjel for?" grinede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:02 pm

"Smagte på dit blod." Smilede hun. "Faktisk.. Jeg trak det længere ud en jeg behøvede.." Hun smilede lumsk, og kom til at ligne en rigtig vampyr.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:06 pm

Emily grinede og uglede Cecilies hår "hvor er du strid" smilede hun og lagde hovedet på skrå "Du ville vel afprøve mig?" GRINEDE HUN GLAD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:14 pm

"Hey!" Lo hun, og rettede sit hår. "Det der hader jeg bare!" Hun smilede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:15 pm

"det var derfor jeg gjorde det" drillede Emily
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitimeMan Aug 24, 2009 5:18 pm

Hun puffede leende til hende, så rejste hun sig op, og tog sin ridejakke af, og sine hansker af, så hun kun stod i sin hvide kjole.
Så sprang hun i vandet, og blev derunder.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Munterhed xD Empty
IndlægEmne: Sv: Munterhed xD   Munterhed xD Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Munterhed xD
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Lake Washington-
Gå til: