Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Sensommer aften.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:42 pm

Dato :: Som i dag.
Årstid :: Sensommer.
Dag :: Fredag.
Vejr :: Støvregnen, men lummert i det.
Sted :: nær skov stien ved en lille å.
Tid :: 23:34
Omgivelser :: Ingen.

Andrew sad på en bro ved en lille å, han havde meldt sig syg fra arbejde, da han havde fået for meget stress og arbejde på det seneste, så han trængte til frihed og den frihed valgte han at holde i den dunkle skov for sig selv, da han ikke rigtigt havde nogen at tage hen til , han sukker stille og tog en gren og stak den ned i vandet, han kede sig dog lidt, men nød stilheden omkring ham, han så sig kort omkirg før han lod blikket hvile på den lille å igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:47 pm

Victoria gik stille igennem skoven og så sig lidt omkring og fik færten af en artsfælle, hun blev lidt urolig da hun fandt ud af at duften tilhørte Andrew, så hun smilede og gik imod færten med hastige skridt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:51 pm

Andrew fik pludselig færten af en artsfælle og så sig omkring, han blev en smule usikker, men alligevel en smule glad, for så fik han selskab, han smed pinden fra sig da han kunne høre nogen komme nærmere, han kunne så dufte det var Victoria og blev endnu gladere, men viste det ikke og smilede kun svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:55 pm

Victoria fik øje på Andrew, og smilede, "Hey hvad så?" spurgte hun og kom helt hen til ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:57 pm

Andrew så op på hende og smilede en smule "Jeg holder fri" Grinte han kort og klappede lidt ved pladsen ved siden af sig "bare sæt dig, hvis du vil "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:00 pm

Victoria så op ham og satte sig så ned ved siden af ham, og smilede igen, "hvad holder du fri fra?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:02 pm

Andrew så på hende og trak en gang på skuldren "Arbejdet og sådan .. " han smilede en anelse "Hvad laver du så herude ? .. Alene?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:06 pm

Victoria smilede og trak på skulderne, "jeg trængte bare til noget at lave og noget frisk luft" svarede hun og så op på himlen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:09 pm

Andrew så på hende og fulgte så hendes blik mod himlen "Jaa .. det gør alle jo sommentider .. "
han sukkede så stille og så rundt i skoven.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:12 pm

"Her er så dejlig stille, men jeg ødelægger det lidt når jeg snakker så meget" smilede Victoria og så ned på Andrew igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:19 pm

Andrew ser på hende og trak en gang på skuldern " For min skyld, kan du snakke så meget du vil .. er bare glad for dit selskab .. " han smilte svagt og lod blikket glide ned på åen som rislede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:24 pm

Victoria så på Andrew og smilede, " jeg nyder også dit selvskab, du ser ikke ud som om jeg irretere dig ihvertfald og det er jeg bare tilfreds med" svarede hun og kiggede ud på vandet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:27 pm

Andrew så på hende og smilte svagt "Du har aldrig irriteret mig Victoria .. " han så lidt væk *Mon jeg sårede hende, i går da jeg sagde jeg ikke ville hjem og besøge hende .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:33 pm

Victoria smilede, "det er jeg glad for" og så ud på vandet igen, *hvorfor bliver alle lykkelige undtagen mig* tankte hun, men holdte alligevel humøret oppe
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:35 pm

Andrew så på hende og betragtede hende kort og kunne godt se at der var et eller andet galt i hendes øjne, han sad kort tavst før han tog sig sammen og spurgte forsigtigt "Er du okay?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:37 pm

Victoria så overrasket på Andrew og smilede så, " ja.. jeg har det fint" løj hun og kiggede ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:40 pm

Andrew sad kort og så på hende med et seriøst blik "lad vær' at lyv Victoria, jeg kan se det på dig .. " han tænkte lidt *hvad kan der være galt, siden hun ikke gider at sige det til mig .. *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:44 pm

Victoria bed sig i læben og kiggede ud på søen, "jeg føler mig bare ulykkelig, værd gang jeg ser en anden lykkelig, ikke andet" inrømmede hun stille og turde ikke kigge på ham, fordi hun følte sig lidt flov over at sige det
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:56 pm

Andrew ser på dig og smiler ikke og siger stille "Tror .. du da jeg er .. lykkelig?" ser lidt ned på mine hænder og tænker på alverdens ting.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:57 pm

Victoria så på Andrew, og agede ham på armen, men tog så sin hånd til sig, "undskyld, det var ikke for at gøre dig ked af det" sagde hun stille og så på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:11 pm

Andrew så på hende med et smule fortvivlet blik "Nej'Nej .. det er ikke dig .. Bare glem det okay?" Ser lidt væk og prøver at tvinge mig selv til at blive glad igen .
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:17 pm

Victoria så lidt alvoligt på Andrew og blev lidt forvirret, " hvorfor?? jeg vil gerne vide hvorfor du ikke er lykkelig, måske kan jeg enda hjælpe dig" foreslog hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:24 pm

Andrew ser forstat ned "Victoria, jeg er ikke i stand til at fortælle det .. ikke nu " sider stille, ser på åen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:26 pm

Victoria nikkede og så på ham, og skyndte sig at skifte emne for at gøre ham glad igen, "hvor gammel er du som menneske og som vampyr?" spurgte hun nysgerrit og smilte svagt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:33 pm

Andrew ser lidt på dig og smiler svagt " 20 i menneske og .. 157 i vampyr" tænker lidt


Sidst rettet af Andrew Man Aug 17, 2009 5:36 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:35 pm

"Ahh, heh jeg er 17 i menneske og næsten en uge som vampyr" svarede Victoria smilende og så ud på vandet igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:37 pm

Andrew ser lidt på dig og Smiler en anelse "Så det derfor du ikke er særlig lykkelig ikke?" tænker lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:42 pm

Victoria rystede på hovedet og kiggede på Andrew, "nej jeg har vænnet mig til at være vampy, jeg er ulykkelig fordi jeg er bange for ikke at kunne elske og holde af når mit hjerte ikke banker mere, alle de vampyrer jeg kender elsker en eller anden" svarede hun og lagde sig tilbage på ryggen så hun så lige op i himlen

//Husk du skal skrive, "Andrew så på hende og ikke på dig, for det er min figur og ikke mig han kigger på heh XD//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:51 pm

//årh jeg ved det XDD glemmer det nogen gange .. da jeg er van til det X.x

Andrew så på hende og sukkede stille "Det skal nok komme .. det er jeg sikker på .. ".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:54 pm

//Haha XD//

Victoria så på Andrew og smilede, "tak.. har du været forelsket før?" spurgte hun lidt tøvende og smilet forsvandt lidt fra hendes læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:59 pm

Andrew så på hende og lod så blikket glide op på himlen "Hmm, har alle ikke det .. " andrew sank kort og så på hende " .. var forlovet på et tidspunkt .. " bider mig diskret i læben.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:01 pm

Victoria smilte svagt og kiggede op i himlen og lukkede øjnene og forstillede sig det, "hmm det lyder dejligt" svarede hun stille og tog den ene hånd om bag hovedet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:04 pm

Andrew så på hende og så så ned "Ja, det var det .. men .. " lukker kort øjnene og rejste mig "Jeg må hellere hjem .. " andrew begyndte at gå.

//Skal logge .. ><' ses
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:06 pm

Victoria kiggede trist efter Andrew men stoppede ham ikke, " okay ses senere" svarede hun stille og løb selv hjem lidt efter

//Okay ses XD//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sensommer aften. Empty
IndlægEmne: Sv: Sensommer aften.   Sensommer aften. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sensommer aften.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: