|
| Søgen efter Victoria, for at undskylde. | |
| | Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 6:57 pm | |
| Dato: IRL Dag: Irl Tid: 21:50 Årstid: Sommer Sted: Skoven Vejr: overskyet Omgivelser: Ingen.
Cecilie strejfede hvileløst rundt. Hun måtte undskylde over for Victoria, det var ikke rart at være uven med en artsfælle. Hun vidste hun ikke fandt ro før hun fik sagt undskyld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:04 pm | |
| Victoria gik stille rundt i skoven, hun havde ikke lagt mærke til at en artfælle var i skoven, hun sukkede og gik vidre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:06 pm | |
| // Kan du lide paramore xD? //
"Victoria!" Lød det gennemtrængende, da Cecilie fik øje på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:09 pm | |
| //Ja det er mit yndlings band XD//
Victoria så sig om og fik øje på Cecilie, hun stoppede op, men sagde ikke noget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:15 pm | |
| // Same here xD! //
"Undskyld.." Sukkede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:18 pm | |
| //Fedest XD!//
Victoria sukkede og så på hende, "hvorfor siger du undskyld?" spurgte hun og lød lidt kold |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:23 pm | |
| "Det ved du godt." Mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:27 pm | |
| Victoria så på hende, " du kunne havde forhindret det, hvis du havde prøvet" svarede hun og sukkede igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:30 pm | |
| "Nej det kunne jeg ikke." Sukkede hun. "Madelaine er alfa, hun er langt stærkere end mig, det havde været selvmord." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:36 pm | |
| Victoria så på Cecilie og kiggede så ned i jorden igen, "du fik da mig og Nonecs venskab til at gå i smader, er du ikke tilfreds?" spurgte hun lidt køligt igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:39 pm | |
| "Jeg har ikke ødelagt noget." Sagde hun roligt, og lænede sig op af træstammen, hun smilede, morede sig faktisk. "Det er ikke min fejl at han var mig utro, eller du hoppede med på den." Hun trak på skuldrende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:43 pm | |
| Victoria smilte svagt, " det var heler ikke meningen at jeg ville dumme mig sådan, jeg har set min fejl" svarede hun ærligt og så på Cecilie igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:46 pm | |
| Hun smilede. "Så er det heller ikke min skyld, jeg ønsker ingen sorg." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:50 pm | |
| Victoria kommenterede ikke Cecilies svar, men sukkede bare, " jeg er stadig sur på Madelaine" svarede hun stille |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 7:52 pm | |
| "Det kan ikke hjælpe noget, overlad sorg og vrede til dem der ikke er stærke nok til at elske." Smilede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 8:02 pm | |
| Victoria så på Cecilie og kiggede så fremad igen og gik stille vidre uden at sige noget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 8:14 pm | |
| Hun gik roligt efter. "Du siger bare til hvis du har brug for hjælp eller sådan." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 8:18 pm | |
| Victoria sukkede igen, "jeg har ikke tænkt mig at spise menneske blod, så nej tak" svarede hun og gik vidre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 8:50 pm | |
| Hun rystede på hovedet med et smil. "Det var ikke det jeg mente!" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 8:54 pm | |
| Victoria stoppede lidt og vendte hovedet imod Cecilie, "hvad mente du så?" spurgte hun og kiggede fortsat på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 8:57 pm | |
| "At hvis der sker noget, som angreb, eller noget mindre ligegyldigt. Det skylder jeg dig." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 9:02 pm | |
| Victoria så lidt forvirret på Cecilie, men kunne heler ikke lade være med at smågrine, "hvorfor skylder du mig det?" spurgte hun imens hun smilte svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 9:12 pm | |
| Hun rystede på hovedet. "Du har mistet Emily." Svarede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 9:16 pm | |
| Victoria så på Cecilie og blev lidt trist, hun åbnede munden for at sige noget men lukkede den igen og så ned jorden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 9:20 pm | |
| "Jeg vil vel.. Gøre det godt igen, sådan.. Lidt." Mumlede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 9:25 pm | |
| Victoria smilte lidt for sig selv, " okay, du kan starte med at blive min ven og glemme alt det der er sket" foreslog hun og kiggede på Cecilie |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Søn Aug 16, 2009 9:28 pm | |
| "Hvad er der sket da?" sagde hun drillende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 2:36 pm | |
| // Hallo jeg elsker også Paramore ^^ Og forsangeren synger som en drøm xD Min y-sang er nok, Like me, tror jeg.... // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 2:38 pm | |
| // Hun er bare nice! Man kan ikke lige kopire (Staves XD?) hende! // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 3:36 pm | |
| Victoria smilede og begyndte at grine |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 3:42 pm | |
| Hun smilede, og kiggede på hende et stykke tid. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 3:50 pm | |
| Victoria sukkede smilende, "jeg håber bare at mig og Nonec kan blive gode venner igen, jeg gider ikke være uvenner med ham mere" svarede Victoria og så på Cecilie |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 3:55 pm | |
| Hun bed sig i læben. "Det gør jeg også." Smilede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 3:57 pm | |
| Victoria smilede svagt og kiggede rundt, " jeg håber du bliver lykkelig med Nonec, så er der da en af os der bliver det" sagde hun og smilede til Cecilie igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 4:01 pm | |
| Hendes yndfulde mamor pande, blev med et bylget. "Kan vi ikke snakke om noget andet?" Sukkede hun, hun kiggede ned i jorden, blodet begyndte at bane sig vej i hendes øjne, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 4:03 pm | |
| Victoria så på Cecilie, "Nåå, jeg er vist ikke den første der har sagt det, men okay" svarede hun og tænkte lidt og bed sig i læben, "hvor lang tid har du været vampyr?" spurgte Victoria lidt efter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 4:05 pm | |
| "Siden 1227." Smilede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 4:09 pm | |
| Victoria så måbende på hende, " så er du jo næsten over 700 år gammel" udbrød hun og kunne ikke lade være med grine af sig selv |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 4:12 pm | |
| "TEKNISK SET! Er jeg 16. Men ja. Jeg er over 700." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 4:17 pm | |
| Victoria smilede og tænkte lidt og så rundt imellem træerne, "jeg har stadig ikke vænnet mig til at være vampyr" svarede hun og så stadig på træerne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 5:30 pm | |
| "Det tog mig halvtreds år." Smilede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 5:33 pm | |
| Victoria skar ansigt og vendte sig mod Cecilie igen " så lang tid havde jeg ikke regnet med at det ville tage" svarede hun og så overraskende på Cecilie |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 5:42 pm | |
| "Nej det må vi håbe." Lo hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 5:44 pm | |
| Victoria smilede og sukkede lettet, "jeg ved du ikke vil tale om det, men tak fordi du har tilgivet mig" svarede hun stille og smilede næsten varmt til Cecilie |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 5:52 pm | |
| "Det er det mindste jeg kan gøre." Smilede hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 5:55 pm | |
| Victoria smilte og tænkte på Nonec et øjeblik, men han forsvandt hurtigt igen, hun vendte sig stille om og gik vidre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 6:01 pm | |
| Hun fik dårlig samvittighed, og gik så fra hende. "Jeg må afsted." |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. Man Aug 17, 2009 6:03 pm | |
| Victoria vendte kort hovedet mod Cecilie, "det gør ikke noget, jeg må også se at kommer vidre" svarede hun og smilte svagt |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Søgen efter Victoria, for at undskylde. | |
| |
| | | | Søgen efter Victoria, for at undskylde. | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Hvem er på nu | Der er i alt 189 brugere på systemet nu: Ingen tilmeldte, ingen skjulte og 189 gæster Ingen Flest brugere online på samme tid var 385, Tors Sep 19, 2024 7:14 pm |
Evner | Tors Aug 09, 2012 12:56 pm af Arya | Hej alle sammen nu skal vi altså lige have skrevet jeres evner ned så vi kan finde ud af hvem der har hvilke evner! husk nu at i kun kan have en evne hvis i er omega eller alfa, og omega evner ikke er særlig stærke og alfa evner er meget stærke!
A
Arya - har en tanke styrende evne, når hun ser dig i øjnene kan hun danne illusioner inde i dit hoved, selv når du er alfa kan du ikke vide med sikkerhed om det er hende der leger i dine tanker eller om det er virkeligt, meget forvirrende og farligt da hun også kan danne billeder for dine øjne så du tror du er et helt andet sted …
[ Fuld læsning ] | Kommentarer: 20 |
Seneste emner | » YO, KIG HER! :-DSøn Dec 28, 2014 12:41 am af Marissa» How you doin'?Tirs Jun 17, 2014 10:42 pm af Claire» My new blog!Man Feb 17, 2014 8:45 pm af Daniella» Blot et spørgsmål.. Man Feb 17, 2014 8:44 pm af Daniella» Et interviewLør Aug 17, 2013 8:50 pm af Daniella» Traitor! (Aurius)Ons Jul 31, 2013 5:07 pm af Aurius» A Date? (Bellatrix)Tirs Jun 11, 2013 11:29 pm af Aurius» Well this is fun..Tirs Maj 14, 2013 8:10 pm af Bellatrix » TVD siden.Søn Apr 21, 2013 6:55 pm af Daniella |
Statistik | Der er i alt 85 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er Amelia
Vores brugere har i alt skrevet 58181 indlæg i 1692 emner
|
|