|
| Lun Sommernat | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:31 pm | |
| //Okayy... Surt -.-//
Midnight så på Emily og Markus med et smil, og endte så sit blik på Roselinn. "Skønt... Blodbæstet" Sagde hun med himmelvendte øjne, og fnøs af Roselinn, hånligt! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:33 pm | |
| Emily nikkede med store øjne "Fedt" sagde hun sarkastisk og smilede kort over at Iglen var i så stort undertal (Mwuhah!) Hun kiggede på MArkus der var helt stille og hævede så et øjenbryn "Hej Mid" smiledfe hun |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:34 pm | |
| "Hej Emily" Sagde Midnight med et smil, og betragtede dem alle en efter, og stoppede så ved Roselinn. "Er det godt at være i undertalt?" Spurgte Midnight hånligt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:36 pm | |
| Emily smilede "Jeg tror ikke hun vil have øjenkontakt med mig foreløbigt" mumlede hun tilfredst og vippede muntert frem og tilbage |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:36 pm | |
| //Og Ja? det er Tilladt Roselinn og Markus at Svarer xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:37 pm | |
| Roselinn rullede med øjnene, men sagde intet. Frydede sig alligevel over, at hun ikke var en køter som dem! -Hvem gad være en ildelugtende køter det tissede op af lygtepælene og drak af toilettet (Heeh xD). Hun fnøs iskoldt af Midnight. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:38 pm | |
| Emily kiggede koldt på Roselinn og lagde armene over kors inden hun smilede til Midnight "hvor er det bare dejligt ikke at være en Menneskedræbende Igle-Bæst" sagde hun muntert |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:39 pm | |
| "På grund af din evne?" Spurgte Midnight med et smil til Emmy, og så hånligt mod Roselinn. Hvor var dette egentlig en stor fryd! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:40 pm | |
| Emily trillede tommelfingre og kiggede uskyldigt op "Jeg blev måske..Lige lidt sur" sagde hun og bed sig afvægende i læben "Men..Hvor føltes det bare *Suuuuk* Deeejlllligt!" (haha xD)" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:41 pm | |
| "Det er rigtig dejligt, og så kan vi være i solen, uden det afslører noget!" Sagde Midnight smilende til Emmy, og kastede et kort og hånligt blik på Roselinn. "Lidt vred? Hvad skete der?" Spurgte Midnight interesseret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:45 pm | |
| Roselinn fnøs af dem. Hvorfor være en køter? "I fryder jeg virkelig, gør i ikke?" Spurgte Roselinn ligegyldigt og roligt. Hendes nu røde øjne var mod poolen, og hendes læber blev en lige streg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:45 pm | |
| Emily grinede "soolen er Deejjjlig" sagde hun drømmende og smilede "Erhm..*Host Host* Jeg bliver hurtigt irriteret når folk kalder mig Hvalp" kommenterede hun "Så jeg kiggede på Duncan og så tror jeg at hun så på mig..OG da jeg var sur på hende brugte jeg 'blikket' (Fnis!)for at se hendes reaktion.." Hun tilføjede et lille av efterfulgt af et stolt smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:46 pm | |
| "Genialt!" Sagde Midnight med et smil til Emmy. "Det må være rart at være alfa" Sagde Midnight lidt efter med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:47 pm | |
| //Skal logge :O Sess folks! xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:48 pm | |
| "Og forvirrende" tilføjede Emily grinende "Jeg tror jeg er vokset omrkign 10 centimeter på en Dag Oo' Og jeg løber hurtigere(Hvilket resulterede at jeg løb ind i et træ^^)...+ Jeg kan sådan set...Ikke Aaaaaltid styrer min evne..Så godt har jeg ikke lært at kontrolerer det endnu" Hun bed sig i læben
//Øvhh!! Ses ^^ Jeg skal også snart logge..Så bliv ikke Chokeret hvis jeg bare forsvinder^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:56 pm | |
| //Skal også logge :O Sess Emmy xD//
Midnight nikkede forstående, og smilte skævt. "Det må være svært at lære og styre sin nye evne" Sagde Midnight med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Man Aug 17, 2009 9:58 pm | |
| //Haha xD Vi ses Middy ^^ <3 |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Tirs Aug 18, 2009 2:50 pm | |
| Duncan betragtede vandet. han fornemmede en ny, men skænkede ikke den et blik Kun vandet havde hans delte opmærksomhed. HAn stod godt 4 meter derfra, men alligevel var det som om, det tyrkise vand ramte hans øjne! |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Ons Aug 19, 2009 3:00 pm | |
| Emily kunne stadig ikke kolde fniset tilbage "men hun var uhyggelig god til ikke at vise HVOR onjdt det gjorde" sagde hun lidt ærget "Det var dog underligt..Måske var det ukoncentration fra min side af?" sagde hun tænksomt og kiggede på Middy indne hun trak på skuldrene "nå med bedre held næste gang" sagde hun til sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lun Sommernat Fre Aug 21, 2009 7:45 pm | |
| Duncan løftede kort det ene øjenbryn af hele samtalen.. men sagde intet. Vandet lyste hans øjne op i et yderst specielt skær. Rolig, rank og elegant! |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lun Sommernat | |
| |
| | | | Lun Sommernat | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 132 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 132 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|