Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Søgen efter Victoria, for at undskylde.

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 6:57 pm

Dato: IRL
Dag: Irl
Tid: 21:50
Årstid: Sommer
Sted: Skoven
Vejr: overskyet
Omgivelser: Ingen.

Cecilie strejfede hvileløst rundt.
Hun måtte undskylde over for Victoria, det var ikke rart at være uven med en artsfælle.
Hun vidste hun ikke fandt ro før hun fik sagt undskyld.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:04 pm

Victoria gik stille rundt i skoven, hun havde ikke lagt mærke til at en artfælle var i skoven, hun sukkede og gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:06 pm

// Kan du lide paramore xD? //

"Victoria!" Lød det gennemtrængende, da Cecilie fik øje på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:09 pm

//Ja det er mit yndlings band XD//

Victoria så sig om og fik øje på Cecilie, hun stoppede op, men sagde ikke noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:15 pm

// Same here xD! //

"Undskyld.." Sukkede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:18 pm

//Fedest XD!//

Victoria sukkede og så på hende, "hvorfor siger du undskyld?" spurgte hun og lød lidt kold
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:23 pm

"Det ved du godt." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:27 pm

Victoria så på hende, " du kunne havde forhindret det, hvis du havde prøvet" svarede hun og sukkede igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:30 pm

"Nej det kunne jeg ikke." Sukkede hun. "Madelaine er alfa, hun er langt stærkere end mig, det havde været selvmord."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:36 pm

Victoria så på Cecilie og kiggede så ned i jorden igen, "du fik da mig og Nonecs venskab til at gå i smader, er du ikke tilfreds?" spurgte hun lidt køligt igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:39 pm

"Jeg har ikke ødelagt noget." Sagde hun roligt, og lænede sig op af træstammen, hun smilede, morede sig faktisk. "Det er ikke min fejl at han var mig utro, eller du hoppede med på den." Hun trak på skuldrende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:43 pm

Victoria smilte svagt, " det var heler ikke meningen at jeg ville dumme mig sådan, jeg har set min fejl" svarede hun ærligt og så på Cecilie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:46 pm

Hun smilede. "Så er det heller ikke min skyld, jeg ønsker ingen sorg."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:50 pm

Victoria kommenterede ikke Cecilies svar, men sukkede bare, " jeg er stadig sur på Madelaine" svarede hun stille
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 7:52 pm

"Det kan ikke hjælpe noget, overlad sorg og vrede til dem der ikke er stærke nok til at elske." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:02 pm

Victoria så på Cecilie og kiggede så fremad igen og gik stille vidre uden at sige noget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:14 pm

Hun gik roligt efter. "Du siger bare til hvis du har brug for hjælp eller sådan."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:18 pm

Victoria sukkede igen, "jeg har ikke tænkt mig at spise menneske blod, så nej tak" svarede hun og gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:50 pm

Hun rystede på hovedet med et smil. "Det var ikke det jeg mente!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:54 pm

Victoria stoppede lidt og vendte hovedet imod Cecilie, "hvad mente du så?" spurgte hun og kiggede fortsat på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:57 pm

"At hvis der sker noget, som angreb, eller noget mindre ligegyldigt. Det skylder jeg dig."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:02 pm

Victoria så lidt forvirret på Cecilie, men kunne heler ikke lade være med at smågrine, "hvorfor skylder du mig det?" spurgte hun imens hun smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:12 pm

Hun rystede på hovedet. "Du har mistet Emily." Svarede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:16 pm

Victoria så på Cecilie og blev lidt trist, hun åbnede munden for at sige noget men lukkede den igen og så ned jorden
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:20 pm

"Jeg vil vel.. Gøre det godt igen, sådan.. Lidt." Mumlede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:25 pm

Victoria smilte lidt for sig selv, " okay, du kan starte med at blive min ven og glemme alt det der er sket" foreslog hun og kiggede på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:28 pm

"Hvad er der sket da?" sagde hun drillende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:36 pm

// Hallo jeg elsker også Paramore ^^ Og forsangeren synger som en drøm xD Min y-sang er nok, Like me, tror jeg.... //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 2:38 pm

// Hun er bare nice! Man kan ikke lige kopire (Staves XD?) hende! //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:36 pm

Victoria smilede og begyndte at grine
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:42 pm

Hun smilede, og kiggede på hende et stykke tid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:50 pm

Victoria sukkede smilende, "jeg håber bare at mig og Nonec kan blive gode venner igen, jeg gider ikke være uvenner med ham mere" svarede Victoria og så på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:55 pm

Hun bed sig i læben. "Det gør jeg også." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 3:57 pm

Victoria smilede svagt og kiggede rundt, " jeg håber du bliver lykkelig med Nonec, så er der da en af os der bliver det" sagde hun og smilede til Cecilie igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:01 pm

Hendes yndfulde mamor pande, blev med et bylget.
"Kan vi ikke snakke om noget andet?" Sukkede hun, hun kiggede ned i jorden, blodet begyndte at bane sig vej i hendes øjne,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:03 pm

Victoria så på Cecilie, "Nåå, jeg er vist ikke den første der har sagt det, men okay" svarede hun og tænkte lidt og bed sig i læben, "hvor lang tid har du været vampyr?" spurgte Victoria lidt efter
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:05 pm

"Siden 1227." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:09 pm

Victoria så måbende på hende, " så er du jo næsten over 700 år gammel" udbrød hun og kunne ikke lade være med grine af sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:12 pm

"TEKNISK SET! Er jeg 16. Men ja. Jeg er over 700."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:17 pm

Victoria smilede og tænkte lidt og så rundt imellem træerne, "jeg har stadig ikke vænnet mig til at være vampyr" svarede hun og så stadig på træerne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:30 pm

"Det tog mig halvtreds år." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:33 pm

Victoria skar ansigt og vendte sig mod Cecilie igen " så lang tid havde jeg ikke regnet med at det ville tage" svarede hun og så overraskende på Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:42 pm

"Nej det må vi håbe." Lo hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:44 pm

Victoria smilede og sukkede lettet, "jeg ved du ikke vil tale om det, men tak fordi du har tilgivet mig" svarede hun stille og smilede næsten varmt til Cecilie
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:52 pm

"Det er det mindste jeg kan gøre." Smilede hun.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 5:55 pm

Victoria smilte og tænkte på Nonec et øjeblik, men han forsvandt hurtigt igen, hun vendte sig stille om og gik vidre
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:01 pm

Hun fik dårlig samvittighed, og gik så fra hende. "Jeg må afsted."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:03 pm

Victoria vendte kort hovedet mod Cecilie, "det gør ikke noget, jeg må også se at kommer vidre" svarede hun og smilte svagt
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Søgen efter Victoria, for at undskylde. Empty
IndlægEmne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde.   Søgen efter Victoria, for at undskylde. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Søgen efter Victoria, for at undskylde.
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Victoria´s Historie
» Smuk dag ( Victoria )
» Victoria på besøg ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks :: Skoven-
Gå til: