Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Jeg søger noget..

Go down 
4 deltagere
ForfatterBesked
Belle
Bruger
Belle


Erfaring : 18
Respekt : 0
Antal indlæg : 10

Jeg søger noget.. Empty
IndlægEmne: Jeg søger noget..   Jeg søger noget.. Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 8:58 am

Hey med jer (:

Jeg har været har i lidt tid, men min karakter passede ikke rigtigt til mig, men det gjorde ingenting, da ingen rigtigt vidste hvem hun var. Så derfor er jeg startet forfra uden noget eller nogen.
Derfor ville jeg gerne spørge om nogen ville hjælpe. Det jeg søger er:

Familie; Det være altid pånær forældre, da hendes forældre døde for øjnene af hende dengang hun var lille.
Venner; Nogle venner eller veninder fra fortiden.
Forvandler; Belle så ikke sin forvandler og hun vil gerne vide hvem det er. Så hvis nogen vil være det så sig til (;
Emnemakkere; ja, jeg søger også emnmakkere, så jeg kan komme igang med at være her. (:

Belle.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Jeg søger noget.. Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger noget..   Jeg søger noget.. Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 1:33 pm

Måske burde vi høre lidt om hvilken type vampyr Belle er, så vi bedre kan sætte os ind i om hun er en person vores karakter passer sammen med Smile
Tilbage til toppen Go down
Arya
Leaders
Leaders
Arya


Erfaring : 1558
Respekt : 17
Antal indlæg : 1396

Jeg søger noget.. Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger noget..   Jeg søger noget.. Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 6:13 pm

Belle? ikke for noget men Nina Dobrev er desværre ikke mulig at have som avatar da jeg har hende Smile
Tilbage til toppen Go down
Claire
Bruger
Claire


Erfaring : 3226
Respekt : 30
Antal indlæg : 2104

Jeg søger noget.. Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger noget..   Jeg søger noget.. Icon_minitimeOns Jan 02, 2013 11:54 pm

Hej Belle.
Som Daniella siger, er det meget vigtigt at vi ved en smule om hvordan din dejlige person er. Men jeg er altid åben for at være din forvandler hvis det er (:
Claire har været meget kendt for at forvandle dem som hun synes ligner nogen, som kan klare vampyr-livet Very Happy.
Så tænk over det (;
Hilsen Claire
Tilbage til toppen Go down
http://heaven-and-hell.heavenforum.com/forum.htm
Sponsoreret inhold





Jeg søger noget.. Empty
IndlægEmne: Sv: Jeg søger noget..   Jeg søger noget.. Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Jeg søger noget..
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» søger!
» Søger
» tænkte på noget...
» Jeg søger jer, fokez?
» Søger relationer ^^

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Forks' Romours :: Det vigtige :: Spørgsmål-
Gå til: