Forks
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


.
 
ForumforsidePortalNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Slentring i nattetiden ^^

Go down 
2 deltagere
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:29 pm

Tid :: 22
Dato :: 15 september
Dag :: Lørdag
Årstid :: Efterår
Vejr :: Blæst og stjerneklart ^^
Sted :: Omegnen uden for Forks!
Omgivelser :: Kun meget få...!

Midnight kom gående langs omegnen for Forks. Natten havde for længst overtaget styringen, og lagde et mørke, som kun lidt af månen kunne slippe igennem, så der var halvmørke omkring Midnight. Hun vidste selv at der var andre der slentrede rundt på denne tid i omegnen uden for Forks i det område, som Midnight var i, men kun meget få. Blæsten fik hendes hår til at bølge smukt, og også lidt hendes tøj der bestod af: En hvid smuk kjole der gik til knæerne, en sort jakke og et par svagt højhælede støvler. Tøjet klædte hende godt, men man så det ikke så tydeligt i det halvmørke, som natten havde lavet. Det var noget af det mørke, som Midnight elskede, det mørke man nemt kunne forsvinde ind i, og nemt blive useelig. Et svagt smil dukkede op over hendes læber, og hun begyndte at gå med svagt dansende skridt, og nynnede en melodi for sig selv, hendes mor havde nynet dengang, hun stadig boede ved sine forældre, men nu boede hun ved nogle plejeforældre.
En masse tanker fløj igennem hendes hoved, men mest melodien, og sin rigtige familie, som hun ikke måtte se. Hun sukkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:35 pm

Emily sad i forks med åbne øjne og sukkede. Hun overvejede at opsøge en Af de andre Varulve og nikkede. Hendes øjne lukkede sig og hun trykkede koncentreret sine pejefingre ind i sine tindinger "Midnight" mumlede hun og hendes indre blik suste hen ad vejen og et langt stykke ned ad gden. i et stykke tid sad Emily med lukkede øjne og gennemgik vejen mod midnight igen og igen inden hun hoppede ud af døren og igen åbnede sine øjne, en smugle fortumlet. Hun begyndte at Løbe, og løbe, og løbe indtil hun nåede skoven og stoppede så op..Venstre? ja..Hun løb nu vidre og begyndte at kunne lugte Midnight
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:36 pm

Daniella kom slentrende i omegnen uden for forks http://o.o// .. Hun havde et smil over læben da hun så op i himlen. Hendes smil forsvandt hurtigt hen i en grimasse da en afskylig lugt strejfede hendes næse. Hun strøg sin hånd op af sit lår og bed sig i læben.
Selvom hun var en vampyr vidste hun godt hvem hun var. Hun satte sig hurtigt ned på jorden med et lillet smil.
Hun bed sig i læben og lænede sig lidt tilbage med hænderne holdene på jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:38 pm

Midnight mærkede luften blive tyk af duften fra en anden varulv, hvilket var en lettelse. Det svage smil blev lidt større, og hun stoppede op, da hun mærkede duften komme nærmere og nærmere, så det var tydeligt for Midnight, at artsfællen kom nærmere, men vidste ikke helt hvem, endnu! Hun ventede ^^
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:41 pm

Emily løb og løb indtil hun næsten væltede bagover da lugten af varulv kom. Hun blev nød til at stoppe da det var kommet meget pludseligt og hostede et par gange inden hun prøvede at ignorere det og begyndte så igen at løbe ind til hun hoppede op i et træ og besluttede at det ville gå hurtigere som ulv. hun sukkede og hoppede forover ud i luften og ned fra træet. Der lød et bump da hun landte på fire poter og som Ulveskiggelse. Hun hylede kort som hilsen til Midnight og begyndte så at løbe utroligt stærkt hen imod mid.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:46 pm

Midnight så mod ulveskikkelsen der kom løbende imod sig, og smilte så stort, da hun hurtigt genkendte hvem ulven var - Emily!
"Hej" Sagde Midnight smilende til Emily, og betragtede hende kom løbende mod sig. Hendes smil forsvandt dog lidt, da stanken fra en vampyr ramte Midnight's lugtesans. *Skønt* tænkte hun roligt, men smilte så til Emily igen.
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:50 pm

"Hvor de varulve dog kan stinke!" hvæsede hun da lugten af varulv brændte i hendes næse. Hun kom til at tænke på Isha og Saria og fik det dårligt. Hendes hjerne slog klik og hun tørrede nogle tårer væk fra øjnene. "Jeg vil kun græde tørre tåre før dem!" hviskede hun hårdt, selvom hun vidste at hun ikke rigtig menede det. Men hun kunne ikke se dem mere. sådan var det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 7:55 pm

Midnight nøs, da vampyr-lugten kildede hende utrolig meget i næsen. *Irriterende blodbæster* tænkte hun roligt, og lavede kun ganske kort himmelvendte øjne, da hun kom til at tænkt på Isobel, sin fjende!
Hun trak vejret roligt igen, og så på Emily smilende. Midnight overvejede selv at skifte skikkelse til ulv, men undlod til at starte med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:16 pm

Emily nikkede og sprangg ind i en Busk hor hun hurtigt fik noget tøj på og hoppede så igen ud til Midnight med et sagt grin "Heij" grinede hun dæmpet og rynkjede igen på næsen "Ej..Man kan da heller ikke ære fri for de blodbæster!2 udbrød hun og kiggede på Midnight "Nå..det eer dem jeg er kommet for at tale med dig om..Jeg har brug for nogle råd til noget" hiskede hun og kiggede forlegent ned-.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:27 pm

Midnight fulgte smilende hver eneste bevægelse Emily lavede. Hun lyttede til det hun sagde, og nikkede så kort.
"Hvad for en slags råd vil du have?" Spurgte Midnight med et smil, og så roligt på Emily. En masse tanker fór igennem Midnight's hoved på kun ganske få sekunder.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:30 pm

"jeg har to ting" smilede Emily "Jeg er bleet Alfa..Og jeg ved ikke hvordan jeg skal gøre xD..Og så er jeg forelsket" sukkede hun og kiggede forlegentt ned idnen hun igen smilede til Midnight
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:35 pm

"Vi starter med alfa-delen. " Sagde Midnight roligt med et smil, og tænkte sig kort om, og lukkede kort øjnene. Hun ønskede selv så inderligt at blive alfa, men vidste godt selv, at det ikke skete foreløbig, hvis det var sådan, at det jo slet ikke skete!
"Ved du hvad din kræft er?" Spurgte Midnight med et skævt smil Emily, bare sådan, at det ville blive nemmere at give råd.
Hun ventede med at spørge ind til det med, at Emily var blevet forelsket til efter, at alfa-delen var klaret ^^
Tilbage til toppen Go down
Daniella
Bruger
Daniella


Erfaring : 2726
Respekt : 30
Antal indlæg : 1628

Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:48 pm

Hun kiggede irriteret rundt og kiggede mod den retning varulve lugten kom fra. Så hurtigt hun kunne løb hun mellem træer for at se varulvene. Hun stoppede bag et træ ca. 7 meter fra varulvene. Hun kiggede stille frem fra træet. Deres lugt skar i hendes næse. Hun hvæsede stille pga. lugten.
Tilbage til toppen Go down
Sarah
Bruger
Sarah


Erfaring : 550
Respekt : 12
Antal indlæg : 524

Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:50 pm

//Blodbæstet joiner xD//

Melanie kom løbende, hun stoppede op og tænkte lidt over hvor hun var? Hun smilte svagt, og bed sig i læben. *Omegnen uden for Forks.* tænkte hun og kiggede rundt. Hun kunne straks lugte lugten af varulv og sukkede. Endnu engang sved det mere i næsen. Var hun nu nød til at flygte fra deres klamme lugt? Hun sukkede igen og kiggede rundt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 8:55 pm

Midnight rynkede på næsen, da den ellers så friske lugt nu var tung af lugten fra blodbæster, vampyrer! Midnight sukkede irriteret, og lavede kort himmelvendte øjne. Hun skiftede kort over til ulveskikkelse, da hun selv følte, at det skærpede hendes sanser, så hun vidste hvilke retninger, vampyrerne var i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeLør Aug 15, 2009 11:18 pm

Emily nikkede og lukkede sine øjne inden hund svarede Midnight "Ja...Mit syn er..specielt" sagde hun med hævet øjenbryn og grinede så lidt af sig selv "Jeg kan se Igennem ting, og så kan jeg lukke mine øjne og sige et navn. Så kkan jeg se hvor åpersonen er henne og hvordan jeg kommer derhen og hvad personen laver i lige de sekunder hvor jeg har lukkede øjne Wink" Forklarede hun...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 5:51 pm

"Wow... En fantastisk evne!" Sagde Midnight med et smil til Emily, og lyttede til hende, og lydene fra hende.
"Hvad er det så, du vil have hjælp til?" Spurgte Midnight efter lidt tid med et smil til Emily, og lod nogle råd være i sit hoved, og så så mod jorden.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:06 pm

"mest det med kærligheden" indrømmede hun "Jeg er jo forelsket...I en Vampyr" sukkede hun tootalt opgivende og rystede på hovedet af sig selv "jeg er tåbelig..Og dum..Og DUM!"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:18 pm

"En vampyr? Den var værre" Sagde Midnight roligt, og så kort mod jorden, hvorefter hun så mod Emily igen.
"Hvad hedder vampyren så?" spurgte Midnight med et lille smil til Emily.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:43 pm

Emily nikkede "Alex..Alexander" smilede hun muntert og rystede munterheden af sig "Og han kan descværre også godt lide mig" pev hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:53 pm

"Det er noget af en sitiuation du er havnet i..." Sagde Midnight med et lille smil, og betragtede Emily.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 8:55 pm

"Jeg tror at jeg er en Ulykkemagnet" mumlede hun "Mine 4 bedste - Menneske venner- er blevet bidt i denne uge. Jeg er forelsket i En Vampyr, jeg er Blevet Alfa og så har jeg været i slåskamp med en vampyr" sukkede hun "Jeg er bare uhældig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:00 pm

Midnight lagde sin hånd på Emily's skulder, og smilte opmuntrende.
"Det var da ikke så godt..." Sagde Midnight roligt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:03 pm

"Tjoooh...Det kan være at jeg bare skal lære at jeg skal holde mig til Varulve" smilede hun allerede mere opmundret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeSøn Aug 16, 2009 9:10 pm

"Det vil være nemmest" Svarede Midnight med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 1:36 pm

Emily nikkede halvgrinende "Helt Klart Næmmest!" smilede hun
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 4:12 pm

"Mennesker medfører problemer, og vampyrer medfører det der er værre" Sagde Midnight med et smil til Emily, og betragtede hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitimeMan Aug 17, 2009 6:58 pm

Emily sukkede "Klart..Problemer :S" sagde hun og skar en grimasse inden hun trak på skuldrene
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Slentring i nattetiden ^^ Empty
IndlægEmne: Sv: Slentring i nattetiden ^^   Slentring i nattetiden ^^ Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Slentring i nattetiden ^^
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Forks :: Andre steder i Washington :: Omegnen uden for Forks-
Gå til: