Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Lun Sommernat

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:31 pm

//Okayy... Surt -.-//

Midnight så på Emily og Markus med et smil, og endte så sit blik på Roselinn.
"Skønt... Blodbæstet" Sagde hun med himmelvendte øjne, og fnøs af Roselinn, hånligt!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:33 pm

Emily nikkede med store øjne "Fedt" sagde hun sarkastisk og smilede kort over at Iglen var i så stort undertal (Mwuhah!)
Hun kiggede på MArkus der var helt stille og hævede så et øjenbryn "Hej Mid" smiledfe hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:34 pm

"Hej Emily" Sagde Midnight med et smil, og betragtede dem alle en efter, og stoppede så ved Roselinn.
"Er det godt at være i undertalt?" Spurgte Midnight hånligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:36 pm

Emily smilede "Jeg tror ikke hun vil have øjenkontakt med mig foreløbigt" mumlede hun tilfredst og vippede muntert frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:36 pm

//Og Ja? det er Tilladt Roselinn og Markus at Svarer xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:37 pm

Roselinn rullede med øjnene, men sagde intet. Frydede sig alligevel over, at hun ikke var en køter som dem!
-Hvem gad være en ildelugtende køter det tissede op af lygtepælene og drak af toilettet (Heeh xD).
Hun fnøs iskoldt af Midnight.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:38 pm

Emily kiggede koldt på Roselinn og lagde armene over kors inden hun smilede til Midnight "hvor er det bare dejligt ikke at være en Menneskedræbende Igle-Bæst" sagde hun muntert
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:39 pm

"På grund af din evne?" Spurgte Midnight med et smil til Emmy, og så hånligt mod Roselinn.
Hvor var dette egentlig en stor fryd!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:40 pm

Emily trillede tommelfingre og kiggede uskyldigt op "Jeg blev måske..Lige lidt sur" sagde hun og bed sig afvægende i læben "Men..Hvor føltes det bare *Suuuuk* Deeejlllligt!" (haha xD)"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:41 pm

"Det er rigtig dejligt, og så kan vi være i solen, uden det afslører noget!" Sagde Midnight smilende til Emmy, og kastede et kort og hånligt blik på Roselinn.
"Lidt vred? Hvad skete der?" Spurgte Midnight interesseret.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:45 pm

Roselinn fnøs af dem. Hvorfor være en køter?
"I fryder jeg virkelig, gør i ikke?" Spurgte Roselinn ligegyldigt og roligt.
Hendes nu røde øjne var mod poolen, og hendes læber blev en lige streg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:45 pm

Emily grinede "soolen er Deejjjlig" sagde hun drømmende og smilede "Erhm..*Host Host* Jeg bliver hurtigt irriteret når folk kalder mig Hvalp" kommenterede hun "Så jeg kiggede på Duncan og så tror jeg at hun så på mig..OG da jeg var sur på hende brugte jeg 'blikket' (Fnis!)for at se hendes reaktion.." Hun tilføjede et lille av efterfulgt af et stolt smil
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:46 pm

"Genialt!" Sagde Midnight med et smil til Emmy.
"Det må være rart at være alfa" Sagde Midnight lidt efter med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:47 pm

//Skal logge :O Sess folks! xD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:48 pm

"Og forvirrende" tilføjede Emily grinende "Jeg tror jeg er vokset omrkign 10 centimeter på en Dag Oo' Og jeg løber hurtigere(Hvilket resulterede at jeg løb ind i et træ^^)...+ Jeg kan sådan set...Ikke Aaaaaltid styrer min evne..Så godt har jeg ikke lært at kontrolerer det endnu" Hun bed sig i læben

//Øvhh!! Ses ^^ Jeg skal også snart logge..Så bliv ikke Chokeret hvis jeg bare forsvinder^^//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:56 pm

//Skal også logge :O Sess Emmy xD//

Midnight nikkede forstående, og smilte skævt.
"Det må være svært at lære og styre sin nye evne" Sagde Midnight med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 9:58 pm

//Haha xD Vi ses Middy ^^ <3
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeTirs Aug 18, 2009 2:50 pm

Duncan betragtede vandet.
han fornemmede en ny, men skænkede ikke den et blik
Kun vandet havde hans delte opmærksomhed.
HAn stod godt 4 meter derfra, men alligevel var det som om, det tyrkise vand
ramte hans øjne!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeOns Aug 19, 2009 3:00 pm

Emily kunne stadig ikke kolde fniset tilbage "men hun var uhyggelig god til ikke at vise HVOR onjdt det gjorde" sagde hun lidt ærget "Det var dog underligt..Måske var det ukoncentration fra min side af?" sagde hun tænksomt og kiggede på Middy indne hun trak på skuldrene "nå med bedre held næste gang" sagde hun til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitimeFre Aug 21, 2009 7:45 pm

Duncan løftede kort det ene øjenbryn af hele samtalen..
men sagde intet.
Vandet lyste hans øjne op i et yderst specielt skær.
Rolig, rank og elegant!
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Lun Sommernat - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Lun Sommernat   Lun Sommernat - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Lun Sommernat
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre Lande :: Frankrig-
Gå til: