Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hv..Hvad er jeg?!?

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:42 pm

Dato :: Den 26 Marts
Årstid :: Forår
Dag :: Torsdag
Tid :: Eftermiddag
Sted :: Skoven
Omgivelser :: Ikke andre end Tiffany
Vejr :: Det blive lunere og lunere, så det er vel middelt?

Tiffany sad oppe i et træ og kiggede med rasende øjne rundt i skoven inden hendes øjne kort blev sørgmodoge. Hvis hun kunne græde ville hun havde gjordt det, og det fustrærerede hende at der ikek kom tårer ud af hendes øjne, nu hvor alt var galt. Alle de nye lugte..Og søvnen..Hun kunne aldrig sove og havde ikke sovet i omkring 5 dage!? 5 DAGE! Det burde man dø af..Men det log også til at hun var blevet stærkere..MEGET..Hun kunne med lethed vælte et træ og hun kunne løbe meget hurtigt. "Hv..Hvad er jeg??" spurgte hun sig selv og begyndte at ryste over hele hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:46 pm

Duncan kom gående..
som han altid gjorde når, skyerne dækkede himlen.
Hans klare øjne var rettet fremad.. og han gang var rolig og elegant!
han havde lugten af en. - en vampyr!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:48 pm

Tiffany rystede stadig og var så Frustræret at hun tog fat i en stor gren som hun vredt rev af i et "ARGGGGGHH!!!" inden hun krympede sig sammen og begyndte at rive sig selv i håret. "Argh!2 udbrød hun igen og rystede på hovedet af sig selv. Hun var et Uhyrer.


Sidst rettet af Tiffany Man Aug 17, 2009 1:54 pm, rettet 1 gang
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:53 pm

Duncan stoppede, og betragtede med hævet øjenbryn hvad der skete..
hvor virkede det bare .. bazard!
" måske burde du stoppe det der?" forslog han i et roligt tonefald..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:56 pm

"hvorfor!?" spurgte hun køligt og spydigt inden hun lagde armene over kors "Du forstår det Alligevel IKKE!" Tiffany duftede pludselig en helt ny lugt..Såddan en bekendt rolig varm..Bekendt lugt? Den beroligede hende og hun begyndte deprimeret at vugge frem og tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:57 pm

" og måske gør jeg ?" svarede han roligt
Hans øjne var stadig mod hende.. uden egentlig at det virkede sådan.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:59 pm

Tiffany fnøs irriteret og klatrede imellem grenene for ikke at kigge på drengen "Såeh? Det tror jeg altså ikke" sagde hu nmut og kiggede væk inden hun brød sammen og hulkede kraftigt "Jeg ved ikke hvad der sker!" sagde hun hårdt og hamrede sin hånd ind i træet som flækkede med det samme. Hun blev en anelse forskrækket og dumpede ned på numsen "se!!" udbrød hun "Det er jo DET jeg mener!!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:04 pm

Duncan så roligt på hende, med løftet øjenbryn..
han sagde intet.. hun var yderst speciel..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:08 pm

Tiffany lagde armene over kors og kiggede ondt på ham "Ved d ugodt at det er MEGET uhøfligt ikke at presenterer sig??" spurgte hun og pustede noget hår væk inden hun betragtede ham..han var faktisk ret køn..Men også bleg..Hun kiggede på sin egen arm og blev en anelse forbløffet over at se sin egen hudfarve "Jam..Øeh?" mumlede hun forvirret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:11 pm

" jeg troede du var fulgt optaget af at rive alle træerne, og dit eget hoved af, at det ikke betød noget!"
svarede han roligt, uden at smile..
" Men det blev ikke til noget alligevel, ser jeg?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:12 pm

"Helt ærligt.." sagde hun halvirriteret "jeg vil da gerne vide hvad du hedder?" Hun laged hovedet på skrå og var egentlig ikke sur lige nu (humørsvingninger..og NEJ hun er ikke gravid xD) derfor smilede hun meget svagt til ham inden hun rynkede på næsen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:18 pm

Duncan så på hende..
sikke humørsvingninger, der plagede hende xD
" eftersom, du bare vil begynde at rive skoven op, efter jeg går, ser jeg ingen grund til at du kender mit navn?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:19 pm

"Vil du så ikek hjælpre mig? Du sagde at du MÅSKE vidste..Hvad det var..." hendes snakken blev tyndet ud til en bedende hvisken "Men jeg ved det ikke selv" Hun kiggede berdende på ham og tænkte over hvor dybt hun var sunket sådan at behøve at bede om hjælp
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:22 pm

" med at hive træer op?" svarede han roligt
" eller?"
han lagde hovedet let på skrå..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:25 pm

Tiffany tog en pind og kastede efter ham "Du ved godt hvad jeg mener" sukkede hun og betragtede ham med rolige øjne inden hun slog blikket ned. Tiffany kiggede igen op og satte sig så lidt bedre til rette i græsset.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:26 pm

Duncan så på pinden, som ikke ramte..
" Hvad skal jeg hjælpe dig med?" svarede han roligt..
Han gik nærmere!
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:28 pm

"Jeg ved det ikke? jeg vil bare gerne være..Mig.. igen" Hun tøvede inden hun snakkede vidre "Eller i det mindste vide hvad der er galt med mig!" Hun kiggede på ham med kotvarige sørgmodigt øjne inden hun trak på skuldrene "Men det er okay hvis du ikke vil hjælpe mig" sagde hun i et tomt tonefald og kiggede ned i jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:31 pm

" så du har ingen ide om hvad du er?" svarede han roligt..
" at du er en Vampyr? nattens skygge? ingen klokke der ringer?"
han så undrende på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:35 pm

Tiffany var begyndt at tro at drengen Var Sindsyg eller led af en Psygisk sygdom. Hun hævede skæptisk et øjenbryn men så dæmrede doget for hende..Blod? Et kort glimt af et billede af en Mand der Bed hende?? Nej det var jo direkte latterligt. Emily sank hendes øjenbryn da hun opdagede trængen til at få noget at spise..Eller drikke.. Lugten af blod frydede hendes næse og et kort øjeblik blev hun bange for sig selv.."Vampyr??" spurgte hun og bed sig i læben inden hun sukkkede "Og..Så er du vel også Vampyr?" spurgte hun og alt hendes mistro var væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:39 pm

" nej.. nej.. jeg er blot et simpelt væsen, med forkærlighed for blod, evnen til at leve uendeligt, spidse tænder, og både stærk og hurtig!" svarede han roligt..hvert ord, over dækket med ironi..
" self. er jeg også vampyr.." han så på hende..
" hvor længe har du følt dig anderledes?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:42 pm

Tiffany tænkte sig om "5 dage..Men jeg kan ikkke huske hv..Jo jeg kan huske at jeg havde ondt over det hele og jeg brændte..Jeg tror jeg besvimede indtil for 4 eller 5 dage siden hvor jeg vågnede ude i skoven.-." Mumlede hun og bed sig i den stenhårde læbe, hun smilede svagt over det han sagde
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:45 pm

Duncan nikkede..
" og alligevel har du ikke undret dig over dine tænder, udseende og blod lysten?
heller ikke de bedre sanser, og kræfterne?"
Duncan så forundret på hende..
* det kalder jeg blind! *
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:46 pm

Tiffany kiggede ned i jorden "Jeg har kiggede på mig selv..Jo på min hudfarve..men jeg troede at jeg bare var alvorligt syg" Mumlede hun og trak på skuldrene "Detsuden..Plejer jeg ikke at kigge på mig selv med beundring" forklarede hun og bed sig i læben "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:48 pm

" oka.." svarede han roligt..
Han så kort rundt med de klare blå øjne..
" så du har heller ikke mødt et gadekryds endnu?" xD
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hv..Hvad er jeg?!? Empty
IndlægEmne: Sv: Hv..Hvad er jeg?!?   Hv..Hvad er jeg?!? Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hv..Hvad er jeg?!?
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: