Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Søn Aug 23, 2009 7:49 pm
Selvf. xD
Vores emne Nonec -.- xD Jeg er en utålmodig lille en d:
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Søn Aug 23, 2009 7:51 pm
Ja, sorry jeg ved det, men min com spatter totalt for mig ^^
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Søn Aug 23, 2009 8:06 pm
Lyder super hyggeligt d: xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Søn Aug 23, 2009 8:15 pm
Vi må hellere stoppe inden Mad, for Spat ^^
Sarah Bruger
Erfaring : 550 Respekt : 12 Antal indlæg : 524
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Søn Aug 23, 2009 8:22 pm
Jep d: Vi stopper nu xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 12:52 pm
Hvor mange emner har jeg lige set med dig, nonec, hvor du spatter helt ud i emne? xD Kæft Mayn, du skriver bare uhyggeligt meget ligegyldigt plap som du godt kunne sparer os andre for..Som Fx. Smileyer? hvaaad..Det er da totalt ligegyldigt at skrive' ' eller såddan noget.. --' Bare sådan en lille kommentar herfra.. (også til dig Melanie)
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 12:58 pm
-Det er mange gange Freddy.. xD
Non og Mel dog!! Haha ^^ I er Utrolige til det der pludder..Man skulle næsten tro at Nonec var en Pige så meget som han 'snakker' ^^ xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 1:55 pm
Hallo tag lige en slapper - Begge to ^^ Det såre mig jo det der, ikk?! Og M?! Bare kald mig en pige... I klassen kalder mig alle for Cecilie, og giver mig sløjfer i håret... -.-' Og Freddy, hvem har sagt at dette er en stener side? Man har da lov til at lave fis, en gang i mellem ikke?
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 2:03 pm
*Hoost.* Kalder de dig Cecilie? XD Det kalder de fandme også mig? Surprise!! XD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 2:12 pm
Altså hvad lyder mere som et pige navn, når mit navn er Cedric? ^^ Det hedder jeg altså i virkeligheden ... x3
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 2:15 pm
Seriøst ;o Niice ^^, Det er også pænt nuttet :b
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 2:24 pm
Nårh, skøre dreng! xD Du skal sQ da ikke blive sur over det jeg skriver Lad være med at tage det personligt, det var jo ikke ligefrem en klage, vel Dreng? ;D
Mwuhaha! (Ond latter)
-Emily
PS: Undkyld at jeg logge Cisse, min Computers net SUCKS! Seriøst jeg spatter snart xD
Gæst Gæst
Emne: Sv: Vampyr + Varulv = ? Man Aug 24, 2009 2:28 pm
Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm
Evner
Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya
Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …